خانه > انقلاب اسلامي, اينترنت, تاريخ, سياست > شیشکی برای کدخدا!

شیشکی برای کدخدا!

ادب چیز خوبی است، بی ادبی هم بد. فقط نمی دانم این ادب و اخلاق چرا شیفتی شده؟ گاهی خوب است گاهی نیست. نوبت ما که می شود، همه استاد اخلاق می شوند! مثلا اگر آمریکایی ها به ما و تمام اجداد ما و ژن و کروموزوم ما بد و بیراه بگویند، بعضی آدمها اصلا پیدایشان نمی شود، اما اگر ما به آنها بگوییم خودتی، فورا سروکله جماعت مدعی اخلاق و ادب پیدا می شود که ای داد و بی داد فرهنگ و تمدن چندین هزارساله ایرانی و آریایی زیر سوال رفت!

چیزی که در میانه این دورویی و دورنگی عجیب است، غرور و غیرت از دست رفته جماعتی است که همیشه برای عزت و آبروی ایران نوحه سرایی می کنند، اما رگ گردنشان به وقت توهین مقامات غربی به ایرانی نمی زند. تشخیص این دو رویی البته کار سختی نیست. این وطن پرستان کاغذی، از لج جمهوری اسلامی، حتی حاضرند چشم ها و گوش هایشان را بر همه توهین ها و اهانت ها ببندند و همه خیانت ها و جنایت ها را هم به نوعی توجیه کنند (جنایتهایی مثل کودتای ۲۸ مرداد، سقوط دولت ملی، حمایت از شاه مستبد، کودتا و حمله نظامی مستقیم، حمایت از صدام جنایتکار، سقوط هواپیمای مسافری و سالها تحریم ظالمانه) فقط به این امید که آن بیگانه متجاوز، در دشمنی و مخالفتش با حکومت ایران سربلند باشد!

سالها و دهه ها و قرنهاست که غربی ها، با مردم دنیا مثل برده ها و بربرها رفتار می کنند، همه دنیا جز خودشان را وحشی می نامند. حتی در کتابهای بزرگان اندیشه آنها هم چنین تعابیری به وفور پیدا می شود که رسما از رام کردن یا نابودی بربرهای دنیا سخن گفته اند! امروز هم دقیقا با همان نگاه و همان ادبیات با مردم سایر کشورها حرف می زنند؛ گاهی به صراحت به ما می گویند وحشی و محور شرارت، گاهی هم به ظاهر مودبانه. اما جنس، همان جنس است. (اتفاقا دم آن کسی گرم که صداقت دارد و نیتش را پنهان نمی کند. این به ظاهر مودبها، صد برابر نامردتر از آن قبلی ها هستند!)

دروغها بزرگ و بزرگتر شده، مغزها تهی، گوش ها و چشم ها انبار دروغ های پر زرق و برق رسانه ها. سابقه بمباران اتمی در پرونده آنهاست، اما مدعی مبارزه با بمب اتم هستند! دو جنگ جهانی براه انداختند با میلیون ها قربانی، اما امروز سردمدار صلح و آزادی و حقوق بشر و دموکراسی هستند. ظرف مدت چند دقیقه با یک بمباران هوایی، دهها نفر آدم بی گناه را به قتل می رسانند، اما چاقوی فلان تروریست عرب را دائما عین سریالهای تلویزیونی جلوی چشم بینندگان می آورند. از محاصره چند ساله غزه حمایت و خیلی راحت ادعا می کنند که حماس اسرائیل را محاصره کرده! مرگ صدها کودک فلسطینی را نمی بینند و برای دیوار ترک خورده اسرائیلی گریه می کنند. تا آخرین لحظه و با تمام قوا از مستبدین و مرتجعین عرب حمایت می کنند، اما ناگهان رنگ عوض می کنند و طرفدار مردم می شوند! با مزخرف ترین حکام عرب دور یک میز می نشینند، اما از آن همه ادعای آزادی و دموکراسی خجالت نمی کشند.

آیا اینها خود بزرگترین توهین به شعور انسان نیست؟ توهین به انسانیت نیست؟ اما کجاست انسان؟! کجاست آدمی که داد بزند و اعتراض کند به این همه توهین و تمسخر؟ کجاست آدمی که این نظم مضحک نوین را برهم بزند و لختی این پادشاه دروغگو را فریاد بزند و او را رسوا کند؟

روح خمینی شاد که بعد از گذشت سالها، خاطره ایستادنِ برده وار شاهنشاه ایران مقابل ارباب دنیا رییس جمهور آمریکا، او را آزار می داد. چون برای انسان آزاده هیچ چیز مثل تحقیر شخصیت او تلخ و ناراحت کننده نیست. خمینی درد و رنج سالها تحقیر ملت ایران و مستضعفان عالم را چشیده بود، بخاطر همین هم تحقیر آمریکا و مسئولین آمریکا را جزء سیاست ها و عبادتهای اصلی خود می دانست. اما آریایی های خفته در گهواره باستانی، از لج او پستانک کدخدا را با حرص و ولع بیشتری می مکند و تاب تحمل ناراحتی او را ندارند.

ژست این روزهای بعضی آدمهای مجازی به سخنان اخیر رهبری از همین جنس هست. می گویند چرا موقع افشاگری درباره دروغگویی آمریکایی ها، به سخنگوی آنها اهانت کرده؟! یعنی کار به جایی رسیده که حتی «دختره» گفتن فلان مقام آمریکایی هم توهین تعبیر می شود و باعث رنجش خاطر این وطن پرستان! یکی نگران اخلاق است یکی هم مدعی توهین به جنسیت زن!

عجبا! ادب و شعور هم انگار تغییر کاربری داده اند. فریاد زننده و برهم زننده این بازی مضحک، به بی ادبی و بی اخلاقی متهم می شود! توهین به شعور و انسانیت عادی شده و انسانیت به جنسیت تنزل پیدا کرده. این آدمها تازه به شیطان رسیده اند که به جنسیتش می نازید! اما درد آدم جنسیتش نیست، انسانیتش هست. هرچند درد آدم سجده کننده مقابل شیطان بزرگ، تنها جنسیتش هست!

واقعیت این است که ناراحتی این جماعت، اصلا اخلاق و ادب نیست، نگرانیشان فقط و فقط ایستادگی ایران مقابل ارباب جهان است. اینان نه فقط موقع تحقیر آمریکا، بلکه حتی به وقت مقاومت مظلومانه و منطقی ما هم زبان اعتراضشان دراز است. چرا که اساسا مشکلشان لحن و کلام نیست، مشکلشان نفس مخالفت با کدخداست!

این آدمها را که می بینم یاد خاطرات جلال رفیع می افتم «در بهشت شداد» و آرزویش برای شیشکی کشیدن ِ محکم برای رییس جمهور آمریکا! لحظه ای که پای سخنرانی جرج بوش پدر در سازمان ملل نشسته بود که از تلاش های دولت آمریکا برای حل مشکلات همه ملتها سخن می گفت: «توجه و تلاش ما فقط متوجه ملت آمریکا نیست، بلکه ما به امم متحده عالم می اندیشیم!»

حالا شما به بزرگی خودتان، این بی ادبی سی ساله ما را ببخشید که به سرتاپای آمریکا و مقامات آمریکایی شیشکی می کشیم!

  1. حسن
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ در ۲۱:۲۱ | #1

    آقا کسی میدونه صدای شیشکی رو چطور مینویسند ؟؟؟
    مثل خندیدن که اینطوری مینویسند : خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    [پاسخ]

    محمد پاسخ در تاريخ شهریور ۲۵ام, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۷ ب.ظ:

    سلام
    خخخخخخ صدای صاف کردن گلو هست!

    [پاسخ]

  2. حسن
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ در ۲۱:۲۷ | #2

    آفرین امید حسینی …
    فکر کنم الان باید جناب یوسفی “مدعی العموم شیفتگان شیطان بزرگ و کوچک” بیایند و دفاع کنند از ساحت مقدس ایالات متحده …
    بزرگ = عمر
    کوچک = آمریکا

    [پاسخ]

  3. فهيمه
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ در ۲۱:۳۴ | #3

    فک کنم نیازی نباشه بگم شخصا چقدر متنفرم از قلدر بازی امریکا و چقدر متنفرترم از توجیه و لبخند هموطنامون در برابرش.
    منتها واقعا رهبری بد حرف زدن و حرف بدی هم زدن.
    مگه دادگاه خانواده ست؟
    حتی اون احمق و با عتاب گوش کن گفتن تو خطبه ی نماز جمعه هم در این حد نبود.ایشون رهبر هستن.اصلا کار درستی نبود.توجیه هم نداره.
    بد بده حالا از هر کس که میخواد سر زده باشه.

    [پاسخ]

    حسن پاسخ در تاريخ شهریور ۲۵ام, ۱۳۹۳ ۹:۳۹ ب.ظ:

    خفه بابا …

    [پاسخ]

    فهيمه پاسخ در تاريخ شهریور ۲۵ام, ۱۳۹۳ ۹:۴۹ ب.ظ:

    شرمنده حسن اقا،تا حالا خفه بودیم که کار به اینجا کشید.فک کنم دیگه وقتشه شماها زبون به کام بگیرید.

    شما هم اگه نمیتونی درست حرف بزنی،چیزی ننویس.واسه عصبانیتت میتونی بری بیابون داد بکشی.
    من مسئول عقده های شما نیستم.

    [پاسخ]

    حسن پاسخ در تاريخ شهریور ۲۵ام, ۱۳۹۳ ۹:۵۸ ب.ظ:

    بسم الله زبون باز کنید ببینیم کار رو به کجاها میکشونید …
    خفه شو حرف بدی نیست … یه پیشنهاده

    فهيمه پاسخ در تاريخ شهریور ۲۵ام, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۰ ب.ظ:

    والا تا جایی که یادمه اون اب زبرکاهه و یکی به نعل یکی به میخه من بودم،اون یه رو و یه رنگ و با صداقته شما.چی شده توجیه میکنید رو نمیدونم.
    گذشته از اینکه بد نیست بشین و بفرما و بتمرگ رو مدنظرتون داشته باشید این جور وقتا،
    چطوره زبونم لال روم به دیوار، به تون بگم لالمونی بگیر؟
    پیشنهاده ها…
    یا مثلا بازم خدای نکرده بگم خیلی بیشعوری؟
    به جان خودم میتونه یه جور ذکر صفت باشه.

    ضمنا خیالتون راحت،وقت به پروپاچه ی هم پیچیدن و عقده گشایی نیست.هر چی که بخوایم بگیم ناچارا اینو مدنظر داریم.

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ شهریور ۲۶ام, ۱۳۹۳ ۱:۰۲ ق.ظ:

    فهیمه
    خاک بر سرت
    ثابت کردی معاند و منافقی احمق بیشعور
    اون طرف یک بیشعور به رهبری عزیز جسارت کرد از شماها خواستم بیایین محکومش کنید ولی نه تنها نکرده توی آشغال هیچ گوهی نخوردی و بلکه ازش حمایت هم کردی
    حالا خودت اومدی داری همان گوه را میخوری بیچاره شمر زاده ؟

    تو و امثال تو چه سگی هستین که بخواین از رهبری یک مملکت که نایب بر حق امام زمان عج هست ایراد بگیرید منافق ! تو چی حالیته ؟ بر علیه اسلام و پیامبر فیلم میسازن و تمام اعتقادات ما را به سخره میگیرن شماها کور و لال و کر و خنگ میشین و صداتون در نمیاد .حالا دارین به رهبر یک مملکت درس اخلاق میدین بدبخت بیچاره ؟
    گفتم که تو یک مخالف و معاندی هستی که یکی به نعل و یکی به میخ میزدی اما الان چهره واقعی کثیفت را نشان دادی
    شما یزید زادگان زمانه هستید که برای اربابان غربیتون دم تکون میدید ..
    هر حرام لقمه ی عقده ای میاد اینجا زر زیادی میزنه شماها نه تنها اخلاق یادتون نمیاد که تشویقش هم میکنید …
    حالا خودت شدی مدعی اخلاق از نوع دوستان آشغال تر از خودت ؟
    خاک بر سرت کنند که اینجور ناشیانه دستت را رو کردی منافق بدبخت .

    حسین پاسخ در تاريخ مهر ۲ام, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۸ ب.ظ:

    واقعا برای حسن و پسر شجاع متاسفم. این چه ادبیاتیه که شما دارید؟ کاری نکنید که همه فراری بشن عزیز من.

    [پاسخ]

  4. ع
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ در ۲۲:۱۵ | #4

    نمیدانم این دعوا کی حل میشود: با آمریکا یا بر آمریکا. و به نظرم بسیاری از منظورهای دیگر پشت این قضیه؛ در هر دو طرف دعوا؛ پنهان میشود.
    گاهی آرزو میکنم کاش ایالات متحده اصولا برای ما ماشناخته بود تا حداقل مستقیم تر حرف میزدیم و مشخص متر میشد از دست چه چیزی در همدیگر اینقدر عصبانی هستیم که نماد آن “بر آمریکا یا با آمریکا” بودن میشود.

    [پاسخ]

    ع پاسخ در تاريخ شهریور ۲۵ام, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۴ ب.ظ:

    ناشناخته – مشخص تر

    [پاسخ]

  5. ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ در ۲۳:۱۴ | #5

    آقای حسینی‌،

    فرض کنیم آن‌ها که در برابر آقای خامنه‌ای ساز اخلاق کوک می‌‌کنند دروغ‌ می‌‌گویند و از جایی دیگر می‌‌سوزند، و گفتار سیاسی آقای خامنه‌ای یکسر اخلاقی‌ است و از دریچه اخلاق نمی‌‌شود بر آن خرده گرفت.

    آقای خامنه‌ای به عنوان ولی‌ فقیه در دستگاه سیاسی کشور اختیار و مسئولیت دارد. از دریچه سود، هزینه و مسئولیت به گفتار او نگاه کنید: “نژاد‌های اروپایی نژاد‌های وحشی‌اند” و آقای کریستوفر وزیر امور خارجه آقای کلینتون “کریه‌المنظر”. شما بفرمایید این واژگان و لحن چه‌طور به حل مسائل سیاست خارجی‌ ایران کمک می‌‌کند؟ و دستگاه سیاست خارجی‌ ایران را به کدام نتیجه رسانده‌اند که اگر گفته نمی‌‌شد نمی‌‌رسید؟ یا از کدام پرتگاه دور کرده‌اند که اگر گفته نمی‌‌شد در آن سقوط کرده بود؟

    آقای خامنه‌ای نیز خوب می‌‌داند، آقای کریستوفر کارگزار اجرای اجماع راهبردی بر ایران بود؛ چه کریه‌المنظر‌ش می‌‌گفتند چه نه. جورج کلونی خوش‌منظر هم همان اجماع را اجرا می‌‌کرد. کریه‌المنظر دق دل خالی‌ می‌‌کند البته و این اصل ماجراست: که افسران جنگ سخت و نرم و نیم‌چه ولرم بگویند “دیدی آقامون چه جوری پوز اینا رو زد؟ حال کردم، ایول.” خوشحال باشند سرسپرده رهبری هستند که خودی است و خودمانی، نه اوتو‌کشیده و لفظ قلم، و درد دل تک‌چرخ زنشان را می‌‌داند. از این دید آقای خامنه‌ای به هودارانش خوب پیام می‌‌دهد و وفادار نگاه‌شان می‌‌دارد. اما بر نتیجه چالشی که با غرب دارد چندان اثر نمی‌‌گذارد، همان‌طور که اگر این کمترین سیاست‌های اقتصادی آقای احمدی‌نژاد را نادرست می‌‌دانست و می‌‌خواست هواخواهان او را قانع کند، این “مرتیکه‌ی میمون” به این کمترین هیچ کمک نمی‌کرد.

    [پاسخ]

    آریوشین پاسخ در تاريخ شهریور ۲۵ام, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۴ ب.ظ:

    جناب اژدها
    من چند مطلب را ذیل پرسش و ایرادتان نوشتم . یک مطلب به نمایش نیامد و سرخورده و نگران الباقی نوشتارم شدم .بنابراین احتیاط کردم که مابقی دچار جنگ فرسایشی من با ورد‌پرس آهستان نشود.
    القصه می‌دانم که آن مطالب را خوانده‌ای. تتمه پرسش‌ها مانده است و من به‌ویژه تأکید بر عنصر مذهبی و گرایش‌های دینی احزاب دوگانه‌ی مقتدر ایالات متحده دارم.
    برایش سخنان و شواهدی از منابع خودشان دارم.
    علاوه بر ترجمان آن کتاب قانون اساسی ، دیگر کتب و فیلم‌های تاریخ آمریکا و شکل‌گیری دوره‌های آن را هم دارم.
    شما گویا مشتاق و ریزبین در امورات آن ولایت هستید، پس اگر مناسب می‌دانید تعیین کنید که کجا مطلب را پی بگیریم. این‌جا یا در همان صفحات پیشین و به دور از قیل و قال مخنسان مزاحم و کم‌هوش؟

    همین تحلیل وجه نیک و سیمای زیبا و زشت سیاستمدران شما را در انتهای همان مباحث مطرحه ویژه‌ی شما پاسخ می‌دهم.

    [پاسخ]

    اژدها پاسخ در تاريخ شهریور ۲۷ام, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۳ ب.ظ:

    هارپاک،

    آن‌ها که آنجا نوشته‌اید را خواندم، اما سرسری. این کمترین به ریشه‌های سیاست در ایالات متحده همان‌قدر دلبستگی دارد و از آن همان‌قدر می‌‌داند که هر تماشاچی تلویزیون دیگر. پس گفت‌و‌شنود درباره‌ی آن را به شما وا‌می‌ گذارد و دیگرانی که پیگیر این داستان هستند و در دنیای رودررو در دسترس شما: آقایان محمد کاظم سجادپور و شاید کیهان برزگر اگر روز‌هاش در خیابان برتل را به باد نداده باشد و به یاد داشته باشد با برادر حسن همداستان هست، اما مدیون او نیست.

    اگر درباره سود “کریه‌المنظر” خواندن آقای کریستوفر اینجا پاسخ بدهید دیگران نیز می‌‌خوانند. البته این کمترین بیشتر کنجکاو است بداند ریچارد فرای چگونه می‌‌توانسته است در سال پایانی جنگ جهانی‌ دوم (۱۹۴۵) در واحدی از نیروی زمینی‌ ایالات متحده (دفتر رمز و شنود ام‌ای‌-۸) خدمت کند که در سال ۱۹۲۹ منحل شده بوده است؟

    پیروز باشید.

    [پاسخ]

  6. سید رضا
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ در ۲۳:۱۴ | #6

    این اصلا هم مسئله مهمی نیست ،خوب گفته که گفته،به اون محور شرارت بودن درررررررررر
    اما امید حسینی کاش به جای این پست سراغ مسائل عراق میرفتی(که با صحبت های ایشون مرتبط ه).حالا داره مشخص میشه که علت شکل گیری داعش و اون ویدئو های با کیفیت از سر بریدن دو آمریکایی و یه انگلیسی فقط و فقط سوریه بوده.نیت شون این بود تا به بهانه داعش پای آمریکا رو به سوریه باز کنن.عجب نقشه ای.با اون وحشیگری داعش در کشتار و سر بریدن حالا با کمک رسانه ها آمریکا به منطقه بر میگرده البته به بهانه داعش.این وسط با توجه به اینکه قطعا استراتژیستای ایران از این نقشه آگاهن.راهکار حکومت چه چیز میتونه باشه.یادمون باشه که در ظاهر هدف آمریکا بشار اسد نیست

    [پاسخ]

    امید حسینی پاسخ در تاريخ شهریور ۲۵ام, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۹ ب.ظ:

    دقیقا همینه
    داعش که ارزش این همه ائتلاف رو نداره

    [پاسخ]

  7. ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ در ۲۳:۱۵ | #7

    جناب حسینی سلام
    یک ایمیل نوشتم برایت.(به نشانی جی‌میل)
    این داستان پررویی جماعت (خودباختگی) را بگذار همین‌جا با همین نخاله‌ها پی می‌گیریم.

    من در چند جای دیگر هم می‌نویسم. چند وبلاگ دارم که یکی از آنان هم که اصلی‌ترین هم هست به زبان نیاکانم است.اوقاتم بیشتر آنجاست.
    زیاد حوصله گفت و شنود در آهستان را ندارم.منتها متعجبم که چرا جای خیلی از نیروهای سینه‌سوخته انقلاب در این‌جا خالی است.
    باید دانسته باشی ،ساکنان این‌‌جا اهل گفتمان و گفت و شنود نیستند. عادت کرده‌اند که دور هم جمعی، نیشی بزنند و زودی بروند در تاریکی نمور، خودشان را پنهان کنند.
    اگر مطلبی باز شود و توضیح مفصل با شواهدی‌ بدهم، گرگیجه می‌گیرند و ناله‌ها سر می‌دهند.

    حکایت خودت را ببین.اگر جرأت کنی از فیلمی و یا از احساسی و … بنویسی ، فوراً متهم می‌شوی به آدم بریده و آویزان و الکی خوش و شکم سیر و چه وچه.

    وبلاگ تو آمار دارد. تحلیل این آمار هم کار سختی نیست.خودت می‌دانی چه کسی ، چندبار ویزیت می‌کند.
    مثلاً یکبار می‌نویسد و بعد بارها می‌آید تا پاسخش را ببیند.
    این‌ها آمار آهستان را بالا می‌برد.

    این آمارها کمیّت هستند ولی کیفیت نیستند.

    من در محاذات وبلاگ شما ،به دلیل نمایش نیامدن برخی نوشتارها وبلاگی زدم.(یعنی گمان کردم این‌طوری شبهه فرار از بحث در ذهن برخی جماعت حاصل نمی‌شود). همان‌ی که زیر نامم هست را می‌گویم.
    مجموع مطالبم تاکنون ۴۳ است. آماری دارد.این آمار با میزان نوشتار تناسب ندارد. چون چیزی ننوشته‌ام. تعدادی نقل و قول و برگرفته از جاهای مختلف است.پاسخ کامنت‌ها را نمی‌دهم چون وقتش را ندارم.تنها برای جبران کاستی وبلاگ شما مهیا شده است.آما آن‌جا هم مضحک است. من فریب آن‌جا را هم نمی‌خورم. بیشترین آی‌دی مربوط به آمریک و اروپا است. یعنی کامنت‌های جعلی هموطنان خودم از ایران است که با آن هویت می‌ایند و می‌روند.
    به هر حال کمیت آن با آمار وبلگ شما برابرای نمی‌کند.
    من در جای دیگر میزبان جمیع فرهیختگان همدل و ناهمراه هستم.
    بارها شده که برای ارایه پاسخی برای کسی، چندین روز مطالعه کرده‌ام و پرس‌جو هم کرده‌ام . بعد ذکر علت دیرکرد به انگیزه‌ی پاسخ برآمده‌ام.بدون هیچ اهانتی تعاطی افکار انجام می‌شود و خلاص. اما در آهستان شما ، مدام بایستی ناخواسته وارد قیل و قال سبک‌سرانه و نابخردانه برخی جماعت شوم.
    یک خستگی مداوم و فرسایشی. خودت هم دلخوری و ما هم بیشتر.تنهایی از عهده‌ی پاسخ برنمی‌‌آیی و نبایستی هم بر بیایی.
    همه چیز را همه کس می‌دانند. اما شوربختانه بازار تهمت و لیچارگویی و تمسخر بیشتر نمود دارد تا سخنان شما.
    همانند کوه یخ شناوری که قسمت اعظم آهستان در زیر نوشتار شما مطرح می‌شود.یعنی تأثیر و کارکرد زیرنویس‌ها و حواشی جذاب‌تر از خود موضوع شماست.این یعنی خارج شدن کنترل موضوع و وقتی که می‌گذاری.
    شناسنامه‌ی آهستان این‌هاست ،نه آنچه‌ که می‌نویسی.

    شما آرام آرام عادت کرده‌ای به این رویدادها. مثلاً چند مدت کوتاهی که نبودی و برگشتی، دیدی که با چه فاجعه‌ای روبرو شده‌ای.یعنی خودت هم غافلگیر شدی.
    چند صباحی دیگر هم نیایی همین‌جا درست و حسابی می‌شود عشرت‌کده‌ای تمام.
    خودت هم احساس ناراحتی می‌کنی.اما چاره نمی‌کنی.

    نوشتار «قانون اساسی بنویسیم » بهترین مطلب این اواخر بود. آن هم برای محک زدن سواد و ادعای سیاسی مقیمان اینجا.دیدی که چقدر دست اینان خالی بود. گنگ و منگ مانده بودند. دریغ از یک مطلب مرتبط.
    پرسش شما کماکان بر زمین ماند.
    این بهترین تلنگر برای بی‌سوادی و ادعای همه‌چیز دانی اینان بود.

    شما از هیاهوی چند دور انتخابات فاصله گرفته‌ای، ولی کماکان اینان در همان عوالم سرخوشند.
    شما پوستین خرس را رها کرده‌ای ولی اینان مانند توده‌‌ای‌ها و مصدقی‌ها در عوالم خودشان سرخوشند.

    شناسنامه‌ی آهستان با هیجانات انتخابات شکل گرفته است.
    شما در نقشی محتوم گرفتار آمده‌اید که حتیٰ نمی‌توانید سروده و یا چکامه‌ای را زینت کلامت کنی.
    گویی همیشه بایستی یک نقش را مادام‌العمر بازی کنی.کمیک یا تراژیکش را خودت می‌دانی. اما این همه‌ی شما نیست.

    زود این آشفتگی را چاره کن و یا این‌که مدام این‌جا باش.
    من اصلاٰ و ابداٰ بودن مدام را در اینجا توصیه نمی‌کنم.درست و انسانی و منطقی هم نیست.
    اولوّیت و برتری با خانواده‌ات است و بعد دیدار چهره به چهره‌ی دوستان واقعی و نه مجازی.
    سفر و گردش به هر شکلش کارساز است. چه زیارتی باشد و یا سیاحتی و یا تحقیقی و مردم‌نگاری و الخ .

    دنیا و گرفتاری اهل دنیا را واگذار کن به اهل بیمارش. خودت را آلوده و گرفتار این گپ و گفت اهریمنی این‌جا هم نکن.

    آچمز کردن بی‌سوادان این‌جا کار سترگی نیست. شما یه بسم‌الله بگو ، بعد خواهی دید که آرام آرام نیروهای مخلص انقلاب و اهل بیت چه کارها خواهند کرد.
    کسی به نیکی آموخت اگر کاری با خدا شروع نشود با شیطان تمام می‌شود.
    پذیرای نابخردان و هوچی‌گران در آهستان ،جفا به آرمان و اعتقادات خودت و اقوامت و مردمان سرزمین‌ات است.

    قصه دراز شد.
    پس عزّت مسلمین همیشه افزون باد
    باقی نیز بقای عمر شما آن هم به سلامت و تندرستی
    آمین

    [پاسخ]

    امید حسینی پاسخ در تاريخ شهریور ۲۵ام, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۲ ب.ظ:

    سلام و ممنون از شما. واقعا ممنون
    این دفعه خیلی راحت و ساده و صمیمی بود :) حدیث نفس هم بود

    [پاسخ]

    حمید پاسخ در تاريخ شهریور ۲۶ام, ۱۳۹۳ ۸:۴۴ ق.ظ:

    چه اشکالی داشت اگر همیشه مثل اینبار می نوشتند؟

    [پاسخ]

    ع پاسخ در تاريخ شهریور ۲۶ام, ۱۳۹۳ ۸:۴۱ ق.ظ:

    “آچمز کردن بی‌سوادان این‌جا کار سترگی نیست. شما یه بسم‌الله بگو ، بعد خواهی دید که آرام آرام نیروهای مخلص انقلاب و اهل بیت چه کارها خواهند کرد.”
    من به نوبه خودم با این چالش کاملا موافقم. (البته اگر منظور از آچمز کردن بحث منطقی و بدون توهین است). پیشنهاد من هم برای این کار به آقای حسینی این است:

    “یک سری پست milestone بگذارید.”

    یعنی پستهای شخصی و “همینطوری” باشند اما مثلادو ماهی یکبار پستی مانند “قانون اساسی بنویسیم” یا مثلا با عنوان “لیبرال دموکراسی یا دموکراسی دینی” بگذارید و از دوستانتان که همفکر شما هستند هم دعوت کنید در این بحث شرکت کنید. در حدود دو هفته هم بر پست های مایلستون نظارت داشته باشید تا بحث به تشنج کشیده نشود. برود تا یکی دو ماه بعد.

    آنوقت مشخص میشود دو طرف چند مرده حلاجند.

    [پاسخ]

    ع پاسخ در تاريخ شهریور ۲۶ام, ۱۳۹۳ ۸:۴۲ ق.ظ:

    “در این بحث شرکت کنید.” = “در این بحث شرکت کنند.”

    [پاسخ]

    بيژن خاوري پاسخ در تاريخ شهریور ۲۶ام, ۱۳۹۳ ۷:۳۵ ب.ظ:

    چقدر احمقانه است که ادم خودشو علامه دهر بدونه و دیگران را ………..
    البته به این افراد نیز نمیتوان خرده گرفت , زیرا کودکان نیز در انتخاب تنقلات و یا اسباب بازی خود را ذیحق و والدین را جبارو زورگو میپندارد .
    به خیلش که تشخیصش از تشخیص والدینش صحیح و کاملتر است

    حسن پاسخ در تاريخ شهریور ۲۶ام, ۱۳۹۳ ۹:۴۵ ب.ظ:

    راستی بیژن خان شما اون خوانندهه نیستید ؟؟؟
    مست است چشم نرگس و خندان دهان باد ….؟؟؟

  8. بينام …
    ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ در ۰۰:۲۴ | #8

    جم کنین. انقد صغرا کبرا نچینین. این جناب برا شما مقدسه، برا من نیست. همون طنز ملویی رو بکار بردم که در مورد هر کس دیگه میشه بکار برد و خود مکتبیون برای غیر مقدسان دیگر بکار میبرن. همین کار هم باید انقد تکرار شه، تا ابله های امامزاده ساز و تقدیس ساز بفهمن بلاهت خودشون برا خودشون محترمه نه ما.
    المنه لله که این سوژه جدید تا ابد الدهر برا ما کافیه.

    [پاسخ]

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ شهریور ۲۶ام, ۱۳۹۳ ۱:۱۵ ق.ظ:

    شما بسیار بسیار بیجا میکنی میای اینجا زر زیادی میزنی !
    برای تو مقدس نیست دلیل نمیشه بیای توهین کنی
    برو یه وبلاگ بزن و اونجا توهین کن
    رهبری عزیز برای صاحب این وبلاگ مقدس است
    لا اقل حرمت ایشان را نگه دار یاور شیطان ..
    یا برو تو بیابون مانند شغالان زوزه بکش تا خالی بشی
    اینجا توهین کنی صفاتت را به زیبایی بیان میکنم و اموات و ابا و اجدادت را جلوی چشمت میارم …

    آب دریا با پوز سگی مثل تو نجس نمیشه
    رهبری عزیز که نایب بر حق امام زمان عج هست آنقدر برای ماها ارزش دارد و مقدس است که جانمان را فدای یک تار مویش میکنیم البته اگه قابل بداند …
    حالا برو زوزه بکش یزید زاده

    [پاسخ]

  9. ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ در ۰۱:۱۹ | #9

    آقای حسینی عزیز
    من برای آخرین بار از شما خواهش میکنم هر کسی از این مدعیان اخلاق اومدن اینجا به مقدسات ما توهین کردن را بلاکشون کن
    اگر دلت نمیخواد شما آزادی برادر ولی من واقعا برای همیشه از آهستان میرم چون اینجا شده محل عقده گشایی و توهین به مقدسات و متاسفانه شما فقط نگاه میکنی و کاری نمیکنی

    من منتظرم عکس العمل شما را ببینم و اگر ین معاندین را بلاک نکنی من مزاحمتان نمیشم و واسه همیشه از این محل توهین و تمسخر و ..میرم
    موفق باشید .

    [پاسخ]

  10. واله
    ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ در ۰۷:۴۷ | #10

    دمت گرم برادر! روح و جانم رو زنده کردی. بابا همه حرف ما هم همینه. واقعا بعضی وقتها آدم را غافلگیر میکنی!

    [پاسخ]

  11. مریم
    ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ در ۱۰:۴۳ | #11

    معمولاً این عمل را در برابر لاف و گزاف و ادعا و هارت وپورت اشخاص می کنند در صورتی که قصدشان توهین و دادن بدترین جوابها باشد.
    گاه نیز در موقع مرافعه ی دو کس، پس از آنکه یکی صدا را به فریاد بلند کرد یا ضربتی به طرف وارد آورد و مؤثر نیفتاد، ممکن است شخص ثالثی، خواه از هواداران طرفین، خواه نه، شیشکی ببندد!

    ما هم می تونیم شخص ثالث غیر هوادار طرفین مرافعه باشیم و شیشکی ببندیم؟!

    [پاسخ]

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ شهریور ۲۶ام, ۱۳۹۳ ۳:۲۵ ب.ظ:

    پیشنهادم اینه تو بجای شیشکی زوزه بکش چون صدات اینجوری قشنگتره

    [پاسخ]

  12. ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ در ۱۱:۰۶ | #12

    به نام خدا

    ضمن آموختن ادب از همه ی بی ادبان یاد شده! از شما نیز دعوت مینمایم که نظرتان را در مورد “جای خالی جواد نکونام در تیم ملّی والیبال!” ابراز بفرمائید.

    [پاسخ]

  13. سید رضا
    ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ در ۱۱:۴۰ | #13
  14. reza
    ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ در ۱۱:۵۶ | #14

    با سلام
    امید خان حسینی
    بارها در رسانهای ما شنیدید که مدافعان دروغین حقوق بشر یا با اصطلاح حقو بشر .معنی ان یعنی چه.یعنی کسانی که شعار چیزی را میدهند ولی در عمل نقیض ان رفتار میکنند .حال فکر میکنم نظام ما هم در واقع مدافع دروغین اسلام شده و یا به اصطلاح مسلمان است حالا چرمن چند سوال دارم شما یا هر کس جوابش را میداند پاسخ دهد
    ۱-مگر رهبر ما ولی امر مسلمین نیست و در ابعاد کوچکتر نقش امام را در نظام اسلامی پیاده نمیکند.شما ببینید ایشان از کدام ضعیفانی از کوی دانشگاه گرفته تا قتلهای زنجیر ه ای دستگیری کرد؟کدام مجرم را به سزای واقعی اعمال ننگینش رساند؟قاتل ستار بهشتی .زهرا کاظمی .مقتولان کهریزک کدام را خواهشا با مصداق مثال بزنید تا شاید ما نمیدانیم و شما میدانید بگویید تا همه بدانند(خواهشا از کمبود اختیارات نگویید که اصل ۱۱۰ تا دلتان بخواهد به ایشان اختیار داده)
    ۲-صدا وسیما مستقیم زیر نظر ایشان و با مالیات من و امثال من اداره میشود چرا هیچ سلیقه ای هر چند منتقد نه مخالف اجازه حضور دران را نداردمگر نه این است که با آمار خود مسولان ماهواره خانمان سوز هساتند پس حتما در برنامهای صدا وسیما ضعیف زیادی دارد که مردم مخصوصا تحصیل کرده هاا رغبت دیدن ان مجموعه را ندارند و فقط به زور پخش مستقیم ورزش مخاطب جذب میکند
    ۳-انتصابهای ایشان از دیگر ایرادات است تماما از یک جناح و سلیقه.پس اگر ایشان به تفکر دیگری اعتقاد ندارد پس عملا ایشان خواستار تک صدایی در جامعه هستند و یا میگویند انتصابات با من و دیگر سلیقه زحمت بکشند با انتخابات سرکار ایند و در حقیقت ایشالن اصرار بر بودن اصولگرایان در راس کار هستند.
    اقای حسینی میدانم شاید دلت خنک شده باشد اگر چه شخصیت ایشان به عنوان ولی فقیه با شخصیتی مانند اوباما قابل مقایسه نیست .ولی باید قبول کنی تا به حال اوباما و یا دیگر دستگاه خارجی انها همچین الفاظی برای ایشان بکار نبردند و همیشه با احترام به ایشان ایت الله گفتند .شما را ارجاع میدهم به سخنان امام خمینی در سال یه صداو سیما که حق ندارید که ریگان را سگ کاخ سفید صدا کنید زیرا انها نام ما را موادبانه صدا میکنند و از این نظر با فهمیه موافقم و باز هم میگویک این ادبیات درست نبود

    [پاسخ]

    غلامعلی یوسفی پاسخ در تاريخ شهریور ۲۶ام, ۱۳۹۳ ۱۲:۱۴ ب.ظ:

    در ادامه می توان گفت:
    حکومت ما هم مدافع دروغین اسلام است چون با مسئولین فاسد برخورد نمی کند.
    حکومت ما هم مدافع دروغین اسلام است، چون هیچ برتری و تفاوتی با سایر حکومتهای منطقه ندارد.

    [پاسخ]

    سید رضا پاسخ در تاريخ شهریور ۲۶ام, ۱۳۹۳ ۱:۰۲ ب.ظ:

    به جز نکته ای که در مورد مصاحبه مطرح شده باقی پرسش های reza، پرسش های من هم هست.ایشون گفتن با مقصران جنایات کهریزک برخورد میشه(شخصا گفتن)یعنی مسئله دویست هزار تومن بود؟من پشت فرمون بشینم تا قم برونم همین قدر جریمه میشم.اگه اولگوی ولایت ،امام اول شیعیان علی هست و سندش نهج البلاغه،اینگونه بی عدالتی ها رو باید تو کدوم اشل بذاریم.رئیس قوه قضایه (رئیس قوه قضاییه منصوب چه شخصی هست)چه برخوردی با این پرونده داشته
    من فقط پاسخ همین پرسش در مورد جنایات کهریزک رو میخوام بدونم

    [پاسخ]

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ شهریور ۲۶ام, ۱۳۹۳ ۱:۱۳ ب.ظ:

    آقا رضا
    شما هم کم کم دارین عناد و کینه خود را نشان میدی برادر ! این چه طرز فکریه که داری ؟ تو حقوقدانی ؟ پس باید بهتر از ما بدانی که رفتن و مجازات مجرمین جزو وظایف رهبری نیست ..وظایف تو قانون اساسی تعریف شده برادر ..
    هر قوه ای وظیفه ای دارد ..قرار نیست رهبر یک مملکت و نایب بر حق امام زمان بیاد تو کوچه خیابون یک اسلجه بدست بگیرد و لباس رزم بپوشد و دنبال جمع آوری اراذل و اوباش بگردد و قاتل را دار بزند ….

    دوما : واقعا چه توهینی به اوباما کردند ؟ من متوجه نشدم ..میشه بفرمایید عین توهین ! را اینجا بگذارید ؟

    [پاسخ]

    حسن پاسخ در تاريخ شهریور ۲۶ام, ۱۳۹۳ ۳:۱۰ ب.ظ:

    دعوا نداریم که شما قبول کن آمریکا دروغگوست … باشه به حکومت ما هم بگو دروغگو
    رهبر ما ولی امر مسلمین است بکوری بدخواهان …
    یک کشور هشتاد میلیونی که امید مستضعفان جهان است با کلی کشورهای اقماری با کلی دشمن خارجی و خائن داخلی با انواع و اقسام فتنه های عمیق و هولناک رو بعد از امام که دیگه خیلی از یاران امام هم دیگه وا دادند با حکمت و درایت اداره کردند واین وسط فقط یه احمق میتونه به معدود اتفاقهایی که باعث و بانیش معلوم نیست کیه و جوانب کار مجهوله رو نسبت بده به عدم کفایت ایشون ….
    صدا و سیما رو مجبور کردند … انقدر که افراط کردند… و الا قبلا اینقدرها هم تک صدایی نبود … درباره ماهواره هم که قشر خاک بر سر تحصیلکرده اگه واقعا از ماهواره برنامه های مفید رو هم دنبال میکردند آدم دلش نمیسوخت … مشتریان ماهواره که دیگه معلومه چی نگاه میکنند … شرمنده دیگه این یه قلم رو انتظار نداشته باشید از صدا و سیما …
    درباره انتصابها هم قبلا گفتم به شما اگه یادت باشه …چه خوش بی مهربونی از دو سر بی …
    قضیه اون خواستگاری هست که گفت پنجاه در صد ردیفه …
    بابا اون کسانی که منصوب میشوند هم باید ok بدن یا نه ؟؟؟ طرف اصلا میگه میخوام سر به تنتون نباشه شما میگی چرا منصوبش نمیکنند؟؟؟ دیگر سلیقه ها تا وقتی حداقلها رو از اصول انقلاب قبول نکنند همینه …
    نه بابا … یعنی الان شما امام رو قبول داری ؟؟؟

    الان شما یعنی امام رو قبول دارید ؟؟؟

    [پاسخ]

    امید حسینی پاسخ در تاريخ شهریور ۲۶ام, ۱۳۹۳ ۶:۲۶ ب.ظ:

    تا جایی که من شنیدم و خوندم و فهمیدم، مسئولان و رهبران مملکت ما هرگز ادعا نکردند که حکومت ما عین حکومت اسلام و امام علی هست. همیشه گفتند ما در این مسیر قدم برداشتیم.
    به نظر من هرکسی ادعا کنه که ما عین اسلامیم و داریم عین سنت اسلام و پیامبر و امام علی رو پیاده می کنیم، یا غلو می کنه، یا توجیه می کنه، یا دروغ میگه.
    شکی نیست در مملکت ما هم اشکال و اشتباه زیاد وجود داره. نیازی به توجیه نیست. فقط نمی فهمم چرا وقتی جمهوری اسلامی رو با یه نظام غربی مثل آمریکا مقایسه می کنیم، فورا شماها به جای انصاف، ادای میانه ایستادن رو درمیارید؟!
    یعنی اعتدال و میانه روی و انصاف اینه که بین جمهوری اسلامی و آمریکا، بی طرف باشیم؟!

    ضمنا محض اطلاع شما، از امام خمینی جملات و عبارات زیادی وجود داره که داره ریگان و کارتر رو مسخره می کنه! فیلمش هم بارها از تلویزیون پخش شده. احتمالا یادتون رفته
    درباره انتصاب ها، من سخنگوی کسی نیستم ولی تا جایی که یادمه سال ۶۸ بخشی از مسئولین ، از جناح چپ انتخاب یا در مقام خودشون ابقا شدند (حتی همین آقای موسوی خوئینی ها) ولی اینها کم کم خودشون به دلایل مختلف فاصله گرفتند. من نمی دونم شما چرا و با کدام دلیل و منطق، همه رو مبرا می دونید و فقط رهبری رو مسئول می دونید؟

    [پاسخ]

  15. ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ در ۱۳:۳۹ | #15

    روزی معاویه امام حسین(ع) را به مجلس عمومی خود طلبید و اظهار کرد با یزید بیعت کند امام بپاخاست و خطابه ای ایراد کرد و فرمود: … ای معاویه! آنچه درباره کمالات یزید و لیاقت وی برای امّت محمّد(ص) بر شمردی شنیدیم، قصد داری طوری به مردم وانمود کنی که گویا فرد ناشناخته ای را توصیف می کنی، یا فرد غائبی را معرّفی می کنی و یا از کسی سخن می گویی که گویا تو درباره او علم و اطلاع مخصوصی داری، در حالی که یزید ماهیّت خود را آشکار کرده و موقعیّت (سیاسی و اجتماعی و اخلاقی) خودش را شناسانده است.
    از یزید آنگونه که هست سخن بگو! از سگ بازیش بگو، در آن هنگام که سگهای درنده را بجان هم می اندازد، از کبوتر بازیش بگو، که کبوتران را در بلند پروازی به مسابقه وامی دارد. از بوالهوسی و عیاشی او بگو که کنیزکان را به رقص و آواز وا می دارد. از خوشگذرانیش بگو که از ساز و آواز خوشحال و سرمست می شود.
    آنچه در پیش گرفتی کنار بگذار، آیا گناهانی که تاکنون درباره این امّت بر دوش خود بار کرده ای ترا کافی نیست؟

    [پاسخ]

  16. ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ در ۱۳:۴۱ | #16

    امام حسین(ع)ولید بن عتبه فرماندار مدینه فرمود: «ای امیر! مائیم خاندان نبوّت و معدن رسالت، در خاندان ما محل رفت و آمد فرشتگان و محل نزول رحمت خداست. خداوند اسلام را از خاندان ما شروع و افتتاح نمود، و تا آخر نیز همگام با ما خاندان به پیش خواهد برد.
    امّا یزید مردی شرابخوار است که دستش به خون افراد بیگناه آلوده است، او شخصی است که دستورات الهی را درهم شکسته و در مقابل چشم مردم مرتکب فسق و فجور می گردد، آیا رواست شخصی همچون من با آن سوابق درخشان و اصالت خانوادگی با چنین مردی فاسق بیعت کند؟…

    [پاسخ]

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ شهریور ۲۶ام, ۱۳۹۳ ۱:۴۷ ب.ظ:

    حالا عاشقان و سینه چاکان و دلباختگان ارباب بزرگ اوباما بخاطر کلمه دختر دارن دیوانه میشوند و عشق ارباب اوباما داره اونارو داغونشان میکنه که ای رهبر ایران ! چرا گفتی این دختره ! ؟ چرا نگفتی پسره ؟ یا مثلا میگفتی این خواهر !
    ای وای
    دختر یک فحش بسیار زشتی است که زبان از بیان آن قاصر است و من نمیتونم اینجا معنای آنرا را بگویم وااااااااااااااااای

    ای خدا
    ای ارباب اوباما
    عاشقانت را بکش که زنده نباشند تا این توهین بسیار زشت و بزرگ و قبیح و …را نشوند
    ای داد
    ای فلک
    ای اخلاق
    واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییی
    خداااااااااااا

    [پاسخ]

  17. ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ در ۱۳:۵۹ | #17

    دوستان توجه کنید که من الان چند روزه تو تمام فرهنگ لغات جهان تحقیق و تفحص کردم هیچ فحشی را قبیح تر از کلمه دختره ! پیدا نکردم !!
    گناهیست نابخشودنی که احادیث و روایلت زیادی پیرامون آن بیان شده که اینجا جای مطرح کردنش نیست
    کلمه دختره یک فححش بسیار زشتی هست که متعلق به ۵۵۰ سال قبل از میلاد بوده و مردم از آن در بدترین شرایط و موارد برای توهین به یک دختره ! استفاده میکردند ..
    در تاریخ یونان باستان و ایران باستان دادن این فحشها جرم بوده و مجازاتش اعدام از پا بود …

    و لذا ما در تاریخ داریم که روزی انوشیروان عادل ! داشت از خیابانی رد میشد و یناگاه صدای شخصی را شنید که به دخترش گفت دختره !
    همانجا سخت بر آشفت و شمشیر از نیام بر کشید و در دم سر آن فرد مجرم را گووش تا گوش برید !

    روایت داریم کوروش هم یک روزی همین کار را با ۱۰۰ مرد که دخترانشان را دختر صدا زدند انجام داد ..
    در تاریخ میخوانیم که علت لشگر کشی نادر شاه به هندوستان همین بوده که شاه هندوستان به نادر گفت شما فرزند دختر هم داری ؟
    و علت اصلی لشگر کشی چمگیز مغول نیز همین بوده که یکی از خانهای مغول به چنگیز گفت بیا با دخترم ازدواج کن و چنگیز که این فحش را شنید دیوانه شد و به تمام جهان حمله ور گشت !

    من حیث المجموع این فحش زشت ریشه در تاریخ کهن در جهان دارد و هزاران سال است که هیچکسی این فحش رکیک را استفاده نکرده..
    حالا چه شده که رهبری عزیز این فحش را به اون دختره داد و گفت این دختره ..من نمیدانم
    باید کفن بپوشیم بریم بیت رهبری تحصن کنیم که چرا به اون دختره گفت این دختره !!

    پیشنهاد ما اینه که از این ببعد بجای فحش زشت این دختره بگوییم اون دختره ..آن دختر ..ا وا دخترارو ..دختر خانم …خانم دختر ..دختر کاکل بسر های های ..آن جمع دختران ..دختران خشن .بخاطر یک مشت دختر ..دختران حهنمی
    دختر دخترا بیا درو وا کن

    خلاصه کلمات زیادی هست که میشه استفاده کرد ..

    [پاسخ]

  18. سین
    ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ در ۱۴:۳۵ | #18

    امید آهستان عزیز مطلب شما را بعلاوه کامنت های پست قبل خواندم.
    با حسن نیت تمام مطلبی برای شما دوست عزیز دارم که برایم خیلی عزیز است.
    من در زندگی ام ب یک دستاورد بزرگ رسیده ام. اینکه کسی نتواند به ساده گی عصبانی ام کند. آرامش ام را به هم بریزد. من را از کنش به واکنش وادارد. یک انسان در حوزه فردی ، و یک جامعه در حوزه عمومی بایستی سطح تحریک پذیری خود را بالا ببرد. باور کنید ارزان ترین اسلحه و ضمنا مکارانه ترین سلاح اینست که ما کسی را بی منطق کنی و عقل و ادب او را به پس زمینه بفرستیم.
    در پست قبل تلاسی از سوی دوستان شده بود که همدیگر را عصبانی کنند. بد و بیراه ما را نه به هدفی می رساند و نه منفعتی. اگر در زندگی آمال و آرمانی داریم ، صبوری ، و گام ها ی فعلیت ما را به هدف می رساند. اگر هم نرساند ، باز هم یک دستاورد داریم. و آن اینست که انسانیت خود را ، شعور و فهم خود را معامله نکرده ایم.
    در جهان برنده کسی است که آگاهانه دیرتر عصبانی شود.
    باز هم اگر دسترسی به اینترنت داشتم برایت می نویسم.
    ( آقای یوسفی ببخش که وقت تصحیح ندارم. سرویس اداره دارد می رود)

    [پاسخ]

    غلامعلی یوسفی پاسخ در تاريخ شهریور ۲۶ام, ۱۳۹۳ ۷:۴۰ ب.ظ:

    سخن معروفی است که می گوید:
    وقتی عصبانی می شویم درواقع طرف مقابل بر ما پیروز شده است.

    [پاسخ]

    حسن پاسخ در تاريخ شهریور ۲۶ام, ۱۳۹۳ ۹:۴۲ ب.ظ:

    من که تازه از شما شنیدم …

    [پاسخ]

    حسن پاسخ در تاريخ شهریور ۲۶ام, ۱۳۹۳ ۹:۴۳ ب.ظ:

    و خدا میداند که چقدر بر ما پیروز میشوید …. شخص شما

    [پاسخ]

    سید رضا پاسخ در تاريخ شهریور ۲۷ام, ۱۳۹۳ ۱:۰۲ ق.ظ:

    آقای یوسفی
    کتاب ۲۱ راه برای پیروزی در بحث شوپنهاور رو بخون

    سین پاسخ در تاريخ شهریور ۲۷ام, ۱۳۹۳ ۸:۰۸ ق.ظ:

    شک نکنید. این را از این جهت قاطعانه به شما گفتم چون در نظر داشتم شما در زمره یقین مدارانید و شک را گناه اعظم می دانید. بگذارید یکبار هم که شده دیگ تان برای من بجوشد.

  19. ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ در ۱۵:۱۹ | #19

    پیشنهاد بعدی من اینه که
    چون رهبری عزیز یک مملکت به ساحت مقدس حضرت اوباما دمت زدار زرد آلویزوناتوکه و سینه سوخته گان و دلباختگان و مال باختگان آمریکای عادل ! مهربون ! مامانی فداش بشه !!توهین کردند بیایین فردا بریزیم خیابون فتنه ۸۸ را زنده کنیم و فتنه ۹۳ را رقم بزنیم !! !
    نظرتون چیه ؟

    [پاسخ]

    ایران فردا پاسخ در تاريخ شهریور ۲۶ام, ۱۳۹۳ ۵:۲۱ ب.ظ:

    :D

    [پاسخ]

  20. جواد هستم یک بیسواد بی شناسنامه
    ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ در ۱۷:۲۰ | #20

    از قول یک بدبخت بیچاره

    “مگر خودتان ارباب ندارید که به ارباب ما (آمریکا)توهین میکنید”

    [پاسخ]

    ایران فردا پاسخ در تاريخ شهریور ۲۶ام, ۱۳۹۳ ۷:۳۰ ب.ظ:

    یک کلمه هم از مادر عروس بشنوید :D

    [پاسخ]

    حسن پاسخ در تاريخ شهریور ۲۶ام, ۱۳۹۳ ۹:۴۱ ب.ظ:

    بی مزه

    [پاسخ]

    حسن پاسخ در تاريخ شهریور ۲۶ام, ۱۳۹۳ ۹:۴۲ ب.ظ:

    جواد رو گفتم

    [پاسخ]

  21. مهدی
    ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ در ۱۸:۴۹ | #21

    متاسفانه لمپن بودن در خون اصول گرایان است حتی اگر ژست انسان های متشخص و وجیه المنظر داشته باشند حال به جواب سوال خود رسیدم که چرا امید حسینی شر سگ های باغش را کم نمیکند

    [پاسخ]

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ شهریور ۲۶ام, ۱۳۹۳ ۸:۰۱ ب.ظ:

    بخاطر اینکه می ترسد گازش بگیری
    آخه شما سگهای مخالف بیماری هاری دارین !

    [پاسخ]

    مهدی پاسخ در تاريخ شهریور ۲۷ام, ۱۳۹۳ ۷:۴۵ ق.ظ:

    من دوبار به سگ های آهستان اشاره کردم و در هر دوبار شجاع خان پابرهنه پرید وسط میدان ، از قدیم گفتند «فحش رو که بندازی رو زمین ،صاحبش خودش اونو برمیداره میزنه زیر بغلش» ، خوشحالم که خودت هم اعتقاد عمیقی داری که مدام در حال واق واق کردن بروی جماعت اهستانی هستی، خب هاپو شجاع عزیز درست که امید حسینی تورا در باغ رها کرده ولی آنقدر معرفت داشته که سنگ ها را نبسته باشد ، جواب واق واق زیادی سگ هم که سنگ است اگر شخصیت مازوخیستیت به این نحو ارضاء میشود پس به واق واقت ادامه بده ، هر موقع که نیاز باشد سنگی نثارت خواهد شد مثل اینبار ;)

    [پاسخ]

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ شهریور ۲۷ام, ۱۳۹۳ ۳:۱۷ ب.ظ:

    آق مهتی
    اگه واقعا به حرفم شک داری برو از بابات بپرس که اجدادت از نسل سگ بودند یا نه ..برو تحقیق کن که واقعا شمر زاده و یزید زاده هستی یا نه ؟ برو ببین لقمه حرام را پدرت از کدوم بدبختهایی چاپیده و در دهان حرامخوارانی چون شماها فرو کرده و بلعیده اید که هار شده و آمدید اینجا پارس میکنید ؟
    فعلا شما و دوستانتان دارین مثل سگ هار و زخمی در اینجا هاپ هاپ میکنین و واق واقتان را نثار اموات و اجدادتان میکنید ..
    ما که چیزی نگفتیم
    من فقط صفات شما سگهای زنجیری ارباب اوباما را بیان کردم و شماها نباید ناراحت بشی جناب آقا سگه ! من نگهبان این آهستان هستم تا جلوی سگهای هاری چون شماها را بگیرم …

    شماها در این چند تا پست اخیر دقیقا مانند سگهای هار که الکی واق میزنند و هاپ هاپ میکنند به رهبری عزیز گیر داده و بطور سازماندهی شده و گله ای پارس میکنید ….اجداد شما در تاریخ کربلا و قبل و بعد آن نیز پارس میکردند و پاچه میگرفتند ..

    بر گرد پارسهایی که کردی را دوباره مرور کن ببین علت در چیست ؟
    علت این پارس شماها فقط و فقط لقمه حرامیست که پدرانتان به شماها داده اند و شما حرامیان و حدامخواران که اجدادتان اجداد ما را سر می بریدند اینطوری جلوه نمایی یکنید و فقط واق الکی میزنید ..
    اتفاقا شما سگها آزادید و ما سنگها بسته ..
    وگرنه آنچنان صفات آبا و اجداد و خانواده و پدر و مادرت را جلوی چشمت می آوردم که برای همیشه از فضای مجازی فرار کنی و بروی در جنگل پیش بابا و ننه ات ..

    فعلا همینهارو داشته باش تا جواب قانع کننده تر و در خور شان تری بهت بدم …

    حسن پاسخ در تاريخ شهریور ۲۶ام, ۱۳۹۳ ۹:۴۰ ب.ظ:

    چرا ؟؟؟

    [پاسخ]

  22. ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ در ۱۹:۰۹ | #22

    ۱۲ اسرار یک ازدواج موفق

    نوشته : دکتر چالز و الیزابت اشمیتز

    کارشناسان عشق و ازدواج از امزیکا

    در : http://bizan.persianblog.ir/post/67/

    [پاسخ]

  23. reza
    ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ در ۱۹:۲۱ | #23

    با سلام امید خان حسینی و دیگر دوستان
    امید جان اگر این نظام ادعای اسلامی بودن را ندارد پس اسلام نازنین را از تابلوی اسم این نظام حذف کند تا احساس سنگینی کمتر ی به اندازه همان جمهوری کند.شما مگر فکر کردید غربیها ادعای مطلق مردم سالاری دارند پس انها هم ندارند دارند سعی میکنند پس قابل تمسخر نیستند .همین امروز حوزه علمیه شیعیان در لندن به راه افتاد اگر عاقلانه بگوییم باید بگوییم واقعا ازادی در حد اعلاست که چنین مجوزی دادند و اگر هم دیمی و دایی جان ناپلئونی بگوییم پس باید بگوییم بابا کار پس کار انگلیسیهاست از ریشه!
    شما حوادث سال ۶۸ بعد از فوت امام را میگویید نه خیر اینطور نبود .بیش از ۵۰ نفر از جناح چپ که ان موقع اتفاقا خیلی هم انقلابی بودند را شورای نگهبان رد صلاحیت کرد(شیخ مرتضی انصاریان همان روضه خان معروف گفت هر رایی به جناح چپ مانند یک تیر به خیمه گاه امام حسین در عاشوراست) .با اوردن یزدی به ریاست قوه قضاییه عملا ایت الله موسوی اردبیلی به عنوان مقام مافوق دیوان حذف شد و همینطور با حذف پست نخست وزیری و اوردن معاون اول رییس جمهوری .و جناح چپ ماند یک روزنامه سلام و درمورد سخن امام در مورد ریگانبرمیگشت به تفسیر خبر رادیو که سر کار خانم مجد ابادی از ریگان به عنوان سگ کاخ سفید نام بردند که امام اقای هاشمی ریاست وقت صدا وسیما را مورد عتاب قرار دادند و در ضمن ما ن موقع درگیر جنگی بودیم که درست یا نادرست ریشه جنگ و عداوت را امریکا میدانستیم
    اما پسر شجاع شما میگویی اینها به رهبر چه مربوطه .ببین عزیزم چطور ایشان تخته گاز با این وضعیت بد اقتصادی دنبال افزایش جمعیت است و این را به محققان وزارت بهداشت واگذار نمیکند .چطور ایشان در مورد سیاست خارجی امورات به کارشناسان وزارت خارجه نمیدهد و با تمامی اظهار نظر ها و رهنمودهای حکیمانه بیشترین تاثیر را در سیاست خارجه دارد پس همینطور از ریاست محترم قوه قضاییه که ارباب بنده هم میباشد نمیپرسد که اقا ان حادثه کوی که قلب من را شکست متهمانش کجا هستند ایا ان ریش تراش دزدی را خریدند و به صاحبش بر گرداندند؟میپرسد ان دختر پاک زهرا بنی یعقوب که اتفاقا پدر ش همکار شما در سپاه پاسداران و ۸ سال در جبهه جنگیده باید در ستاد امر به معروف همدان دستی دستی کشته شود و خونش پایمال.ایا به ان نامه مه افرید امیر خسروی که سه روز قبل از اعدامش به ایشان نوشت بابا دزد سه هزار میلیارد اینها هستند توجه کردند ایشان؟ ودر اخراگر شما امریکا را به خاطر دخالتهای بیجایش در امور داخلی دیگر کشورها محکوم میکنید برادر ما هم به انزاه گلیممان پایمان را دراز میکنیم .در یما از شیعیان حوثی .در بحرین و قطیف و لبنان از شیعیان .در نیجریه و سنگال و سودان از جمعیت تازه تاسیس شیعیان(البته شاید شما بگویید ما امل قرای شیعیان هستیم و وظیفه شرعی ما حکم میکند به شیعیان کمک کنیم دقیقا ترکیه هم با همین استدلال که ما املالقرای ترکزبانها هستیم .به خاطر ازبکها در شما افغانستان دخالت میکند .در شمال عراق از ترکمنها .در سینکیانگ چین از ایغورها و خلاصه میگرده ببینه کشوری هست که ۴ نفر ترکی صحبت کنند تا یه فشاری بیاره.طرفه انکه تبار شناسان نیک میدانند که مردم امروز ترکیه اصالت ترکیه ندارند و اینها دنبال چیز دیگری هستند الله اعلم! و فراموش نکنیم که فقط معصوم معصوم است و این عزیزان ۱۴ نفر بیشتر نبودند نیستند و نخواهند بود انسانها چه ولی باشد و چه حکیم خطاکارند و جایز الخطا و با تمام احترامی که برای ایشان قایل هستمو التزامی که به شرایط حال دارم و شاید در دل به خیلی لمور اعتقاد نداشته باشم باز هم میگویم این سخنان زیبنده جایگاه ایشان نبود نه شخص ایت الله خامنه ای

    [پاسخ]

    غلامعلی یوسفی پاسخ در تاريخ شهریور ۲۶ام, ۱۳۹۳ ۷:۵۶ ب.ظ:

    اخیرأ به نتیجه ای رسیده ام:
    اگر ما صد دلیل بیاوریم که ورزش مفید و ضروری است آیا طرف مقابل شروع به ورزش خواهد کرد!؟
    اگر ما هزار دلیل بیاوریم در مضر بودن سیگار، آیا سیگار را ترک خواهد کرد!؟
    گویا باورهای سیاسی هم به این موضوع شباهت دارد.
    برخی افراد یا اکثرافراد باورها یا علایق شان غیرقابل تغییر است.

    [پاسخ]

    غلامعلی یوسفی پاسخ در تاريخ شهریور ۲۷ام, ۱۳۹۳ ۵:۳۸ ق.ظ:

    بنابراین تشویق به ورزش کردن کار خوبی است اما فقط در افرادی نتیجه دارد که لااقل کمی اهل ورزش باشند.
    با کسی که تا امروز ورزش نکرده نباید زیاد بحث کرد.
    بعبارت دیگر
    فقط بحث با ” نزدیکان ” مفید است. ( یعنی کسانیکه عقایدشان قدری به ما نزدیک است. )

    [پاسخ]

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ شهریور ۲۶ام, ۱۳۹۳ ۸:۰۷ ب.ظ:

    آقا رضا
    آخه سواد و مقام و فکر و جایگاه شما در حد رهبری عزیز نیست ..کسی میتواند ایراد بگیرد که خودش یه سر و گردن بالاتر از حریف باشد …
    وگرنه من و توی بیسواد را چه به اینکه از نایب بر حق امام زمان عج ایراد بگیریم …ایشان بهتر از شما و بخوبی میداند که تمام حرکات و سکنات و سخنانش زیر ذره بین است و لذا تمام سخنانش حساب شده و با سیاست است ..یعنی سخن به گزاف نگفته بلکه در خور شان حرف زده است که شما مخالفین معاند هرگز این سیاستها را نخواهید فهمید…

    در ضمن ام القری درست است نه امل قرای

    [پاسخ]

    امید حسینی پاسخ در تاريخ شهریور ۲۶ام, ۱۳۹۳ ۸:۱۳ ب.ظ:

    دقت نکردید چی گفتم.
    نگفتم ادعای اسلام نداره، گفتم ادعا نداره که عین حکومت صدر اسلام و پیامبر و امام علی هست. هم امام خمینی و هم رهبری بارها تاکید کردند که ما قدم در راه حکومت اسلامی گذاشتیم و در اول راه هستیم.

    [پاسخ]

    امید حسینی پاسخ در تاريخ شهریور ۲۶ام, ۱۳۹۳ ۹:۰۰ ب.ظ:

    رفیق!
    بعضی از این چیزهایی که گفتی و نوشتی، ناشی از تغییر قانون اساسی بود که از اواخر عمر امام شروع شده بود و به بعد از امام هم رسید. ربطی به نظر شخصی رهبر هم نداشت. اتفاقا پشتوانه اش آقای هاشمی بود

    [پاسخ]

    reza پاسخ در تاريخ شهریور ۲۷ام, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۳ ق.ظ:

    با سلام
    امید جان منکر تغییر قانون اساسی نمیشوم ولی انصافا به انتصابهای ایشان دقت کن ایشان فقط یک مورد اقای قمی که از اعتدالیون بود را به سمت نماینده ولی فقیه در دانشگاه منصوب کردندو در مورد مجمع هم دو. سه نفری اصلاح طلب معتدل را منصوب کردند ولی متقابل صفار هرندی را که در تندروی شهره عام و خاص است را منصوب کردند.حسین شریعتمداری تا ابد در کیهان است(شاید شما بگویید اقای دعایی هم در اطلاعات هم مانده انصافا شما کیهان را بااطلاعات مقایسه کن ببین کدام غوغاگر است!ایا اطلاعات جرات داشتن یکی از تیترهای کیهان را دارد؟) و شاید شما بفرمایی ایشان در مسایل کوچک دخالت نمیکند.شما به عنوان بلاگر از اینکه اقای علم الهدی فرمودند که رهبری رسما با اینترنت پرسرعت شما بخوان ۱۲۸ مخالفت کردند در صورتیکه امروز در دنیا مردم از اینترنت ۸ گیگا استفاده میکنند نظر شما که یک فعال عرصه رایانه هستید چیست؟فقط خواهشا حرف دلتان را بگوییید نه سیاسی کارانه .امید جان شما که یک فارغ التحصیل سیاسی هستید اگر بخواهید وجدانا قضاوت کنید کشورهایی مانند سویس که دایم در حال رصد نظر مرده هستند موفقترند یا کشورهای خاورمیانه که حاکمانشان هنوز فکر میکنند مردم صغیرند و نیازمند ارشاد؟شما انگلستان را ببین چرا نمی اید از قوه قهریه استفاده کند و بساط رفرادوم اسکاتلند را جمع کند میداند با زور نمیتوان کسی را نگه داشت و یا هدایت کرد بلکه این گذشت زمان است که حقایق را نشان میدهد که مردم ان سامان دران زمان چه تصمیم گرفتند
    اما پسر شجاع
    اگر شما میفرمایید علم مای بیسواد با رهبری قابل مقایسه نیست .پس ایشان اجازه هیچ انتخابی را به ما ندهد و بساط همین انتخابات نیم بند را هم جمع کند و هر کس را که صلاح میداند در تمام عرصه ها منصوب کند .بیبین اخوی عمر این حرفها به خدا در دنیا تمام شده و من فکر میکنم که حاکمان ما هم به این نتیجه رسیده اند که کار درست در کجا انجام میشود برای همین هم عموما فرزندان دلبندشان را برای تحصیل و اقامت و درمان به این کشورها میفرستند نه کشورهای دیکتاتوری مانند چین

    [پاسخ]

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ شهریور ۲۷ام, ۱۳۹۳ ۳:۰۷ ب.ظ:

    فرزندان رهبری عزیز کجا رفتند درس خوندند ؟ حرف ما بر سر رهبری عزیز هست نه مسولین دیگر

    حرفها را با هم قاطی نکن برادر

    من میگم من و توی بیسواد که از سیاست و علم و ..هیچی بارمون نیست حق نداریم بیاییم از کسی که خیلی از نظر سیاسی و علمی از ما بالاتر است ایراد بگیریم ..نه انتقاد ..انتقاد با ایراد فرق داره …
    انتخابات چه ربطی به رهبری و ایراد گرفتن داره ؟

    امید حسینی پاسخ در تاريخ شهریور ۲۷ام, ۱۳۹۳ ۷:۳۸ ب.ظ:

    درباره انتصاب ها، طبیعی هست که هرکسی آدمهای نزدیک تر به خودش را انتخاب می کنه. آیا به نظر شما مثلا ممکنه تاجزاده رو انتخاب کنه؟! آخه شما خیلی داری قضیه رو ساده و بچگانه مطرح می کنی. در حد حرف زدن و شعار دادن، این حرفها خوبه ولی کار سیاسی که این طوری نیست. اختلافات گاهی اینقدر زیاده که به راحتی نمیشه با هم کار کنند. حالا چطور شما انتظار داری که منصوبان از مخالفان باشند؟!
    سوئیس و اینها رو بی خیال. سوئیس سیستم خاص خودش رو داره. سوئیس حتی عضو اتحادیه اروپا و سازمان ملل هم نیست. به هرحال اروپا چند قرن از آسیا و خاورمیانه جلوتره. مقایسه اش اینقدر ساده نیست.
    بعدش مگه من گفتم ارباب رعیتی زندگی کنیم؟

    با بک پاسخ در تاريخ شهریور ۲۷ام, ۱۳۹۳ ۹:۳۲ ب.ظ:

    اروپا چند قرن جلوتره.
    کاملا درسته. ماهم الان تو دوره سیاه قرون وسطی هستیم.

  24. سالم
    ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ در ۱۹:۵۰ | #24

    با سلام
    قبلا فضولا چیزهایی اینجا نوشته ام و با تشکر از صاحب این وبلاگ. فقط خواستم به طور کل گفته باشتم کاشتن تخم نفرت از شخص اول مملکت نه درست است و نه اصلا کار سختی است. ذهنیت ایرانی طوری است که می خواهد همه تقصیرها را به گردن یک نفر بیاندازد. هیولا سازی از شخص اول شاید یک دم تشفی خاطر به همراه داشته باشد اما وجدانا هیچ سودی ندارد شاید خسران عظیم به بار بیاورد. یک هیولایی از شاه ساختیم و نتایجش را دیدیم. پایه های استبداد شرقی آنقدر محکم و استوار است که با این حرف ها نمی لرزد. این استبداد دارد بر دوش تک تک اعضای جامعه به پیش می رود. حال یک نفر آنجا نشسته باشد و از لفظ دختره استفاده کند یا الفاظ دیگری شاید درست باشد یا نه اما در این نظام کهنسال و فرسوده استبداد شرقی تاثیر چندانی ندارد. شاید بهتر باشد از اشتباهات کوچک درگذشت و امیدوار بود به تصمیمات خوب و عاقلانه که گرفته خواهد شد. برای مثال شخصا امیدوارم آقای خامنه ای درمورد ریاست صدا و سیما یک تصمیم صائب بگیرند و حالا که آثار شکست رسانه ای در ناصیه نظام هویدا شده کار را به دست فرد فهمیده ای بسپارند. همین یک تصمیم بزرگ می تواند بسیاری از این حرف و حدیث ها را پایان بدهد.

    [پاسخ]

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ شهریور ۲۶ام, ۱۳۹۳ ۸:۱۰ ب.ظ:

    چی گفته این پسره !!
    آخ آخ آخ
    از اون دختره هم بهتر گفته !!

    [پاسخ]

    سالم پاسخ در تاريخ شهریور ۲۶ام, ۱۳۹۳ ۸:۲۲ ب.ظ:

    حالا خودمونیم
    دختره موطلاییه بود؟

    [پاسخ]

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ شهریور ۲۶ام, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۰ ب.ظ:

    تو خوشگلتری باور کن

    غلامعلی یوسفی پاسخ در تاريخ شهریور ۲۶ام, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۸ ب.ظ:

    این دوست عزیزمان ” سالم ” راه زیادی پیموده، به حقایقی رسیده که ده بیست یا پنجاه شصت سال قبل نخبگان جامعه نرسیده بودند.
    اما هنوز یک چند قدمی مانده!!
    شما بعنوان تنها مثال که قطعأ باید مهمترین موضوع باشد، نباید صدا و سیما را مثال می زدید باید غنی سازی را مثال می زدید.

    [پاسخ]

    غلامعلی یوسفی پاسخ در تاريخ شهریور ۲۷ام, ۱۳۹۳ ۵:۳۲ ق.ظ:

    یعنی شما باید زندگی را بر توسعه سیاسی ترجیح میدادید. کاری که متاسفانه روشنفکران ما در طول تاریخ معاصر نکردند.

    [پاسخ]

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ شهریور ۲۷ام, ۱۳۹۳ ۳:۰۳ ب.ظ:

    یعنی زندگی فقط خوردن و خوابیدن و رفاه و ماشین و ..هست ؟
    پس مبارزه و استقامت و پایداری و زیر بار ظلم نرفتن که در قرآن همه اینها رو تاکید کرده چه میشود ؟
    اینهایی که رفتند خونشان و جانشان را دادند بیهوده بود ؟ زندگی را کجکی رفتند ؟

    نیاموختی غلام علی ! نیاموختی

  25. ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ در ۱۹:۵۲ | #25

    احترام متقابل ………….
    مکن بد کنمو توبد مکافات دهی
    پس فرق منو تو چیست ربی
    اقا شجاع!
    شما هم شکر ریزان میکنی !!
    و مثل اریوش خان
    خود بزرگ بینی
    و چه راحت میشه ذات درون را تحریک به برون ریزی کرد !!
    نه نوح ماند و نه محمد (ص)
    علی و معصومین نیز با تمتم مدعیان دینداری , همیشه در حدو حصر بودند و هیچکس انانرا نمیدید !!
    لطفا از اینکه و انچه میگویم تعبیر سوء نکن . فقط انتظار دارم کمی واقع بین باشید
    و با ارزوی سلامتی و طول عمرباعزت برای همه مومنین الالخصوص رهبر معظم اله
    اجدادمان در طول ۲۵۰ سال حضور معصومین (ع) براحتی از کنارشان میگذشتندو انان را نمیدیدندو زیر پرچم امویان و عباسیان سینه میزدندو به فتواهای انان عمل و فرایض دینی بجا می اوردند . و بعد از گذشت قرنها ایندگان فهمیدند که هیهات , چه خیانتی به معصومین کردندو هیچگاه انان بچشمشان نیامد .
    و افسوس که همیشه زود دیر میشود و کاش میدانستیم و چشم بصیرت داشتیم و میدیدیم و. میفهمیدیم که حق کیست و یا کجاست .
    ایا ملت حق را میشناسند , یا اینکه به انان میشناسانند ؟
    با ارزوی حفظ امنیت و ارامش بیشتر , کاش با هم دعوا نمیکردیم !!

    [پاسخ]

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ شهریور ۲۶ام, ۱۳۹۳ ۸:۱۷ ب.ظ:

    آقا بیژن
    من تحریک نمیشم برادر
    من چه در آهستان و چه در جامعه هر گاه ببینم کسی بدون جهت به مقدساتم توهین میکند همین برخورد را باهاش میکنم
    اینجا واونجا همه اخلاقمو میدانند ..من همیشه میگم انتقاد مودبانه بکنید …ولی اینکه بیایند مسخره و توهین کنند در هیچ فرهنگی قابل قبول نیست ..
    بنده با هیشکی دعوا ندارم ..اما وقتی میلیونها بار دارم میگم ادب را رعایت کنید و منطقی و مودبانه در چهارچوب اخلاقیات انسانی حرف بزنید و کسی گوش نمیده چه باید کرد ؟
    بعضیها محافظه کار میشوند
    بعضیها میترسند و دفاع نمیکنند
    اما من واقعا تو دهن یاوه گویان میزنم و از هیشکی بجز خدا نمیترسم

    چقدر خوبه که مخالفین مدعی ادب ادب را یاد میگرفتند …ای کاش مودب بودند…ولی ادبشان برای من فقط یک رویاست ..
    مخالفین نمیتوانند دست از توهین وتمسخر بردارند ..اجداد آنها پیامبر خدا را مسخره میکردند …

    [پاسخ]

    بيژن خاوري پاسخ در تاريخ شهریور ۲۷ام, ۱۳۹۳ ۱۲:۱۲ ب.ظ:

    شجاع خان
    نگفتی که :
    من بد کنمو تو بد مکافات دهی , فرق شما با باطرف مقابلت چیه ؟
    تو در جبهه خودت و او در جبهه خودش , بد میگی و بد میستونی
    نشنیدی که میگن :
    از گفتن عیب دگران بسته زبان باش
    با خوبی خود عیب نمای دگران باش
    فلذا شما مبادیان اداب و اخلاق اسلامی , بکار بردن این کلمات به مثابه همان مدعیان پوچ مغز دنباله روهای انتحاری را میماند .
    و اما اینکه گفتی : بعضیها , بعضیها , و شما از هیچکس نمیترسید نیز اگر قدری پیرامونش فکر کنید در خواهید یافت که جاهلانه ترین جمله ایست که از دهن تهی مغزها بیرون میاد .
    بهر حال زیادی جوش نزن . زیرا هر امدنی را رفتنیست . و هیچکس بجز ناجی جهان نمیتواند رضایت همگان را جلب نماید و وجود مخالف در هر برهه ای دور از انتظار نبوده و نخواهد بود
    و اینو بدون که بعد از ۱۲۰ سال اققا (مقام معظم رهبری) اتش ماها نیز سرد خواهد شد و تا خلیفه بعدی در مدحش روایتها بیاورندو اسمون ریسمون کنندو قدیسه شود , عمر بنده و جنابعالی تموم شده , زیرا خاک مرده میگن خیلی سرده !

    [پاسخ]

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ شهریور ۲۷ام, ۱۳۹۳ ۱:۴۷ ب.ظ:

    جناب بیجن
    اول اینکه ادب داشته باش و مودبانه مزخرف بتراش
    حرفمو نگرفتی
    میگم رسالتم در این دنیا نقش آیینه بودن است
    یعنی بنده آیینه شما موجودا ت مخالف و معاندین بی فرهنگ و بد دهن و فحاش هستم که منطقی بجز فحش و بی ادبی و تمسخر و توهین همانند اجداد ابوسیفیانتان ندارید ..همانها که پیامبر خدا ص را به سخره میگرفتند …شما از نسل همانهایید ..
    و لذا بنده فقط جواب انسانها را مطابق شان و شخصیتشان میدهم و آیینه میشوم تا غربزدگان کفتار صفت و خفاشان شب پرست و ضد دینهایی چون تو بفهمند که توهین چقدر زشت است .

    اینکه بنده بجز خدا از هیچکسی نمیترسم ویژگیهای یک انسان شجاع می باشد خنگ خدا و تویی که شجاع را پوچ مغز میدانی یقینا مغزی نداری و متوهمانه فقط مزخرف میبافی …

    قرار نیست کسی ۱۲۰ یا ۲۰ یا ۳۰۰ سال عمر کنه ..آینده و گذشته و حال معنایی ندارد …انسان موظف و مکلف به انجام وظایف و تکالیف الهیست ..
    این سخن بی معنایت فقط مغلطه است ..
    اگر قرار است یک ساعت در این دنیا زندگی کنیم باید و باید وظیفه الهی خود را انجام دهیم ..
    حالا بدو برو ببین وظیفه الهی چیه .
    خوب یاد بگیر
    از روش ۵۰ بار بنویس
    هفته بعد همین موقع ازت میپرسم بلد نباشی فلکت میکنم ..

    حسن پاسخ در تاريخ شهریور ۲۶ام, ۱۳۹۳ ۹:۳۸ ب.ظ:

    نکنه تو از نوادگان قنفذی ؟؟؟ هی اجدادمان اجدادمان میکنی …
    نگفتی علی الخصوص رو چرا هی الالخصوص مینویسی ؟؟؟؟

    [پاسخ]

    بيژن خاوري پاسخ در تاريخ شهریور ۲۷ام, ۱۳۹۳ ۱۲:۲۲ ب.ظ:

    حسن خان
    خیلیها مثل شما بمنظور اطاعت از امییرالمونین و جهاد در راه اسلام و تابعیت از حکم خلیفه شان در اوایل سال ۶۱ ه ق بخیلشان به حق بر یاران سالار شهیدان شمشیر کشییدند
    ولی افسوس و هزار افسوس که همیشه چه زود دیر میشود !!
    لطفا این مورد را بحساب رد یا قبول حکومت و یا حاکمیت نگذار , بلکه فقط منظور اینه که شناخت جایگاه حق خیلی سخته
    و نه انست که ما میدانیم و نه انکه بما دانستونده .
    حق فقط نزد خداست و درست ترین قضاوت نیز قضاوت اوست
    اجازه بدید که اگر صاب نکرده و نمیکنیم , حداقل با خبط احتمالی مرتکب گناه نشویم .
    راستی !!
    میخوام بگم که خداوند هیچگاه برای نماز نخواندن ادما رو به جهنم نمیفرسته ,
    حال بخوان حدیث مفصل از …….
    میخوام مطلبی تحت عنوان قصه قصه دار یک تولد را در : http://bizan.persianblog.ir/post/2/ یه مروری بکنی

    [پاسخ]

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ شهریور ۲۷ام, ۱۳۹۳ ۱:۴۸ ب.ظ:

    باور کن تو نفهمتر از فهیمه هستی

    بيژن خاوري پاسخ در تاريخ شهریور ۲۹ام, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۸ ق.ظ:

    شچاع خان
    ایا میدونی که همه احمقها و دییونه ها خودشونو عاقل و دیگران را احمق ذمییدونن

  26. kamran
    ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ در ۲۰:۲۷ | #26

    در کشورهای استعمار شده (جهان سوم٬ عقب مانده٬ در حال توسعه) همیشه این بحث نوع ومیزان رابطه با کشورهای استعمار گر (ابرقدرت ٬ مدرن ٬ پیشرفته ٬ توسعه یافته٬ آزاد ) وجود داشته و خواهد داشت .
    یک گروه معتقدند که باید با استعمارگران از در دوستی درآمد و به حرفهای آنها گوش داد تا روزی همانند آنها به رفاه و تجدد و آزادی و پیشرفت دست پیدا کرد . این گروه مناقع مستقیم و سرشاری از این نوع رابطه داشته و خواهند داشت ( تاجران ٬ صادر کنندگان و وارد کنندگان ٬ صاحبان سرمایه و صاحبان موسسات ٬ کارخانه ها ٬ مجتمع های کشت و صنعتی که برای صادرات تولید می کنند )این گروه اعتقاد و باور دارند که گربه ها محض رضای خدا موش می گیرند . بنا براین منافع کشورهای استعمار گر حق شان است . درست بر همان اساس که کشورهای استعمار گر همیشه از حفاظت و دستیابی به منافع شان در کشورهای استعمار شده صحبت می کنند . گویا سند این منابع در دنیا بنام آنها زده شده است .
    برای این گروه میتوان کشور مکزیک را مثال زد . مکزیک کشوری پهناور با یکصد میلیون جمعیت است . این کشور دارای منابع طبیعی متنوع و فراوان (ازجمله نفت )می باشد . در جنوب مرز بسیار طولانی با آمریکا دارد . اکثریت مردم مسیحی (کاتولیک)هستند. دولت های مکزیک همیشه دست نشانده و گوش بفرمان آمریکا بوده و هستند . شرکت های آمریکایی تعداد بسیار زیادی کارخانه در مکزیک ساخته اند . مکزیک محصولات کشاورزی متنوع و فراوان به آمریکا صادر می کند . تعداد بسیار زیادی مراکز توریستی و تفریحی در سواحل گرم و زیبای مکزیک توسط سرمایه های آمریکایی ساخته شده اند که هر سال میلیونها توریست اروپایی و آمریکایی از آنها استفاده می کنند . کاخ سفید برای رییس جمهور مکزیک فرش قرمز پهن می کند .
    با توجه به مطالب فوق به عقیده طرفداران روابط دوستانه و حرف شنوی از استعمارگران ٬ مکزیک باید بهشت برین بوده مردم آن در رفاه و آسایش زندگی کنند .
    البته درصدی از مردم مکزیک ( کمتر از بیست درصد )که از سرمایه داران بوده و در مناقع حاصل از سرمایه گذاری آمریکا شریک هستند در رفاه و آسایش زندگی می کنند ولی اکثریت مردم در فقرند و با مشکلات فراوان به زندگی خود ادامه می دهند ( میتوانید این واقعیت را در اینتر نت جستجو کنید ). اختلاف طبقاتی و دارا ها و ندارها در مکزیک به جایی رسیده است که در شهر های بزرک از جمله مکزیکو سیتی ٬ پولدارها و سرمایه داران در مجموعه های مسکونی ای زندگی میکنند که گرداگرد آنها همانند دوران باستان دیوار کشی شده است و همیشه توسط گارد مسلح خصوصی پاسداری میشوند .

    [پاسخ]

    غلامعلی یوسفی پاسخ در تاريخ شهریور ۲۶ام, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۵ ب.ظ:

    شما باید مکزیک را با کشوری همسان خود مقایسه و سپس نتیجه بگیرید که آیا اتحاد و دوستی با امریکا خوب بوده یا خوب نبوده.
    لذا نتیجه گیری که در چند خط اخر داشته اید درست نمی باشد.

    [پاسخ]

    kamran پاسخ در تاريخ شهریور ۲۷ام, ۱۳۹۳ ۵:۴۵ ب.ظ:

    یعنی آن هشتاد درصد از مردم مکزیک در شرایط بسیار بدتری زندگی میکردند اگر دولت مکزیک نوکر و دست نشانده آمریکا نبود؟؟؟

    [پاسخ]

    reza پاسخ در تاريخ شهریور ۲۷ام, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۳ ق.ظ:

    با سلام
    ایکاش اقا کامران شما کره جنوبی .ژاپن وبرزیل را مثال میزدی .شما مگر فکر میکنی ایران امروز چه وضعیتی دارد اگر مکزیک به قول شما ۲۰ درصد ثروتنمد دارد ایران که ۵ درصد هم ندارد و بقیه مرخصند .در ضمن شما منابع ما را با مکزیک مقایشه کن .مکزیک دو برابر ما جمعیت دارد.یک پنجم ما نفت و یک صدم ما گازندارد.از نظر شرایط مرزی قناصی نقشه دارد .اب و هوای ان در تما نقاط کشورش گرم و در بقیه نواحی ساحلی گرم و مرطوب میباشد .فقط با دو کشور مرز مشترک دارد.مشکل هویت دارد .حال ایرا ن با چهار فصل و ۱۴ مرز مشترک و اولین دارنده ذخایر هیدروکربنی بازهم با مکزیک مقایسه کن درامد سرانه ما نصف مکزیک هم نیست و ضمنا ثروتمندترین شخص دنیا هم کارلوس اسلیم مکزیکی است

    [پاسخ]

    kamran پاسخ در تاريخ شهریور ۲۷ام, ۱۳۹۳ ۵:۵۵ ب.ظ:

    شما میدانستید که دربرزیل پلیس کودکان خیابانی را می کشد ؟ شما میدانید که در برزیل برای جلوگیری از برنامه پر هزینه و نمایش پر زرق و برق جام جهانی فوتبال و در آینده المپیک چه اندازه تظاهرات شد؟ در مورد کره جنوبی هم همینگونه است . رسانه های بین المللی که بطور صد در صد (میتوانید تحقیق کنید) در مالکیت و کنترل یهودیان صهیونیست است همیشه برای کشورهای دست نشانده آمریکا چهره ای زیبا و دلفریب و کاذب در رسانه ها منتشر می کنند.
    نکته دیگر اینکه شما به درآمد سرانه و دیگر شاخص های اقتصادی که بوسیله سرمایه داری جهانی و در جهت منافع خود درست شده اشاره می کنید . این شاخص ها نشان دهنده هیچ چیز نیستند و فقط برای این بوجود آمده اند که شرایط اقتصادی کشورهای استعمارگر راهمیشه بهتر نشان دهند .(اگر دوست داشته باشید میتوانم منابع در این زمینه به شما معرفی کنم )

    [پاسخ]

    غلامعلی یوسفی پاسخ در تاريخ شهریور ۲۹ام, ۱۳۹۳ ۱:۳۰ ب.ظ:

    شما از هر کشوری که دوست داشته باشید می توانید ایراداتی بگیرید و آنرا محکوم کنید!!
    اینکه مردم برای برگزاری جام جهانی تظاهرات کردند عیب بزرگی نیست!! هیچ جامعه ای صد در صد بی عیب و ” پر از رضایت ” نیست.
    اینکه پلیس برزیل کودک کش است هم عیب بزرگی نیست!! مگر آنها هر روز کودک می کشند!!!؟
    مگردر جامعه اسلامی ما هیچ ایرادی وجود ندارد؟
    . . .
    فرموده اید:
    شما به درآمد سرانه و دیگر شاخص های اقتصادی که بوسیله سرمایه داری جهانی و در جهت منافع خود درست شده اشاره می کنید .
    چه ایرادی دارد که سرمایه داران جهانی بخاطر خودشان و بخاطر افزایش منافع خودشان، کاری بکنند که به نفع کشور ثالث هم باشد!!؟
    این آخر حسادت است که بگوییم هم آنها نفع نبردند و هم کشور مقابل!!

  27. ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ در ۰۰:۰۴ | #27

    حضرت امیر ع :
    «من اصحاب محمد ـ صلی‌الله‌علیه‌و‌آله ـ را دیده‌ام؛ اما هیچ‌کدام از شما را مانند آنان نمی‌بینم…». خداوندا! به جای اینان، مرا یارانی بهتر ارزانی دار. شما در راه حق خود از رهبرتان اطاعت نمی‌کنید. ای مردنمایان نامرد که در خام‌رأیی همانند کودکانید؛ ای کاش نه شما را دیده بودم و نه می‌شناختمان… خدا شما را بکشد که قلبم را پر خون کردید و سینه‌ام را به خشم و کین پرکردید و همراه هر نفسی پیمانه‌ای از رنج به کامم ریختید. [نهج‌البلاغه، خطبه ۲۵.

    [پاسخ]

  28. فرزاد
    ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ در ۰۱:۰۷ | #28

    اینهایی که همش شخص اول مملکت رو تخریب میخوان بکنن آدمهای سطحی و نادونی هستن . مملکت الحمدالله با ثباته . امنیت هست . چرخ اقتصاد هم خوشبختانه یک دولت عاقلی اومده داره میچرخه . بشینین زندگیتون رو بکنین انقدر غر نزنین .

    [پاسخ]

  29. درويش
    ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ در ۱۲:۰۹ | #29

    آقا لطفا یه مرحله ویرایش قبل تایید کامنت‌ها بگذارید، دیگه فکر نکنم با دیدن بعضی از این نظرها هیچ آدم منصفی معترض بشه…

    [پاسخ]

  30. علی
    ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ در ۱۲:۱۵ | #30

    مطابق معمول، نوشته اتان تعدادی زیادی اتهام را به منتقدان رهبر نسبت داده بود. من و تعداد زیادی از منتقدان رهبر با زورگویی های آمریکا، جنایات اسراییل، هر نوع بی ادبی و بی اخلاقی نسبت به هر کس که باشد و استبداد رهبر جمهوری اسلامی توامان مخالفیم. همان طور که شما با سعید مرتضوی و حمله کنندگان به کوی و خیلی دیگر از اصولگرایان یکی نیستید، همه منتقدان و مخالفان نظام هم با بعضی افراد بی ادب مخالف جمهوری اسلامی یکی نیستند. من البته در مورد این حرف زدن فعلی رهبر خیلی ناراحت نیستم (هر چند گفتن آن دختره را در شان رهبر مملکت نمی دانم اما می گذارم به حساب خستگی و بیماری و از این حرف ها) اما ایشان در جایی نژاد اروپایی ها و غربی ها را نژاد وحشی خوانده بود، یکی از افراد دو آتشه طرفدار رهبر که مانند من در خارج از کشور دانشجو بود، این حرف را در یکی از شبکه های اجتماعی گذاشته بود و از آن به شدت دفاع می کرد. من برایش نوشتم که نسبت یک صفت به یک نژاد، کار زشت و نژادپرستانه هست، آنجا یکسری افراد شروع کردند که آقا تو طرفدار سیاست های دولت های غربی هستی و از این حرف ها که برای ماله کشی درست شده است. من خدمتشان عرض کردم، نخیر بنده اتفاقا منتقد و مخالف سیاست و دخالت های دولت های غربی هستم اما این حرف و صور عمومی که خطاب به همه مردم غرب زده شده است، از نظر اسلامی و انسانی غلط و نژادپرستانه است، دوباره شروع کردند به استدلال های بی سر و ته که نمی دانم روابط نامشروع در آنجا زیاد است و بنابراین نژاد غربی وحشی است. از قضا من و این افراد طرفدار دو آتشه رهبر که همگی در یک کشور غربی دانشجو بودیم چند مسلمان شیعه غربی را به طور مشترک می شناختیم، من خدمت آن حضرات گفتم مگر نمی گویید که این حرف های رهبر در مورد وحشی بودن نژاد غربی صحیح است، لطف کنید فیلم این صحبت ها را با زیرنویس انگلیسی که اتفاقا در یوتیوب موجود بود، در صفحه این مسلمانان غربی بدون هیچ توضیحی به اشتراک بگذارید تا از این حقیقت آگاه شوند و بدانند پدر و مادر و فامیل هایشان و خودشان یک مشت وحشی هستند، هیچ کدام سرآخر حاضر نشد این کار را بکند. حیف که خودم دلم به حال آبروی اسلام و مسلمانی و ایران می سوخت وگرنه شخصا این کار را می کردم و حضرات را صدا می زدم که بیاییند از آن صحبت های رهبر در حضور آن مسلمانان شیعه غربی دفاع کنند.
    آقای حسینی، با استدلال امثال شما، وقتی حضرت علی علیه السلام در جنگ صفین به حجر بن عدی و دوستانش که مشغول فحاشی به معاویه بودند، تذکر دادند که ادب را رعایت کنند، طرفداری از معاویه کردند. این که ما خواستار این هستیم که رهبری در سخنانش ادب و اخلاق را رعایت کند ربطی به طرفداری از آمریکا و اسراییل ندارد، وقتی به محمد جواد لاریجانی _مرید رهبر_ معترض می شویم که چرا به اوباما گفتی «کاکاسیاه»، به معنای طرفداری از اوباما نیست. مشکل ما با اوباما و بقیه رهبران آمریکا، سیاه بودن، زن بودن، قیافه زشت یا زیبا آنها نیست، این صفات خدادادی است و غیر قابل انتخاب، مشکل ما با رفتارهای ضد انسانی و غلط آنهاست. گفتن کلمه کاکاسیاه و وحشی دانستن غربی ها زشت و نژادپرستانه است. کاش همان طور که حضرت علی علیه السلام به حجر گفت مودبانه رفتارشان را تحلیل و رد و نقد می کردید. می دانم که تعصبتان مانع پذیرفتن این حرف هاست و این یک کاسه کردن آدم ها برای آن است که جواب انتقاد را ندهید. در ضمن ما مسلمانیم و معتقدیم که هر کس در قبر خود می گذارند، این چه منطقی است که اگر یک عده ای جایی دیگر بی ادبی و بی اخلاقی کردند، رهبر و طرفدارانش هم می توانند در جایی دیگر بی ادبی و بی اخلاقی کنند. این استدلال را به نظرتان در روز قیامت می پذیرند؟

    [پاسخ]

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ شهریور ۲۷ام, ۱۳۹۳ ۱۲:۴۱ ب.ظ:

    در غرب ازدواج مرد با مرد آزاد است …یعنی مردها لواط میکنند اونم علنی و مانند قوم لوط ..

    الان یعنی اینها نژد وحشی نیستند که مرد با مرد ازدواج میکنه ؟ ایشششششششش ..وحشیها !
    تازه ترتیب حیوانتشونو هم میدن و زنهاشون با سگ جماع میکنند !!! آلتهای مصنوعی استفاده میکنند ..زن با زن و مرد با مرد ترتیب همدیگه رو میدن ….ایش .عه ..حالمان بهم خورد ….آدمکهایی دارن به شکل زن که ترتیب اونو هم میدن ..!
    الان بازم اینها نشانه تمدن بسیار غنی این نژاد وحشیست ؟

    در ضمن کاکا یک کلمه فکر کنم کردی باشه که خیلی هم معنای خوبی داره یعنی برادر ..ما تو کردستان که بودیم به هم میگفتن کاکا گن که فکر کنم میشه برادر جان ..البته استاد عزیز آریوشین باید توضیح بده …
    فلذا
    کاکا سیاه یعنی برادر سیاه ..خوب چی بگه ؟ اگه میگفت کاکا سفید ملت نمیخندیدند ؟ اونجوی که مسخره میشد !
    ما تو دنیا زرد و سفید و سیاه و سرخ و …داریم ..الان کاکا سیاه هم جزو فحشهای از نوع این دختره هست ؟
    بازم باید برم فرهنگ لغتها را برررسی کنم ..

    توی دادگاه این غرب وجشی آن زن مسلمان را جلوی چشم قاضی با کارد سلاخی میکنند و باز تو داری میگی اینا وحشی نیستند ؟

    حالا شما که دم از اخلاق میزنی و از فحش بسیار قبیحح این دختره رگ غیرتتان بجوش و خروش آمد و فریاد وا اخلاقا و وامصیبتا و …سر میدهید ..آیا اینهمه توهینهای نتانیاهو و سران آمریکایی و وندی شرمن و کی و کی و …را ندیدی ای استاد اعظم اخلاق و گرایشات غیر دنیوی ؟
    ای عین اخلاق
    ای اخلاق
    ای استاد عرفان و ادب و معنویت و الهیات و گرایش فقه و حقوق و …
    شما را چه شده که آتش زدن قرآن یک ملت را نمیبینی
    ساخت فیلم توهین با پیامبر را نمیبینی

    اما فحش ! واااای ! فحش این دختر را میبینی و میگی توهین ؟ اخ اخ اخ اخ چه توهینی !

    ولی خوب کلمه این دختره واقعا فحش بسیار بسیار زشت و بد و قبیحی هست که من در تحقیق و تفحصم اون بالا عرض کرد و تاریخچه و دلیلش را هم نوشتم ..
    آدم فحش خار مادر بده ولی این فحش را نده ..اینو تو راس میگی !!
    و به همین خاطر قراره ما کفن بپوشیم و برویم بیت رهبری تحصن کنیم ….تا جوابمونو بگیریم اون دختره یا این دختره ؟

    [پاسخ]

    reza پاسخ در تاريخ شهریور ۲۷ام, ۱۳۹۳ ۵:۳۴ ب.ظ:

    با سلام
    علی اقا چقدر زیبا و با متانت نوشتی .واقعا لذت بردم از استدلال منطقی.خواهش میکنم در صورت امکان اینجا بیشتر سر بزن که من یکی عاشق این سبک پاسخ دادن هستم

    [پاسخ]

    امید حسینی پاسخ در تاريخ شهریور ۲۷ام, ۱۳۹۳ ۷:۳۴ ب.ظ:

    سلام ممنون
    بله همه منتقدان یکی نیستند…
    فقط یه چیز. شما به نهج البلاغه و امام علی اشاره کردید. فقط می خواستم یادآوری کنم که امام علی هم گاهی بعضی آدمها رو با لقب هایی خاص (و احتمالا توهین آمیز از نظر بعضی ها!) صدا زدند. نمونه اش در نهج البلاغه هست.
    پس خوب نیست آدم تک بعدی به قضیه نگاه کنه

    [پاسخ]

  31. فرزاد
    ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ در ۱۲:۴۱ | #31

    جناب حسینی با بنده پدرکشتگی داری ؟ چرا کامنتها را پاک میکنی ؟

    [پاسخ]

  32. ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ در ۱۳:۱۷ | #32

    نمونه ای از فحش ! های حضرت امیر ع

    خطبه شصت و نهم نهج البلاغه ‏:

    «چه اندازه با شما مدارا کنم! همچون مدارا کردن با شتران نوبارى که از سنگینى بار پشتشان مجروح گردیده و همانند جامه کهنه و فرسوده‏ اى که هرگاه از جانبى آنرا بدوزند از سوى دیگر پاره‏ مى‏ گردد. هرگاه گروهى از لشکریان شام به شما نزدیک مى‏ شوند هر یک از شما در را به روى خود مى‏ بندید و همچون “سوسمار ” در لانه خود مى‏ خزید و همانند ” کفتار :در خانه خویش پنهان‏ مى‏ گردید.

    خطبه ۲۳۸ نهج البلاغه در باره حکمین و نکوهش شامیان و پیروان معاویه :

    آنها سنگدلان،اوباش و بردگانى اراذلند که از هر سو گرد آمده‏اند،و از گروههاى‏مختلف ترکیب یافته‏اند.(اینان)از کسانى هستند که سزاوار است،بفهمند،ادب شوند،آموخته گردند و تربیت‏شوند،از کسانى هستند که باید برایشان قیم و سرپرستى تعیین کرد ودستشان را گرفت و از تصرف در اموالشان ممنوع کرد نه از مهاجران هستند و نه از انصار،و نه از آنان که خانه و زندگى خود را براى مهاجران آماده کرده‏اند و از جان و دل ایمان‏را پذیرفتند.

    [پاسخ]

    فهيمه پاسخ در تاريخ شهریور ۲۷ام, ۱۳۹۳ ۲:۴۳ ب.ظ:

    چه ابله بودیم که فکر میکردیم بعضیا حکومت رو برای دین و دین رو برای سعادت بشر میخوان.
    حالا که دارم فکر میکنم میبینم واقعا ما منتظر چی بودیم مثلا؟اینا دقیقا چی کار میخواستن بکنن که معلوم بشه دین رو هم برا حکومت میخوان و حکومت رو برا قدرت.
    هرچند خب از اون موقع که فهمیدیم تا حالا چه غلطی کردیم مثلا؟

    هه..طرف گشته تو فرمایشات حضرت امیر که بگه رهبری درست گفتن.یه اپسیلون از مغزشم استفاده نمیکنه که اگه مشکل با شخص رهبری بود چرا وقتی به اسرائیل گفته میشه نامشروع و حرامزاده،عکس العملا اینجوری شدید و غلیظ نیست.
    غلط غلطه هر کسی که میخواد انجامش داده باشه.

    [پاسخ]

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ شهریور ۲۷ام, ۱۳۹۳ ۲:۵۲ ب.ظ:

    شما مخالفین مگه مغزی هم برای فکر کردن دارین بجز فحاشی ؟ مگه مقوله ای بنام فهم و شعور تو اون کله ی بی مغزتان وجود داره ؟
    شماها همانند خوارج فقط در پی عناد و کینه توزی هستید ..باشد که به سرنوشت همانها دچار شوید و این سرنوشت خیلی زود بسراغتان می آید ..

    تو طوری حرف میزنی که انگر ۳۰ سال برای انقلاب و جنگ و تروریسم و ..مبارزه کردی و زحمت کشیدی ! چقدر جنگیدی ؟ مبارزه کردی ؟ زحمت کشیدی بچه جون ؟ انگار ۳۵ سال در تمام صحنه های انقلاب حضور داشتی و همه هستی و دارای خودت را در راه نظام دادی و حالا با گفتن کلمه این دختره همه امیدها و آرزو ها و زحماتت بر باد فنا رفت ؟
    چقدر شماها پررو هستین را خدا میداند …
    امثال تو بجز حضور در فضای مجازی و عربده کشی و تهمت و تمسخر مگه کار دیگه ای بلدن ؟

    همان زمان که به اسرائیل گفت حرامزاده توی همین آهستان منادیان اخلاق چقدر توهین و تمسخر کردند ؟
    یادت رفته ؟
    از کی تا حالا این دختره اون دختره گفتن غلط و گناه کبیره هست ؟
    اگه اینطوره پس حضرت امیر و امام معصوم هم نعوذ بالله اشتباه گفته که لقب سوسمار و کفتار داده ؟
    سوسمار و کفتار زشت تره یا این دختره و اون دختره ؟ اگه این بده اونم بده

    برو تو قرآن سوره بقره در ارتباط با ایرادات بنی اسرائیل بخون و فکر کن بین اگه انسان بخواهد حتی از پیامبر و خدا هم ایراد میگیرد ..

    [پاسخ]

    فهيمه پاسخ در تاريخ شهریور ۲۷ام, ۱۳۹۳ ۳:۱۴ ب.ظ:

    انقلاب و نظام ملک پدری کسی نیست(البته الان سوال برا من ایجاد شده اگه این رفتار برا اکبرشاه عیبه،برا بقیه چرا عیب نیست)
    ما نبودیم که کاری کنیم ولی الله اکبرای انقلاب رو پدرای ما هم گفتن و تو دفاع هم شریک بودن.
    حالا البته ما به روی خودمون نمیاریم نظر تو چه شباهتی به عامه ی انقلابی ها و ایثارگرا داره.یا اینکه مثلا یه ادم با روحیات و هیجانات مخصوص پسرای بیسواد و زنجیر به دست و علاف بیست ساله چقدر میتونه زحمت کش و بلاکش انقلاب و نظام باشه که داره بقیه رو بازخواست میکنه.شکر خدا حرف من این چیزای مسخره نیست.

    نظام داره از اعتقادات من و امثال من مایه میذاره.تو هر عرصه ای حتی منافع شخصی.
    واسه هر قدم کجی که گذاشته میشه بیشتر از یه شهروند عادی،محق به اعتراض و مسئول هستیم.

    حالا تو خودتو بکش و هی منافق منافق کن.اینجا نوشته هست که خونده میشه.صدا نیست که اگه ولومشو ببری بالا و حرف رکیک بزنی،بتونی مانع شنیدن حرف بقیه بشی.

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ شهریور ۲۷ام, ۱۳۹۳ ۳:۵۲ ب.ظ:

    آره این انقلاب ملک هیچکسی نیست ..ولی تو و امثال تو که تمام آرمانهای انقلاب را به سخره میگیرین و زیر سوال می برین حق ندارین اظهار نظر کنین …زمان جنگ نبودی قبول اما الان که هستی چرا بجای کمک به انقلاب فقط داریت توهین و تمسخر میکنین ؟
    خودتو همه نبین
    خودتو فقط خودت ببین ..شخص تو این نظرو داری نه همه ملت …ملت نظرشان را در ۲۲ بهمن و ….نشون شماها میدن …
    من حرف رکیک میزنم یا شماها ؟
    همیشه شماها فحاشی میکنین و منم فقط صفات شماها را بیان میکنم ..
    برو تحقیق کن ببین چرا بهت میگم منافق

    فهيمه پاسخ در تاريخ شهریور ۲۷ام, ۱۳۹۳ ۶:۲۶ ب.ظ:

    چه نیازی به حرف زدن من هست تا وقتی تو هست.
    حرف رکیک…فحاشی…توهین و تمسخر ارمانهای انقلاب…
    اونم کی؟من…

    حالا خوبه اگه مغزت هم از کار فتاده باشه،چیزی به اسم ارشیو هست اصولا.
    تو ادعاهای دیگه ت هم همینقدر صادقی؟
    حالا درسته دروغ حناق نیست منتها گوشای ملت هم دراز نیست.خالی خواستی ببندی همچین مشتی ببند.

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ شهریور ۲۷ام, ۱۳۹۳ ۷:۰۶ ب.ظ:

    کی الان داره از رهبری عزیز ایراد میگیره و با هتاکان همنوا شده ؟ تو یا عمه ی من ؟

    حوصله ندارم برم تو آرشیو تا تکرات منحرفتو اینجا واست ردیف کنم ..البته اگه اصرار کنی و تحریکم کنی مجبور تو زحمت بیافتم و همینجا آبروتو ببرم تا بدونی کی خالی بنده

    آخرین کامنت بسیار مودبانه شما به من :

    فهیمه پاسخ در تاریخ شهریور ۲۵م, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۱ ق.ظ:
    نمیدونم به روحیات طرف بستگی داره.تو فک کنم با قرمز اروم بشی.خون خشونت وحشی گری…
    یحتمل ارضات کنه در حد تیم ملی.
    ضمنا،مادامی که حیا و عفت کلام نداری و تا تقی به قتوقی میخوره هر چی لایق خودته بار خانواده ی این و اون میکنی،زیر کامنت من چیزی ننویس.
    هم کلامی حرمت داره.

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ شهریور ۲۷ام, ۱۳۹۳ ۷:۰۷ ب.ظ:

    الان این کامنت پست قبلت خیلی خیلی مودبانه بود ..
    شخصیت تو یک شخثیت دروغین و منافقانه و مخالفی در لباس موافق هست
    اصرار کنی کاملا تفکرات انحرافیتو بر ملا میکنم

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ شهریور ۲۷ام, ۱۳۹۳ ۷:۱۰ ب.ظ:

    یکی از دلایل منافق بودنت اینه که به من میگی چرا توهین میکنم اما اون بالا یکی از همفکرانت به رهبری توهین کرده شما و دوستانت نیومدید دفاع کنید و درس اخلاق بگذارید میدونی چرا ؟
    چون منافق هستید و دلتان خنک میشه از اینهمه توهین..

    با بک پاسخ در تاريخ شهریور ۲۷ام, ۱۳۹۳ ۹:۳۹ ب.ظ:

    پس حضرت امیر هم بی ادب بودن؟
    حالا اگه مابه یکی بگیم کفتار ملت خواهان بلاک کردن کامنتا میشن.
    یابوهایی که فرق فضای سیاسی هزارو چارصد سال پیش رو با الان نمیفهمن. اگر فضای سیاسی رو برای اون روزگار قایل بشیم.
    حتی اینقدرم نمیفهمن که حضرت امیر کلا پنج سال حکومت کرد همشم جنگ بود. بعدشم ترور شد. بعد هم همونکه بهش فحش میداد شکستش داد. کلیم حکومت کرد بر کشورهای اسلامی.

    [پاسخ]

    مریم پاسخ در تاريخ شهریور ۲۹ام, ۱۳۹۳ ۲:۲۳ ب.ظ:

    این حرف خیلی درسته. ۱۴۰۰ سال پیش با الان خیلی فرق داشت. اون موقع لابد فضای گفتگوها خشن بوده. خطبه هایی که مخالفان حضرت علی هم ایراد می کردن، لابد پر بوده از کلمات تحقیرآمیز و تحریک کننده.
    امروز که ما انتظار داریم تو فضای احترام متقابل باهامون برخورد بشه، خیلی مضحکه که سر و بر و روی و موی سیاستمداران مقابل رو مورد تفقد قرار بدیم! درسته که ما با دنیا تفاوت فرهنگی داریم و نماینده های جمهوری اسلامی این تفاوت فرهنگی رو از برزیل تا کره ی جنوبی به رخ جهانیان کشیده ند!
    ولی خب نه دیگه تا این حد! خوبه رئیس جمهر یه کشور دیگه مقامات ایران رو “اون آخوندا” خطاب کنه؟!

    [پاسخ]

  33. ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ در ۱۴:۵۹ | #33

    یک نمونه از فحش خداوند تبارک و تعالی !!!

    خداوند متعال در سوره : الجمعه آیه : ۵ می فرماید :

    مَثَلُ الَّذِینَ حُمِّلُوا التَّوْرَاهَ ثُمَّ لَمْ یَحْمِلُوهَا کَمَثَلِ الْحِمَارِ یَحْمِلُ أَسْفَارًا بِئْسَ مَثَلُ الْقَوْمِ الَّذِینَ کَذَّبُوا بِآیَاتِ اللَّهِ وَاللَّهُ لَا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ
    یعنی :
    مثل کسانی که تورات بر آنها تحمیل گشته و بدان عمل نمی کنند مثل آن خراست که کتابهایی را حمل می کند بد داستانی است داستان مردمی که آیات خدا را دروغ می شمرده اند و خدا ستمکاران را هدایت نمی کند

    وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییییییی
    خداوند هم گفت این دختره !!!!!
    فحش داد
    گفت خر !!!!
    اخ اخ اخ
    بقول افساد طلبان بر علیه خدا هم میشه تظاهرات کرد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    دوستان فردا بیایین بریم مساجد بر علیه خدا شعار بدهیم و تظاهرات کنیم و تحصن کنیم !!!!

    [پاسخ]

    reza پاسخ در تاريخ شهریور ۲۷ام, ۱۳۹۳ ۵:۳۳ ب.ظ:

    با سلام شجاع عزیز چند نکته جهت تنویر فکر و افکار
    اولا شیرازیها به برادر کاکا میگویند نه کردها که انها کاک میگویند و کاک هم معنی برادر نمیدهد
    ثاینا کاکا سیاه پیشوندی حقیرانه برای برده های سیاه پوست است و سیاه پوستان
    ثالثا .ان زن در دادگاه توسط یک روس تبار کشته شد
    یا حق

    [پاسخ]

  34. ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ در ۱۹:۰۸ | #34

    #( نقدی بر گفتگوی آقای فرهانی )#

    آقای فرهانی می گوید دولت باید با مردم ارتباط برقرار کند تا مردم از دولت حمایت کنند و بدنه اجتماعی دولت از دست نرود.
    سالها قبل آقای زیباکلام هم در مورد دولت سازندگی گفته بود، هاشمی باید برنامه هایش را برای قشر روشنفکر بیان می کرد تا آنها از او حمایت کنند.
    در چند ماه گذشته افراد زیادی چنین توصیه ای به دولت کرده اند. یکی گفته دولت باید رسانه داشته باشد، یکی گفته دولت باید با مردم زیاد حرف بزند،…
    درواقع نگرانی همه این است که مردم از این دولت هم دلسرد و ناراضی شوند، همان کاری که همیشه کرده اند.
    روشنفکران و صاحبنظران علت این نارضایتی را عدم ارتباط کافی دولت ها با مردم می دانند. فکر می کنند با تبلیغ بیشتر با ارتباط بیشتر و با توضیح بیشتر، دولتها می توانند مردم را آگاه و در نتیجه جایگاه اجتماعی شان را حفظ کنند.
    آیا براستی چنین است؟
    علت نارضایتی مردم از دولتها آن است که قدرت تشخیص ندارند، مردم نمی توانند خوب بودن دولتها را متوجه شوند، در چنین حالتی حرف زدن با مردم، مشکل را حل نمی کند.
    و اما چه باید کرد؟
    برای رفع این مشکل فقط دو کار ” موثر ” می توانیم انجام دهیم:
    ۱- نخبگان، صاحبنظران و تحصیلکرده ها سعی کنند یک قدم از مردم جلوتر باشند، لااقل آنها دولت شناس باشند و از همه مهمتر اینکه اگر دولت خوبی برسرکار بود آنرا به مردم معرفی کنند.
    متاسفانه افراد زیادی بر این عقیده اند که وظیفه آنها نقد دولت است و نباید از خوبی ها بگویند!! می گویند تمجید کار ما نیست!!
    ” ” رسمأ اعلام می کنند که وظیفه ما بیان ضعف هاست و بازگو کردن نقاط قوت کار ما نیست. ” ”
    **بنوعی اینکار را برای خود زشت میدانند و همین رفتار ساده سهم زیادی در اتفاقات سیاسی جامعه ما داشته است.
    یعنی در مقابل خوبی و قوت سکوت می کنند و فقط بدیها و ضعف ها را برزبان می آورند.
    اینکار را به این خاطر می کنند که به تملق گویی متهم نشوند و همچنان آزاده و مردم دوست باقی بمانند!!
    ۲- دومین کار موثر این است که مدام به مردم یادآوری کنند که تشخیص خوب و بد دولتها از عهده آنها خارج است. مردم همانطور که در زمان انتخابات نمی توانند خوب و بد کاندیداها را متوجه شوند و باید به نظر بزرگان رجوع کنند، پس از روی کار آمدن دولت هم، توانایی ارزیابی دولت را نداشته و باز باید به نظر بزرگان توجه کنند.
    موفق باشید.

    [پاسخ]

  35. امین ر
    ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ در ۲۲:۵۶ | #35

    واقعا عالی نوشتین ممنون
    آمریکا شیطان بزرگه و شیفتگانش هم با اون محشور میشن
    مرگ بر آمریکا

    [پاسخ]

  36. امین ر
    ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ در ۲۲:۵۸ | #36

    مرگ بر آمریکا
    انشاالله خداوند آن هایی را که خواب آمریکا را میبینند بیدار کند

    [پاسخ]

  1. بدون بازتاب

:D :-) :( :o 8O :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: