خانه > جامعه, سياست > کاش به جای محبت، کمی شعور داشتید

کاش به جای محبت، کمی شعور داشتید

دوستان عزیز! می‌دانم که لحن نوشته‌ام تند است خیلی تند. اول از شما خواهش می‌کنم که این را یک آسیب‌شناسی دوستانه بدانید اما اگر چاره‌ای نبود بگذارید به حساب همان بازی من در پازل هاشمی رفسنجانی!

دقیقا از همان لحظه‌ای که فیلم توهین جماعت مدعی حزب‌اللهی به فائزه هاشمی منتشر شد، می‌دانستم که بلافاصله سایت‌ها و وبلاگ‌های زیادی برای توجیه این رفتار احمقانه و بعد از محکوم کردن آن، فورا می‌نویسند اما… منتظر این لحظه هم بودم که عده‌ای برای توجیه این رفتار وحشیانه دنبال دلائل متعددی باشند. توجیهاتی مثل نفوذی بودن آن جماعت وحشی، ساختگی بودن فیلم و حتی مظلوم نمایی خاندان هاشمی در آستانه انتخابات ریاست مجلس خبرگان!

در بحث‌های گوگل ریدر نوشتم که من حتی به اندازه یک هزارم درصدهم ساختگی بودن این فیلم و نفوذی بودن این افراد را باور نمی‌کنم. چند ماه پیش هم بعد از ماجرای حمله جماعت فوق ارزشی به دفتر آقای صانعی، همین را به آقای دژاکام گفتم که بیایید برای یک بار هم که شده در کنار همه احتمالات و توجیهات، احتمال دخالت این بی‌شعوران مدعی شعور و بصیرت را قبول کنیم اما نه فقط در حد یک احتمال ضعیف، که قوی‌ترین احتمال و بعد سفت و سخت در برابر آنها بایستیم تا بیشتر از این نام بسیج و حزب الله و ولایت را لکه دار نکنند.

البته این بار نفوذی نبودن این آدم‌های دریده آنقدر روشن است که برخی دوستان ما به توجیهات جدیدتری متوسل شده‌اند: «تقسیم گناه!» گناه بزرگتر، گردن قوه قضائیه برای عدم برخورد قاطع با دختر هاشمی رفسنجانی و گناه کوچکتر متوجه آن چند نفر بی‌شعوری که از روی محبت به ولایت، دهانشان را به فحاشی باز کرده‌اند!

دقیقا براساس همین منطق، دوست عزیزی در رجانیوز مطلبی نوشته با عنوان «چه کسی مسئول فحاشی به فائزه هاشمی رفسنجانی است؟» بعد از خواندن این مطلب خیلی سعی کردم جلوی خودم را بگیرم، اما چاره‌ای نیست. امروز همه‌ی ما مصداق یک نیروی بسیجی و حزب‌اللهی هستیم. وقتی یک ریشوی چفیه به دوش در گوشه‌ای از کره خاکی اشتباهی می‌کند، خواسته یا ناخواسته اشتباهش به حساب من هم نوشته می‌شود؛ پس من هم حق دارم که از خودم دفاع کنم و از مدعیان دریده‌ای که به نام بسیجی و حزب‌اللهی هر غلطی می‌کنند، اعلام برائت کنم.

مشکل من دقیقا با پاراگراف اول این نوشته و منطق آن است. نویسنده، انتشار فیلم را دریچه‌ای برای تهاجم به بسیج می‌داند، اما من برعکس ایشان، رفتار آن چند نفر و خود آنها را مایه لکه‌دار شدن نام بسیج می‌دانم. اتفاقا انتشار چنین فیلم‌هایی به ما کمک می‌کند که دین و ایمانمان را در ترازوی حق و انصاف بگذاریم و ببینیم آیا دینمان بر توجیه می‌چربد یا برعکس؟!

البته نویسنده محترم اقدام آن چند نفر را محکوم می‌کند و اعتقاد دارد که «در واقع با این کار و سپس انتشار آن، جمع زیادی از ملت بابصیرت ایران اسلامی و بسیجیان مدافع انقلاب مظلوم واقع و اشتباه دو سه نفر توسط رسانه‌های بیگانه به پای آن‌ها هم گذاشته شده» اما به جای رفع این شبهه و اثبات اینکه رفتار آن چند نفر برای بسیجیان و مردم ایران قابل قبول نیست، پای توجیهات دیگری را باز می‌کند و اصل قضیه را ناشی از ضعف قوه قضائیه در برخورد با فائزه هاشمی می‌داند! کاش لااقل به همین مقدار بسنده می‌کرد اما متاسفانه در ادامه به رابطه بسیج و بسیجی با ولایت فقیه هم متوسل می‌شود:

«نبود درک رابطه ولایت مدارانه یک ملت با ولی امر در نظام شیعی نقطه شکست اکثر تحلیل‌های بین‌المللی از رخدادهای ایران است. درک اینکه در یک کشور رابطه یک ملت با حاکم خود رابطه‌ای است که در عین عقلانیت، سرشار از محبت است، کمی برای تحلیلگران غربی مشکل است. از این رو، رسانه‌های غربی در تحلیل‌های اغلب کمّی خود، کیفیت رابطه‌ی جوان بسیجی ایرانی را که در مقابل مقام ولایت اشک می‌ریزد، نمی‌توانند تحلیل کنند و یا مشت در خاک شلمچه کردن و به یاد خون‌هایی را که ۲۰ سال پیش ریخته شده، نمی‌توانند در ذهن‌های مادی خویش تجزیه و تحلیل کنند. رابطه‌ی بسیج و بسیجی با ولایت فقیه رابطه‌ای بر اساس محبت است. به قول حسین قدیانی بابای ماست خامنه‌ای!»

نتیجه اینکه برخلاف آن محکومیت خشک و خالی ابتدایی، می‌نویسد«از این منظر، رفتار خشن و این چنینی را می‌توان واکنشی به تهاجم علیه تمام آرمان‌ها و علایق یک ملت دانست که در عین حال که غیر منطقی و غلط است، طبیعی است!»

ضمن احترام به نویسنده این مطلب، واقعا برای چنین تحلیلی متاسفم که توهین‌های آن جماعت وحشی را با اشک‌ ریختن جوانان بسیجی و احساسات آنها در شلمچه مقایسه می‌کند و این فیلم را نشانه محبت فحاشان دریده به ولایت فقیه می‌داند! کدام محبت؟ محبتی که جز بردن آبرو و بدنام کردن محبوب هنری نداشته باشد، محبت نیست، عین خیانت است.

من به آن چند نفر نامرد بی‌غیرت و به همه کسانی که این روزها قصد توجیه رفتار آن‌ها را دارند می‌گویم که کاش لااقل از ولایت دم نمی‌زدید. از بسیج دم نمی‌زدید. کاش نشان حزب الله را یدک نمی‌کشیدید. کاش مرد بودید و از خودتان مایه می‌گذاشتید. کاش آنقدر غیرت داشتید که از مردانگی خودتان و از آبروی خودتان مایه می‌گذاشتید و کاری به آبروی ولایت نداشتید. ولایت چه نیازی به محبت شما دارد؟ ولی فقیه می‌گوید ظلم نکنید، اما ظلم می‌کنید و ظلمتان را عین محبت به ولایت می‌دانید! می‌گوید حتی برچسب افراطی‌گری به شما نزنند، اما افراط می‌کنید و اسمش را هم محبت می‌گذارید!

من متهمتان نمی‌کنم که محبت ندارید شاید محبتتان خیلی بیشتر از دیگران باشد، اما کاش ذره‌ای هم شعور داشتید و دایه‌ی مهربانتر از مادر نمی‌شدید. ولایت بیشتر از آنکه به محبت چند آدم دریده نیاز داشته باشد به شعور نداشته‌تان نیاز دارد که بفهمید.

لینکهای مرتبط:

حزب الله و حزب لا – ساما

زشت بود و غم انگیز – وبلاگ روزگار

توحش در دو سوی جبهه – وبلاگ  سخن

فحاشی اشباه الرجال به فائزه رفسنجانی و سردردهای من – وبلاگ آب و آتش

  1. علی
    ۹ اسفند ۱۳۸۹ در ۲۱:۰۵ | #1

    خیلی خوب بود. عاقلین دو طرف باید این اعمال را شدیدا محکوم کنند که تندروها کنترل فضا را در دست نگیرند. فحاشی به مردم، زدن بسیجی بی دفاع، شعار مرگ بر این و اون دادن، یکی را شمر خواندن و خود را حسین انگاشتن، یکی را فرعون لقب دادن، هم و همه مضموم است. چه رجا نیوز، چه بی بی سی، بالاترین، و.. .
    همه باید یاد بگیرند که مسایل پایه ای اخلاقی را رعایت کنند.
    باز هم ممنونم از متنت. نگران کامنت های تند هم نباش. الان جو قدری تند است و اگر استقامت بورزی کم کم همه متوجه میشوند که تند روی یک بازی دو سر باخت است و کسی برنده نخواهد شد.

    [پاسخ]

    ایرانشهر پاسخ در تاريخ اسفند ۹م, ۱۳۸۹ ۱۱:۱۹ ب.ظ:

    تاریخ انقلاب رو که نگاه کنید همیشه میانه رو ها و معتدل ها به بهانه حمایت غرب از ان ها حذف شده اند و گروه های رادیکال و افراطی جای اون هارو گرفته اند
    انقدر این تارخ تکرار و تکرار شده که دیگه الان خیلی نخ نماست :-)

    [پاسخ]

    وحید پاسخ در تاريخ اسفند ۱۰م, ۱۳۸۹ ۸:۳۳ ق.ظ:

    در طرف سبز ها که عاقلی وجود نداره…

    [پاسخ]

    مسلم پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۸م, ۱۳۹۰ ۲:۰۳ ب.ظ:

    فقط طرف شما وجود داره!

    [پاسخ]

    علی پاسخ در تاريخ اسفند ۱۳م, ۱۳۸۹ ۱۲:۵۱ ب.ظ:

    چند رجل معلوم الحال سیاسی این کشور در مجلس هر روز بدترین توهین ها را به خدمتگزاران مردم می کنند و صدا از قوه قضاییه و شما مدعیان اخلاق درنمی آید!
    معلوم است که جوان حزب اللهی که نگاهش به قوه قضاییه است، وقتی عدم برخورد را می بیند این کار را بدون اشکال می داند و می گوید وقتی که توهین به خدمتگزار مردم قانونی است و آیت الله لاریجانی بر آن مهر تائید زده است؛ توهین به دشمن مردم که صد در صد قانونی و عین خواسته لاریجانی و معلمان اخلاق است.
    شما مثل اینکه جای شاگرد و معلمی که درس بی اخلاقی را به مردم می دهد، وارونه گرفته اید!!

    [پاسخ]

  2. نوید
    ۹ اسفند ۱۳۸۹ در ۲۱:۰۶ | #2

    مطلب منطقی ای بود… اصول گرایی وقتی شکست می خورد که مردم به جای این که اتفاقات را با اصول مقایسه کنند، هی اصول ها را پایین می آورند تاجایی که بدیهی ترین اتفاق ها مانند فحاشی ناموسی در خیابان هم با اصول شان در تعارض نباشد… زمانی بود که اصول گراها اهل “توجیه” نبودند و من از این یک خصوصیت شان خیلی خوشم می آمد…

    [پاسخ]

    زانیار پاسخ در تاريخ اسفند ۱۲م, ۱۳۸۹ ۷:۰۳ ق.ظ:

    نوید جان اون اصولگراییت من رو کشته :)
    مراقب اصولت باش که خدایی نکرده روش خط نیوفته.

    راستی میتونی با اصول ترشی هم بندازی.

    [پاسخ]

  3. ۹ اسفند ۱۳۸۹ در ۲۲:۰۳ | #3

    بنام خدا و سلام و ادب. احساس شما و دوست آهستانی تان تحسین برانگیز است.اما چه شده که با انتشار فیلم فحاشی اینگونه خونتان به جوش آمده؟ فرض کنید فحاشی درکار نبود.و فقط مردم! حزب اللهی! فائزه هاشمی را از حرم حضرت عبدالعظیم – که فساق و فجار از ورود به آن منع نمیشوند- بیرون کرده بودند. اگردردتان دین است، کجای دین این اجازه را به آنها داده؟ شمارا به خدا اگر کمترین توجیه شرعی برای این کار و – لااقل- «دهها» نمونه مثل آن، سراغ دارید حقیر را هم روشن کنید. اگر کسی متهم است «مجرمیت» و «مجازات»های او را قوه قضائیه تعیین می کند. و بقیه حق مانع شدن از کمترین حقوق شهروندی افراد را ندارند.غیر از این است؟
    اما دلتان را خوش کنید که فحاشها همین دو سه نفرند. و آن کسی که در یک سایت اصولگرا مطلب می نویسد، و آن یکی که با کمال تأسف عمامه بر سر دارد، و آن یکی که چفیه از گردنش نمی افتد و دهها مثل آنها ، فحش «حد» دار و ناسزا به افراد اشتباها از دهنشان می پرد و سهوی است!
    مشکل این است که شما نمی دانید این دوستان – «اقل»‌اما «غیرقلیل» – برای فحش و ناسزایشان نه تنها توجیه که «اجرنزد خداوند» دارند.

    [پاسخ]

    ساغر پاسخ در تاريخ اسفند ۱۳م, ۱۳۸۹ ۱:۴۱ ق.ظ:

    اگر فحش به ف.ه حد داره محاربه اعدام داره!!!!

    [پاسخ]

  4. مانترا
    ۹ اسفند ۱۳۸۹ در ۲۲:۱۱ | #4

    داشتم کامنتای این بحث می خوندم.. می بنیند دوستان شما چقدر در برابر انتقاد کم تحملن؟ این یعنی استبداد.. به شما که حرف حق زدید می گن احمق.. فتنه گر.. حالا خودت بخوان حدیث این مجمل ..

    [پاسخ]

  5. ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ در ۰۰:۰۱ | #5

    سلام
    خدا خیرت بده امید جان

    حالا یه نکته جالب
    اگر همان کسانی که دست به این کار زشت زدند مطلب شما را بخوانند شما را متهم به نشان دادن ضعف در مقابل فتنه گران می کنند و خود را انقلابی.

    [پاسخ]

  6. ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ در ۰۱:۵۸ | #6

    سلام دوست من
    دمت گرم واقعا. متاسفانه من هم نفوذی بودن این حضرات احمق و دریده را باور نمی کنم. کارشان را هم با هیچ بهانه ای قابل توجیه نمی دانم. می دانید چرا؟ چون دفعه اولشان نیست. نممونه اش روز ۲۷ بهمن. از همین قماش اراذل، بعد از خالی شدن داشنگاه هنر از تشییع کنندگان صانع ژاله، در دانشگاه هنر ماندند. دهانهای آلوده شان به بهانه دفاع از ولایت، پر بود از حرفهای رکیک و مستهجن که برایشان هم فرقی نداشت که مخاطب این فحاشی ها دخترهای دانشجو است یا پسر. مسئول حراست دانشگاه را هم که به دفاع از دانشجویان دانشگاه آمده بود کتک زدند. حجت الاسلام سرلک (نماینده رهبری در دانشگاه) که آمده بود بچه های دانشگاه را از دست این اراذل نجات دهد به رکیک ترین الفاظ ممکن نواختند و تهدیدش کردند که عمامه از سرش برمی دارند. این اراذل، از همان قماشی هستند که سال گذشته، حادثه کوی دانشگاه را آفریدند و بچه های بسیج دانشجویی دانشگاه تهران را شرمنده سایر دانشجوها کردند و بعد از بیشتر از ۲۰ ماه هم هنوز کوچکترین برخوردی با آنها نشده است. این اراذل از همان قماش سعید عسکر هستند که با خیره سری اش، بزرگترین خوراک تبلیغاتی را برای تخریب بسیج و حزب الله به دست ضدانقلاب داد و همین الان به جایی اینکه بالای چوبه دار رفته باشد، در زندان هم نیست و دارد آزاد برای خودش راست راست می چرخد. به نظر من باید یک بار برای همیشه یک فکر اساسی برای جمع کردن این اراذل انجام داد. متاسفانه من اراده ای را در نظام می بینم که با اینها برخورد قاطع صورت نگیرد.

    [پاسخ]

  7. امیرحسین
    ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ در ۰۲:۳۹ | #7

    سلام بر شما. خواستم بگویم از این که ممکن است این انتقاد دلسوزانه شما موقتا باعث توجه برخی ها در بالاترین بشود اشکالی ندارد. چون شما جواب مستدل و منطقی به یاوه های آنها را بارها و بارها داده اید. اتفاقا باید کسانی ناراحت باشند که در لباس بسیجی با ندانم کاری خوراک تبلیغاتی مناسبی برای بالاترین و رسانه های ضدانقلاب فراهم کردند. اصولگرایی حرکت پشت سر رهبری است و نه جلو تر از ایشان. دوستان بسیجی فراموش نکنند که لباس همت ها و زین الدین ها و بروجردی ها را پوشیده اند. کاری نکنند و حرفهایی نزنند که آن سرداران بسیجی شهید حتی به دشمن بعثی هم نگفتند. خداوند همه ما را در حفظ مکارم اخلاق و حفظ این نظام و ایران عزیزمان یاری کند.

    [پاسخ]

  8. ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ در ۰۳:۱۶ | #8

    سلام مجدد
    یک مطلب در همین مورد نوشته ام. امیدوارم که مورد توجهتان واقع شود و به آن لینک بدهید.

    [پاسخ]

  9. ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ در ۰۳:۲۸ | #9

    عالی بود
    این افراد شرعا باید حد بخورند
    به کارت ادامه بده

    [پاسخ]

    زانیار پاسخ در تاريخ اسفند ۱۲م, ۱۳۸۹ ۷:۰۱ ق.ظ:

    این افراد باید شرعاً حد بخورند؟
    شما نمیخواد بگی کی حد بخوره کی حد نخوره.

    اگه همین بچه بسیجیای پایین شهر نبودن الان امثال تو باید به کروبی میگفتی مقام معظم رهبری.

    [پاسخ]

    وحید پاسخ در تاريخ اسفند ۱۲م, ۱۳۸۹ ۴:۳۶ ب.ظ:

    خوب پس شما بگو کی حد بخوره

    [پاسخ]

    زانیار پاسخ در تاريخ اسفند ۱۲م, ۱۳۸۹ ۹:۲۸ ب.ظ:

    همونایی که با پنبه سر میبرند.
    درست مثل سیاست انگلیسیها.

    بابا صبر و ظرفیت هر آدم حدی داره.
    امثال هاشمی و خاندانش خیلی نرم و آهسته ارزشارو زیر سوال بردند.
    را ما انقدر زود فراموش میکنیم همه اتفاقات رو
    فیلم زن هاشمی قبل انتخابات
    نامه هاشمی به رهبر
    کثافت کاریهای آقازاده فراریش که الان رفته لندن
    حضور دخترش فائزه تو جمع اغتشاش گرا به بهانه ی ساندویچ و آب هویج و…
    مگه این بی ناموسا حد خوردن؟
    سر به ساعت نرسید که آزاد شدن.
    چطور اون جوون بدبخت نادون سبز که سر جو پاشده رفته تجمع رو میگیرن میبرن اوین اما این بی ناموسا راست راست باید بچرخن و هر غلطی خواستن بکنن. هر موقع فائزه هاشمی رو حد زدن اون موقع سعید تاجیک رو هم ببرن حد بزنن.
    هر موقع مهدی هاشمی رو آوردن جلو همه شلاقش زدن اون موقع امثال سعید تاجیک ها رو هم حد بزنن.

    تورو خدا یک کم کارای اونوریا رو هم ببینید.
    هر عملی یه عکس العملی هم داره.
    هر آدمی هم یه ظرفیتی داره.

    کاش ما خودیا یک کم مثل اونوریا با هم متحد بودیم.
    نه اینکه تا تقی به توقی میخوره سر کوچکترین اشتباه یکی از نیروهای خودی چنان بکوبیمش که دودمان طرف رو باد بدیم.
    انقدر بی وفا و بی مرام نباشید.

    نوکی پاسخ در تاريخ اسفند ۱۶م, ۱۳۸۹ ۱۲:۱۲ ق.ظ:

    همه در برابر قانون مساوی اند
    این شعاری بود که بر علیه موسوی و کروبی و سبزها داده می شد.
    حالا همین رو برای این آقایان بسیجی هر کس که می خواهند باشند می گوییم:
    همه در برابر قانون مساوی اند
    قانونی که بر طبق شرع نوشته شده و اگه کمی مطالعه داشته باشیم می دانیم فحشی که اینان دادند حد قذف دارد.

    [پاسخ]

  10. ع
    ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ در ۰۵:۳۷ | #10

    برادر یک نگاه به نوشته خودت در مورد زهرا رهنورد بیانداز!
    وقتی تو اینگونه مینویسی از اون جوان احساسی خام چه انتظاری داری!

    [پاسخ]

  11. فرهاد
    ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ در ۰۷:۵۵ | #11

    آقای حسینی،
    آدم با انصاف نمیتونه بسیجی و یاحتی مسلمان واقعی بماند مگر آنهایی که با واقعیتها بیگانه اند. شما هم اگر شروع کرده اید به انصاف به خرج دادن، دیر و یا زود تغییر خواهید کرد.

    [پاسخ]

    وحید پاسخ در تاريخ اسفند ۱۰م, ۱۳۸۹ ۸:۳۰ ق.ظ:

    جملت رو دقیقا بر عکس نوشتی…

    [پاسخ]

    ........... پاسخ در تاريخ اسفند ۱۱م, ۱۳۸۹ ۸:۱۵ ق.ظ:

    فرهاد عزیز
    صحبت شما غیر مستدل و غیر منطقی است!
    منتظر استدلال جناب عالی در باب این سخن بس حکیمانه(!)هستیم!

    [پاسخ]

  12. سلمان
    ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ در ۰۸:۵۳ | #12

    سلام آقای حسینی

    بنده یکی از مخاطبان سایت و وبلاگ قدیم شما هستم که تقریبا هر روز به سایت شما سر می زنم و از مطالب آن استفاده می کنم متاسفانه امروز در یکی از پایگاه های مثلا ارزشی با موردی برخورد کردم که به شدت آزار دهنده و زشت بود چون دیدم یکی از مطالب وبلاگ قدیم شما را به همراه تصویر آن با کمی ویرایش و سانسور بدون ذکر منبع و اجازه در قسمت مطالب اختصاصی سایت خود گذاشته است این مطلب مربوط به شهید محمد جواد فرهنگی می باشد که شما در تاریخ ۲۱تیر۸۷در وبلاگتان نوشتید
    http://www.ahestan.ir/?tag=%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%81%D8%B1%D9%87%D9%86%DA%AF%D9%8A

    آدرس مطلب شما در سایت مشرق http://www.mashreghnews.ir/NSite/FullStory/News/?Id=32318

    اول می خواستم از این قضیه بگذرم ولی وقتی دیدم اینها تصویر شهید فرهنگی را با ویرایش و پاک کردن آدرس وبلاگ شما و بدون توجه به حق الناس و اینکه متاسفانه این کارها به شدت در سایت های مذهبی و ارزشی رو به افزایش گذاشته است و کسی به حق الناس بودن حق مولف و منتشر کننده مطلب توجه نمی کند خواستم این اتفاق را به شما اطلاع دهم
    البته این برای اولین بار نیست که این سایت تازه تاسیس این گونه کارهای غیر اخلاقی و غیر شرعی را انجام می دهد و بعد دم از اسلام و شهدا و فرهنگ می زند
    در پایین بنده این دو عکس را در کنار هم گذاشته ام تا با مقایسه آنها این اقدام زشت آنها در پاک کردن آدرس وبلاگ شما مشخص شود

    http://www.up.iranblog.com/images/pyaiax7ckg0iad0vcwk.jpg

    [پاسخ]

  13. ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ در ۱۰:۳۵ | #13

    سلام. چه گویم که نا گفتنم بهتر است. اگر به برخی برنخورد، می‌خواهم عرض کنم بنا به فهم ناقصی که دارم، ضربه‌ای که دوستان و علاقه‌مندان نادان و بی‌شعور در این سالیان به نظام و رهبری زده‌اند از دشمنی‌های طراحی‌شده و دانسته به مراتب خطرناک‌تر و ویران‌کننده‌تر بوده است. والعاقبة للمتقین … .

    [پاسخ]

  14. ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ در ۱۰:۳۷ | #14

    دوست عزیز نوشته بودی به کامنتم فقط خندیدی؟
    اینم از شعور شما !!!!!!!!!
    دیدی گفتم تو از همه بی شعور تری؟؟؟؟؟؟؟؟
    ثابت شد به من ؟
    خیلی احمق ولجن هستی
    کثافت بی شعور

    [پاسخ]

    امید حسینی پاسخ در تاريخ اسفند ۱۰م, ۱۳۸۹ ۱۱:۲۰ ق.ظ:

    شما مطمئنی حالت خوبه؟ برای خودت هم خاطره تعریف می‌کنی؟ کی و کجا نوشتم که تو خندیدم. هرچند با این کامنتهای گهربارت، واقعا خندیدن هم داری :)

    [پاسخ]

    مصطفی غفاری پاسخ در تاريخ اسفند ۱۱م, ۱۳۸۹ ۱۱:۰۳ ق.ظ:

    فیافه تو خندیدن داره الاغ خودت نوشتی به ایمیلم ارسال کردی

    [پاسخ]

    امید حسینی پاسخ در تاريخ اسفند ۱۱م, ۱۳۸۹ ۱۱:۴۷ ق.ظ:

    آدم باشعور! میشه ایمیل منو برام بفرستی تا ببینم چی نوشتم که خودم خبر ندارم؟
    این هم ایمیل من :
    omidhosseini80@gmail.com

  15. علی
    ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ در ۱۴:۵۵ | #15

    آقای آهستان!
    شما خودتون کم به جنبش سبز فحش ندادید. یادتونه به این جنبش، جلبک سبز می گفنید؟
    اگه به آرشیوتون رجوع کنید، فحش های زیادی پیدا می کنید که از دهان مبارکتون خارج شده.
    و حالا شدید داعیه دار شعور و اخلاق؟!! و همفکراتون رو نصیحت می کنید که کمی شعور داشته باشند؟!

    نتیجه گیری این مطلب شما: اگه آهستان فحاشی کنه، به جا و درسته! و بقیه ی بسیجی ها باید برند کمی شعور شون رو ارتقا بدند تا بتونند فحش های با کلاس تر و باشعورتری بدند درست مثل صاحب باشعور این وبلاگ!

    [پاسخ]

  16. ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ در ۱۵:۴۱ | #16

    ویژه: در اعتراض به عدم محاکمه سران فتنه و مواضع متناقض مدعیان بصیرت…

    “رییس جمهور ایرانیان” تا اطلاع ثانوی به روز نخواهد شد…

    نامه سرگشاده “رییس جمهور ایرانیان” خطاب به دستگاه قضایی و مسئولان امنیتی :

    حضرات…مدعیان بصیرت…بر من خرده نگیرید اگر نامه ام را بی سلام آغاز می کنم…

    خدا می داند آنقدر که از سستی و مصلحت اندیشی های بی مورد شما غضب آلودم از جنایتها و خیانتهای سران فتنه خشمگین نیستم…

    حضرات مدعی بصیرت…برادران به اصطلاح انقلابی..آیا وقت آن نرسیده است تا عدالت را برای همه یکسان اجرا کنید و سران جلاد فتنه را به میز محاکمه بکشانید؟ چرا از اجرای قانون فرار می کنید؟ مگر قانون برای همه یکسان نیست؟ مگر طبق قانونی که بر اساس آن حکم صادر میکنید کشاندن مردم به خیابانها و ایجاد درگیری مسلحانه محاربه نیست؟ مگر طبق همان قانون محارب نباید اعدام شود؟ چرا قانون در این مورد اجرا نمی شود؟ از چه می ترسید؟ مگر آنها به گفته خودتان “سرلشکر بی لشکر” نیستند؟ پس چرا می گویید اگر دستگیرشان کنیم “امامزاده” می شوند؟ امامزاده برای چه کسانی؟ مگر آنها بی لشکر نیستند؟

    ملت تا کی صبر پیشه کند؟ خانواده های شهدا تا کی خون دل بخورند؟ بسیجیان خمینی تا کی هتاکی موسوی جلاد و کروبی خائن و طعنه های خاتمی شیاد را تحمل کنند؟ تا کی به رهبرمان فحاشی کنند و سکوت کنیم؟ تا کی عاشورا را به سخره گیرند و ساکت بمانیم؟ تا کی تیشه به ریشه نظام بزنند و تماشاچی باشیم؟ تا کی بیانیه صادر کنند و به ریش ما بخندند؟ آنها از کجا اینقدر دلگرمند؟ کدام قانون برایشان حلقه امن ایجاد کرده است؟ آیا مصلحت اندیشی های بی مورد و تاخیر در اجرای قانون آنها را چنین گستاخ نکرده است؟ از کجا معلوم با گذشت زمان گستاخ تر نشوند؟ از کجا معلوم جوان دیگری را به به کشتن ندهند؟ از این پس که عمق کینه سران فتنه از نظام و سواستفاده آنها از رافت اسلامی واضح و مشخص است چنانچه خونی بر روی زمین بریزد ما آن را از چشم شما خواهیم دید…

    متن کامل را در “رییس جمهور ایرانیان” بخوانید…

    [پاسخ]

    ایرانی پاسخ در تاريخ اسفند ۱۱م, ۱۳۸۹ ۳:۲۶ ق.ظ:

    منم موافقم بدون محاکمه هردوشون رواعدام کنید

    [پاسخ]

  17. سامان
    ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ در ۱۶:۲۹ | #17

    به هر حال برای همه مشخص است که چه تیپ افرادی عضو بسیج میشوند.

    [پاسخ]

    ........... پاسخ در تاريخ اسفند ۱۱م, ۱۳۸۹ ۸:۲۱ ق.ظ:

    چه تیپ افرادی سامان جان؟؟؟

    [پاسخ]

  18. mohamad
    ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ در ۱۷:۲۹ | #18

    مگه اجیر کردن ۵ نفر برای بازی در یک فیلم ۴ دقیقه ای چقدر خرج داره ؟!

    [پاسخ]

  19. جانباز از اصفهان
    ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ در ۱۸:۳۷ | #19

    -
    باسلام بر شما آقای حسینی

    قطعا” فحاشی و تهمت بر خواسته از شخصیت های خود نساخته ای می باشد که در فضایی اصلاح نشده تربیت شده اند

    با توجه به بر خورد مدافعان انقلاب در وقایع سال گذشته با افراد فتنه گر ، چیزی از بی ادبی در مقابل دور بین ها دیده نشد

    و لذا این امکان بسیار قوی می باشد که این چند فحاش گر که در انذار عمومی و در هنگام ضبط اعتراض ها ، اینگونه بی محابا فحاشگری می نمایند در اصل سناریوی از قبل طراحی شده ای را بازی می نموده اند
    این گروه فتنه گر در اصل همچون سناریو های کشته سازیشان دنبال سناریویی القاء فحاشگر بودن مدافعان واقعی انقلاب می باشد

    دوست خوب ما این عده اندکی هم که شما از آنها دلخور می باشد در بین ما وجود ندارد که اهل فحاشی در آن فضا باشند
    کسانی که مایه می گذارند و خود را به زحمت می اندازند و در مقابل این گروه فتنه گر در انذار عمومی به مقابله می پردازند افراد بصیر و دانایی می باشند در این تردید نکن و لذا چنین شخصیتی نمی آید شروع به فحاشی کند

    و در آخر مطلبی را بیان کنم : بی ادبی بد است و در حالتی بسیار بد ولی نه در حدی که ما را در حد خطر ناکی ناراحت کند چه کسانی که درست تربیت نشده اند و لی به راحتی در لشکر حق مایه می گذارند و چه کسانی که تربیت رفتاری شده اند ولی به راحتی به سود لشکر نا حق و به ضرر لشکر حق حرکت می نمایند

    [پاسخ]

    حافظ پاسخ در تاريخ اسفند ۱۱م, ۱۳۸۹ ۱۲:۲۶ ق.ظ:

    بله دیگر برادرمن چون اقای بیغش گفته سناریو است شما دیگر ان را فیلیم نکید.ما شالله ..

    [پاسخ]

    جانباز از اصفهان پاسخ در تاريخ اسفند ۱۱م, ۱۳۸۹ ۲:۱۵ ب.ظ:

    .
    بنده خدا حالا شما چه اسراری دارید که بگوئید فحاشی ها حتما” کار بچه های مدافع انقلاب می باشد
    آیا شما نمی خواهید احتمالی هم بدهید که شاید کار خودشان بوده ایا فکر می کنید چنین فحاشی سازی از کشته سازی هایی که انجام می دادند برای این افراد ضد انقلاب بسیار مشکل تر می باشد و آنقدر هم مشکل تر می باشد که تر جیح داده اند وارد فاز فحاشی سازی نشوند به قول خودتون ماشا الله به شما که ..

    [پاسخ]

  20. زهرا
    ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ در ۲۰:۰۴ | #20

    بله فحش دادن کار نادرستیه اما اجرا نکردن عدالت به دلیل آقازادگی کاری بس ظالمانه است. لطفا به این نکته توجه داشته باشید.برای این مساله چه جوابی دارید؟

    [پاسخ]

  21. حمید
    ۱۱ اسفند ۱۳۸۹ در ۰۰:۱۳ | #21

    از کجا معلوم که این فیلم ساختگی نباشه؟ مثلا برای تخریب چهره بچه حزب اللهب ؟

    [پاسخ]

    امید حسینی پاسخ در تاريخ اسفند ۱۱م, ۱۳۸۹ ۷:۴۵ ق.ظ:

    برای ما دیگه خیلی تکراری شده این توجیهات :)

    [پاسخ]

  22. حمید
    ۱۱ اسفند ۱۳۸۹ در ۰۰:۴۴ | #22

    البته ناگفته نمونه شما فقط بلدی انتقاد کنی برادر. خوب چه فایده ای داره؟
    همین بچه هان که تو راهپیمایی و هزار جور کار انقلابی دیگه خودشونو به آب و آتیش میزنن. اما امثال شما رو خوب میشناسم. اگر اقدامی هم انجام میدین ااونقدر خودتونو میگیرین که ….
    شما با این موضع بی ادبانه خودتو از طیف بسیج جدا کردی و اونو گذاشتی به پای بچه حزب اللهیا. برای اینکه بهت بگن روشنفکر. کسی ازت انتقاد نکنه
    تازه از کجا معلوم که این فیلم ساختگی نباشه ؟؟

    [پاسخ]

  23. ۱۱ اسفند ۱۳۸۹ در ۰۱:۰۶ | #23

    فحاشی سلاح آدم بی منطقه
    فحاشی سلاح آدم ضعیفه
    فحاشی سلاح آدم بی حیاست
    و این سلاح، سلاحیه که به سمت خود اون فحاش نشونه رفته و خودش بی خبره

    [پاسخ]

  24. علی
    ۱۱ اسفند ۱۳۸۹ در ۱۰:۵۵ | #24

    مردم افراط ها وتفریط ها را به خوبی می فهمندوبا سکوتی حکیمانه ونجیبانه مسائل را نظاره می کنندوبا تبعیت از رهبری به خوبی نقش آفرینی می کنندوهیچگاه بازی این خاله زنک بازیها را نمیخورند.امیدوارم عوامل کهریزک ،عوامل به اصطلاح انصار حزب الله !!!وفائزه هاشمی وبرادرش،موسوی وکروبی وخاتمی و…هرچه سریعتر ودر زمانی مناسب محاکمه شوند.البته امت حزب الله پیشاپیش محاکمه کرده است.ان شاءالله امت اسلام برامریکا واذنابش نیز پیروز شوند.

    [پاسخ]

  25. علیرضا*
    ۱۱ اسفند ۱۳۸۹ در ۱۱:۵۹ | #25

    وقتی فائزه مظلوم نمایی می کند …..

    «حرکت از پله دوم» شگردی معروف در عملیات روانی است. برخی محافل سیاسی ، زمانی که در موضعی دچار خبط و مشکل می شوند ؛ با رقم زدن یک رخداد جدید و تبلیغات حول آن ، سعی می کنند تا اذهان عمومی را از خبط خود منحرف و به رخداد جدید معطوف کنند. ماجرای فیلم فحاشی به فائزه هاشمی و اقوام او که اخیرا” در اینترنت منتشر شده و سایت های منتسب به آقازاده آشوبگر تبلیغات عجیبی درباره آن به راه انداخته اند ، دقیقا” از همین زاویه قابل ارزیابی است.

    [پاسخ]

    سید علی اکبر حائری پاسخ در تاريخ اسفند ۱۴م, ۱۳۸۹ ۱۱:۲۶ ق.ظ:

    از کجا معلوم که خود فائزه این افراد رو اجیر نکرده که بهش توهین کنن و یکی اون کنار فیلم بگیره ؟ 8O

    [پاسخ]

  26. علیرضا*
    ۱۱ اسفند ۱۳۸۹ در ۱۲:۰۵ | #26

    کار دار و دسته ی هاشمی تمومه دیگه(منظور نسل ایشون هست نه خودشون) …..
    شما در پازل هاشمی بازی نمی کنید ولی گول مظلوم نمایی های اخیر رو میخوری …
    http://alijenabsabzposh.persianblog.ir/post/3115/

    [پاسخ]

    امید حسینی پاسخ در تاريخ اسفند ۱۱م, ۱۳۸۹ ۱:۰۵ ب.ظ:

    علیرضا جان! یه زمانی خودم استاد این جور تحلیل ها بودم. اگه اینها شما رو راضی می کنه، اشکالی نداره. به همینها دلخوش باشید :)

    [پاسخ]

    حمیدرضا پاسخ در تاريخ اسفند ۱۱م, ۱۳۸۹ ۹:۲۱ ب.ظ:

    جا دارد برای توهین به فائزه دق کنیم! آقا امید :mrgreen:

    [پاسخ]

    علیرضا* پاسخ در تاريخ اسفند ۱۱م, ۱۳۸۹ ۱۱:۲۳ ب.ظ:

    شما یک زمانی قید احمدی نژاد و زدی و باز نظرت عوض شد …. زمان قضیه مشائی!!!!

    تحلیل های شما که حجت نیست…. :D

    [پاسخ]

    دردمند پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۵م, ۱۳۹۰ ۱۰:۰۰ ق.ظ:

    امیدجان منم باعلیرضاموافقم مواضب باش خدایی نکرده مغلوب مظلوم نماییها نشی من نمیگم فحاشی خوبه ولی مراقب باشیم بابزرگ کردن اخلاق حداقلی (فحاشی)اخلاق حداکثری موردنظرتشیع(ولایت مداری )روزمین گیر نکنی حواسمون باشه دوررنخوریم من مطمینم نشراین کلیب درراستای همون توطیه معروف “گزاره های اخلاقی علیه دینه”
    دوست دترم نظرتو بدونم

  27. علیرضا*
    ۱۱ اسفند ۱۳۸۹ در ۲۳:۲۵ | #27

    نکنه شما هم شدی اصول گرای سابق!!! …. نقل قول:”علیرضا جان! یه زمانی خودم استاد این جور تحلیل ها بودم.” !!!!!!

    [پاسخ]

  28. سید محسن
    ۱۲ اسفند ۱۳۸۹ در ۰۴:۰۵ | #28

    مذموم به معنای نکوهیده در اینجا صحیح است.

    [پاسخ]

  29. ابوذر1389
    ۱۲ اسفند ۱۳۸۹ در ۰۴:۲۸ | #29

    سلام
    آقا ما از این حرکت اعلام برائت می کنیم .
    این قضیه رو شاید شنیدین:
    قصابی میره پیش آیت الله بروجردی و میگه یکی از طلاب مدرسه تون از مغازه من دزدی کرده.
    آقای بروجردی میگه لباس روحانیت رو از ما هم دزدیده…
    حلا برادر من چه کنیم با این حمقا جز دعا برای شفایشان و به نظر من همانطوری که اینان را نمیشه از طرفداران و اجیر شده گان خودشون محسوب کرد انصاف هم نیست بسیجی و حزب اللهی بنامیشان.

    [پاسخ]

  30. زانیار
    ۱۲ اسفند ۱۳۸۹ در ۰۷:۱۲ | #30

    کاش آقای حسینی شما چند ثانیه ای خودتون رو جای سعید میگذاشتید.
    شاید اون صحنه هایی که این بنده خدا تو درگیریا دیده و ازاون طرف کثافت کاریهای آقازاده های هاشمی ، اگر شما هم میدیدین و در کنار هم قرار میدادید فحشای بدتری نثار این فائزه بیشرف میکردید. ما آدما یاد گرفتیم بیرون گود بشینیم و انتقاد کنیم.
    ولی وقتی ببینی جلو چشمات یه بچه بسیجی خیلی مظلوم و بیگناه توسط سبزای خرفت و از خدابی خبر شهید میشه این صحنه تا ابد از ذهنت پاک نمیشه و بعدش بیای خونه بشینی پای اخبار و ببینی که فائزه هاشمی تو جمع سبزا چجوری جو میداده و اونا رو تحریک میکرد اون موقعص که دیگه شاید نتونی جلو خشمت رو بگیری و آخرش بشه این حرکت.

    به هر حال به نظر من دم سعید تاجیک گرم. حرف دل خیلی از مردم رو زد.
    شما میتونید یه سر به فیلم پخش شده تو youtube بزنیدو نظرات رو بخونید.
    اکثراً ابراز خوشنودی کردن.

    [پاسخ]

    ساغر پاسخ در تاريخ اسفند ۱۳م, ۱۳۸۹ ۱:۴۹ ق.ظ:

    منم موافقم.دمش گرم.

    [پاسخ]

  31. ۱۲ اسفند ۱۳۸۹ در ۱۳:۳۷ | #31

    سلام و عرض ادب و احترام خدمت برادر عزیز نویسنده سایت آهستان . ممنون و سپاسگزار از زحمات شما به خاطر جلوگیری از مخدوش شدن چهره بسیج و بسیجی و حزب اللهی . بنده به عنوان عضوی از خانواده شهدا پاسداران و بسیجیان این حرکت شنیع و زننده را به شدت محکوم میکنم و خواستار برخورد شدید قوه قضائیه وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی و حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران با این افراد بی شعور احمق که به نام بسیجی به نام حزب اللهی چهره بسیج را خراب میکنند . قاطعا از دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی نظام اسلامی میخواهم شدیدترین برخورد ممکن با این به ظاهر بسیجیان ! را اعمال کنند تا دیگر از این به بعد هیچ فردی حق نداشته باشد به نام بسیجی به نام بچه حزب اللهی از این غلط های اضافه بکند . صرف از نظر از کارهایی که فائزه هاشمی رفسنجانی علیه نظام انجام داده به هیچ وجه نمیتوان از این حرکت بسیار زشت عده ای اوباش و بددهن و عوضی گذشت . باز هم تاکید میکنم برخورد شدید حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را با این افراد خواستارم . و اعدوا لهم ماستطعتم من قوه . والسلام علی من اتبع الهدی.

    تهران _ گلبرگ غربی (بلوار جانبازان) خیابان شهید مجتبی محمدی دارانی بیت معظم شهید

    منطقه ۸ شهرداری تهران

    [پاسخ]

    زانیار پاسخ در تاريخ اسفند ۱۲م, ۱۳۸۹ ۵:۲۹ ب.ظ:

    مومن خدا ، تو که بچه محل ما هستی! معمولاً گلبرگ رو تو پرانتز مینویسن و جانبازان رو بیرون پرانتز چون الان خیابون گلبرگ اسمش جانبازانه.

    مشتی باصفا خودت که داری همینجوری قطاروار فحش میدی!؟
    عوضی و اوباش و … اینا فحش نیست.
    رفیق جان یاد بگیر شور برت نداره.
    یک کم آروم تر همسنگرت رو بکوب رفیق!

    [پاسخ]

    سایت شهید دارانی پاسخ در تاريخ اسفند ۱۲م, ۱۳۸۹ ۱۱:۰۱ ب.ظ:

    برادر عزیز شما فرع رو گرفتی اصل رو بیخیال شدی .
    حالا گلبرگ یا جانبازان چه فرقی میکنه ؟ خب بریم سر اصل مطلب

    صحبت بنده این هستش که اونایی که حتی یک بار هم
    رنگ پایگاه حوزه و ناحیه بسیج رو ندیدن هیچ کارت و عضویت رسمی توو بسیج ندارن
    دارن خودشونو قاتی بسیجیا میکنن . مگه بسیجی بودن به داشتن ریش و موتوره ؟
    مگه بسیجی بودن به صدای کلفت و فحاشی و پرده دری و مسخره بازیه ؟
    این قدیانی توو سایتش نوشته سعید تاجیک رزمنده دفاع مقدس بوده !!!
    آخه تورو خدا ببین خنده دار نیست اون فیلمی که من دیدم این آقا هنوز
    دهنش بوو شیر میده هنوز بچه ست سنش به زمان جنگ نمیخوره آخه برادر من .
    بعدشم این آقای سعید تاجیک و دوستانشون به هیچ وجه همسنگر ما نیستن
    اصلا بسیجی نیستن اصلا حزب اللهی نیستن خودشونو قاتی ما کردن
    من شور برم نداشته عزیزم هزاربار این حرکات انجام شد سکوت کردیم
    این دفعه دیگه اجازه نمیدیم به نام بسیج و حزب اللهی وجهه مارو خراب کنن
    این دفعه دیگه اجازه نمیدیم یه عده که هیچ عضویت رسمی در بسیج ندارن
    هیچ کار اداری توو بسیج انجام ندادن خودشونو قاتی ما بکنن
    این دفعه دیگه اجازه نمیدیم یه عده خودسر عمل بکنن
    قوه قضاییه وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی
    و حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران برخورد قاطعی با این افراد میکنه
    تا توو گوششون فرو کنن که خودشونو قاتی بسیجی ها و حزب اللهی ها نکنن

    [پاسخ]

    سید علی اکبر حائری پاسخ در تاريخ اسفند ۱۴م, ۱۳۸۹ ۱۱:۲۴ ق.ظ:

    احسنت همسنگر.
    خدا اجرت بده ه.
    منم خواستار برخورد با این افراد بی ادب و بی نزاکت هستم .
    یک بسیجی همیشه باید صبر داشته و صبور باشه .
    اگر هم هزار بار این جور صحنه ها رو دید ، نباید زود از کوره در بره .
    موفق و مؤید باشید .
    یا علی :-)

    زانیار پاسخ در تاريخ اسفند ۱۴م, ۱۳۸۹ ۳:۵۰ ب.ظ:

    !!! سنش به زمان جنگ نمیخوره! دهنش بو شیر میده!؟
    این از اون حرفا بودا !

    بازم میگم! بچه محل شور برت نداره.
    تو کامنت خودت هم وقتی عصبی شدی فحش دادی.

    من کلاً موافق فحش نیستم. چون هر کسی چه من چه شما و چه هر کسی دیگه ای فحش بده خودش سوخت میره. اما یه چیزی رو بهت بگم.

    اون بالاتر هم نوشتم ، همه آدما ظرفیتاشون یکی نیست.
    هر آدمی یه ظرفیتی داره.
    درگیریهای خیابونی بعد از انتخابات روحیه خیلیارو داغون کرد و یه جورایی تخم کینه رو تو وجود ۲ طرف دعوا کاشت.
    حالا حسابش رو بکن یه عده خواص بیرون گود نشستن، از جمله هاشمی و خاندان ملعونش که از کم کیف قضایا باخبر هستن، ولی باز هم جو رو متشنج میکنن و مردم رو به جون هم میندازن.
    شما فیلمای فائزه رو دیدی. تو همه تجمعات غیر قانونی حضور داشته.
    هر کس یه ظرفیت داره.
    حسابش رو بکن همین سعید تاجیک ؛ رفیق و رفقاش رو دیده که چطور تو تجمعات توسط یه عده از خدا بیخبر آش و لاش شدن. دیده که روز عاشورا بچه بسیجی رو لخت کردن وسط خیابون.دیده که فائزه هاشمی روز عاشورا قاطی همون بیناموسایی بوده که خیمه امام حسین رو آتیش زدن. اینا رو دیده.اینارو در کنار هم قرارداده. بعد هم این عکس العملش در پاسخ به کل کثافت کاریهای فائزه و امثالهم بوده. به نظر من خوب کرد فحش داد بهش. حرف دل خیلی از مردم رو زد. برو تو یوتیوب نظرات رو بخون. اکثراً خوشحال شدن.

    قبول دارم حرفت رو، بسیجی بودن به ریش و موتور نیست.
    اما این رو هم بدون بسیجی بودن به کارت بسیج هم نیست رفیق.

    در کل اون احمقی که فیلم گرفت اشتباه کرد. یعنی به نظرم یک نوع بی سیاست بازی بود. ولی بمار سعید تاجیک قابل تحصین بود. آشغال کله های هاشمی باید بفهمن که این تو بمیری از اون تو بمیریا نیست. باید بفهمن قصشون تموم شده.

  32. علی
    ۱۲ اسفند ۱۳۸۹ در ۱۳:۴۷ | #32

    ظاهرا جنابعالی شده اید چوب دو سر طلا:
    http://ghadiany.ir/1389/5385

    [پاسخ]

  33. ۱۳ اسفند ۱۳۸۹ در ۰۲:۳۲ | #33

    این متن پر از تناقض است
    میخوایید ناسزای یک بسیجی رو محکوم کنید خودتون بدتر از اون توهین و فحاشی میکنید؟!!!!!!!

    بی انصافی محض بود این متن

    [پاسخ]

  34. ۱۳ اسفند ۱۳۸۹ در ۰۲:۴۵ | #34

    یه چیز رو یادم رفت بگم اونم اینکه تحلیل درست رو همون بنده خدا کرده که مطلب رجا رو نوشته بسیجی رو از همین تحلیل ها باید شناخت نه از روی فحاشی هایی که قرار است پاک کننده فحاشی یکی دیگه باشه

    اگه بسیجی نتونه اصلی فرعی کنه مسائل رو نتونه تشخیص بده که هر زمانی باید چه تحلیلی ارائه بده و دائم تو زمین دشمن بازی کنه یقین بدونید که فقط اسما بسیجیه

    [پاسخ]

  35. مینا
    ۱۳ اسفند ۱۳۸۹ در ۱۱:۱۲ | #35

    با سلام. تصور میکنم جواب شما رو گل پسر بابا اکبر به نحو دندان شکنی داده اند. ضمنا داداش با این خط و ربطتت به نظرم بزودی سر از کمپین بی بصیرت های آتیش به جون گرفته در بیاری. از ما گفتن بود.

    [پاسخ]

  36. عون
    ۱۴ اسفند ۱۳۸۹ در ۰۸:۴۴ | #36

    موفقم.این نوشته شما ارزش بسیاری دارد.اما چند جای متنی که نوشته اید هم توهین هائی وجود دارد.همه ما باید به این تفکر رو بیاوریم.حرکت به سوی یک اصلباح اجتماعی و هدایت همه مردم به سوی خوبی ها.نه ایجاد یک جامعه خشن و زمخت.باید اشتباه آن چند نفر که به فائزه هاشمی فحاشی کرده اند هم در جهت اصلاح آنها به نقدی دقیق کشیده شود تا از توهم این مسئله که این کار دفاع از ولایت است بیرون بیایند….

    [پاسخ]

  37. ۱۴ اسفند ۱۳۸۹ در ۱۸:۱۶ | #37

    چه قدر خوشحالم که چنین لحظه ای را می بینم. لحظه ای که یک مرد به عقل خود سلام می کند.
    نهج البلاغه تراپی را توصیه می کنم به عزیزان. :
    آنجا که به اصحاب فرموددر جواب دشنمام های جماعت صفین:
    من دوست ندارم که شما دشنام ده باشید.
    باز هم شب ها که مخواهید بخوابید یک ورق کوچک از کتاب آقایم علی (ع) نظر بکنید.
    ضرر نمی کنی به جان مولا.

    [پاسخ]

  38. سید عباس
    ۱۵ اسفند ۱۳۸۹ در ۱۷:۱۰ | #38

    بسیجی فحش نمی ده، بی ادب نیست، کسی رو به ناحق کتک نمی زنه. این عناصر خودسر و بی شعور به هیچ وجه بسیجی نیستند. باید قانون باهاشون برخورد جدی کنه

    [پاسخ]

  39. مجید
    ۱۵ اسفند ۱۳۸۹ در ۲۰:۴۸ | #39

    ابتدا چند نکته از قلم افتاده در نوشته آقای حسینی را عرض میکنم
    ۱٫ عده ای بر این باورند که این افراد فحاش اجیرشده اند و واقعا اگر اینطور است اینهمه دفاع از این افراد فحاش اجیرشده آنهم در رجا و برنا و درنا از چه باب است؟!
    ۲٫ عده ای بحث اصل و فرع بودن را میان کشیده این اقدام را واکنش طبیعی می دانند و واقعا اگر قرار است بر زبان آوردن فحش ناموسی و تلاش برای جردادن ناموس مردم تبدیل به واکنش طبیعی امت حزب الله بشود پس وای به حال الله و امتش!
    ۳٫ عده ای آیت الله آملی را به تایید اعمال فتنه گران و عدم محاکمه آنها متهم می کنند که اگر واقعا اینطور است شما کورها و کرها ندیدید و نشنیدید اینهمه سخن از زبان وزیر اطلاعات و سایر مقامات که در برخورد با این افراد باید مصلحت نظام را درنظر بگیریم.
    ۴٫ ریشه اینگونه اعمال جایی است که دینداری مان را، حلال خدا را ، حرام خدا را اصلا وقتی جای دفاع از نظام در جایی که ما خود را به شخصه مدافع نظام میدانیم به کناری گزارده شده آن وقت است که فحش دادن، جردادن و کشتن و سر بریدن و هر غلط دیکری انجام دادن عین تکلیف می شود.

    [پاسخ]

  40. ۱۶ اسفند ۱۳۸۹ در ۰۰:۳۰ | #40

    چند روز بعد از مصاحبه ای که آقای رئیس جمهور به آقای هاشمی بد و بیراه گفتن، رهبر تو نماز جمعه ایشون رو از این کار منع کردن، حالا ما مثلا بسیجی چرا باید جلوتر از رهبر و سفارش ایشون حرکت کنیم؟
    بعدشم اگه یکی که اسم خودش رو میذاره بسیجی چه فرقی داره با کسی که که تو خیابون فحش میده به این و اون؟؟؟
    حداقل شرف اون بیشتره چون دم از ولایت و اطاعت نمیزنه.

    [پاسخ]

  41. روح اله
    ۱۸ اسفند ۱۳۸۹ در ۰۱:۱۱ | #41

    سلام
    موسوی تند میره ،فرزندان هاشمی تند میرن ،اون بسیجی نما ها تند میرن ،آقای حسینی تند میره ،مخاطبان تند میرن …..
    بس کنید دیگه
    یه کلمه بگو آقایون ، دوستان، تند روی و فحاشی در جواب گناه دیگران اشتباه ، اینو علی (ع) گفته ،اگه اونو قبول داری که هیچ اگه قبول نداری ام که بازم هیچ

    [پاسخ]

  42. ۱۹ اسفند ۱۳۸۹ در ۲۱:۴۹ | #42

    فحاشی و اوباش گری مطمئنا در شآن بسیج نیست. اما بسیجی هم انسان است و گاهی اشتباه می کند؟ اما ! من می خواهم نکته ای را اشاره کنم امیدوارم واقع بینانه این تجرب شخصی خود من مورد توجه قرار گیرد. تا عمق مظلومیت بسیجی حتی اگر گاهی اشتباه بکند و کناه کبیره انجام دهد روشن شود. سال ۸۴ که یادتان است سر کاریکاتور کذایی مانا نیستانی مناطق ترک نشین درگیر حوادثی برنامه ریزی شده گردید. وقتی برای شورش درشهر محل سکونت حقیر فراخوان داده شد؟ از طرف یکی از نهادهای مسئول به تعدادی از خانم ها هم مسئولیت داده شد تا در صحنه حاضر شوند. ما هم بیشتر از سر تکلیف و بسیجی وار و البته قرص و محکم به پشتیبانی این نهاد انقلابی دلخوش به این که حکم ماموریت داریم رفتیم سطح شهر.تقریبا ۸- ۷نفر دختر جوان و البته مثل من احساساتی که به هر قیمتی باید از نظام دفاع کنیم و مهم نیست که چه خطری ما را تهدید می کند. شهر بیش از آنکه انتظارش را داشتیم شلوغ شد و ما گرفتار شلوغی ها شدیم. انواع خطرات جانی و .. تهدیدمان می کرد. اما ما نگران نبودیم. چرا که مسئولان بالاتر گفته بودند حکمتان دست ما است . این یک وظیفه دینی و ملی است . مواظب خودتان باشید اما نگران اتفاقات احتمالی نباشید و از این حرف ها. در آن نصف روز به اندازه تمام عمرم اضطراب و دلهره کشیم. ترسمان آسیب جسمانی نبود. نگرانی های خاص خود را داشتیم که جای گفتن نیست. بالاخره با کمک بچه های اطلاعات توانستیم جان سالم بدر ببریم . تازه بعد از یک سال مسئولی که به ما گفته بود برای اطمینان حکمتان دست من می ماند گفت ! راستی آن روز شما حکم نداشتید ترسیدم بدون حکم نروید بهتون دروغ گفتم و شما را فرستادم. به همین سادگی؟ فکر می کنم نکند جناب تاجیک هم مثل ما کلاه سرش رفته؟بسیجی را تا دیروز مظلوم شهر می خواندند امروز باید قربانی سیاست بازی ها و بی عدالتی ها بخوانند. راستی گاهی تند روی بسیجی ها باعث بیداری دستگاههای به خواب رفته هم می شود.

    [پاسخ]

  43. وطن پرست
    ۲۱ اسفند ۱۳۸۹ در ۲۳:۳۲ | #43

    یای نویسنده این اراجیف امثال تو کثافت ها هستند که باعث شده امروز افراد ولگرد وبی سروتهی مثل فاح…ه هاشمی به تمامی مقدسات این ملت واین مرزو بوم توهین میکنند و ما خون دل میخورییم. چرا که هنوز افراد ی کوته بین مثل تو کثافت حامی این دریدگان هتاک هستید

    [پاسخ]

  44. دنیا دیده
    ۵ فروردین ۱۳۹۰ در ۰۱:۳۳ | #44

    کامنت آقای غلامحسین یوسفی ، صحیح ترین مطلبی بود که در چند ساله اخیر در مطالب فارسی اینترنت خوندم. تو کشور جهان سوم فرقی نمیکنه چه کسی سر کار باشه. عملکرد مردم جهان سوم ، مثل عملکرد ائمه و انبیاء میمونه (بلا تشبیه) . در موقعیتهای مشابه همه مثل هم عمل میکنند. امام حسن (ع) اگر در زمان امام حسین (ع) زندگی میکرد ، قیام میکرد. چیزی که من در این چند وقت اخیر دیدم هم همین بود. بسیجیه اگر در موقعیت مخالفه قرار میگرفت ، به همون شکل عمل میکرد ، مخالفه هم اگر زورش میرسید و باتون داشت ، توی سر بسیجیه میزد :roll: . یک جمله قشنگی هم چند سال پیش خوندم. نوشته بود اونهایی که به دیکتاتور معترضند ، مخالف دیکتاتوری نیستند، فقط ازین ناراحتن که چرا خودشون ، اون دیکتاتوره نیستن :wink:
    همینطور کسانی که به دزدی و فساد و امریکا !! معترضن.
    آدمی دیدم که صدای مرگ بر امریکاش گوش فلک و ایضا گلوی خودش را پاره میکرد ، ولی برای یک سفر ماموریت امریکا ، مثل سگ پاچه دیگران را میگرفت و وقتی موفق به گرفتن ماموریت شد ( طرف ، خانمی بود که شوهرش هم سپاهی بود)، چنان از اعماق دل لبخند میزد که میشد انتهای روده بزرگش را از داخل دهانش دید.

    [پاسخ]

  45. اسماعیل مرتضایی
    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۲۰:۵۴ | #45

    اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
    بسم الله الرحمن الرحیم
    ۳-با حکمت و اندرز نیکو به راه پروردگارت دعوت کن و با آنان به [شیوه‏اى] که نیکوتر است مجادله نماى در حقیقت پروردگار تو به [حال] کسى که از راه او منحرف شده داناتر و او به [حال] راه‏یافتگان [نیز] داناتر است (۱۲۵) قران کریم

    برای اولین باره سایت شما باز کردم کاری به مواضعتان ندارم فقط میخواستم مسئله ای را تذکر بدم .
    برای اولین بار مردم چند سالیست که با توجه به امکانات فضای مجازی در کشور هر فرد میتونه با استفاده از یک رایانه و مودم نظراتش را در سایتهای همفکر خودش مطرح کنه و سایتها برای اینکه بتوانند مخاطبان خودشان را داشته باشند سعی می کنند با توجه به حفظ مواضعشان نظرات را انعکاس بدهند . این امر امری مبارک است دخالت دادن نظرات احاد جامعه در فضای مجازی اما مسئله ای که بسیار مهم است و ادبیات کامنت گذاری در سایتهاست انسان میتونه نظراتش را اعم از سیاسی اجتماعی اقتصادی با استفاده از کلمات موجه و اثر گذار تر مطرح کنه و دیگران نظرات مخالف و موافق خود را مورد بررسی قرار بدهند .

    و تذکر دوم یقین داشته باشیم روزی که از ازار دیدن مخالف خود لذت می بریم اولا باید در ایمانمان به خدا شک کنیم و ثانیا این حق را برای دیگران قایل میشویم که مخالفین ما از ازار دادن ما لذت ببرند فضایی که در حال حاضر در کشور شدید جا افتاده مخلفین بسیج سعی می کنند
    بهر صورت اونها رامورد توهین و ازار قرار بدهند و حتی بعضا افراد عادی بدلیل داشتن محاسن و لباس ساده مورد توهین و تحقیر و اذیت و ازار قرار گرفتندو اقایان با تفکر غالب بسیجی امروز هرکس را که مثل خودشون فکر نکنه مزدور . ریزشی فاسد و فاسق و بی بصیرت معرفی میکنه حتی اون فرد اگر مرجع تقلید باشه
    اقایان بسیجی از یک کهنه رزمنده با سابقه بشنوند که شما ماحصل خون بهترین فرزندان اسلام و ایران پس از زمان رسول خدائید افرادی که حتی گناه را به مخیله خود راه نمیدادند چه رسد
    به فعل انراببین منطق قران در خصوص برخورد با دیگران چیست.
    بسم الله الرحمم الرحیم
    پس به [برکت] رحمت الهى با آنان نرمخو [و پرمهر] شدى و اگر تندخو و سختدل بودى قطعا از پیرامون تو پراکنده مى‏شدند پس از آنان درگذر و برایشان آمرزش بخواه و در کار[ها] با آنان مشورت کن و چون تصمیم گرفتى بر خدا توکل کن زیرا خداوند توکل‏کنندگان را دوست مى‏دارد (۱۵۹)قران کریم

    اگر دنبال شوکر و دستبند و اسپری فلفل و اسلحه هستی بمحض اینکه غایله ختم بشه همه رو ازت میگیرند و هزار تا شاکی پیدا میکنی و اگر بدنبال دین خدا هستی تقوای الهی را پیشه کن و بدان خدا بواسطه دو گوهر گرانبهای عقل و اختیار فردای قیامت از کوچکترین فعل تو که ظلم در ان نهفته باشد نمی گذرد
    باز بگو کفار مزدور اجنبی و بریده و بی بصیرت اونجا این حرفها را ادم قبول نمی کنند .
    دستورات خدا واضح و مشخص در قران سیره رسول الله و اولیا الله امده البته سعی کن خودت تحقیق کنی وبفهمی نه جوابگوب فهم دیگران باشی

    [پاسخ]

  46. دردمند
    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۱۰:۰۶ | #46

    امیدجان منم باعلیرضاموافقم مواضب باش خدایی نکرده مغلوب مظلوم نماییها نشی من نمیگم فحاشی خوبه ولی مراقب باشیم بابزرگ کردن اخلاق حداقلی (فحاشی)اخلاق حداکثری موردنظرتشیع(ولایت مداری )روزمین گیر نکنی حواسمون باشه دوررنخوریم من مطمینم نشراین کلیب درراستای همون توطیه معروف “گزاره های اخلاقی علیه دینه”
    دوست دترم نظرتو بدونم

    [پاسخ]

  47. مسلم
    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۱۴:۱۳ | #47

    شما بچه “غیر”حزب اللهی ها هر چی بیشتر از این کارها بکنید بیشتر ذات خودتون رو نشون می دید. دلم نیومد اسمی که خودتون روی خودتون گذاشتید رو بکار ببرم و از این بابت عذر خواهی می کنم. یه زحمت دیگه هم بکشید و این چند تا بچه منطقی و مثبت باقی مونده مثل آقای آهستان روهم تکفیر کنید و بفرستیدشون توی اردوگاه وسطی. ما از آقایون عاقل جناحهای مخالف استقبال می کنیم.
    امضا: یکی از آدمای حد وسط( نه چپ نه راست، نه ذوب در ولایت فقیه نه ضد ولایت فقیه)

    [پاسخ]

  48. مجید
    ۲ خرداد ۱۳۹۰ در ۱۵:۲۷ | #48

    مرگ بر ضد ولایت فقیه
    حالا هر کی میخواهد باشد وکیل وزیر آخوند طلبه نظامی بازاری بیسواد با سواد
    هر کس که باشد
    مرگ بر ضد ولایت فقیه

    [پاسخ]

    ی پاسخ در تاريخ شهریور ۲۹م, ۱۳۹۰ ۳:۱۸ ق.ظ:

    کار از مرگ هم گذشته …
    تو این دوره هرکی ضد ولایت میشه وطن فروش هم می شه :mrgreen:

    [پاسخ]

  49. مهدی
    ۱۲ اسفند ۱۳۹۰ در ۱۳:۱۹ | #49

    تو این مطلب باید از دانشجو ها عذر خواهی بشه ما هم دانشجو بودیم مثل این بسیجیا تو دانشگاه دارقوزآباد علیا هم درس نخوندیم ولی نمیدونم چرا هر جا این اوباش بسیجی میریزن به الواتی مینویسن پای دانشجو ها والا ما تو دانشگاه همچین ارازلی ندیدیم اونقدر هم شعورمون میکشه که بین تاج و عمامه فرقی قائل نباشیم و برای هر مسئله ای لشگر کشی نکنیم و چماق بدست نگیریم اون آقا یا خانمی که به اسم وطن پرست کامنت گذاشته علی پرست مینوشتی بهتر بود

    [پاسخ]

برگه نظرات
1 2 7855
  1. ۸ اسفند ۱۳۸۹ در ۲۳:۱۲ | #1
  2. ۹ اسفند ۱۳۸۹ در ۰۷:۰۵ | #2
  3. ۹ اسفند ۱۳۸۹ در ۲۱:۵۲ | #3
  4. ۱۲ اسفند ۱۳۸۹ در ۲۳:۱۲ | #4
  5. ۱۳ اسفند ۱۳۸۹ در ۱۲:۲۸ | #5
  6. ۲۳ اسفند ۱۳۸۹ در ۰۶:۲۸ | #6
  7. ۶ مهر ۱۳۹۰ در ۱۵:۳۰ | #7
  8. ۲۵ دی ۱۳۹۰ در ۱۱:۲۹ | #8
  9. ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ در ۲۲:۴۳ | #9

:D :-) :( :o 8O :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: