خانه > انقلاب اسلامي, جامعه, سياست, عكس و تصاوير > منافقين ديروز، منافقين امروز

منافقين ديروز، منافقين امروز

اسم ايرج ترابي، براي من هميشه يادآور اولين روز مدرسه است: «دبستان شهيد ايرج ترابي»

ايرج ترابي همشهري ما بود از خانواده‌اي مذهبي و ضعيف از نظر مادي. اوائل انقلاب از هواداران گروهك منافقين بود. به علت نشست و برخاست با حزب‌اللهي‌ها و مسجدي‌ها كم‌كم از منافقين فاصله گرفت اما تا مدتها اين مساله را از رفقاي سابقش مخفي مي‌‌كرد. چون مي‌دانست كه آنها چه بلايي بر سر توابين مي‌آورند.

منافقين وقتي متوجه تغيير رفتار ايرج شدند، تا مدتها سعي كردند او را به سمت سازمان برگردانند اما موفق نشدند. بالاخره يك شب ايرج ترابي را به اطراف شهر بردند و قيمه قيمه‌اش كردند.

چند بار پاي صحبت‌هاي مادر شهيد نشسته‌ام. مي‌گفت شبي كه ايرج به شهادت رسيد، چند نفر از همان دوستان سابق (كه بعدا دستگير و اعدام شدند) دنبالش آمدند. ايرج، تنها پيراهنش را شسته بود، براي همين هم مجبور شد همان پيراهن خيسش را بپوشد و همراه آنها برود. ايرج را به اطراف شهر بردند. مي‌خواستند براي آخرين بار با او اتمام حجت كنند و چون موفق نشدند، با چاقو به جانش افتادند. و به اين ترتيب اسم مدرسه ابتدايي محله ما شد «دبستان شهيد ايرج ترابي» كه هنوز سر و صداي بچه‌ها از آن به گوش مي‌رسد.

چند روز پيش در مطلبي نوشتم كه گروهك منافقين اوائل انقلاب با افتخار تمام حزب‌اللهي‌ها را مي‌كشت و در بيانيه‌هاي خود به عمليات تروريستي خود افتخار مي‌كرد اما امروز شرايط فرق كرده و منافقين هم مي‌دانند كه اين قبيل حركت‌ها كمكي به سبزها نمي‌كند. پس بايد منتظر كشته سازي آنها در شكل و شمايل ديگري باشيم.

ديروز در يكي از وبلاگ‌هاي سبز نظر عجيبي به چشمم خورد:«حكومت، اينبار بسيجي‌ها را مي‌كشد تا ما را بدنام كند!» شايد در نگاه اول، اين را به عنوان يك نظر عادي و كم اهميت ببينيم، اما شك نكنيد كه منافقين بيشترين بهره را از فتنه اخير مي‌برند و خواهند برد. هرچند براي جار و جنجال تبليغاتي و رسانه‌اي عليه نظام، شايد علاوه بر ترور بسيجيان و حزب‌اللهي‌ها، كشتن معترضان و مردم عادي هم تنور فتنه‌گران را بيشتر داغ كند. چون لااقل مي‌توانند با كمك رسانه‌هاي خود، توپ را بيندازند در زمين جمهوري اسلامي!

البته سبزها، براي توجيه رفتار خود و سرپوش گذاشتن بر حضور و نفوذ منافقين و ساير گروهك‌هاي تروريستي در تجمعات فتنه‌گران، مدعي هستند كه منافقين سالهاست از بين رفته‌اند و ديگر حضور ندارند!

جنبش موسوم به سبز ملغمه‌اي است از همه گروه‌ها و گروهك‌هاي مخالف جمهوري اسلامي و ضدانقلاب. سلطنت‌طلبان و بهائيان و منافقين هم خودشان را سبز مي‌دانند. اين حرف خنده‌داري است كه ادعا كنيم منافقين ديگر وجود ندارند! چرا وجود نداشته باشند؟ آيا بازماندگان و همفكران آنها از بين رفته و همه آنها از ايران خارج شده‌اند؟ كاملا طبيعي هست كه بازماندگان منافقين هنوز هم حضور دارند و از شرايط موجود نهايت استفاده را مي‌برند.

جنايت و خيانت گروهك رجوي و همدستي آنها با صدام عليه ملت ايران بر كسي پوشيده نيست. پس من هم به سبزها حق مي‌دهم كه چندان از سبز بودن منافقين خوشحال نباشند، اما مگر سند «جنبش سبز» را به نام كسي و يا گروهي زده‌اند و آيا اصلا كسي مي‌تواند خود را نماينده همه سبزها بداند و سخنگوي همه آنها؟ باور كنيد اصلا لازم نيست كسي حقيقتا منافق و يا عضو گروهك رجوي باشد، همين كه همه اين گروه‌ها و آدم‌ها در كنار هم براي رسيدن به هدف مشترك، عليه نظام و مردم خود حركت مي‌كنند، براي اثبات همدستي آنها كافيست.

ضمنا سبزها بگويند كه چه كاري انجام داده‌اند كه منافقين سي سال پيش انجام نداده اند؟! منافقين و گروهك‌هاي ضدانقلاب هم ابتدا به بهانه مبارزه با خفقان و استبداد و ديكتاتوري و اعتراض به توقيف نشريات و عدم صدور مجوز راهپيمايي به خيابان مي‌آمدند كه در نهايت به خشونت و ترور و آدم‌كشي رسيدند.

لينك هاي مرتبط:

هشدار تاريخي امام به توطئه گروهك‌هاي ضدانقلاب

كروبي و موسوي نسخه هاي بروز شده بني صدر و رجوي

هشدار امام : اگر احساس خطر بكنم، همانطور كه با محمدرضا شاه عمل شد، با همه آنطور عمل خواهد شد

فعاليت سبزها با اسم و عكس منافقين (اعدام شده‌ي اوائل انقلاب) در دنياي مجازي

  1. 20 فوریه 2011 در 12:41 | #1

    با نردبان به آسمون نمیشه رفت !

    الگوی دختر ایرانی در جشنواره فجر !!! + عکس

    kanoonFATH.blogfa.com

    [پاسخ]

    کانون وبلاگ نویسان فتح پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 7:59 ب.ظ:

    شنیده شده :

    فائزه هاشمی رفسنجانی دقايقی پيش در تقاطع فاطمی – خيابان وليعصر در حال ليدری ، شعار دادن و تحريك مردم دستگير شد .

    تكميلی : فائزه هاشمی آزاد شد . فائزه هاشمی رفسنجانی دقايقی پيش و پس از اينكه مدعی شد برای خريد لباس به خيابان آمده بود ، آزاد شد !!! وی دفعه پيش كه در ميدان جمهوری دستگير شده بود نيز مدعی شده بود برای خوردن ساندويچ به اين مكان آمده است !

    [پاسخ]

    سپیده پاسخ در تاريخ فوریه 21st, 2011 1:54 ق.ظ:

    انشاءالله دفعه بعد موقع خرید کفن و سنگ قبر برای خودش و…! دستگیر میشه :roll:

    [پاسخ]

  2. 20 فوریه 2011 در 12:49 | #2

    عجب! آن تصویر آخری بدجوری ما را بُرد به فکر آقای حسینی …

    [پاسخ]

  3. حجی بچه محل امام رضا
    20 فوریه 2011 در 13:00 | #3

    گوبا از نفرات اول میباشیم…
    دوستان آماده برای شروع فایت(!!؟)
    [سوت…] … شروع کنید…! :lol: :mrgreen:

    [پاسخ]

  4. عون
    20 فوریه 2011 در 13:01 | #4

    بارها و بارها به مدافعان جنبش سبز گفته ام که شماها دارید حرفی را بیان می کنید که ترواش ذهن خودتان نیست.این صدای دشمنان قسم خورده این مرز و بوم است که از حلقوم شما شنیده می شود.شعارهایتان نیز یا طراحی شده از سوی منافقین است یا دارد از کاخ سفید و تل آویو مدیریت می شود…..

    [پاسخ]

    بی بصیرت پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 10:49 ب.ظ:

    ما که بصیرت نداریم. اما من همه ی کسانی رو که میدونم از سبز بودن دفاع میکنند، وطن دوست ترین افراد، پاک ترین افراد و دارای خیلی صفات خوب دیگه هستند. من قبلا گفتم. سبز نیستم. اما نمیتونم قبول کنم که سبز ها حرف های دشمنان قسم خورده ی ایران رو تکرار میکنند، یا دشمن مردم و کشور هستند! نخیر. فوق فوقش دشمن شما و عملکرد شما هستند.

    [پاسخ]

  5. عون
    20 فوریه 2011 در 13:06 | #5

    توصیف یکی از برادران خارج نشین حامی جریان سبز از جنبش انقلابیون سبز:
    «آنها اهل ریاضت کشی نیستند. می خواهند با شورت کوتاه و تاپ بیرون بیایند. می خواهند سینه بزنند و شب اگر هوس کردند، لیوان شرابی بنوشند. می خواهند در بالای کوه زیر چادر هر که را خواستند در آغوش بگیرند و گرم شوند. می خواهند از زندگی لذت ببرند. می خواهند دوست پسر یا دوست دخترشان را هر جا که خواستند، ببوسند(!)

    وی با «کولاژ» (ترکیبی) و «نامتعین» توصیف کردن عناصر میدانی جریان مذکور می نویسد:

    «آنها چگونه می توانند ندای الله اکبر سر دهند و در عین حال با دوست دخترشان به راهپیمایی بیایند؟ چه طور می توان در ملأعام روزه خواری کرد و نصر من الله وفتح قریب سر داد؟ چطور در نمازجمعه به نحو مختلط و با کفش می ایستند و در پشت سر هاشمی رفسنجانی نماز می خوانند و به جای صلوات سوت و کف می زنند؟ آنها ریاضت کش نیستند.»

    [پاسخ]

    محمد پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 1:30 ب.ظ:

    مطمئنی این آدمی که می گی حامی جنبش سبز بوده و احیانا افسر جنگ نرم نبوده! :mrgreen:

    [پاسخ]

    عون پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 2:28 ب.ظ:

    جالبیش به همینه.خوشم میاد خودتون هم باورتون نمی شه!!!
    خواستی ریفر بدم برادر….

    [پاسخ]

    بی بصیرت پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 10:51 ب.ظ:

    ریفر هم بدی ما باورمون نمیشه که از شما نبوده. تازه وقتی شریعتمداری مدعی میشه که بین شهدای سبز هم نفوذی داره، چرا این آقایی که اینو گفته، هر کس که میخواد باشه، نفوذی نباشه؟!

    آرش پاسخ در تاريخ فوریه 21st, 2011 10:08 ق.ظ:

    یعنی شما شک داری ؟

    [پاسخ]

  6. پارازیت
    20 فوریه 2011 در 13:09 | #6

    منافقین کیلو چنده؟
    اصلأ منافقین سیخی چنده؟
    اگر منظورتان از منافقین همان سازمان مجاهدین خلق است که هیچ پایگاه توده ای ندارند.
    به یک فرقه تبدیل شده است، فرقه ای با بینش خطرناک.
    چرا سعی در زنده کردن این مردگان هستید؟!!!

    [پاسخ]

    امید حسینی پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 1:11 ب.ظ:

    گفتم و نوشتم كه شما وكيل وصي همه بخش هاي جنبش سبز نيستي. لطفا از طرف خودت و جريان خودت حرف بزن و سهم بقيه رو فراموش نكن :)

    [پاسخ]

    پارازیت پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 1:46 ب.ظ:

    حالا چرا میزنی ؟!!
    چند تا پست پشت سر هم گیر دادی به منافقین، سؤال میکنم جریان چیه؟
    والا من با جریان خاصی نیستم و از طرف خودم و مستقلأ آهستان را پارازیت باران میکنم:)
    حالا فرصتی یافتید، یه لیوان گل گاو زبان عسلی میل فرمائید.:))

    [پاسخ]

    پیام پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 2:55 ب.ظ:

    فعلا که اعوان و انصار مجاهدین خلقتون پارازیت بارون شدن :mrgreen:

    حسن پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 2:20 ب.ظ:

    پس حالا فهمیدم آقای حسینی تو وکیل و وصی جنبش سبزی

    [پاسخ]

    پارازیت پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 1:18 ب.ظ:

    چرا سعی در زنده کردن این مرده ها دارید؟!!!

    [پاسخ]

    امید حسینی پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 1:53 ب.ظ:

    چون سبزها اين مرده ها را زنده كردن !!!

    [پاسخ]

    بی بصیرت پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 10:53 ب.ظ:

    نه عزیزم. شما زنده کردید. مردم نه به این افراد اهمیت میدادند، نه میدن، نه اسمشون رو به اندازه ی شما برادران ارزشی و صدا و سیمای شخصیتون تکرار میکنن. شما این ها رئ زنده نیکنید و من نمیدونم در حیات این فرقه که محدود به دیوارهای یه پادگان خاک خورده توی عراق هست، چه سودی برای شما موجوده… چرا میخواین اینها رو از اون پادگان لعنتی بکشین بیرون خدا عالمه.

    سامان پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 10:56 ب.ظ:

    احیا کردن منافقین برنامه ای است که نقدیس گران خشونت اجرا میکنند تا مطالبات مدنی جنبش سبز را منحرف جلوه بدهند.افرادی چون قدیانی و امید حسینی هم به عنوان سربازان این حزب خشونت انصافا خوب عمل میکنند.یکی مثل امید حسینی داره فردی چون موسوی را با رجوی مقایسه میکنه و یکی مثل قدیانی خشونت عریان منافقین و احیا میکنه.

    بهرام پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 1:44 ب.ظ:

    جرات داری این رو تو همون تجمعات بگو.امتحانش مجانی ….مثلا به مریمشون یه فحش بده ببینی چه بلایی سرت میارن.تازه اون موقع میفهمی منافقین هستن یا نه

    [پاسخ]

    نیما پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 2:08 ب.ظ:

    چرا باید فحش داد از نظر شما مخالفت یعنی فحش دادن یعنی شما با هر کی مخالفی بهش فحش میدی به نظر من ملت ایران کلا منافقین رو ایگنور کردن یعنی اصلا کاری بهشون ندارن حالا اونا هر کاری که خواستن خارج از ایران بکنن روی این مردم دیگه تاثیری نداره چون برای مردم اهمیتی ندارن برای همینه که هیچکس باور نمیکنه اونا بتونن توایراناسلحه دست بگیرن وشلیک مستقیم بکنن تومخ بچه مردم این جماعت برای مردم وجود ندارن

    [پاسخ]

    روان نویس پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 7:48 ب.ظ:

    لزومی نداره در افکار یکی مثل تو وجود داشته باشند یا نه. مهم اینه که آنها دقیقا روی این نحوه ی تفکرات سرمایه گذاری می کنند.

    آرش پاسخ در تاريخ فوریه 21st, 2011 10:13 ق.ظ:

    این جلبک ها فحش نمی دهند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    بابا این ها روی پینوکیو را سفید کرده اند.

    پارازیت پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 2:17 ب.ظ:

    والا بهرام خان، من از هزار کیلومتری اونا هم رد نمیشم، چه رسد به تجمعاتشان
    البته تو هر تجمعی بری و فحش ناموسی بدی، خوب البته میریزن رو سرت
    خلاصه اینکه، آدم باید مغز خر خورده باشه که قاطی اینا بشه.

    [پاسخ]

    سوسن جعفری پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 2:22 ب.ظ:

    اوهوم!

    [پاسخ]

    سوسن جعفری پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 2:23 ب.ظ:

    دقیقاً!

    [پاسخ]

    پیام پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 2:57 ب.ظ:

    گل گفتی آی گل گفتی مثل یه بلبل گفتی!

    پارازیت جون!

    تو هم اون ته تهای دلتو بگی ما دعوات نمی کنیم ها :mrgreen:

    [پاسخ]

  7. محمد
    20 فوریه 2011 در 13:26 | #7

    آقا امید حکومت اگر راه را نبندد ،روزنامه معترض وجود داشته باشد،صای مخالف شنیده شود!
    شبکه تلویزیونی داشته باشند.کلا شرایط آزادی بیان و آزاد پس از بیان وجود داشت باشد.
    اگر همه اینها محقق شود تمام دنیا هم متحد شوند نمی توانند کاری بکنند.
    ولی اگر مردم احساس کنند در حاکمیت سهیم نیست،حکومت بر آنها از نوع زوری و سرکوب است
    فضا،فضای نفس کشیدن نیست .دهانها را می بندند ،منتقد را زندانی می کنند با انواع و اقسام روش ها مخالف خود را حذف می کند و صدای هیچ مخالفی را بر نمی تابند آن وقت این مسائل پیش می آید.

    در ضمن جنبش سبز که به دنبال رای خود جلو آمد و سرکوب شد احساس حق بودن می کند، دیگر با خوش آمد و بد آمد کسی کار ندارد.حالا این میخواهد منافق باشد یا هر کس دیگر!
    نمی توان به بهانه اینکه فلان کس خوشش می آید یا نمی آید از حق مردم گذشت کرد.

    [پاسخ]

    محصل پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 2:02 ب.ظ:

    شما یک نمونه از کشورهای به اصطلاح دموکراتیک اوروپایی و آمریکایی بیار که بشه توش بر ضد اصل اون نظام سیاسی روزنامه و شبکه تلویزیونی داشت.

    دقت کن! اصل سیستم حکومتی نه دولت یا نهادهای دولتی.

    [پاسخ]

    غفور پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 6:05 ب.ظ:

    منظور از روزنامه معترض چیه؟مگه نداریم ….هر روزنامه ای که خطوط قرمزای که تو قانون هست رو نشکنه آزاده کار کنه.
    بستگی داره صدای کی از گلوی مخالف بیاد بیرون.انگلیس و آمریکا و اسراییل اگه باشه که به زندانی کردن این افراد نمیگن سرکوب.
    آقا قضیه رای دیگه قدیمی شده.مدرک ندارین دیگه رای رو بهانه قرار ندید که احساس دروغ حق بودن رو به شما بده.الان اینایی که توی خابون بودن اصلا رای براشون مهم نبود.حداقل با خودتون رو راست باشین

    [پاسخ]

  8. آگاهي
    20 فوریه 2011 در 13:32 | #8

    اقاي حسيني عزيز: انقلاب سال 57 نيز از تركيب گروههاي مختلف و مبارزه دوشادوش انها زير چتر امام برگزار شد…مجاهد و توده اي و ملي و ماركسيسم و فداييان و موتلفه و روحانيون و همه و همه در كنار هم…ايا از نظر شما اين هم مشكلي دارد؟پس چرا اجماع گروههاي مختلف در جنبش سبز را غلط ميدانيد؟

    [پاسخ]

    روان نویس پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 3:48 ب.ظ:

    شما مواظب باشید به خاطر دز بالای آگاهیتان دچار خود مسمومیتی نشوید!

    [پاسخ]

    عون پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 4:09 ب.ظ:

    انقلاب ترکیبی از گروههای مبارز مانند مجاهدین و مارکسیست ها و توده ای ها بود؟همه و همه در کنار هم؟می شود بفرمائید اسناد بدست آمده از ساواک مبنی بر همکاری مسعود رجوی و وابستگی حزب توده به شوروی قبل از انقلاب حکایت از چه موضوعی دارد؟
    می شود بفرمائید اسناد بدست امده از لانه جاسوسی مبتنی بر ارتباط عناصر لیبرال از ابتدای انقلاب با سفارت آمریکا به چه معنی است؟
    شماها جدا فکر می کنید اینها انقلاب کردند؟
    البته ما در این شکی نداریم که شماها می خواهید با اینها بروید ماه عسل اما در این جدا شک دارم که این آدمهای مزدور و بعضا جانی حتی به اندازه یک سر سوزن هم در انقلاب مردم ایران مشارکت داشته باشند.
    من الله توفیق

    [پاسخ]

    عسگری پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 4:54 ب.ظ:

    نه جناب
    اونها از فرصت سواستفاده کردند ومی خواستن بعد از پیروزی انقلاب همه چیز رو به نفع خودشون مصادره کنند که با هوشیاری و درایت امام نقشه هاشون خنثی شد

    [پاسخ]

    عليرضا پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 9:06 ب.ظ:

    نه خير نبود امام بزرگوار ما بارها با اين توده اي ها و ماركسيست ها مرزبندي كرده بودند ! تازه كلي هم در زندان ها باهاشون مناظره مي كردند ! نه مثل شما كه با ريگي و منافقين معاشقه مي كنيد !!!

    [پاسخ]

    آگاهي پاسخ در تاريخ فوریه 22nd, 2011 9:04 ق.ظ:

    البته بعد از دهه شصت مرزبندي كردند…امام تو زندان با توده اي ها مناظره
    كردند؟؟؟ما كي با ريگي و منافقين معاشقه كرديم؟!!!؟
    دوست عزيز فقط براي يك لحظه و فقط يك لحظه به اين فكر كن كه شايد منافقين آلت
    دست حكومت باشند براي سركوب مخالفان…فقط يك لحظه

    [پاسخ]

    آگاهي پاسخ در تاريخ فوریه 22nd, 2011 9:01 ق.ظ:

    دوستان عزيز: بنده علاوه بر نام مجاهدین و مارکسیست ها و توده ای ها به گروههاي ديگر نيز اشاره كردم( مانند موتلفه و روحانيون و ديگران) ولي نمي دانم چرا شما فقط به اسم اينها حساسيت داريد؟!؟
    آقاي عون عزيز واقعا چگونه مي خواهيد منكر حضور تمامي گروهها در جريان پيروزي انقلاب شويد.گويي از تمام اطلاعاتتان از تاريخ به كتابخانه مركز اسناد انقلاب بر ميگردد؟!!؟
    اگر ماركسيستهاو توده اي ها در انقلاب نقشي نداشتند پس چگونه است كه تا دهه شصت در جمهوري اسلامي بودند؟(احتمالا واژه چريكهاي اكثريت و اقليت به گوشتان خورده است)
    و احتمالا ان جمله معروف ” ماركسيست ها حق اظهار نظر دارند” را شنيذه ايد؟
    در پايان براي چندمين بار عرض مي كنم كه من طرفدار بي بي سي و امريكا و …. نيستم و تنها يك ايراني هستم.

    [پاسخ]

    یاور پاسخ در تاريخ فوریه 23rd, 2011 9:37 ق.ظ:

    یک ایرانی که پیگیر مطالبات اونایی همین

    [پاسخ]

  9. 20 فوریه 2011 در 13:50 | #9

    مرگ بر منافقین جدید و قدیم…

    [پاسخ]

    پیام پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 2:59 ب.ظ:

    لعنت ابدی خدا بر هر منافق از زمان آدم تا خاتم و از زمان خاتم تا عصر عصر
    علی الخصوص موسوی و خاتمی و کروی و خوئینی و …

    [پاسخ]

    ایرانشهر پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 3:33 ب.ظ:

    جدید و قدیم :lol:

    [پاسخ]

    بی بصیرت پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 10:59 ب.ظ:

    معنی منافق رو هم بد نیست تکرار کنیم. منافق یعنی دو رو. به کسی میگن منافق که مثلاً به فرض به فرض امروز به رییس جمهوری که اسمش از صندوق در اومده تبریک بگه، فردا وقتی ببینه جو یه جور دیگه هست بگه آره تقلب شده من هم اعتراض دارم، وقتی اوضاع خطرناک میشه بره اعتراضش رو پس بگیره، پس فردا هم هزار تا موضع دیگه. یعنی هر طرف سود داره. نه کسی مثل آقایان موسوی و کروبی (با اینکه طرفدارشون نیستم) که دارن یه حرفی رو میزنن و روش پافشاری میکنن و به خاطرش حصر خونگی میشن، توهین میشه بهشون، محدود میشن، مناسب دولتی رو به طور کامل از دست میدن، خودشون و خانوادشون! و باز هم از حرف خودشون کوتاه نمی آن. یکی از چیزهایی که هیچ وقت درک نکردم اینه که این افراد رو (در کل ازشون دفاع نمیکنم) چرا بهشون میگن منافق! منافقین رو باید روی کوه منافع جستجو کردپ نه توی حصر و زندان و زیر بدترین فشارها! عجیبه واقعاً. و هیچ منطقی تا حالا ندیدم که این بصیرت رو بهم بده.

    [پاسخ]

    یاور پاسخ در تاريخ فوریه 23rd, 2011 9:39 ق.ظ:

    نخیر منافق به کسی میگنکه حرف ظاهریش با حرف باطنیش فرق کنه مثل موسوی وکروبی که دم از امام می زنند وبا سهرام جزایری و سوروس بی بی سی دل میدن وقلوه می گیرند

    [پاسخ]

  10. بنده
    20 فوریه 2011 در 13:58 | #10

    منافقين مبارزه مسلحانه می کردند و ترور رو به عنوان تاکتيک (و حتی استراتژی) انتخاب کرده بودند. تا اونجايی که من خوندم و شنيدم دو اصل اساسی جنبش موسوم به سبز پرهيز از دروغ و خشونت هست. اينکه يک عده ای به نام جنبش سبز سطل آتيش بزنن و شيشه مغازه بشکنن دليل نمی شه که همه جنبش رو به اون تعميم داد. با اين حال من خودم انتقاد زياد به سبزها دارم و نمی خوام اينجا کاسه داغ تر از آش بشم. منتهی اينکه همه سبزها رو با برچسب منافق و سلطنت‌طلب و ضدانقلاب و بهايی برونی اميد جان اين رو منصفانه نمی دونم.
    در ضمن يادمون نره که اگر به همين منافقين و سلطنت‌طلبها و ضدانقلابيون در مجرای قانون فرصت ابراز وجود داده می شد الان اين وضع به وجود نمی اومد. حکومتی که بر حقه چه ترسی از اعتراض مخالفينش داره. مگه حضرت محمد با اقليت تازه مسلمان ها قبيله قدرتمند قريش رو به زانو در نياورد و شبه جزيره عربستان رو مسلمان نکرد؟ اين کار رو که با پروپاگاندا و خشونت و دروغ نکرد. چون راهش بر حق بود نيازی به اين کارها نداشت.

    [پاسخ]

    بی بصیرت پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 11:00 ب.ظ:

    من نه از جنبش، نه از تظاهرات هاشون دفاع نمی کنم. اما دلیل آتش زدن سطل آشغال مقابله با گاز اشک آور هست. البته متأسفانه به یه رسم هم کم کم داره تبدیل میشه.

    [پاسخ]

    آرش پاسخ در تاريخ فوریه 21st, 2011 10:18 ق.ظ:

    اون دروغ را خوب امدی چیزی که جلبک ها اصلا بلد نیستند.

    [پاسخ]

    یاور پاسخ در تاريخ فوریه 23rd, 2011 9:40 ق.ظ:

    ولی خود حضرت وقتی همو نها خیانت کردند 70 نفر از قبیله بنی قینقاع رو یک جا گردن زدند

    [پاسخ]

  11. 20 فوریه 2011 در 14:17 | #11

    آقای حسینی در صورت صلاحدید درج فرمائید.
    جنبش سبز را فراموش کنید
    دکتر مصدق با اشتباهات خود بیست و پنج سال دیکتاتوری را به ملت ایران هدیه کرد و اکنون جنبش سبز نیز در تدارک هدیه ای مشابه است، گویا قرار نیست تکرار تاریخ در این سرزمین متوقف شود.
    تاریخ معاصر به روشنی نشان میدهد که همیشه این فعالان سیاسی بوده اند که با رفتارهایشان حکومت را بسمت دیکتاتوری سوق داده اند، زیرا نه شاهان پهلوی و نه رهبران حکومت اسلامی هیچکدام تمایل ذاتی به استبداد و دیکتاتوری نداشته اند.
    دوست و دشمن اعتراف دارد که رضا شاه در نیمه دوم سلطنت اش تبدیل به دیکتاتوری تمام عیار شد و گرنه در ابتدا روابط خوبی با فعالان سیاسی و مطبوعاتی داشته و خود پیشنهاد دهنده نظام جمهوری بوده است.
    پس از جنگ جهانی دوم، چنین تصوری جهان را فرا گرفت که دوران استعمار و استبداد دیگر به پایان رسیده، محمدرضاشاه در چنین فضایی به سلطنت رسید. حتی دشمنانش اعتراف دارند که در 12 سال اول حکومتش استبدادی در کار نبوده است، تاریخ تاسیس ساواک ( سال1333 ) نشاندهنده زمان و علت شروع استبداد است.
    پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز زمانی استبداد شروع شد که بخشی از فعالان سیاسی رسمأ اعلام مبارزه مسلحانه کردند!! باور کنید که در این سرزمین هیچ زمامداری به دلخواه استبداد را شروع نکرده و در سرکوب مخالفین اش پیش دستی ننموده است.
    اگر میخواهید با تاریخ معاصر آشنا شوید، کافیست وقایع سالهای 76 تا 78 را مطالعه کنید. جریانات این دو سال مشتی ست نمونه خروار. تعرض به مقام رهبری در این دوره چه توجیه و علتی داشت؟ چه نیاز یا ضرورت و یا نفعی در آن نهفته بود؟ مخالفین همیشه حکومت ها را به نقض دمکراسی متهم می کنند، درحالیکه آنها خودشان با دمکراسی بیگانه اند نه تنها رفتارهایشان دمکراتیک نیست بلکه بسیار بدوی و بدور از اخلاق است. همانطور که تعرض دکتر مصدق به حریم قانونی شاه هم رفتاری غیر دمکراتیک بود.
    در جامعه ما، روزی که آزادی متولد می شود در همان روز نطفه استبداد بعدی نیز بسته میشود، استبدادی که بلاخره متولد و آزادی را از بین خواهد برد. معمولأ این نطفه سریع رشد میکند و متولد میشود، حداکثر مدتی که تاکنون داشته دوازده سال است که مربوط به سالهای 1320 تا 1332 می باشد. پس از انقلاب این مدت به دو سال کاهش یافته است.
    جنبش سبز هم از این قاعده استثنا نیست. بتدریج رفتارهایشان به سمتی متمایل شده که همان سرنوشت تاریخی این سرزمین را دوباره رقم خواهند زد. جنبش سبز هیچ موفقیتی کسب نخواهد کرد مگر تکمیل و تحکیم ارکان دیکتاتوری. جوانانی که در خیابانها شعار مرگ بر دیکتاتور میدهند درواقع دارند پایه های دیکتاتوری را مستحکم می کنند.
    عجب سخنی ست این گفته که ” تاریخ تکرار می شود “، پهلوی ها پس از 33 سال بلاخره ناگزیر به تاسیس ساواک شدند و اکنون هم از حکومت اسلامی 32 سال میگذرد و جنبش سبز میرود تا مانند دکتر مصدق، حکومت را ناچار به اعمال دیکتاتوری نماید.
    براستی چرا جامعه ما چنین سرنوشتی دارد؟
    حقیقت مسلمی وجود دارد که همه آنرا انکار میکنند، ” آزادی و دمکراسی قابل توسعه به همه جوامع نیست.” توسعه دمکراسی به جهان سوم یکی از بزرگترین اشتباهات بشر بوده که همچنان ادامه دارد. دمکراسی نیاز به درجه ای از تکامل و تمدن دارد که حتی خود اروپائیان تا دو سه قرن پیش به آن نرسیده بودند.
    توسعه دمکراسی ظاهرأ کار ساده ای بنظر میرسد، کافیست که روزنامه ها و احزاب را آزاد بگذاریم و انتخابات آزاد هم برگذار کنیم، بنظر میرسد اینکار در هر جامعه ای و حتی در قبیله ای دور افتاده نیز ممکن است. اما به گواه تاریخ، واقعیت غیر از این است همانطور که تاکنون حتی یک کشور در جهان سوم موفق به برقراری آزادی و دمکراسی پایدار نشده است.
    درجوامع کمتر متمدن مردم و از جمله فعالان سیاسی و مطبوعاتی دارای دو ضعف عمده هستند، که هیچ راه حلی جز استبداد برای آن وجود ندارد، ضعف اخلاقی و کمبود بینش سیاسی. این دو ضعف است که آزادی و دمکراسی را با شکست مواجه میکند. اگر بدون تعصب و جانبداری رفتار و گفتار فعالان سیاسی و مطبوعاتی کشورمان را در طول تاریخ معاصر بررسی کنید، آثار این ضعف اخلاقی و فکری را ملاحظه خواهید کرد.
    یکی از ویژگیهای بارز فعالان سیاسی ما آنستکه همیشه از همه چیز ناراضی بوده اند و با همه چیز و همه کس مخالفت کرده اند. بدیهی است این حالت زمانی اتفاق می افتد که شما نتوانید خوب را از بد، ضعیف را از قوی، خائن را از خادم، بزرگ را از کوچک،…. تشخیص دهید. همانطور که یک نابینا تمام جهات برایش نامطمئن است و همه جهات را نفی میکند. صاحبنظران سیاسی ما هم همیشه همه اقدامات و اشخاص را محکوم کرده اند.
    ضعف اخلاقی موضوعی غیر قابل انکار در جوامع جهان سوم است. ضعف اخلاقی و بدرفتاری های ناشی از آن در اقشار مختلف جامعه اعم از کارمندان، کارگران، مدیران، پیمانکاران، کسبه، تجار، صنعتگران… مشهود است. حال چگونه ممکن است فعالان سیاسی و مطبوعاتی از این ضعف مبرا باشند!
    جاه طلبی، خودخواهی، حرص و طمع، حسادت، ستیزه جویی، لجاجت، … صفاتی هستند که سهم عمده ای در چگونگی رفتار فعالان سیاسی و مطبوعاتی کشورمان دارد. صفات اخلاقی زمانی بیشتر آشکار میشود که انسان آزادی و اختیار پیدا کند. این همه انشعاب در درون احزاب، دشمنی و جدایی در بین گروهها، مخالفت های کینه توزانه، خواسته های بی پایان، نارضایتی های بی انتها، دشمنی های بی علت، بهانه گیری ها و … همگی از ضعف اخلاقی ناشی میشود.
    علاوه بر ضعف اخلاقی و فکری، جامعه ما از موضوع دیگری نیز رنج میبرد و آن دشمنی با ثروتمندان و قدرتمندان است که در صورت آزاد گذاشتن فعالان سیاسی و مطبوعاتی، آنها بی جهت و بی علت به این دشمنی دامن می زنند و مشکلاتی برای حکومت ایجاد می کنند.
    باور کنید در این سرزمین زمامداران یا باید کناره گیری کنند و یا به استبداد متوصل شوند و راه دیگری وجود ندارد. باور کنید جنبش سبز کاری نخواهد کرد جز تکرار غیر هوشمندانه تاریخ.
    جوانان سبز : در این سرزمین مغزها در احاطه و سلطه قلبها قرار دارند. شما دارید با قلب تان تصمیم می گیرید نه مغزتان. شما از تمایلات قلبی پیروی می کنید نه از منطق و استدلال، حتی نخبگان و صاحبنظران ما نیز چنین هستند، به تحلیل های آنها زیاد توجه نکنید آنها کسانی هستند که صد سال اشتباه کرده اند.
    این رفتارهای احساسی شما در خیابانها، نه وطن پرستی ست و نه مردم دوستی، بلکه پاسخی است به هوسها و تنفرهای قلبی تان .
    همانطور که رودخانه خروشان به سدی مستحکم تکیه می کند و آرامش می یابد، شما هم پشت سر هاشمی و خاتمی آرام بگیرید، نه جلو بزنید و نه به اینطرف و آنطرف بروید. برای یکبار هم که شده رفتارهای دمکراتیک داشته باشید. اگر دوستدار دمکراسی هستید بدانید که دمکراسی صبر و تحمل میخواهد.
    تاریخ نشان میدهد که ما همیشه راههای سخت و در عین حال بی نتیجه را انتخاب کرده ایم، بیائید تکرار غیر هوشمندانه تاریخ را متوقف کنیم. والسلام

    [پاسخ]

    آرش پاسخ در تاريخ فوریه 21st, 2011 10:30 ق.ظ:

    (تاکنون حتی یک کشور در جهان سوم موفق به برقراری آزادی و دمکراسی پایدار نشده است.)
    با این گفته شما موافق نیستم . چون دمکراسی به معنی واقعی در هیچ جای جهان پایدار نشده می گویید نه یک کشور نام ببرید ؟
    این خود یکی از معایب دمکراسی است .

    [پاسخ]

  12. حسن
    20 فوریه 2011 در 14:18 | #12

    نه آقای حسینی
    شما وقتی که وقایع روز عاشورا را به منافقین ربط دادید در واقع منافقین را زنده کردید. موسوی چه زیبا در بیانیه بعد از عاشورا به شما تذکر داد که منافقین مرده اند شما با این کارها آنها را زنده نکنید. ولی بعد از 25 بهمن صدا و سیما و مجلس و اصول گرایان آنها را زنده کردند. امروز یکی از گروه هایی که با دمش گردو می شکند همین منافقین هستند. شما که موسوی و کروبی را منافق نامیدید چگونه می خواهید تضمین دهید که 10 سال دیگر همین صادق و علی لاریجانی و احمدی نژاد و دور و بری های احمدی نژاد منافق نیستند. راستی از اکنون که امثال خاتمی و موسوی و کروبی و … منافق شدند شما با چه روی سال آینده می خواهید دهه فجر بگیرید و هفته دفاع مقدس را برگزار کنید. شما با انقلابی مواجه هستید که 26 سال آن یعنی از سال 1358 تا 1384 آن در هواست و سران رده اول آن زمان اکنون منافق شده اند.
    در مورد امروز 1 اسفند چه نظری داری. برآورد من نشان می دهد که امروز مردم جدی تر از 25 بهمن هستند.

    [پاسخ]

    چغوک پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 7:33 ب.ظ:

    جناب حسن
    مواضع حضرتعالی بسیار جالب انگیز است. آش آنقدر شور شده که حتی افرادی چون خاتمی، ابطحی، عطریانفر، کواکبیان و … اقدامات موسوی را در راستای منافع منافقین میدانند آنوقت شما به طرز مضحکی قصد تطهیر منافقی چون موسوی را دارید که بالاخره بعد از 30 سال ماسک دروغین خود را برداشت. ضمنا شما الان باید در کنار دوستان سبز مشغول تظاهرات و آشوب باشید. پس در فضای مجازی چه میکنید؟

    [پاسخ]

    حسن پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 10:13 ب.ظ:

    جناب چغوک عزیز آن پیام من ساعت 2 بود و ساعت 3 به خیابان آمدم و مشاهدات
    امروز ۱ اسفند من از خیابان حجاب و وصال به سمت چهار راه ولی عصر و میدان ولیعصر و زرتشت رفتم و مجدداً به سمت ولیعصر و فردوسی و انقلاب و جمال زاده و غریب رفتم در این ۳ ساعتی که پیاده روی کردم تمام پیاده رو ها پر از جمعیت بود که آرامش خاصی داشتند از طرف دیگر نیروهای پلیس و ضد شورش و بسیجی به تعداد زیاد در تمام مسیرها بودند و تمام مسیرها را کنترل می کردند. معترضان امروز به هیچ وجه در مسیرهای یاد شده درگیر نشدند و با سکوت و آرامش حرکت می کردند. برآورد من از این جمعیت حدود ۱ میلیون است البته آقای حسینی می تواند مرا مسخره کند و بنویسد دوباره سبزها متوهم شدند ولی این واقعیتی است که امروز در عدم خشونت دو طرف یک پیروزی بزرگ بود که لازم است به همه ملت ایران تبریک بگویم. امروز پس از ۲ سال یک راهپیمایی با سکوت در گرامیداشت شب هفت شهدای جنبش سبز با آرامش انجام شد.

    [پاسخ]

    بی بصیرت پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 11:01 ب.ظ:

    ابطحی و عریانفر که دیگه سندیت حرفهاشون از بین رفته. ای کاش اصلاح طلبان واقعی رو مثال میزدی.

    [پاسخ]

    کرایلی پاسخ در تاريخ فوریه 21st, 2011 2:04 ق.ظ:

    ماها نمی ریم ودراین یک سال ونیم هم نرفتیم چون ترسو هستیم (خودم رو میگم )
    ولی دلیل براین نیست که از شما وازنظام شما متنفر نباشیم .نظامی که جز بدبختی برای
    ملت ایران رهاوردی نداشت.
    البته زیاد هم بر روی این مسئله که آستانه تحمل ملت دوام داشته باشد حساب نکنید.

    [پاسخ]

    عسگری پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 11:32 ب.ظ:

    این براوردتون هم که مثل براورد 30 میلیونتون در اومد. :D:D

    [پاسخ]

    آرش پاسخ در تاريخ فوریه 21st, 2011 12:43 ب.ظ:

    عزیزم موسویتان از اول منافق بوده ( به مواضع شهید آیت مراجعه کنید)
    وقتی شما 15 هزار از سران نظام و مردم بی گناه را کشتید انتظار داشتید اتفاقی غیر از به قدرت رسیدن منافقین رخ دهد . اصلا برای شناختن این آقایان تحقیق کنید چند نفر از این آقایان مجاهدین انقلاب و … توسط منافقین ترور شده اند ؟ و چرا فقط این ترور ها از گروه مقابل بوده است؟

    [پاسخ]

    بی بصیرت پاسخ در تاريخ فوریه 21st, 2011 3:29 ب.ظ:

    قضیه ی 15 هزار کشته چی بود؟ خیلی عذر میخوام.

    [پاسخ]

    آرش پاسخ در تاريخ فوریه 23rd, 2011 10:17 ق.ظ:

    يعني شما نمي داني كه 15 هزار نفر از افراد عادي به دست منافقين كشته شده اند.

  13. محمد
    20 فوریه 2011 در 14:20 | #13

    آقا امید خبری از پای ثابت بحثها امیرمسعود نیست!؟
    فکر کنم انقدر جوگیرش کردین که رفت تجمع! :cry:

    [پاسخ]

    روان نویس پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 7:45 ب.ظ:

    پس قبول داری اساس این تجمعات بر جو گیری است!

    [پاسخ]

  14. 20 فوریه 2011 در 15:03 | #14

    مهدی کروبی دیگه برا گرفتنش به التماس افتاده و نامه داده که بیاید منو بگیرید…

    [پاسخ]

    محمد پاسخ در تاريخ فوریه 22nd, 2011 9:19 ق.ظ:

    به نظر من کاری که در حق کروبی میشه انصافا برازنده یک حکومت مستبد شاهنشاهی هم نیست!
    شب بری دم خونه اش شعار بدی!
    نصفه شب بمب صوتی بترکونی کلا اخلاق که خیلی وقته قربانی شده ولی حداقل دم از اسلام نزنید که آدم بالا میاره

    [پاسخ]

  15. ایرانشهر
    20 فوریه 2011 در 15:40 | #15

    خیلی جالبه!
    الان نزدیک ۲۰ ماه از انتخابات میگذاره و هنوز که هنوزه التهابات فروکش نکرده!
    در حالی که اول انقلاب با اینکه نظام حاکم هنوز شکل واضحی نداشت و مرز بندی جناح ها به شفافی امروز نبود ظرف نزدیک به یک ماه تمام التهابات مربوط به مجاهدین خلق و رییس جمهور منتخب وقت که با رای قاطع ۷۶ درصدی انتخاب شده بود ،توسط مردم وحزب جمهوری اسلامی تمام شد،حزب توده که از متشکل ترین احزاب ایران بود در یک چشم به هم زدن دراز شد،آیت الله شریعتمداری به تلویزیون آمد و از کرده ه خود ابراز ندامت کرد،همه اینها وقتی اتفاق افتاد که ایران درگیر جنگ خانمان سوز ایران و عراق هم بود
    به راستی امروز چه شده که حاکمیت با بسیج همه قوای حاکمه و استفاده از هر اهرم ممکن هنوز که هنوزه از حل این بحران عاجزه؟! :-)

    [پاسخ]

    عليرضا پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 9:09 ب.ظ:

    شما ها كلا هشت ماه زنده بوديد ! قضيه بني صدر هم يك ماه طول نكشيد ! بلكه از زماني كه ايشون فرار كرد يك ماه طول كشيد ! البته همين الان اگه موسوي رو بگيرن به 1 روز هم نمي كشه !

    [پاسخ]

    آرش پاسخ در تاريخ فوریه 21st, 2011 12:44 ب.ظ:

    این چه جور التهابی است که فقط در فضای مجازی شاهد آن هستیم. و در سطح جامعه خبری از آن نیست.

    [پاسخ]

  16. پیام
    20 فوریه 2011 در 15:59 | #16

    کامنت های دوستای سبز در سایت بالاترین برای 1 اسفند، حالشو ببرین:

    نمیدونم این دیگه چه صیغه ایی هست که رسم شده . همیشه یکی از کاربرانی که خودش آنلاین هست ، به شکل طلبکاران به دیگران میگوید چرا آنلاین هستید ! (چرا برای ساقط کردنمیرین؟)
    خود شما الان اینجا چکار میکنید ؟
    این هفت هزار نفر هم مثل شما .

    کاش ایران بودم
    به هم گبر ندین

    منم که از ایرانم دارم میرم

    الان شد 6800 نفر ، فکر کنم بالاترین تحت حمله قرار گرفته :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

    [پاسخ]

  17. مهدی
    20 فوریه 2011 در 16:05 | #17

    خدا رو شکر که قبول داری این خفقان برای امروز نیست و از عمرش 30 سال میگذره

    [پاسخ]

  18. mehdi
    20 فوریه 2011 در 17:11 | #18

    امید حسینی گرامی
    من نمیتونم به فهمم که اینهمه اصراربه این همانی مجاهدین خلق وجنبش سبز به رهبری موسوی وکروبی ازچه چیزناشی میشود ؟ براستی نمیتونم شما رادرک کنم . من قبلا تفاوت مجاهدین خلق و جنبش سبز را گفتم . واکنون دریک جمله برایتان مینویسم . موسوی وکروبی خواستاراجرای کامل قانون اساسی بوده وهنوزهم هستند ولذا زدن انگ سرنگونی طلب بانها یااگانانه است که اگر اینگونه باشد کمترین چیزی که میتوان گفت یعنی بی اخلاقی صرف . ویا نااگاهانه که باید تاسف خورد .واصراربان ونادیده گرفتنشان به گذرازقانون هم خواهد انجامید .
    امید عزیز : جنبش سبز علیرغم اینهمه دستگیری وزندانی وکشته همچنان نیرومند به حیات خود نه تنها ادامه میدهدکه هرروزقویتروتوانمندتربه پیش میرود . متاسفانه ایت الله خامنه ای جای خود را ازرهبر مردم به رهبر یک جناح (که متاسفانه درمیان خوداصولگراها هم کمترخاستاری دارد )تنزل داد وبانادیده گرفتن معترضین در22خردادوگوش ندادن به خواسته هائی که ابتدا زیاده هم نبود روزبروز این فاصله را زیاد کردومتاسفانه همچنان برطبل نادیده گرفتن جنبش سبز دارد .جنبش سبز در25بهمن برعکس گذشته شعاراصلیش متاسفانه برعلیه خودرهبری نظام بود وایشان را نشانه رفت ومیرود که این فاصله بیشتر وبیشتر شود .هنوزهم دیر نیست ، هنوزهم میتوان بابه طوری با جنبش سبز به توافق رسیدباورکنید نه تنها ازسرکوب طرفندی نمیبینید بلکه جامعه را بجائی میرسانیدکه هیچ جائی برای سازش نتوان یافت .
    امید گرامی :
    شما ، من وهرانسانی که بوئی ازانسانیت ، عقلانیت واخلاق برده باشد باید سعی درکمک به گذرازاین لحظات مبهم وسرنوشت ساز کنیم . من فکر میکنم راه حل گذرازاین بحران خشونت نیست جرا که خشونت روزبروزجامعه را قطبی ترشکافهای را عمیقتر درنهایت به لطماتی جبران ناپذیر به مردم کشورمنجر خواهد انجامید . برماست که بخودائیم که اینده مارانخواهد بخشید . برقرارباشید وبا احترام

    [پاسخ]

    امید حسینی پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 7:04 ب.ظ:

    مهدي گرامي!
    جواب شما فقط در حد همين يكي و دو جمله: كسي كه دم از قانون مي زنه بايد خودش اولين مجري قانون باشه.
    درباره شباهت رفتاري منافقين با جنبش سبز و همينطور شباهت رفتاري موسوي و كروبي با رجوي و بني صدر به اندازه كافي نوشتم

    [پاسخ]

    امیر پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 7:36 ب.ظ:

    قانون فقط وقتی ارزش داره که برای همه یکسان اجرا بشه. قانونی که برای یک عده اجرا بشه و برای یک عده دیگر اجرا نشه ارزش دستمال کاغذی کثیف رو هم نداره.

    قانونی که دانشجوی سبز رو به اتهام هو کردن خداد عادل از دانشگاه بیرون بکنه، ولی بسیج دانشگاه علم و صنعت رو بخاطر بیرون کشیدن رئیس دانشگاه از پشت میزش و کت بسته و کشان کشان بردن تا در دانشگاه بدون مجازات بگذاره بدرد لای جرز دیوار میخوره.

    قانونی که نماینده مجلس رو بخاطر تحصن در صلاحیت و زندانی کنه و طلبه حوزه علمیه رو بخاطر تحصن نشویق کنه و برای دور بعد نماینده مجلس کنه بدرد دستشویی میخوره.

    قانونی که انتقاد از رئیس جمهور و سیاستهای دولت رو در زمان خاتمی مصداق ولایت چذیری و مجاز بدونه و در زمان احمدی نژاد مثال سیاه نمائی و مستلزم مجازات و بستن روزنامه و لغو مجوز، بدرد پاک کردن بینی میخوره.

    عدالت یعنی اجرای یکسان قانون. تا زمانیکه قانون رو یکسان اجرا نمیکنید دم از عدالت نزنید.

    [پاسخ]

    عليرضا پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 9:58 ب.ظ:

    ببين من دانشجوي دانشگاه علم و صنعتم ! همون قانوني كه تو ميگي تو همون سال باعث شد رئيس فخيمه دانگاه 300 نفر از دانشجويان را اخراج كنتد ! سوله بسيج را آتش بزند 1 تمام دوستان بسيج كه براي جلو گيري از آتش سوزي قران ها آمذده بودن اخراج شدند !
    شما كه مي فرماييد رئيس دانشگاه را نه كشان كشان بردند نه كت بسته ! ايشان را بردند رد اتوبوس از طرف پليس هم يك نيرو را بردند البته نه كشان كشان و ايشان را دور دانشگاه با اتوبوس چرخاندند خون از دماغ كسي هم نيامد !
    بعد تا الان كسي از دانشگاه به خاطر هو كردن اخراج نشده پس خواهشا دليل اصلي اخرج را بفرماييد ! ماشالله دوستان دموكراسي خواه همه اهل هو كردن هستند ! تا الان هيچ كس به خاطره ان چيزي كه شما فرموديد اخراج نشده !

    وحید پاسخ در تاريخ فوریه 21st, 2011 12:36 ب.ظ:

    پس شما قبول دارید که جنبشتون از بیخ غیر قانونیه؟

    محصل پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 8:19 ب.ظ:

    “جنبش سبز علیرغم اینهمه دستگیری وزندانی وکشته همچنان نیرومند به حیات خود نه تنها ادامه میدهدکه هرروزقویتروتوانمندتربه پیش میرود ”

    این به اصطلاح جنبش آنقدر بی درو پیکر است که همه ادعای سخنگویی آن را دارند.
    خواسته خود را خواسته آن می دانند.

    موسوی
    گوگوش
    کروبی
    سروش
    سازگارا
    مخملباف
    نوری زاده
    مهاجرانی
    کدیور
    ……..

    [پاسخ]

    محمدصادق پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 9:39 ب.ظ:

    http://digarban.com/sites/default/files/namayidigar/uid/bah-10-500×333.jpg
    این هم از اجماع ساندیس خورها و روسپیان و همجنس بازها در حمایت از نظام روحانیون

    [پاسخ]

    سعید پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 11:17 ب.ظ:

    درود بر همه شان با کم و بیش. از همه بیشتر گوگوش، ازهمه کمتر نوری زاده و مخبلباف.
    مهم اینه که با این جماعت کم و بیش میشه کنار اومد ولی آدم خشکه مقدس رو با یک من عسل هم نمیشه خورد

    [پاسخ]

    آرش پاسخ در تاريخ فوریه 21st, 2011 12:47 ب.ظ:

    آن قدر نیرومند است که نمی تواند 10 هزار نفر را جمع کند .

    [پاسخ]

  19. omid
    20 فوریه 2011 در 17:14 | #19

    امروز تو اتوبوس یه مرد 40 ، 50 ساله از بی غیرتی ترک ها می گفت و پشت بندش هم اضافه کرد هرکس امروز نره تظاهرات بی وجدانه و اون دنیا باید جواب پس بده … جواب این پیرمرد رو یه جوون داد که اتفاقا طرفدار موسوی بود … می گفت من تو انتخابات به موسوی رای دادم و بازم اگه کاندید شم به موسوی رای می دم ولی این تجمعات و راهپیمایی ها چه سودی برای کشور داره … بنده خدا خودش هم خسته شده بود .
    امروز ساعت سه و نیم تقاطع جمهوری ولیعصر مردم تو پاساژها مشغول خرید های عید بودن و یه کم اون طرف تر عده ای آماده اغتشاش و آتش زدن سطل آشغال ها …
    در حالی که خودشون هم نمی دونن با چه چیزی قراره مبارزه کنن ؟

    [پاسخ]

    امیر پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 7:25 ب.ظ:

    عجب آقای حسینی و سایت رجانیوز که مدعیند مطلقا هیچ خبری نبوده و شهر در آرامش کامل و پیاده روها خالی و فقط بسیجیها دارن توی خیابون شیرینی پخش میکنن! شما از اغتشاش و سطل آشغال صحبت میکنی؟ آقا یه زنگ به ستاد مرکزی بزن هماهنگ کن چی باید بگید. :mrgreen:

    [پاسخ]

    عليرضا پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 10:23 ب.ظ:

    خوب امير جان اون يه عده در كل 500 نفرم نبودند ميخواي اغتشاشم بكنن !

    [پاسخ]

    عسگری پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 11:22 ب.ظ:

    شما هم برو یه سر به سایت اینترنتی سی ان ان بزن ببین اونا هم دیگه روشون نشده از بگن دهها هزار نفر اومدن تو خیابون.
    شما بهتره اول با ارباب بزرگتون امریکا هماهنگ کنید بعد بیاید نظر بدید :D

    [پاسخ]

    omid پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 11:33 ب.ظ:

    شما اگر دقت می کردید نوشتم آماده آتش زدن سطل آشغال ها و متاسفانه – البته از دید شما – این اتفاق به وقوع نپیوست .
    به هر حال شخصا کتمان نمی کنم که چند دسته بیست سی نفری در پیاده روها به نفع جنبش سبز پیاده روی می کردند ولی خب متاسفانه – البته باز از دید شما – کاری از پیش نبردند .

    [پاسخ]

    بی بصیرت پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 11:38 ب.ظ:

    حالا نظر یکی از طرفداران موسوی شد ملاک؟ تازه مهمتر از چیزی که گفتی این بود که این آقا هنوز طرفدار میرحسین هست! یعنی حرف احمد خاتمی و جنتی و شریعتمداری و خلی های دیگه حتی مقامات بالاتر رو قبول نداره که بیش از 1 ساله که میگن اینها منافق هستند و خیانتکار و فاسد! این مهمه! حالا امروز نا امید شده، شاید فردا براش امیدی حاصل بشه! اما با این همه تبلیغات هنوز موسوی رو دوست داره و قبولش داره.

    [پاسخ]

    سعید پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 11:18 ب.ظ:

    آب رو بریز همونجات که میسوزه

    [پاسخ]

  20. امیر
    20 فوریه 2011 در 18:34 | #20

    جناب حسینی فرمودید جنبش سبز چه کار کرده که منافقین نکرده بودند؟
    جوابش واضح است. آنها دست به اسلحه بردند و به فاز مبارزه مسلحانه وارد شدند. هنوز با همه سرو صداهای و اتهامات شما در طول یک سال و نیم گذشته حتی یکنفر از وابستگان جنبش سبز به اتهام حمل سلاح دستگیر یا محاکمه نشده (تمام اعدامیهای متهم به مبارزه مسلحانه در طول سال گذشته به اذعان قوه قضائیه قبل از انتخابات دستگیر شده بودند).

    سئوال مهمتر این است: رژیم شاه در تعامل با مخالفینش چه رفتاری کرده بود که این رژیم نکرده است (و حتی صدبرابر بالاتر)؟ و اگر این چنین است، آینده ای مشابه یا بدتر انتظار این رژیم و پشتیبانانش را می کشد.

    [پاسخ]

    عليرضا پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 9:23 ب.ظ:

    ببين دكتر جان به فازه مسلحانه هم ميرسه نترس ! شما اول قرار بود تظاهرات بدون خشونت بكنيد ! كارتون الان به جايي رسيده كه آموزش قتل و كشتار ميديد در بالاترين ! وايسا دادا به اونجا هم ميرسه !
    نوبت به اعدامي هاي جنبش سبز هم كه مسلحانه آمدند هم مي رسد !
    در مورد شاه همين بس كه اين نظام دنباله رو آمريكا نيس ! به روي مردم تير اندازي نمي كند ! ( الان جيغ نكش اگه فيلم تيراندازي داري بيار فقط جان من يه فيلمي باشه كه قابل باور باشه نه مثه دوستات كه لينك دادن ما رفتيم ديديم صدا تيراندازي مياد ولي هرچي نگاه كرديم همه دارن سر ومر و گنده راه ميرن ! نگو هم فيلم نداريم كه اصلا باورم نميشه شما از ندا در صد جهت فيلم داريد از اين نداشته باشيد!)
    شاه كلي آدم رو در زندان هاش مي كشت آب از آب تكون نمي خورد ! ولي اينجا براشون دادگاه ميگيرن واوليا دم هم تا الان راضي هست !
    از همه بدتر اينكه از شاه مثل شما آمريكا ازش حمايت مي كرد !
    در اين نظام معترضي حداقل هستند به گفته خودتان در آنجا نه !
    در اين نظام مخالفين بر پايهه يك دروغ به نام تقلب كه خود اتاق فكرشون هم به اون اعتراف كرده اومدن در خيابون اونجا نه !

    [پاسخ]

  21. 20 فوریه 2011 در 18:34 | #21

    با سلام
    “اما شک نکنید که منافقین بیشترین بهره را از فتنه اخیر می‌برند و خواهند برد. هرچند برای جار و جنجال تبلیغاتی و رسانه‌ای علیه نظام، شاید علاوه بر ترور بسیجیان و حزب‌اللهی‌ها، کشتن معترضان و مردم عادی هم تنور فتنه‌گران را بیشتر داغ کند. چون لااقل می‌توانند با کمک رسانه‌های خود، توپ را بیندازند در زمین جمهوری اسلامی!”
    این را قبول دارم و خب باید هشیار بود. اما فکر نمی کنید خود ما هم در این زمینه مقصریم؟ وقتی رسانه های اصلاح طلبان را ازاد نم یگذاریم و اجازه ی کنترل تجمعات را به آن ها نم دهیم. فیس بوک ها و ماهواره ها می شوند رهبر معترضان. اینکه همیشه کشورهایی هستند که دنبال تغییرات در حکومت های ضدمنافعشان هستند امری بدیهی است. توهم توطئه هم نیست. اما این را قبول کنید خیلی از مردمی که در خرداد 1388 به خیابان ها آمدند دشمن نظام نبودند به نتایج انتخابات اعتراض داشتند. در حمایت از نامزد مورد نظرشان به خیابان آمده بودند. شعارهای روزهای اولشان هم موید همین قضیه است. این که روش آنها درست بود یا نه بحث دیگریست. اما فکر نمی کنید استراتژی مسئولین اجرایی و امنیتی نظام هم در کنترل این بحران و مدیریت آن دارای اشتباهاتی بود و این اشتباهات نیزدر میدان داری نیروهای مشکوک و ناشناخته در اعتراضات نقش داشت. طوری که ماهیت آن از یک اعتراض به نتایج به یک بحران و فتنه رسید.
    من نمی توانم قبول کنم همه ی این برنامه ها از سال ها قبل توسط مسئولین همین نظام برای ضربه به خود نظام طراحی شده بود. اگر این طور بود که خاتمی در سال 84 به راحتی می توانست نتیجه ی انتخابات را دستکاری کند(البته نه به همین راحتی ها)اما اختلاف پایین و کم آرا در دور اول امکان جا به جایی و تقلب را به مجریان می داد.
    مخلص کلام اینکه اعتقاد من این است که حتی اگر رهبران سبز با برنامه ی قبلی همه ی این نقشه ها را پیاده کرده باشند مردمی که در روزهای خرداد آمدند بدون نقشه بودند و تندروها و منافقین بین شان جرئت عرض اندام نداشتند اما حالا چه ؟ هدایت این ها دست کیست؟ دعوت ها از کجا اعلام می شود؟ آیا اگر همین فردا موسوی و کروبی گفتند ما اشتباه کردیم و تقلبی در کار نبوده این ناآرامی ها تمام می شود؟ آیا کسانی که ابن روز ها سبز نامیده می شوند به خیابان می ریزند امثال موسوی و کروبی را قبول دارند ؟ آیا خود ما باعث نشدیم رهبران آن ها به خارج مرزها تغییر کند؟
    هیچ چیزی بدتر از ناامنی نیست. هیچ چیز بدتر از ایجاد یک فضای رادیکال نیست. آن یکی می خواهد خرخره ی سبز ها را بجود دیگری می خواد بسیجی ها را تکه تکه کند.
    باقی بقای شما

    [پاسخ]

    روان نویس پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 7:40 ب.ظ:

    عجبا! حالا طلبکار هم شدید؟! خیلی جالبه به اینجا که رسید و از این سر و صداها و سوء استفاده ها هیچ نتیجه ای نداشت همه شدند مدافع گفت و گو و احترام نهادن به هم و ادب و معرفت و خلاصه گوگولی مگولی شدند! چرا از همان اول این حرفها را نمی شنیدیم؟ چرا بعد دو سال تازه آن هم با نزدیک شدن به انتخابات یادشان افتاده دوباره حرفهای خوشگل خوشگل بزنند؟! بس کنید دیگه.

    [پاسخ]

    عليرضا پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 10:11 ب.ظ:

    آرزوي شركت دوباره در انتخابات را به گور ببريد ! فقط خواهشا نگيد اصلا ما نمي خواستيم شركت كنيم ! كه آدم مي مونه از كارهاي شما وخاتمي !

    [پاسخ]

    رها پاسخ در تاريخ فوریه 21st, 2011 2:58 ب.ظ:

    سلام
    اتفاقا من به خاتمی هم علاقه مندم.اما نه سبزم نه دوم خردادی نه اصول گرا و احمدی نژادی. قطع یقین منافق و فتنه گر و مخالف نظام هم نیستم. امروز یکی از مطالب قدیمی دکتر یامین پور را می خواندم در مورد میرحسین موسوی و نوستالژی های دهه ی 60. توصیه می کنم بخوانید. ببنید خیلی ها مثل ایشان به آقای موسوی علاقه داشتند حالا ایشان تشخیص داده اند که باید تجدید نظر نند اما عده ای دیگر هنوز نه. خیلی ها مثل ایشان مثل اقای یامین پور عاشق نظام و ولایت هستند اما به موسوی هم علاقه داشتند و به حمایتش آمدند اما شما همه آنها را به سمت معاندین راندید. همه را با یک چوب زدید. به نظرم انقلاب و نظام بیش از آن که از دشمنان ضربه بخورد از امثال شما دوستان ضربه می خورد. حالا چون من در اینجا مثل شما به سبزها فحاشی نکرده ام مرا هم همراه آنا نخطاب کرده اید و انتخابات و خاتمی و … .
    البته ایرادی ندارد چون من به شما هم علاقه مندم. گویا اصلا در مخیله ی شما نمی گنجد کسی که در کنارتان نیست لزوما دشمن شما هم نیست.

    رها پاسخ در تاريخ فوریه 21st, 2011 12:14 ق.ظ:

    سلام
    دوست عزیز
    من که متاسفانه منظور شما رو دقیق متوجه نشدم
    اما هیچ وقت برای جبران گذشته ها دیر نیست. من اینجا به هیچ کدام از دو طرف گرایشی ندارم . در عین حالی که هر دو طرف را دوست دارم. همه ی ما مردم همین سرزمینیم. چرا رو در روی هم می ایستیم؟ به نظر شما جوانی که می تواند افکارش را در وبلاگش بنویسد نیازی دارد که در خیابان فریاد بکشد. همه ی راه ها را نبندیم طوری که فقط انفجار خشم آخرین راه باشد. متاسفانه در همین فضای مجازی هم نمی توانیم یکدیگر را تحمل کنیم. م یدنید در این روزها که شهر شلوغ می شود من در اتاقم می مانم و خارج نمی شوم. چون هیچ کدام از دو طرف در این هنگام به منطق اهمیت نمی دهند. هر دو اسیر خشم خویشند. حالا چه خشم سبز باشد چه خشم انقلابی. مولوی چه زیبا خصایل حضرت علی را از زبان ایشان به شعر می گوید:
    گفت : من تیغ از پی حق می زنم
    بنده ی حقم نه مامور تنم
    شیر حقم نیستم شیر هوی
    فعل من بر دین من باشد گوا
    خشم بر شاهان شه و ما را غلام
    خشم را من بسته ام زیر لگام
    باز هم این وسط از دین و جمهوری اسلامی مایه نگذارید. چرا می خواهید موافقان نظام را به معاند مسلح تبدیل کنید.

    [پاسخ]

    وحید پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 9:43 ب.ظ:

    مخلص کلام رو نگفتی که مردم فریب منافقین رو خوردن…

    [پاسخ]

  22. 20 فوریه 2011 در 19:09 | #22

    ببخشيد مگه اون روزي كه همراهان امام منافق شدند، سالهاي حضور اونها رو هوا بود؟ بيشترين كساني كه تبديل به منافق و مخالف شدند، همون زمان امام از انقلاب جدا شدند. خيلي آدمهاي بزرگتر ازموسوي و كروبي. مثل بازرگان و منتظري. خوب آيا دهه اول انقلاب الان رو هواست؟ اشكال امثال شما اينه كه انقلاب رو دربست متغلق به همين آدمها مي دونين اون هم فقط سوابق افراد.
    ضمنا اول اسفند هم اومد و رفت و خبري نشد :)

    [پاسخ]

    امیر پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 7:21 ب.ظ:

    اگر خبری نشده اصلا و بقول سایتهای شما همه چیز در آرامش کامله پس این همه هیاهوی تقاضای اعدام و “وای اگر حکم جهادم دهد” و غیره چیه؟
    واکنش شما و حکومت برای ارزیابی وضعیت کافی است.

    [پاسخ]

    رها پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 7:49 ب.ظ:

    سلام من متوجه نشدم این رو در پاسخ من نوشتید؟ من که نگفتم چنین چیزی رو؟
    تو پیام دیگران رو هم ندیدم .. آخه زیر پیام من نوشتید

    [پاسخ]

    رها پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 7:54 ب.ظ:

    بله دیدم مربوط به پیام حسن است. آقای حسن

    [پاسخ]

    اشکان پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 8:16 ب.ظ:

    آقای حسنی میگی اول اسفند خبری نشد متاسفانه شما خبر رو فقط سرنگونی نظام میدونید چرا میخاید این لج بازی رو تا اونجا ادامه بدید که کشور کاملا بهم بریزه
    شما از 18 تیر 78 در نظر بگیرید که دامنه اعتراضات دانشجویی بود ولی ذز سال 88 به جنبش سبز رسید که اعتراضات به خیابانها رسید اگه حاکمیت فکر چاره نباشه در سالهای آینده اعتراضات به اون خبری که شما انتظارشو دارید هم میرسه

    [پاسخ]

    عليرضا پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 10:06 ب.ظ:

    بابا 1 اسفند ديگه هيچي نشد ! ديگه بيبي سي از بي خبري زده تو خط پخش راز بقا !

    [پاسخ]

    عليرضا پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 10:13 ب.ظ:

    در ضمن اگه 18 تير با مسببين اون درس برخورد مي شد و دولت فخيمه ممد تمدن همه جاسوسها رو فراري نمي داد فتنه 88 هم نبود ! پس اينقدر همه چيز رو به هم ربط نده !

    سعید پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 11:23 ب.ظ:

    ولش کن اشکان، بزار دلشون خوش باشه، با وجودیکه قدرت دستشونه ولی بازم دلم براشون میسوزه. آدمهای ساده دل و ساده لوحی که بر یک عده رند و هفت خط مسلط شده اند.

    [پاسخ]

    ایرانشهر پاسخ در تاريخ فوریه 21st, 2011 12:26 ق.ظ:

    چه جالبه که آقای خامنه ای رهبر معظم انقلاب در پی فوت یک “منافق” مثل بازرگان ،در پیامی که در پی فوت وی صادر میکند از و به عنوان “مبلغ اسلام ناب محمدی” یاد میکند
    آیا منبع بصیرت بی بصیرت شده بود؟ :-)

    [پاسخ]

    آرش پاسخ در تاريخ فوریه 21st, 2011 1:07 ب.ظ:

    جناب اشکان عزیز یک کم واقع بین باش همان 18 تیر که مثال زدی چند تا خیابان را توانستید در گیر اغتشاش کنید یا همین فتنه اخیر در اوج قدرت که 25 خرداد بود فقط چند خیابان را به آشوب کشیدید من خودم آن روز در خیابان آزادی بودم. چند خیابان آن طرف تر مردم زندگی عادی خود را می کردند . غیر از 30 خرداد 60 که منافقین با قدرت میلیشیای خود و حمله مسلحانه واقعا کشور را در گیر کرد شما حتی تمام یک شهر را نتوانستید درگیر کنید . از بزرگتر هایت در باره انقلاب 57 بپرس حتی کوچه های فرعی هم در گیر انقلاب بود. چون توده های مردم نظام را نمی خواستند. این جنبش شما یک جنبش رسانه ای است و در بین مردم طرفدار ندارد. و فقط قرار است از ایران برای دخالت در مصر زهر چشم بگیرند که رسانه هایش کمتر مردم مصر را تحریک نمایند.

    [پاسخ]

  23. پیام
    20 فوریه 2011 در 19:38 | #23

    اشتباه یه عده ای از دوستان اینه که مناقین رو فقط به یه گروه یا فرقه خاص (مجاهدین خلق) نسبت میدن. در حالی که نفاق توصیف یک حال هستش. حال درونی افراد. این مجاهدین خلق دیگه از نفاق رد شدن. اونا الان معاندن. میرحسین و کروبی و … هم در حال گذر از حال منافق به معاندن.
    به هر حال لعنت خدا بر هر دو دسته باد.

    [پاسخ]

    بی بصیرت پاسخ در تاريخ فوریه 21st, 2011 11:21 ق.ظ:

    خوب خوشحالم که یکی از دوستان به معنی منافق اشاره کرد. کدوم منافقه؟ (طبق تعریف) کسی که حرفی رو که بهش عقیده داره میزنه، و به خاطرش یه عده شعار مرگ بر بهش میدن، یه عده بهش میگن گوساله و بزغاله و در نهایت هم به خاطر ابراز عقیده اش حبس خونگی و تهدید به اعدام میشه اما همچنان سر حرف خودش ایستاده، این منافق هست، یا کسی که هر روز از هر طرف باد بیاد به همون سمت متمایل میشه، مثلاً امروز میبینه قدرت دست جنبش سبز هست، میگه آمار گرفتیم جنبش سبز 3 میلیون اومده بودن تو خیابون، فردا جنبش سبز میره در موضع ضعف، میاد میگه اینا منافق هستن و اصلاً هم 3 میلیون نبودن. شایعه هست. یا مثلاً کسی که اولین نفر به رئییس جمهور منتخب تبریک میگه، فردا همراه با بقیه میاد میگه تقلب شده و من قبول ندارم، پس فردا هم میره توی تلویزیون سند تقلب رو میکنه، 2 روز بعد هم میگه نه آقا تقلب چیه؟ هر کی میگه تقلب شده منافقه! و همچنان هم سر این موضع آخری میمونه چون جنبش قدرتش سرکوب شده. کدوم یکی از اینها منافق هستند؟! طبق تعریف منافق.

    [پاسخ]

  24. mehdi
    20 فوریه 2011 در 19:46 | #24

    امید جان : ازیکسانی مجاهدین خلق وجنبش سبز میگی ،بدون اینکه یک مدرک ویا استدلال محکه پسند ارائه بدی .وبرخلاف انچه مینویسی حتا دوکشته شده 25بهمن را هم مجبورید به مجاهدین نه موسوی وکروبی نسبت بدید . پس شما بهمین یک دلیل هم نمیتونید رجوی را باموسوی مقایسه کنید . گذشته ازان درصفحه ای که ازروزنامه کیهان سال شصت که خود شما درنوشته قبلی منتشرکردید صحبت ازدستگیری دهها مجاهد مسلح درخانه های تیمیست ، درصورتیکه شما یک نفر حتی یک نفر ازطرفداران جبش سبز به رهبری موسوی را نتوانسته اید نشان دهید که حتی سرنگونی طلب باشد چه برسد باینکه اسلحه هم داشته باشد .
    باورکن به نفع هیچکس نیست که جامعه را قطبی کنیم جنبش سبز یک سری خواسته معقول داره که نادیده گرفتن اونا به جائی منجرمیشه که نه ازتاک نشان خواهد ماند ونه ازتاک نشان .
    میگی که :« کسی که دم از قانون می زنه باید خودش اولین مجری قانون باشه.» حتما باهات موافقم ولی دوست من ایا موسوی کمتر ازچهاربار تقاضای اچاره راهپیمائی کرده ؟ ایا این دولت که خودش دردرجه اول باید مجری قانون باشه چرا این حق را زیر پا میزاره ؟ ایا این کاردولت قانونیه ؟یعنی دولت قانون شکن نیست ؟ چرا شما فقط این ور را میبینی ؟ هرچی که باشه خودشما مدعی هستید که موسوی حدود سیزده ملیون رای داشته . نداشته ؟ یعنی نماینده سیزده ملیون حق یک راهیپمائی که قانونی رو نداره ؟ چرا ؟ حتما داره واین ازحقوق اولیه جنبش سبزه وبه نفع همه هست که حاکمیت باین حق درست برخورد کند. با مهرواحترام

    [پاسخ]

  25. یک دوست
    20 فوریه 2011 در 19:56 | #25

    یکی از بدترین بلاها برای یک تحلیلگر یا یک نظام سیاسی این است که در آسیب شناسی مخالفینش به جای یافتن علت اصلی به صحرای کربلا بزند و باتشبیه آنها به خوارج و منافق و … و مقایسه خود با علی و امام و…راه اندیشیدن صحیح را بر خود ببندد! چنین نظامی ممکن است در کوتاه مدت و بر اثر جنگ روانی بتواند به هدف اولیه اش که همانا هدم مخالفین است برسد اما در ادامه مشکلاتی گریبانش را خواهد گرفت که حل آن از عهده هیچکس ساخته نیست !

    انتخاباتی صورت گرفت. مثل هر مسابقه ای یک عده طرف قرمز و عده دیگر طرف آبی را گرفتند. اما مثل هر مسابقه ای نیاز به داور عادلی بود تا درست سوت بزند تا حق به حقدار برسد ! داور و رییس هیئت داوران و رییس فدراسیون قبل از بازی موضع گرفتند ! حتی داور گفت دیگر اجازه نمیدهیم تیم آبی ببرد ! و میخواهیم تیم ملی یکدست باشد ! بقیه هم…
    سر مربی آبی هم شب قبل از مسابقه ابرو و حیثیتی برای تیم مقابل باقی نگذاشت و همه را دوپینگی و …. نامید. فضا بشدت هیجان زده شد…بازی آغاز شد. دو طرف ناجوانمردانه به جان هم افتادند و تیم قرمز به هر شکل برد ! اما تلویزیون از دقیقه 70 بر روی مسابقه پارازیت انداخت و هنوز بازی تمام نشده برق رفت !
    مردم و طرافداران بیخبر از همه جا و در بایکوت کامل خبری به سوی رسانه های بیگانه شتافتند و آنها هم از سر دلسوزی ! اخبار و تحلیلهای مورد نظر خود را به خورد آنان دادند ! زمینه جنگ بین دو گروه فراهم شد…
    کسانی که تا دیروز دست در دست یکدیگر تیمهای خارجی را از میدان به در میکردند امروز دیگر خارجی مبرایشان مفهوم نداشت و به جان یکدیگر افتادند ! و هر کسی طرف مقابل را ساندیس خور و آن یکی منافق نامید….
    و اینچنین شد که در فقدان بزرگتری دانا و دلسوز این تیم استحاله شد و ….

    [پاسخ]

    امید حسینی پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 9:37 ب.ظ:

    يك دوست جان! بدترين توهم اينه كه دوستان سبز شما جمهوري اسلامي رو با رژيم هاي ديكتاتوري منطقه از جمله حكومت مبارك مقايسه مي كنند! وقتي شما خودتون رو با مردم مصر مقايسه مي كنيد، چرا ما سبزها رو با منافقين و بني صدر مقايسه نكنيم؟

    [پاسخ]

    یک دوست پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 10:49 ب.ظ:

    آقای حسینی من که میگم مثلا شما وقتی به کسی متلک بگی اون بر میگرده به شما یک سیلی میزنه شما هم بر میگردی به اون یک لگد میزنی اونم بر میگرده… به عبارتی زنجیره ای از اتفاقات رخ میده که … و کار به قتل و جنایت ختم میشه! اگه همون لحظه یک داور بیطرفی باشه که به دو طرف کارت زرد میداد !!! این اتفاقات رخ نمیداد

    [پاسخ]

    سعید پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 11:25 ب.ظ:

    ولی آقای حسینی: اینم درست نیست که شما حرکات و کنشهایت را با کنشهای حریفات تنظیم کنی.
    پس فرق تو با اونا چیه؟

    [پاسخ]

    حافظ پاسخ در تاريخ فوریه 21st, 2011 10:16 ق.ظ:

    اگه يادت باشه، اولين بار، بعد انتخابات چه كسي اتهام زد؟ ما يا شما؟‌هنوز مخملي و نرم و … رو يادمون نرفته! جالبه اين حرف ها از دهان كساني خارج ميشد كه تا حالا حتي يك كتاب راجع به اين چيزها نخونده اند، و حتي فرق انقلاب مخملي و رنگين هم نميدانستند!

    [پاسخ]

    بی بصیرت پاسخ در تاريخ فوریه 21st, 2011 3:35 ب.ظ:

    به نکته ی خوبی اشاره کردی. اصلاً صدا و سیما متأسفانه بعد از انتخابات از همون روز اولش، تهمت رو به صورت افسار گسیخته ای رواج داد. تهمت خیلی از بنیان های اجتماعی رو میکنه و نابود میکنه دوستان. خیلی. وقتی شما به یه آدم عصبانی تهمت بزنی، لجش در میاد یه کار دیگه میکنه، بانک آتیش میزنه، هزار تا کار میکنه. البته من گاهی احساس میکردم صدا و سیما از این هم حتی استقبال میکنه. یعنی معترضین رو به عمد عصبانی میکرد و خشمشون رو برافروخته میکرد تا دست به کارهای غیر منطقی مثل آتش زدن بزنن، و بعد بتونه برای سرکوب اونها دست به کار بشه. این شیوه جوانمردانه نبود به نظرم. هنوز هم داره انجام میشه و تکرار میشه و کسی مثل امید حسینی هم داره کار آموزی میکنه. متأسفانه. ما اگر واقعاً دلسوز کشور باشیم، با هیجانات قشر جوان اگرچه که ناراضی باشن و مخالف ما باشن بازی نمیکنیم و بعد ازش سو استفاده کنیم. الان هم کار به جاهای بدی کشیده. به خاطر همین شیوه غلط.

    عون پاسخ در تاريخ فوریه 21st, 2011 9:24 ق.ظ:

    یک دوست جان اگه به همین راحتی بود که خوب بود……
    کسی منکر عملکرد غلط بعضی مسئولین و صدا و سیما در این کارزار نبود اما یک چیز بزرگ را شما به عمد نمی خواهی ببینی و این دور از انصاف است.
    شما خیلی بهتر از من می دانی که ستون پنجم دشمن این تیم در بعضی از سران این تیم نفوذ کرده بود و قبل از همه این ماجراها بساط به راه بود.
    سخنرانی سال 83 آقای هاشمی بگیر تا وقایع دولت اصلاحات….
    نمی دانم شما مسلمان و شیعه باشی یا نه.اگر هستی خیلی خوب می دانی که این موضوع فقط یک بهانه بود برای حمله به اساسی ترین مبانی اسلام.
    اکبر گنجی یا سروش و کدیور در این میان چه می کردند و می کنند.
    ستاد صیانت از آرا به چه معنی بود؟راستی این داوران عزیز در زمان سید محمد خاتمی با رای 20 میلیون خوب آدمهائی بودند و حالا بد شدند؟
    صحبتهای صبح روز انتخابات عفت مرعشی به چه معنا بود؟
    نامه سرگشاده پدر معنوی اصلاحات را چه تعبیر می کنی؟
    دیدار محمد خاتمی با جرج سرروس حاوی پیامی برای شما نیست؟
    آیا شما منکر آمادگی قبلی برای این آشوبها هستی؟
    ستاد قیطریه از پول چه کسی و به چه منظوری آنچنان تجهیز شده بود؟
    آیا به نظر شما حمله سازمان یافته و دقیق به پایگاه بسیج و نیروی انتظامی یک کار خود جوش بود؟
    فقط گمان نمی کنم به آن سادگی باشد که شما گفتید.همین…..

    [پاسخ]

    غلامعلي يوسفي پاسخ در تاريخ فوریه 21st, 2011 11:37 ق.ظ:

    جناب يك دوست:
    زماني ايران پيشرفته ترين كشور جهان سوم بود حتي بالاتر از مالزي، كره جنوبي و امارات . اما همه فكر مي كرديم كه كشورمان ويرانه اي بيش نيست.
    مشابه همان روزها گروه زيادي فكر مي كنند كه هيچ دمكراسي در كشور وجود ندارد. فكر مي كنند هيچ نكته مثبتي در حكومت مان نمي باشد و هيچ دليل و نشانه اي را هم قبول نمي كنند.
    در نظر داشته باشيد كه ما حتي در زندگي شخصي مان هم قدر داشته هايمان را نمي دانيم .
    ممكن است شما ايرادات زيادي به عملكرد دولت يا حكومت و يا انتخابات بگيريد و همگي هم وارد باشد اما در نظر داشته باشيد كه ما بايد شرايط كشورمان را با ساير كشورهاي منطقه يا با گذشته خودمان مقايسه كنيم نه با اروپا يا بدتر از آن با ” ايده آلهاي ذهني ” . موفق باشيد.

    [پاسخ]

    بی بصیرت پاسخ در تاريخ فوریه 21st, 2011 3:36 ب.ظ:

    اگه کشورمون تی مسیر درستی بود نباید امروز از همه ی اونهایی که نام بردی عقب افتاده باشیم!

    [پاسخ]

  26. یک دوست
    20 فوریه 2011 در 19:59 | #26

    سر مربی قرمز آنها را دوپینگی نامید درست است *

    دوم اینکه دو طرف مقصر بودند ! ولی اگر بزرگتر بیطرفی داشتیم که مقتدر بود و دو تا تشر به دو سوی جریان زده بود این فتنه در نطفه خفه میشد !:)

    [پاسخ]

    عليرضا پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 10:05 ب.ظ:

    نه عزيزم كساني كه دروغ گفتند را همان بزرگتر تشر زد ولي وقعي ننهادند ! تا امروز كه اتاق فكرشون ميگه تقلب نشده !!!

    [پاسخ]

    سعید پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 11:26 ب.ظ:

    تکبیر!
    احسنت. آقا دمت گرم. در کوهی از کامنت های بیهوده، این یکی مثل جواهری درخشید.

    [پاسخ]

    غلامعلي يوسفي پاسخ در تاريخ فوریه 21st, 2011 11:41 ق.ظ:

    بزرگتر مقتدر نتيجه گيري درستي است . بزرگتر مقتدر همان استبداد است كه دواي درد جهان سوم است .

    [پاسخ]

  27. چهل سالگي
    20 فوریه 2011 در 20:03 | #27

    وبلاگ يك سري از دوستان (دوستان شما ) را ديگه نمي شه بدون فيلتر شكن ديد
    تو هم وقتي حرف جنبش سبز رامي فهمي كه الكي الكي وبلاگت ممنوع مي شه
    دور نيست
    وقتي حرف موسوي وكروبي را مي فهمي كه خودت به درد اونها دچار شي
    خيلي دور نيست
    همونطور كه موسوي وكروبي تازه فهميدند بازرگان چي مي گفت
    به بهترين مردم اين سرزمين انگ خيانت بزن
    چوب خدا بلند مي شه برادر
    وقتي قدرت طلبي احمدي نژاد ، همه دوستان قديم انقلاب را خورد برادر فقط علي مي مونه و حوضش اون وقت حاضريد مثل جنبش سبزيها با علم به ابنكه كتك مي خوريد نه سانديس بريد راهپيمايي مليوني تا اهل كوفه نباشيد ،
    اون وقت مي فمهي كه حتي ده هزار نفر هم خيلي برادر خيلي
    برادر اهل كوفه وقتي شمشير شمر نبود خيلي هم اهل كوفه نبودند

    [پاسخ]

    عليرضا پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 10:07 ب.ظ:

    برادر موسوي و كروبي دردي ندارند الا معارضه با نظام ! اگر ما هم دچار اين درد شديم اميدواريم كه بميريم !

    [پاسخ]

    سامان پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 11:10 ب.ظ:

    (قدرت طلبی احمدی نژاد ، همه دوستان قدیم انقلاب را خورد ) کلید وقایع بعد از انتخابات همین است ولی چشم بصیرت با بصیرتها به جای دیدن این نکته کار را به خشونت میکشانند تا سر پوشی بر اشتباهاتشان بگذارند

    [پاسخ]

    سعید پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 11:29 ب.ظ:

    درود بر بازرگان
    درود بر بنی صدر
    درود بر شمخانی
    درود بر محسن رضائی (با اغماض)
    رفسنجانی رو سعی میکنم ببخشم ولی نمیتونم رفتار گذشته اش با بازرگان و بنی صدر را فراموش کنم.
    سپهسالار ایران بودی بنی صدر به جبهه تو نگهبان بودی بنی صدر
    ضمنا مرگ بر رجوی و سازمان مجاهدین خلق ایران

    [پاسخ]

    بی بصیرت پاسخ در تاريخ فوریه 21st, 2011 3:38 ب.ظ:

    متأسفم که اسم بازرگان رو کنار بنی صدر و از اون بدتر کنار محسن رضایی میبینم! یعنی واقعاً متأسفم که اسم مرد بزرگی مثل بازرگان کنار آدم دو رو و منفعت طلب حزب باد و … مثل محسن رضایی اومده.

    [پاسخ]

    وحید پاسخ در تاريخ فوریه 21st, 2011 12:32 ب.ظ:

    این بنده خدا هنوز در توهم قدرت ساندیس در به خیابون آوردن مردمه…

    [پاسخ]

    آرش پاسخ در تاريخ فوریه 21st, 2011 1:11 ب.ظ:

    من فقط راه پیمایی میلیونی را متوجه نشدم کی این راهپیمایی اتفاق افتاد ؟؟؟؟

    [پاسخ]

    یاور پاسخ در تاريخ فوریه 23rd, 2011 9:59 ق.ظ:

    منظورت از قدرت طلبی احمدی نژاد احتمالا کوتاه کردن دست آقازاده وخانوم زاده هاست که حالا نوچه های دسته چهارمشون هم خودشون یار انقلاب وصاحبش می دونند وبه زوزه کشیدن افتادند برادر

    [پاسخ]

  28. 20 فوریه 2011 در 20:17 | #28

    دوستان به سايت محاكمه مراجعه كنيــــــد:

    http://www.mohakemeh.com

    [پاسخ]

  29. شهرام
    20 فوریه 2011 در 20:22 | #29

    خوبه این منافقین 4 تا کار تروریستی کردند 30 سال پیش که شما ربطش بدین به الان. اگه اینم نداشتید که مجبور بودین جریان اعتراضو ربط بدین به هیتلر و چنگیزخان! راستی شما که هی قانون قانون میکنی اینجا میدونی که بازداشتیای 25 بهمن هنوز تو اوینند؟(از جمله مادر پیر بنده) مگه قانون نمیگه بیش از 24 ساعت نمیشه کسی رو در بازداشت نگه داشت؟ و اگر بیگناهه آزاد و اگه گناهکاره( با مدارک) راهی دادگاه بشه؟ اینجاها قانون یادت میره.
    ضمنا اینکه همش تو حوالی دهه 60 میچرخی ولی جرات وارد شدن به بعضی مسایلو نداری زیاد خوب نیست. اگه حالشو داری بگو دوسه تا سوژه مشدی از شیرینکاریای نظام و امامت تو دهه 60 رو کنم که یه ماهی دنبال توجیهش بدوی. اگرم نمیخای که میل خودته. ما آماده ایم!

    [پاسخ]

    عليرضا پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 10:03 ب.ظ:

    4 تا كار تروريستس كه فرموديد نتيجه اش 14000 شهيد شد ! 8O8O8O8O8O8O
    لطفا چندتا از اون شيرين كاري ها رو با مدرك ونه گتره اي بگو !

    [پاسخ]

    عليرضا پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 10:16 ب.ظ:

    ميتونم ازتون سوال بپرسم همچين گفتيد با مدرك كه اين سوال برام پيش اومد مادرتون مثل فائزه خانوم داشتن ساندويچ ميل مي كردند كه دستگير شدند ؟!

    [پاسخ]

    شهرام پاسخ در تاريخ فوریه 22nd, 2011 6:56 ب.ظ:

    هنوز نمیدونم. آخه هنوز تو زندانه به لطف نظام دموکرات و مردمی شما

    وحید پاسخ در تاريخ فوریه 21st, 2011 12:31 ب.ظ:

    اول اینکه منافقین خیلی جنایت کردند و نه 4 تا دوم اینکه شما اگه سوژه داشتی که تا حالا هزار دفعه مطرحش کرده بودی…

    [پاسخ]

    آرش پاسخ در تاريخ فوریه 21st, 2011 1:14 ب.ظ:

    15 هزار نفر در کف خیابان کشته شدند این شد 4 تا کار تروریستی .
    توهم کم بینی به توهم زیاد بینی تان افزون شد؟

    [پاسخ]

    بی بصیرت پاسخ در تاريخ فوریه 21st, 2011 3:39 ب.ظ:

    مغلطه نکنید. منظور دوستمون 4 تا دونه نبود! شما اصل مطلب رو بگیرید! بصیرت داشته باشید! ایشون حرف نا حقی نزد. اما تمام پاسخ ها داره روی “4 تا” میچرخه!

    [پاسخ]

    شهرام پاسخ در تاريخ فوریه 22nd, 2011 6:56 ب.ظ:

    بابا ول کن. اینا کلا بصیرتشون در همین حده

    [پاسخ]

  30. 20 فوریه 2011 در 20:34 | #30

    نفاق یعنی بیایی توی انتخابات شرکت کنی که شرط شرکت در آن اعتقاد به ولایت فقیه است و بعد از شکست بگویی آن را قبول ندرام.
    نفاق یعنی شورای نگهبان تو را تایید کند و بعد بگویی تو را قبول ندارم.
    نفاق یعنی تو و دوستانت در زمان امام خواستار برخورد شدید با اسرائیل بودید ولی الان شعارهایتان را با آنها هماهنگ می کنید.
    نفاق یعنی شرکت کردن در ختم آدمهای زنده.
    نفاق یعنی عدم مرز بندی با دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب.
    نفاق یعنی عروس ترکها و داماد لرها.
    نفاق یعنی روزی غیر از روزی که همه مردم ۲۲ بهمن را جشن می گیرند به خیابان بیایی.
    نفاق یعنی بگویی حمایت از مردم مصر ولی حتی یک شعار هم در حمایت از آنها ندهی.

    [پاسخ]

    سعید پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 11:30 ب.ظ:

    آقای محصل!
    مشقاتو نوشتی؟

    [پاسخ]

    حافظ پاسخ در تاريخ فوریه 21st, 2011 10:13 ق.ظ:

    يعني هر كس تو انتخابات شركت كنه، حق نداره اعتراض كنه! مثلا بگن هركس به داوري فوتبال اعتراض داره، حق نداره فوتبال بازي كنه! نمرديم و استدلال در حد دكارت رو ديديم!

    نه عزيزم، نفاق رو بد فهميدي، نفاق يعني اينكه بگي من طرفدار مردم سالاري هستم، اما تهران رو با پادگان اشتباه بگيري و حكومت نظامي درست كني، نفاق يعني اينكه دم از علي بزني، امات نتوني حتي 1 سر سوزن مثل علي جوانمرد باشي ، حتي نتوني حرف مخالف رو گوش كني.
    نفاق يعني دم از قانون بزني، اما كسي كه حتي 1 اتهام در دادگاه فرمايشي هم نداره، در خانه حبس كنيد، دم در خانه او ديوار آهني بكشي. نفاق يعني خون بريزي و براي خون ريخته شده سينه بزني!
    نفاق يعني سرعت اينترنت در مملكت امام زمان، رتبه 181 داشته باشه! حتي عقب تر از بوركينافاسو و سومالي! در كشوري كه ادعاي آزادي ميكني، و با ريختن بسيجي ارزشي . لرزشي، سپاهي و ضد شورش و …….. بگي شهر در امن و امان است! اينجوري ميخواي انقلاب رو بدست امام زمان برسانيد؟ هيهات من اظله

    [پاسخ]

    بی بصیرت پاسخ در تاريخ فوریه 21st, 2011 11:11 ق.ظ:

    جداً؟ این تعاریف رو از کدوم دیکشنری در اوردید؟ در ضمن اینها که خیلیهاش اثبات شده نیست. مثلاً شما تا زمانی که ثابت نکنی موسوی شعارهاش رو با اسرائیل هماهنگ میکرده، سند نیارین حرفتون میشه تهمت! تهمت هم که از بزرگترین گناهان در اسلام هست اگر مسلمان باشید. بعد مثلاً عروس ترک ها داماد لرها میشن منافق؟! میدونی چند درصد از مردم ایران الان شدن منافق؟
    یه کم درست تر صحبت کنید بد نیست.

    [پاسخ]

    یاور پاسخ در تاريخ فوریه 23rd, 2011 10:29 ق.ظ:

    13 از 24 بزرگتر چی این گناه نیست حاج آقا

    [پاسخ]

  31. امیرحسین
    20 فوریه 2011 در 21:16 | #31

    آقای حسینی این آیه قرآن برای شماست:

    و بیاد آرید هنگامی که عهد گرفتیم از شما که خون یکدیگر نریزید و یکدیگر را از خانه و دیار خود نرانید پس بر آن عهد اقرار کرده و گردن نهادید و شما خود بر آن گواه می باشید (84) سپس با این عهد و اقرار باز شما به همان خوی زشت اسلاف خود می باشید که… خون یکدیگر می ریزید و گروه ضعیف را از دیار خود بیرون می کنید و در بد کرداری و ستم بر ضعیفان کمک و پشتیبان یکدیگر هستید و هر گاه اسیرانی بگیرید برای آزادی آنها فدائیه می طلبید در صورتی که به حکم محققآ شما را حرام خواهد بود. چرا به برخی از احکام کتاب ایمان آورده و به بعضی دیگر کافر می شوید؟ پس جزای چنین مردم بدکردار چیست به جز ذلت و خواری در زندگی این جهان و سخت ترین عذاب در روز قیامت و خدا غافل از کردار شما نیست (85) اینان همان کسانند که متاع دنیا را خریده و ملک ابدی آخرت را فروختند پس در آخرت عذاب آنها تخفیفی نیابد و هیچکس به آنها یاری نخواهد کرد(86) بقره

    [پاسخ]

    عون پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 9:41 ب.ظ:

    امیر حسین جان این هم برای شماست:
    فتنه از قتل بدتر است……و در جائی دیگر : انقدر از آنان بکشید تا فتنه رفع کردد…و در جائی دیگر: مومنان بر هم مهربانند و بر کفار سخت گیر و شدید….از نظر ما هر که نه غزه نه لبنان بگوید(از ته دل واقعا نه اینکه جو گیر شده باشد..عاملان این مصیبتها رو عرض می کنم)از کافر بدتر است ناظر به همان حدیث نبوی که می فرماید اگر کسی صدای یاری طلبیدن مسلمانی را بشنود و یاریش نکند مسلمان نیست……
    با ما باش امیر حسین…با ما باش…..

    [پاسخ]

    بی بصیرت پاسخ در تاريخ فوریه 21st, 2011 3:43 ب.ظ:

    انقدر از آنان بکشید تا فتنه رفع کردد…
    نمیدونی از خوندن این آیه چه وحشتی به دلم افتاد… وای به حال روزی که افرادی مثل شما که کعنی فتنه رو نمیدونن بخوان به قرآن عمل کنن… اگه معنی فتنه رو ندونی، کشتار معترضین مصری و بحرینی و چینی و ایرانیان سال 57 هم کاملاً توجیه میشه چون اونا هم فتنه بوده لابد!
    خدایا! این کشور رو محفوظ بدار! اجازه نده به هر حرکتی اسم فتنه بدن و بخوان با حکم تو فقط بکشن!

    [پاسخ]

    پیام پاسخ در تاريخ فوریه 20th, 2011 10:10 ب.ظ:

    یک: آیه قران برای همه است.
    دو: برو تفسیرشو نگا کن.
    سه: سوره منافقین رو بخون.
    چهار: آیات جهاد رو بخون.
    پنج: اصل تولی و تبری را مرورش کن.

    [پاسخ]

    سپیده پاسخ در تاريخ فوریه 21st, 2011 2:22 ق.ظ:

    برگی از خاطرات مریم رجوی: “ما گروه ضعیفی بودیم با اینکه انواع اسلحه و مهمات را داشتیم و هفته ای نبود که مکانی رو منفجر نکنیم و هموطنی رو به خاک و خون نکشیم باز هم ضعیف بودیم منه ضعیفه و گروه ضعیفمون هر روز ضعیف تر میشدیم و بخاطر این ضعف اماکن زیادی رو منفجر میکردیم نمیدونم هی چرا ضعیف تر میشدیم و بخاطر جبران ضعف هر روز اسلحه و مهمات بیشتری میخریدیم و انسانهای بیشتری میکشتیم که همگی هموطن ما بودند و لذت این کشتن به این دلیل بیشتر بود ضعف ما هیچ وقت بر طرف نمیشد و مارا بخاطر این ضعف از ایران بیرون انداختند و هرگز خودمون فرار نکردیم و دوست داشتیم به خاطر این همه جنایت و هموطن کشی اعدام شویم بخاطر رفع این ضعف بعد فرار از ایران از صدام جون تانک قرض کردیم و بین طرفداران ضعیفمون تقسیم کردیم از مرز وارد ایران شدیم و تا جایی که در توان کممون بود پیرمرد و پیرزنهای روستایی را بهمراه نوه های کوچکشون کشتیم و فکر میکردیم ضعف ما بخاطر جنایتمان برطرف میشود ولی نشد که بشه!

    [پاسخ]

    روان نویس پاسخ در تاريخ فوریه 21st, 2011 9:21 ق.ظ:

    این آیه هم برای شماست. * چون به عده ای گویند که چرا در زمین فساد می کنید می گویند ما به دنبال اصلاح هستیم*
    سوره و آیه ی مورد نظر را ان شاالله دوستان کمک می کنند.

    [پاسخ]

    حجی بچه محل امام رضا پاسخ در تاريخ فوریه 21st, 2011 11:35 ق.ظ:

    خداوکیلی تا حالا چندبار لای قران رو باز کردی؟ :lol::lol:
    اینم که از تو نت کپی پیست کردی..!!؟ :lol::lol::lol: :P :mrgreen:

    [پاسخ]

    وحید پاسخ در تاريخ فوریه 21st, 2011 12:29 ب.ظ:

    تفسیر قران دقیقا همون معانیش نیست برادر!

    [پاسخ]

  32. عباس
    20 فوریه 2011 در 22:03 | #32

    کروبی را دریابید .

    http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=131&catid=53

    مرگ بر دیکتاتور

    [پاسخ]

  33. 20 فوریه 2011 در 22:36 | #33

    مطلب جالب و جنجالي هفته نامه ي 9دي :

    http://www.9day.ir/article/196

    [پاسخ]

  34. 20 فوریه 2011 در 23:32 | #34

    اینجا بحرین است صدای جمهوری اسلامی ایران!

    http://www.islamupload.ir/images/3dm007o440ooz66kpk4.jpg

    [پاسخ]

  35. mehdi
    21 فوریه 2011 در 00:57 | #35

    امید گرامی :میگی که : « ! وقتی شما خودتون رو با مردم مصر مقایسه می کنید، چرا ما سبزها رو با منافقین و بنی صدر مقایسه نکنیم؟ » . امید عزیز : سعی کنیم جنبش سبز را همانجوربفهمیم که هست یعنی مواضع جنبش سبز به رهبری موسوی وکروبی وخاتمی را نه ازنوشته من وویا نوشته دوستان دیگری که احتمالا خودراسبز وسرنگونی طلب هستند ؛ بلکه ازاعلامیه های وموضعگیریهای رهبران ان بشناسیم . شمامیتونی جائی نشون بدی که رهبران سبزجائی خودشون وجنبش سبز رابامردم مصر مقایسه کردند ازان گذشته این مسئله ازدوسال حدوددوسال پبش توسط اصولگراها گفته میشه ومختص پس از حرکت مصر نیست . با احترام بشما وبامهر

    [پاسخ]

    امید حسینی پاسخ در تاريخ فوریه 21st, 2011 2:12 ب.ظ:

    مهدي! رفيق عزيز! خود موسوي و كروبي و مشاورينش جنبش سبز رو با مردم مصر و جمهوري اسلامي رو با حكومت مبارك مقايسه كردند. اگه چهارتا بالاتريني توهم بافته بودند كه مشكلي نبود! :)

    [پاسخ]

  36. رضا
    21 فوریه 2011 در 01:32 | #36

    سلام
    جناب امید حسینی عزیز ؛
    آیا شما به واقع معتقدید قصد آقایان موسوی ، کروبی و خاتمی و دیگران براندازی نظام جمهوری اسلامی و یا انقلاب مخملی در ایران است ؟

    چطور توقع دارید این آقایان سخنان رهبری را فصل الخطاب بدانند در حالیکه آیت الله خامنه ای در فردای اعلام نتایج انتخابات و با وجود بهت و حیرت هواداران اصلاحات و در حالی که سه کاندیدای معترض به شورای نگهبان اعتراض کرده بودند و شورای نگهبان حدود ده روز برای تائید نتایج و یا تائید تقلب فرصت داشت ، نتایج انتخابات را تائید و پیروزی آقای احمدی نژاد را تبریک گفت ؟ با این تفاسیر آیا رهبری اولین ناقض قانون اساسی نبود ؟ با توجه به حمایت اکثریت اعضای شورای نگهبان و نیز رهبری از آقای احمدی نژاد و نیز تائید نتیجه ی انتخابات توسط ایشان ، رهبران اصلاحات مشروع ترین و صحیح ترین کار را در پیش گرفتند که همان فصل الخطاب دانستن قانون بود و نه سخنان رهبری .

    عمیقا باور دارم جریانی پوسیده در درون نظام جمهوری اسلامی که کوچکترین باوری به جمهوریت نظام ندارد در تلاش است تا به هر طریق ممکن جنبش پویا و دموکراسی خواه سبز را از مسیرش منحرف سازد که این جریان طرفدار رادیکال تر شدن فضای اعتراضی و نیز به خشونت کشیدن تجمعات سبزها البته با چاشنی زنده کردن جریان مرده ی تروریستی مجاهدین خلق است . رابطه ی این جریان با افرادی مثل شیخ علی تهرانی ( معرف حضور که هستند ؟ ) و نیز امثال حسین جنتی و ایضا افرادی چون سعید امامی و رفقایش و دیگران اظهر من الشمس است .
    آقای حسینی !
    اگر صلاح این مملکت را می خواهید یقین بدانید که رادیکال تر شدن فضای اعتراضی که نتیجه ی تلاش برخی افراطی هاست به صلاح ملت و مملکت نیست و سبزها با تمام توان در برابر وقوع این پدیده خواهند ایستاد .
    همانگونه که حتی کیهان شریعتمداری نیز نتوانست صدای اعتراض رسای سبزها به کاسپین ماکان فرصت طلب در سفر به اسرائیل و یاوه گویی هایش آن هم در بالاترین ( به قول شما سایت صهیونیستی ) را نشنیده بگیرد .

    حق نگهدارتان

    [پاسخ]

  37. پارازیت
    21 فوریه 2011 در 01:35 | #37

    آهای ملت آهستان:
    این جریان منافق و منافقین چیست؟
    از جنبه سیاسی چه معنی میدهد؟
    چه ربطی به روز و روزگار الان ایران مان دارد؟
    تفاوت فتنه و نفاق در چیست؟ چه تشابهی این دو دارند

    [پاسخ]

  38. خط شکن
    21 فوریه 2011 در 05:45 | #38

    منافق تویی که میگی مصر و تونس و بحرین، مردمشون حق دارند تظاهرات کنند ولی مردم ایران حق ندارند، چه نفاقی از این بالاتر

    [پاسخ]

    یاور پاسخ در تاريخ فوریه 23rd, 2011 10:35 ق.ظ:

    مردم ایران هم حقدارند مگه 22 بهمن رو ندیدی

    [پاسخ]

  39. 21 فوریه 2011 در 08:47 | #39

    به روزيم با اوج بصيرت يك شهيد:

    با عنوان ” ولي فقيه استثناء ندارد” …

    اين هم تصوير:

    http://s1.picofile.com/file/6368548288/pelak8_ir_poster_000001.jpg

    [پاسخ]

  40. سپهر
    22 فوریه 2011 در 22:20 | #40

    طرح/ سبزهای دیکتاتور:
    http://tehranpic.net/images/samtugghes0x2uouvujx.jpg

    [پاسخ]

  41. 26 فوریه 2011 در 13:58 | #41

    http://asle110.parsiblog.com
    جنگ نرم …انتظار سخت

    [پاسخ]

  42. محسن روح الاميني
    6 مارس 2011 در 15:36 | #42

    با سلام
    مطالب وزين و خواندني شما، مخالفان را هم به اين وبگاه جذب مي‌كند اما درباره اين تحليلهاي عجيب و غريب از كشته‌هاي حوادث يكسال اخير پرسشي از شما داشتم: آيا آنهايي كه در كهريزك جوانان را چنان شكنجه كردند كه كشته شدند هم از گروهك منافقين بودند!؟‌اگر دقت كنيد تا چند ماه پيش حكومت مي‌كشت و ابايي هم نداشت اما با وقوع انقلابهاي عربي و برجسته شدن برخورد حكومتها با معترضان، جمهوري اسلامي هم ترجيح مي‌دهد كه مخالفانش را كه هويتي مشخص دارند بكشد و بعد آنها بسيجي يا خودي جابزند و وقتي كه هويت واقعي آنها از طريق عكسها و نوشته‌ها و دوستانشان منتشر مي‌شود آنها را جاسوس خودش در بين مخالفان معرفي كند… به نظرم فهم مسأله خيلي دشوار نيست

    [پاسخ]

  1. بدون بازتاب

:D :-) :( :o 8O :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: