خانه > اينترنت, جامعه > ریشه یابی اهانت‌های اخیر به مقدسات شیعه

ریشه یابی اهانت‌های اخیر به مقدسات شیعه

توهین‌های اخیر به مقدسات شیعه، مساله تازه‌ای در دنیای مجازی نیست. اشتباه است اگر تصور کنیم که این مساله از سر غفلت و یا شوخی چند کاربر عادی فیس بوک شکل گرفته است.

دوستانی که سه چهار سال پیش عضو سایت بالاترین بودند، حتما یادشان هست که بالاترین یکی از سایت‌های اصلی اهانت کننده به اعتقادات دینی و مقدسات مذهبی بود. اوج این اهانت‌ها ایام شهادت و ولادت ائمه معصوم شیعه بود که کاربران بالاترین با لینک‌ها و نظرات اهانت آمیز خود، ذاتشان را نشان می‌دادند. آن روزها جمعی از کاربران مذهبی که برخی از آنها هنوز هم در وبلاگستان حضور فعالی دارند، با هم قرار می‌گذاشتند که در این مناسبت‌ها از عقاید شیعه دفاع کنند که من هم یکی از آنها بودم.

البته بالاترین علی رغم ادعاهای مضحک مسئولانش مبنی بر ایجاد محیطی آزاد برای حضور همه عقاید و تفکرات، عملا اجازه فعالیت به کاربران مذهبی را نمی‌داد. لینک‌های مذهبی و سیاسی مرتبط با جمهوری اسلامی و یا دنیای اسلام با حمله هماهنگ کاربران بالاترین، از دور خارج می‌شد. به عنوان مثال بعید بود اخباری از جنایات اسرائیل در لبنان و فلسطین به عنوان لینک داغ به صفحه اصلی برود، حال آنکه لینک‌های حاوی مطالب غیراخلاقی، ضددینی و و ضد اسلامی جزو اولویت‌های کاربران بالاترین بود.

خوشبختانه خیلی زود متوجه شدم که حضور و فعالیت در بالاترین و اصلا سروکله زدن با چنان جماعتی یکی از اشتباهات بزرگ زندگی ماست. به همین علت علی‌رغم مخالفت برخی دوستان، خداحافظی کردم و دیگر نگران لینک‌های بالاترین نبودم. چون اعتقاد داشتم که این جماعت جزو متوهم ترین آدمهای مملکت ما هستند که هرگز جرات حضور در دنیای حقیقی و مردمی را ندارند. آنهم با چنین اعتقادات سست و مسخره‌ای!

آن روزها گذشت. رسیدیم به انتخابات ۸۸ و حوادث بعد از انتخابات. بالاترین یکی از سایت‌های اصلی حامی جریان سبز شد! با مدیریت مسئولان بالاترین، لینک‌های هنری و فرهنگی و حتی غیراخلاقی، جای خود را به موضوعات سیاسی مخالف جمهوری اسلامی داد. بالاترین تبدیل شد به یکی از اصلی‌ترین پایگاه‌های ایجاد شایعه و دروغ علیه نظام.

آن روزها ایراد من به برخی از دوستان سبز و اصلاح طلب این بود که چرا این قبیل آدم‌ها و سایت‌ها که سابقه‌شان کاملا برای همه ما روشن است، باید از جنبش سبز شما حمایت کنند؟! پاسخ این بود:«هدف مشترک!» اما هدف مشترک با چه کسانی؟ هدف مشترک حتی با آدم‌هایی که از اساس با فکر و عقیده و دین شما مخالفند؟ چرا باید یک جنبش اینقدر بی‌در و پیکر باشد که هر آدمی با هر عقیده‌ و مرامی عضوش باشد؟ (توجه داشته باشید که عضویت با حمایت فرق دارد. ممکن است افرادی در انتخابات از یک کاندیدای خاص حمایت کنند اما این مساله با تشکیل یک جبهه یا جنبش و عضویت گروه‌های مختلف فکری و عقیدتی و سیاسی در آن تفاوت دارد. )

نتیجه‌ این ائتلاف مسخره و هدف مشترک را در روزهای اخیر دیدیم. برخی کاربران فیس بوک کمپینی راه انداختند برای اهانت به امام دهم شیعیان. اکثر آنها کاربرانی هستند که شکل و شمایل و رنگ و عنوانشان، منتسب است به جریان سبز. برخی حتی عضو ستاد مرکزی موسوی بودند!

چند روز پیش در گوگل ریدر به این مساله اشاره کردم که بالاخره مرز بین دوستان اصلاح طلب مذهبی، با این آدمهای هتاک کجاست؟ چرا چنین آدمهایی باید در جنبش سبز حضور داشته باشند؟ دوست عزیزی پاسخ داد «مبنای اتحاد ما امام هادی نبود!» معنای روشن این حرف این است که ما حاضریم برای مخالفت با جمهوری اسلامی یا ولایت فقیه، با هر آدمی هدف مشترک داشته باشیم حتی با دشمنان اهل بیت!

البته خوشبختانه بیشتر فعالان اصلاح‌طلب دنیای مجازی، شدیدترین مواضع را در برابر اهانت‌های اخیر گرفتند که اصلا مساله عجیبی نیست. چون از آدم مسلمان معتقد، انتظاری جز این نیست. ما هم هرگز قصد نداریم که این اهانت‌ها را به اصلاح طلبان منتسب کنیم و ادعا نمی‌کنیم که موسوی و کروبی و یا سایر اصلاح طلبان چنین اعتقاداتی دارند، حرف ما این است که چرا فضا را برای جولان دادن چنین آدمهایی فراهم کرده‌اند و یا با چنین افرادی متحد شده‌اند؟ خوشبختانه در روزهای گذشته این مساله برای برخی دوستان اصلاح طلب هم مشخص شد که چندان نباید به چنین ائتلاف‌هایی دلخوش باشند.

کاش امروز که متوجه مساله شده‌اند، صورت مساله را پاک نکنند! بنشینند و بیندیشند چرا به چنین جایی رسیده‌اند؟ چرا جنبشی که ادعا می‌کرد ریشه در فرهنگ اهل بیت دارد، به چنین وضعی رسیده است؟ آیا یکی از دلایلش این نیست که مبنای تشکیل چنین جنبشی از اساس اشتباه بود؟

چه بخواهید چه نه، چه دوست داشته باشید چه نه، چه تکذیب کنید چه نه، جنبش سبزی که بعد از انتخابات به وجود آمد، ترکیب نامأنوسی بود از عقاید مختلف دینی، غیر دینی و حتی ضد دینی! این ترکیب عجیب و غریب، با آنچیزی که ادعا می‌کردید، منافات داشت.

و ختم کلام اینکه : با آل علی هر که در افتاد، ور افتاد!

پی‌نوشت: اینکه در این مطلب فقط به بالاترین اشاره کردم، معنایش این نیست که سایر سایتهای منتسب به این جریان، وضعیت بهتری دارند. بالاترین نماد لمپن‌های جنبش سبز است، در حالی که سایتهای دیگر از قبیل رادیو زمانه با شکل و شمایل روشنفکری و به بهانه بحث‌های علمی، به مقدسات و عقاید دینی و مذهبی شیعه حمله می‌کنند!

لینک های مرتبط:

خداحافظ بالاترین

خداحافظ بالاترین، سلام فرند فید!

بالاترین نماد واقعی جنبش سبز ایران

تعیین درصد جانبازی و شهادت در بالاترین

  1. تازه وارد
    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۰۹:۰۰ | #1

    با آل علی هر که در افتاد، ور افتاد!

    [پاسخ]

    کانون وبلاگ نویسان فتح پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۴:۳۹ ب.ظ:

    موافقم ، واقعا همین طور هست …

    [پاسخ]

  2. سیدنوید
    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۰۹:۰۷ | #2

    به نام خدا
    برای من چیزی که جالب است اینه که سایت بالاترین به بعضی از آقایونی که مخالف نظام هستند لقب حجت الاسلام میده و برای اسم پیامبر کوچک ترین حرمتی که قائل نیستند کلی هم به تمسخر و توهین دست می زنند
    واقعا راه حق امروزه خیلی واضح است
    به نظر من کاربران بالاترین چندنفرند که مشکل روحی روانی دارند اونا میخواند با مشت خاکشون جلوی آفتاب رو بگیرند ولی نمی دونن که حق حق است و شما که هیچی اگه از۶ملیارد جمعیت دنیا۵ملیارد و۹۰۰ملیون نفر رودروی حق و حقیقت بایستند باز هم پیروزی نهایی با حق است
    در ضمن میخواستم با این پستم اولا به امام زمان آجرک الله بگم دوما به تمامی دوستانی که واقعا در این چند روز اخیر خونشون به غلیان افتاده تسلیت و تعزیت بگم
    اللهم عجل لولیک الفرج

    [پاسخ]

    آگاهي پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۳۱ام, ۱۳۹۰ ۱۰:۵۱ ق.ظ:

    دوست عزیز امام زمان ظلمهایی که تو مملکت شده را ول کرده فقط از توهین به پدبزرگشون نارحت بشه؟بابا اصل دین که مبارزه باظلم است را ول کردید چسبیدید به ظاهرش…از دین قل قل کردنش یاد گرفتید

    [پاسخ]

    سیدنوید پاسخ در تاريخ خرداد ۴ام, ۱۳۹۰ ۱۰:۱۰ ب.ظ:

    جالبه که کسانی فریادمبارزه رو سر می دهند که خودشون ظالم اند
    بعدش هم جناب آگاهی لطفا کلی گویی نکنید
    ضمنا ما هم هدفمون مبارزه با ظلم است

    [پاسخ]

  3. سالار
    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۰۹:۳۵ | #3

    آقای مشایی و احمدی نژاد هم یک روزی خود را اصولگرا می دانستد و با حمایت اصولگرایان روی کار آمدند آیا ای اخلاقی است که فساد های مالی و افکار انحرافی مشایی را به اصولگرایان نسبت دهیم؟ در جریا ن اعتراض به انتخابات قبل تمام کسانی که به این انتخابات اعتراض داشتند اصطلاحا سبز خوانده شدند ( هر کسی از ظن خود شد یار من) ضد انقلاب و امثال بالاترین هم همیشه به دنبال موج سواری هستند مثلا اگر در مورد موضع شما در مورد احمدی نژاد بالاترین هم مثل شما با احمدی نژاد مخالف بود میشه گفت شما و بالاترین کلا نظراتتان مثل هم است یا شما چون بالاترین مخالف احمدی نژاده حرف دیگری بزن که شبیه اونا نباشه؟ اونا کار خودشون رو می کنند ماهم کار خودمون نمیشه که همیشه موقع اعلام موضع یه سری به سایت اونا بزنیم تا یک وقت شباهتی نباشه من به عنوان یک شیعه دوستدار انقلاب و امام و معترض انتخابات و ایضا منقد رهبری (به خاطر پشتیبانی از احمدی نژاد و بی تدبیری در حل مسائل بعد از انتخابات)از بالاترین و امثالهم و از هرچی ضد انقلاب و دشمن و تمام مزخرفاتی که ضد دین و ضد ائمه می گویندبیزارم قل یا ایهاالکافرون لا اعبد ما تعبدون و لا انتم عابدون ما اعبد و لا انا عابد ما عبدتم و لا انتم عابدون ما اعبد لکم دینکم و لی دین

    [پاسخ]

    سیدنوید پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۰۹ ق.ظ:

    سالار جان بحث اینه که اونا میگن فلان روز بریزید بیرون طرفداران جنبش سبز می ریزند
    اونا میگن فلان کار رو کنید باز هم جنبش سبز هم همان کار رو انجام می ده
    شماها باید از این بترسید که هدفتون با این افراد پلید فعلا یکی است حضرت امام میگفتن که کاری نکنید که دشمنتون بشه دوست واز شما تعریف وتمجید کنه
    اوناها با ما هم هدف نمی شن مگه ماها ازشون پیروی کنیم
    این رو خدا میگه
    در رابطه با رهبری شما مطمئن هستید که تحت تفکر اونا نیستید
    اخوی یکی از نشانه های آخرالزمان دجال است
    در تاریخ به آدم های دروغگو دجال میگفتن
    الان شما ببینید منبع خبرتون چیه ؟ ببینید اونا خیرو صلاح ما رو میخوان ببیند اونا اسلام رو میخوان؟
    درباره قضیه اخیری که پیرامون دولت بود وشاید هم هنوز هست چیزی که تابلو است خوشحالی دشمنان این مملکت است
    کلا به عنوان یک برادر کوچکتر به شما نصیحت میکنم که گول دشمنان رو نخورید و در آخرالزمان برسر عقاید اسلامیتون استوار بایسیتد
    پاینده باشید برادر کوچک شما سیدنوید

    [پاسخ]

    جمیل پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۲۸ ق.ظ:

    تو عصر ارتباطات بگو چیکار کنیم که کسی ازمون تعریف نکنه که یه وقت ناراحت
    نشین؟
    شما یه بیانیه از میر شجاع بیار که از این خارج نشین ها دفاع کرده

    سایت کلمه مرجع سبز ها بود تا موقعی که میر بزرگ بود

    ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تا سایت و خبرگزاری و روزنامه رو چطوری میشه کنترل کرد؟

    [پاسخ]

    سالار پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۲۹ ق.ظ:

    عزیز برادر اتفاقا منبع خبری من همین روزنانه ها و صدا و سیما و فر مایشات رهبری است ما با ایشان دشمن نیستیم انتقاد داریم کجا باید اعتراضات رو پیگیری کنیم ؟من شخصا در راهپیمایی های بعد از انتخابات شرکت می کردم البته بعد از روز قدس که بعض افراد شعارهای انحرافی دادند دیگه شرکت نکردم ولی این به معنی قانع شدن امثال ما نیست به معنی جدا کردن راهمان از افراطی ها و ضد انقلاب بود. قبول دارید که وقتی نظام حاضر به پذیرش انتقادات و اعتراضات ما نباشه ما ظاهرا ساکت میشیم و عناصر افراطی میدان دار می شوند. آن وقت هر چه آنان می کنند به پای ما می نویسیدبالاترین نماینده معترضان نیست نظام تمام رسانه ها و بلندگو های واقعی معترضان را می بنددمیخواهد القا کند که بالاترین و ضد انقلاب یعنی معترضین

    [پاسخ]

    سیدنوید پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱۰:۰۵ ب.ظ:

    سالارجان شما می بایست مطالبات خودتون رو از طریق قانون پیگری کنید

    سالار پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۲۷ ق.ظ:

    سید جان حرف از قانون زدی حرف بسیار به جایی است طبق قانون اساسی گروه های معترض حق انجام راهپیمایی و گردهمایی دارند.حق استفاده از تریبون های عمومی دارند حق درخواست باز شماری آرا زیر نظر یک گروه مرضی الطرفین دارند و …نمی خواهم به عقب برگردم و بی قانونی های مجریان انتخابات را بشمرم ولی خداوکیلی از این حرف ها گذشته این دولتی که این روزها آوازه بی قانونی و دور زدن قانون اش همه جا را پر کرده و از هر وسیله ی مشروع و نا مشروع (رمالی و جادوگری) برای رسیدن و باقی ماندن در قدرت استفاده می کند بعید است که در انخابات با توجیهات خاص خود دست به تقلب بزند ما بی بصیرت شما که بصیرت دارید به ای سوال پاسخ دهید.

    [پاسخ]

    همسنگریها پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۹:۴۳ ق.ظ:

    من در جواب این دوست عزیز بگم ملاک حال افراد هستش شما یقین بدون با این افراد هم برخورد میشود.

    [پاسخ]

    آگاهي پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۳۱ام, ۱۳۹۰ ۱۰:۵۴ ق.ظ:

    این ملاک حال فعلی افراده خیلی جمله باحالیه…مثلا تا دیروز احمدی ن»ادادم خوبی بود و میشد با ابزار قراردادنش اصلاح طلب ها را از بین برد و لی الان ضد ولایت شده و چون معیار حال فعلی افراده باید طرد بشه…کلاً خیلی باحالید

    [پاسخ]

    سیدنوید پاسخ در تاريخ خرداد ۴ام, ۱۳۹۰ ۱۰:۱۲ ب.ظ:

    ما مثل شما نیستیم که اگه یکی با سر رفت تو لجن ازش حمایت کنم

  4. ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۰۹:۳۵ | #4

    خدا خیرت بده

    [پاسخ]

  5. جمیل
    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۰۹:۳۹ | #5

    اقای حسینی!
    سبز ها همه کافر
    همه ملحد
    همه بی دین

    دو سال تموم دارید تهمت میزنید و دروغ میگید مثل ریگ بیابون
    ولی خدا جای حق نشسته عزیز جان
    چنان عزابی بر شما مسلمانان!! نازل بشه که تو تاریخ بنویسن
    نفرین ادم های کمی پشت سرتون نیست مراقب باشین!

    [پاسخ]

    تازه وارد پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۹:۴۶ ق.ظ:

    اولا اقای حسینی نگفتند همه ی سبزها کافرند.
    ثانیا عذاب درست است نه عزاب
    ثالثا این طوری میگی میترسیم ها :mrgreen:

    [پاسخ]

    جمیل پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱۰:۰۳ ق.ظ:

    باز خدا خیر بده ماهارو که از خدا میترسیم
    بعضی ها لباس پیغمبر خدا تنشونه و اسم سید روشونه اما انگار نه انگار!

    [پاسخ]

    سیدنوید پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۱۲ ق.ظ:

    جناب جمیل کی گفته ملحد ؟ کی گفته کافر؟
    ما اول تهمت زدیم یا شما ؟ دعوای خیابونی رو کی شروع کرد؟
    بله ما هم اعتقادمون اینه که خدا جای حق نشسته و سزای خائنین رو میده سزای اونایی رو میده که چادراز سر زنان کشیدن سزای اونایی که روز عاشورا چه ها که نکردند رو میده

    [پاسخ]

    جمیل پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۲۱ ق.ظ:

    اقا تو همین کامنت داری تهمت میزنی
    محض رضای خدا یه فیلم از بزن و بکوب مشخص!!! از جنبش سبزی ها تو عاشورا بزار
    یه سند معتبر از کشیدن چادر از سر زنان ندارین
    یه سند همین دوستمون اقای حسینی داشت که رو کرد!!
    میدونی کدومو میگم؟؟
    همون که مردم خشمگینی که از برخورد ناجوانمردانه بسیج تو روز عاشورا عصبانی بودن
    داشتن به حساب یکشون رسیدگی میکردن!
    البته یه سند دیگه ام گذاشته بود که بعدا مشخص شد که شعبه اش به طیف شمامیخوره
    با دلیل حرف بزن و از باسمه ای گویی پرهیز کن

    [پاسخ]

    آقای آهستان آهسته تر! پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۴۵ ق.ظ:

    از کجا فهمیدید بسیجی بود؟
    تازه اگه ۱۰۰ درصد قبول کنیم بسیجی بود
    این شعر هم بخونید بدک نیست

    گنه کرد در بلخ آهنگری
    به ششتر زدند گردن مسگری؟!!!!

    یه عکس امام رو از اون زیر ماشین در آورد اون طور وحشی گری زدنش.

    اصلا مگه شماها نمی گید خط امامی هستید؟ عکس امام رو از زیر ماشین یکی در بیاره می گیرید میزنیدش؟

    زرشک!
    بابا بیخیال.

    جمیل پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۳۴ ب.ظ:

    شما خودتو ناراحت نکن
    نعوذب الله خدا بگه اشتباه کردین و مجرمین خدا رو هم به سخره میگیرین

    رامین پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۷:۲۹ ب.ظ:

    من مانده ام. اگر وقایع عاشورا۸۸ توهین به امام حسین بود، پس چرا مراجعی همچون آیت اله وحید خراسانی و صافی گلپایگانی و موسوی اردبیلی که در برابر کوچکرین انحرافات دینی موضگیری می کنند در برابر این توهینها(مثل مراجع هوادار حکومت) اصلا موضعگیری نکردند. در حالی که در پی توهین به حسن خمینی در ۱۴ خرداد با صدور بیانیه هایی این کار شما بسیجی ها را محکوم کردند. آیا از دیدگاه این مراجع حسن خمینی جایگاه بالاتری نسبت به امام حسین دارد!!؟؟؟
    پس نتیجه میگیریم داستان این توهین ها در عاشورا دروغی بیش نبود. وگر نه این مراجع زودتر از همه موضعگیری می کردند.

    سیدنوید پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱۰:۱۴ ب.ظ:

    اول جواب جمیل؛کجا من تهمت زدم ؟شما واقعا نمی دونید که اولین تظاهرات کجابود و به دستور چه کسی؟؟؟ بابا من که نمی تونم برای بدیهیات هم مدرک رو کنم
    در جواب رامین باید بگم من تابع ولایت فقیه هستم و اصولا چنین اظهارنظرهایی با ولایت فقیه است و اینکه مراجع برای این کار(درعاشورا)بیانیه ندادن میشه گفت که اینها موافق اند؟ به نظر شان مراجع بالاتر از اینه که در مقابل هر چی بیانیه بدن ضمن این که خیلی دیگه از مراجع هم بیانیه ندادن
    استدلال شما برام جالب بود با این استدلال باید تمام مراجع همیشه بیانیه بدن مثلا در جریان بمب گذاری در حسینیه در شیراز تمام مراجع باید بیانیه میدادند
    این که نشد حرف
    سکوت که علامت رضا نیست

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱۰:۲۵ ب.ظ:

    واقعا اگر سندی باشد تغییر موضع میدهید ؟
    یا فقط میخواهید کل بندازید ؟

    باور کن اگر با چشمان خودتان هم ببینید باز هم می گویید فتوشاپه!

    رامین پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۱۰ ب.ظ:

    در جواب سید نوید. “به نظر شان مراجع بالاتر از اینه که در مقابل هر چی بیانیه بدن ضمن این که خیلی دیگه از مراجع هم بیانیه ندادن” نفهمیدم چی شد. شما که این وقایع را پیراهن عثمان کرده بودین و برای ما بخاطر شکسته شدن حرمت امام حسین یک و نیم سال تمام
    ما هر حرف حق و ناحق میزنیم شما آن حرمت شکنی های دروغین و ۹ دی را به سر ما می کوبیدید الان که جوابی برای این سوال من ندارید این توهین ها را تبدیل به “هرچی” کردید که شان مراجع در برابر پاسخ به آنها بالاتر هست!!! خوب حالا شان مراجع در برابرپاسخ به توهین های عاشورا بالاتر هست قبول، موضعگیریشان درباره وقایع۱۴ خرداد ۸۹ که توهین شما بسیجیا به سید حسن خمینی بود چطور؟ چه جوابی برای گفتن دارید؟ آیااین وقایع مهمتر از وقایع مورد ادعای شما در عاشورای ۸۸ هست؟

    رامین پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۲۱ ب.ظ:

    در جواب پسر شجاع: اگر واقعا از مراجعی که اسم بردم سندی همچون بیانیه و یاسخنی ضبط شده(فیلم)و یا مطلبی در پایگاه اطلاع رسانیشان درباره محکومیت حوادث عاشورا داری بیاور.من خودم گشتم نبود. من آنقدر ظرفیت دارم که با دیدن یک سند معتبر کل حرفهایم را در این باره پس بگیرم.

    رامین پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۳۸ ب.ظ:

    ضمناعلاوه بر مورد ۱۴ خرداد، مراجعی که بخاطر نشان دادن تصویر حضرت عباس در یک سریال(مختارنامه) آن واکنش تند را از خودشان نشان می دهند چطور برای حرمت شکنی امام حسین آنهم در ملا عام هیچ واکنشی نشان ندادند؟
    آقای پسر شجاع، همانطور که من گفتم در صورت ارایه سند سخنانم را پس میگیرم، متقابلا در صورتی که سند نداشته باشی شما هم حرف خودت را درباره عاشورای ۸۸ پس بگیر و در مقابل هر حرفی آن ادعاها را مطرح نکن. قبول؟

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۱۰:۳۱ ق.ظ:

    یعنی شما واقعا توهینهایی را که در روز عاشورا کردند و هلهله و شادی و کف و سوت و …
    که همین الان هم در سایتهای مختلف کلیپش وجود داره و شعارهای مرگ بر اصل ولایت فقیه و ..را قبول ندارید ؟

    شاید این آیت الله ها یا فرصتش را ناشتند یا فیلمش را ندیدند…اما بزرگان دیگری دیدند و اعتراض کردند
    اما دلیل نمیشه اتفاق نیافتاد ..
    اگر اهل حقیقت باشی مطلب را میگیری برادر من

    رامین پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۶:۱۷ ب.ظ:

    ببینم پسر شجاع، سند مربوط به یوتیوب را واسه من گفتی؟ در آنجا فیلم محکومیت
    است؟ اگه میشه لینکشو بذار. ممنون میشم.

    همسنگریها پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۹:۵۱ ق.ظ:

    حق را با آدم ها نسنجید آدم ها را با حق بسنجید اگر فلام مرجع محکوم نکرد نتیجه میگیریم هلهله کردن در عزای حسین(ع) ایرادی ندارد این منطق شماست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من دوست خودم را در ۲۶ خرداد ۸۸ از دست دادم شهید شد ۳ روز بود پدر شده بود به خاطر آماده باش ها حتی زن و بچه خودش را هم ندید شما جماعت سبز چطور می خواهید جواب بدی به بچه اون ها؟؟؟؟؟؟جرمش فقط بسیجی بودن بود که با بلوک از ساختمان ۵ طبقه زدید تو سرش.بسه دیگه بسه ۱ سری آدم که فقط آمده بودید واسه آزادی جنسی آزادی از نوع بی بندو باری میخوای این هم منکر بشی آره اقای جمیل؟چشمات را باز کن بابا بسه دیگه خاطرات گند اون روزها رو تکرار نکنید

    [پاسخ]

    جمیل پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۱۰:۲۸ ق.ظ:

    با سند و مدرک حرف بزن همسنگر عزیز
    یه دونه شهید نتونستید جور کنید اگه بود که صدا و سیما هر روز تو بوق
    و کرنا میکرد برادر.
    ولی در امر شهید سازی موفق بودید شهید ژاله رو میگم
    با سند بریم جلو رفیق
    ۱-یک سند مشخص از هلهله کردن و رقصیدن و قران اتش زدن و مسجد و هیئت تخریب
    کردن و پرچم امام حسین سوزاندن برام بیار
    ۲-سند کاملا مشخص از جنایات هواداران سبز که منجر به مرگ بسیجیان مظلوم شده
    البته منتظرم که تو هم از من سند بخوای

    [پاسخ]

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۳:۱۱ ب.ظ:

    شهید حسین غلام کبیری
    شهید ناصر امیر نژاد

    شهیدان فاطمه رجب ‌پور
    و مادر وی سرور برومند

    شهید صانع ژاله
    شهید محمد مختاری

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۳:۱۲ ب.ظ:

    توی سایت یوتیوب برو هر چی سند میخوای هست
    این سایت از خودتونه ازرژیم نیست

    جمیل پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۳:۳۸ ب.ظ:

    ما که هرچی گشتیم چیزی ندیدیم ولی مدارک علیه شما خیلی زیاده ها
    یه سرچ کوچیک تو یوتیوب بدک نیست

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۳۷ ب.ظ:

    وقتی خودم حضور داشتم و هلهله و کف و سوت را با چشم خودم دیدم اونوقت بیام حرفمو پس بگیرم ؟
    وقتی نمیخواهید قبول کنید قضییه ایراد بنی اسرائیل پیش میاد ..

    اما متاسفانه تمام اینها حقیقتی است که اتفاق افتاده ….

    وقتی کانالهای ماهواره ای مرتب داشتند صحنه کف و سوت و شعار مرگ بر اصل ولایت را نشان میدادند دروغ بود ؟
    اونم کانالهای بی بی سی فارسی و صدای آمریکا !!

    اینها که از دوستان و حامیان شما هستند …

    آگاهي پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۳۱ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۰۶ ق.ظ:

    همسنگریها نوشته:
    من دوست خودم را در ۲۶ خرداد ۸۸ از دست دادم شهید شد ۳ روز بود پدر شده بود به خاطر آماده باش ها حتی زن و بچه خودش را هم ندید شما جماعت سبز چطور می خواهید جواب بدی به بچه اون ها؟؟؟؟؟
    پسر شجاع نوشته:
    شهید حسین غلام کبیری
    شهید ناصر امیر نژاد

    شهیدان فاطمه رجب ‌پور
    و مادر وی سرور برومند

    شهید صانع ژاله
    شهید محمد مختاری

    من هرچی گشتم نفهمیدم کدومشون ۳ روز بود پدر شده بودن؟شهید غلام کبیری که ۱۸ ساله بودن!!
    ولی در مورد بقیه شهدا که اسمشون ذکر شد می خواستم بگم دوست عزیر قربونت برم پسر شجاع اینکه محمد مختاری و ناصر امیرنژاد سبز بودن که دیگه اظهر من الشمسه بابا جان
    طرف تو فیسبوکش زده من سبزم و ضد حکومت بعد شما مصادره اش میکنید
    البته ما همچنان منتظریم تا دوستمون آقای همسنگریها اسم دوست شهیدشون را بگن

    رامین پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۶:۲۵ ب.ظ:

    همسنگری، حرف تو شبیه این است که در برخورد قذافی آدمکش با مخالفانش یکی از افسرانش بمیرد و قذافی بگوید که مخالفانش باید جواب زن و بچه هاش رو بدن. مرد حسابی اگه از طرف شما ۲ نفر بسیجی ها کشته شده از این ور حداقل ۶۰-۷۰ نفر کشته شده است. در ضمن حداقل ۵-۶ تا از
    کشته شده های عاشورا و ۲ تا از کشته های ۲۵ بهمن را به اینها اضافه کنید. انصاف هم خوب چیزی هست.

    [پاسخ]

    رامین پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۶:۲۹ ب.ظ:

    ضمنا من نگفتم هلهله کردن در عاشورا ایراد ندارد، بلکه گفتم همش ساختگی و دروغ می باشد.

    رامین پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۶:۵۷ ب.ظ:

    شما هم شدین مثل احمدی نژاد که هر وقت مراجع او را به حضور نمی پذیرن ، او این تقصیرا رو به گردن مراجع می اندازد.

    رامین پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۴۲ ق.ظ:

    در جواب پسر شجاع: اگر منظورت همان فیلم کف و سوت و هلهله ای باشد که در اخبار سراسری نیز پخش شد و در آن فیلم این آدما با امنیت تمام و در نیم متری دوربین تلویزیون هرکاری
    دلشان خواستند کردند، مرا یاد فیلم کارناوال عاشورا در ۲ خرداد۷۶ می اندازد. قضیش که یادتان هست.
    البته جنبش سبز هم در عاشورا منفعل نبود و در مقابل هر کتکی و کشتاری که اتفاق میافتاد عکس العمل نشان میداد. فیلم محاصره پلیس و بسیجیها در عاشورا که یادتان هست.
    دلیل اینکه از وقایع عاشورا به این اندازه به تلخی یاد میکنید اینست که نه بخاطر توهین (که کار ساختگی افراد خودتان بود- کارناوال عاشورای۲-) بلکه بخاطر درگیری رودر روی جنبش سبزیا و خلع سلاح شما ها در بعضی صحنه ها (علیرغم زیر گرفته شدن و انداخته شدن از بالای پل که منجر به شهادت ۵ تن نیز شد)، میباشد.
    یکی از اقوام ما در تهران که خانشان به محل حوادث عاشورا نردیک بود تعریف میکرد که اکثر معترضین تیپ مذهبی و اعمالشان هم با سکوت و بشکل مذهبی بود ولی بسیجیا برخوردشان خیلی وحشتناک بود.(استفاده بی رویه از باتوم و زنجیر و شلاق و…در هر زمان ممکن).
    در ضمن پسر شجاع تو که گفتی این صحنه های سوت و هلهله را دیدی احیانا از بازیگرا و یا صحنه گردانان اون فیلم نبودی؟

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۹:۱۳ ق.ظ:

    گفتم که شیوه شماها همینه
    دقیقا مانند قوم بنی اسرائیل عمل میکنید
    هر چقدر مدرک و سند بیاوریم یه بهانه دیگه جور میکنید

    چون نمیخواهید قبول کنید ….

    من در تمام صحنه ها حضور داشتم برادر …

    مجرمین و اغتشاشگران باتوم میخوردند نه امامزاده ها

    دختراکان و پسرکان فاسد و هرزه و سگ بازی که دنبال حکومت سکولار هستند و خواب تغییر حکومت را میدیدند باتوم میخوردند
    همانهایی که اکثرشان وقتی دستگیر میشدند مست و لایعقل بودند و قرصهای روانگردان خورده بودند …

    رامین پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۱:۲۸ ب.ظ:

    پسر شجاع، این حرفات مرا یاد حرفای قذافی میاندازد که مخالفینش را سوسک و موش و معتاد خطاب کرد. در ثانی خواب تغییر حکومت هیچ وقت حکم محاربه را ندارد. و گرنه پس اعدامهای مخالفان در بحرین با این توجیه برای آنها قابل قبول میباشد.
    در ضمن شما در روز قدس نیز گفته بودید معترضان همگی روزه خواری میکردند (با اینکه شاید در بینشان تک و توکی بودند) ولی یکی از سرداراتون (سعید قاسمی)بعد از آن روز اذعان کرد که مخالفان در روز قدس ۲ میلیون نفر بودند، البته همشون از خانواده منافقین و ساواکی و روزه خوار بودند. حال سؤال من از شمااینست: که این چه نوع حکومت اسلامی هست که پس از ۳۱ سال در پایتختش ۲ میلیون نفر در ماه رمضان و در یک جا و همزمان روزه خواری میکردند.
    لا اقل اول فکر کنید بعد نسبت بی دینی به مخالفینتان بدین. اگر این همه بی دین در یک شهر باشد این تقصیر حکومت هست، با این که خودم اعتقاد دارم این روزه خواری هم مثل
    توهینهای عاشورا دروغ هست. مگر امکان دارد همه اون ۲ میلیون نفر بصورت هماهنگ به قصد روزه خواری بیرون بیایند. اینها از ادعاهای سردار قاسمی خودتان بود.
    اونا فقط حرف حسابشان این بود که همانطور که اینهمه پول به حزب الله و حماس میدهید همانگونه هم به فکر وضع مملکت باشید. خودتان نگاه کنید بیکاری: ۱۵/۵ درصد، رشد اقتصادی : یک دهم درصد (رتبه آخر خاورمیانه)،۱۴/۵ میلیون نفر(۲۰ درصد) زیر خط فقر. آیا این خواسته ها نادرست بود.

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۲:۵۲ ب.ظ:

    آقای رامین
    هی میگی دروغه دروغه
    یاد موسوی افتادم که به احمدی نژاد لقب دروغگو داد و سر آخر دستش رو شد و رو قبرهای خالی و کشته سازی و شهدایی که زنده میشدند و ادعای خنده دار تقلب و …

    قذافی دیکتاتوریست که مردم ازش متنفرند
    اما حکومت جمهوری اسلامی را همین مردم خواستند و تشکیل دادند …

    در ماه رمضان سبزکها در ملا عام روزه خواری کردند این دروغه ؟ پس چی حقیقته ؟ سخنان کروبی یا بالاترین ؟ یا موسوی /
    ببین برادر …
    گفتم که شیوه شماها همینه میدونی چرا / چون با اعمالتان ثابت کردید که با اصل اسلام و انقلاب و ولایت مخالفید و دنبال حکومتی بی بند و بار و آزاد میگردید
    حکومتی که در آن هدف فقط عشق و حال و فساد و فحشا باشد
    هر کسی هر کسی را گیر آورد رابطه جنسی داشته باشه
    شماها دنبال حکومتی همجنس باز میگردید

    همین افتخار برای شماها بس است که همجنس بازان و بهاییها و منافقین و غربیهای آدمکش دوستان و حامیان شماها بودند …

    اینکه در ملا عام روزهخواری کردید و به شماها چیزی نگفتند رافت اسلامی حکومت را میرسونه .
    ما تا میخواستیم حرکتی انجام دهیم اما ..رهبری عزیز ما را به صبر دعوت میکرد …

    در ضمن در حکومت پیامبر اسلام و ائمه هم مانند شماها وجود داشتند
    در جنگ احزاب یا خندق عبدالله ابن ابی منافق و اعمالش ……

    بعد از پیامبر اسلام امیر مومنان ماند و مسلمانانی بر علیه جانشین پیامبر اسلام ص در جنگهای صفین و نهروان و جمل

    همسر پیامبر اسلام ص عایشه نیز بر علیه امیر مومنان د
    شملها که از عایشه بالاتر نیستید

    ما به کسی نسبتی نمیدهیم بلکه این اعمال شماست که هویتتان را بر ملا میکند ..
    اگر وبلاگ ما بخوانید پستهای زیادی در رابطه با نفاق سبزها نوشتم بخوانی بد نیست…

    رامین پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۴:۱۰ ب.ظ:

    پسر شجاع، من ادعاهامو بصورت مستند و مستدل از گفته های یکی از سرداران اطلاعاتی و همچنین از وضع مملکت آوردم. ولی شما به جای اینکه به من جواب منطقی بدی همش از حرفهای احساساتی و توهین به این و آن استفاده میکنی. معمولا در این نوع مناظرات افرادی همچون تو زود شکست میخورند. اینکه من گفتم روزه خوار ها همانگونه که شما ادعا دارین آنچنانم زیاد نبودند خوب از ۲ میلیون نفر معترض (به اعتراف خودتان) ماکزیمم ۱۰۰۰ نفر شاید از این شیطنتها بکنن و آنهم اکثرا در حد یک بطری آب معدنی و شماهم روی اینا زوم کردین و گر نه خواسته اکثریت معترضان اولویت دادن مشکلات مملکت به جای حزب الله و حماس بود.

    آگاهي پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۳۱ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۰۸ ق.ظ:

    آقای همسنگریها دوست عزیز قربونتون برم: لطفا اسم این دوستتون را بفرمایید؟

    [پاسخ]

  6. سالار
    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۰۹:۵۱ | #6

    بد نیست آدم موقع حرف زدن از خدا بترسه وقتی تهمت می زنید بترس برادر خیلی راحت و بی مبالات تهمت نزن

    [پاسخ]

  7. عون
    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۱۰:۳۸ | #7

    آقای حسینی جان من می تونی تاریخ رو تحریف نکنی!
    آخه این جنبش کی ادعا کرده ریشه در فرهنگ اهل بیت دارد؟
    جنبشی که نماد اصلی اون از ابتدا(به شکل دقیق می گم از ابتدا)اختلاط بی مرز زن و مرد و بی حجابی زنان حاضر در آن بود چه نسبتی دارد با اهل بیت؟
    موسوی نادان با اون وضع افتضاح زنش رو می برد بین مردم کجاش ریشه در فرهنگ اهل بیت داشت؟
    این جنبش از ابتدای تشکیلش فقط هدف دارد:مبارزه با دین مردم و سکولار کردن جامعه ایرانی…
    جان این جمله رو حذف کن که امثال من شرم داریم نام پاک اهل بیت رو در کنار این نام زشت و نحس ببینیم.

    [پاسخ]

    امید حسینی پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱۰:۴۹ ق.ظ:

    برادر عزیز! این حرف من نیست ، عین گفته جناب میرحسین موسوی است که وقتی یه دختر دانشجو، پارچه سبز را جلوی موسوی به زمین انداخت، گفت: جنبش سبز ما ریشه در فرهنگ اهل بیت و امام معصوم دارد!

    [پاسخ]

    غلامعلی یوسفی پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۴۱ ب.ظ:

    جناب عون
    در این سرزمین حتی عرق خورهایمان عاشق اهل بیت هستند.
    عشق اهل بیت چیزی نیست که آنرا مصادره کنی به یکی بدی و به یکی ندی.
    عشق اهل بیت بسیار فراتر وسیعتر و شدیدتر از این تصور شماست.
    حتی کمونیست ها هم ممکن است عشق اهل بیت داشته باشند تا چه رسد به جنبش سبز.
    اصلأ بهتره که اهل بیت را سیاسی نکنید حالا یکی یک غلطی کرد.

    [پاسخ]

    عون پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱:۴۲ ب.ظ:

    البته جناب یوسفی عزیز قبول دارم حرف شما رو….
    یه نمونه از این عشق هم تو روز عاشورا شعله ور شد و بعدش هم همون اراذل شدند مردم خدا جو…..

    عون پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱:۴۲ ب.ظ:

    این جنبش سراپا اسرائیلی تنها چیزی که بهش نمی چسبد همین عشق به اهل بیت است برادرمن….

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱۰:۲۶ ب.ظ:

    عاشق اهل بیت که عرق نمیخوره !

    حافظ اصلی پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱:۳۴ ب.ظ:

    :? منظورتان از وضع افتضاح چیست ؟مگه رئیس جمهور و بدنه هماهشان ادعا نکردند که ما عکس های بی حجاب خانم موسوی را از سطح جامعه جمع کردیم؟در صورتی که عکس ها مربوط به خانم کاظمی خواهر رهنورد بود!!تا جایی منابع مطلع می گویند خانم رهنورد قبل از انقلاب حجاب داشت ومانتو و روسری سفید می پوشیدند. خب چرا دورباره جریانی راه افتاد که بعد از انتخابات همان عکسها را منتشر کردند !!!اینها به هم بسنده نکردند ورفتند عکسهایی از یک دختر خانمی را گرفتند و پیامک دادند .عکس دختر اقای متوهم !!!(من نظری درباره صاحب عکس ندارم)ولی دولت محترم قبل انتخابات ادعا کرده ما این عکس را جمع می کنیم و…میشه این کار خطا را اشاعه دین نامید واصلا خانم رهنورد وضع ظاهراش نامناسب است!!به نظرتان حضور زنان در کنار شوهرشان جای اشکال دارد .بعضی تا پای بد نام کردن دختر موسوی رفتند فرهنگ اسلامی وریشه ای تشیع را دنبال می کنند یا قدرت طلبی با زیر پا گذاشتن همه چیز از هر سکولاری (به معنای جدایی امور دینی در حوزه شخصی واجتماعی)سکولار ترند چرا ریشه این دندان فاسد را برای همیشه نمی کنیم

    [پاسخ]

  8. آقای آهستان آهسته تر!
    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۱۰:۴۷ | #8

    یادم نمی رود یک بار وبلاگی ها مطلبی را در مورد حضرت آقا آیت الله خامنه ای انقدر لینک مثبت زدند تا با حدود ۵۰۰۰ هزار مثبت به بالاترین رفت.

    هنوز غیض بالاترین ها و آن همه فحاشی ها که لایق خودشان بود یادم هست.
    اینها هستند کسانی که حتی با رفتن یک مطلب درمورد رهبر انقلاب به بالاترین این طور جوش می زنند و می سوزند و دهان به فحاشی باز می کنند. حرفشان همه شان هم این است که عقیده ی هر کسی محترم است. همیشه می گویند ادب مرد به ز دولت اوست. همیشه می گویند ما حرف همه را گوش می دهیم.

    به قول فردی که تحلیل گر خوبی است موسوی خیال می کرد اگر رئیس جمهور شود با کمک هاشمی می تواند حکومت خوبی راه بیاندازد. نمی داند همین افرادی که با هزار چهره ی منافق گونه به او رای دادند اگر رای بیاورد اول از همه خودش و هاشمی را به بیرون خواهند کرد.

    اینکه هاشمی هفده هجده سال پیش از فحاشی های گروهی در امان نبود و بسیجیان تنها حامی او بودند تعجب است همین هاشمی همان فحاشان خود را به زیر بیرق خود برد.
    روزگار چه بازی های دارد.

    [پاسخ]

  9. ایرانشهر
    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۱۰:۵۹ | #9

    http://www.iimmgg.com/image/123fb608b07ed392b1d159fadd9935c7
    بدون شرح
    :D

    [پاسخ]

    امید حسینی پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۲۳ ق.ظ:

    خوب الان شما مثلا ثابت کردی که جمهوری اسلامی و آقای خامنه ای هم با ضدانقلاب و چپی ها و توده ای ها ائتلاف کرده؟

    [پاسخ]

    آقای آهستان آهسته تر! پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۳۶ ق.ظ:

    آدمی که از هر چیزی میخوای اون چیزی که خودت می خوای برداشت کنی.
    هم تیتر این مطلب رو بخون هم متن زیرش رو.

    در جریان شهادت شهید رجایی فردی در راس بود که معاون رجایی بود. که بود؟
    کشمیری
    چه کرد؟ پس از بمب گذاری دفتر ریاست جمهوری به پایگاه منافقین در عراق فرار کرد.

    منافقین در همان زمان چه کردند؟ برای اینکه اذهان عمومی را به طرف دیگری سوق دهند این را منتشر کردند تا افکار از ترور شهید رجایی توسط اینها منحرف بشود. دقیقا همان کاری که با شهید بهشتی انجام دادند.

    میدانی تو فردی هستی که دنبال حقیقت نیستی. به راستی تو در مطلب قبل ادعا کردی که اگر بفهمم اشتباه کردم حرفم را پس می گیرم. اما با این چند مطلبی که در این موضوعات از تو خوانده ام دقیقا به این نتیجه رسیده ام که دنبال حقیقت نیستی. چرا که اگر دنبال حقیقت بودی لااقال میپرسیدی نظر شما در مورد این عکس چیست نه اینکه این مطلب را بنویسی و با پوزخندی مضحک بنویسی بدون شرح و این یعنی تو از افکار خود پرده بر میداری.

    مت بغیضک

    این لینک هم برای دوستان می گذارم نه برای همچون تویی.
    http://eshraq1.blogfa.com/post-57.aspx

    [پاسخ]

    ایرانشهر پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۲:۲۷ ب.ظ:

    ببین قبول اصلا ما فرض میکنیم شما درست میگی کشمیری عامل اصلی انفجار بوده
    خوب دوست عزیز چرا شما ها امروز تو خط یار گرمابه گلستان کشمیری، حسن کامران حرکت میکنین؟چی شده حسن کامران تواب شده یا چون اصول گراست به بمب گذاری ربط پیدا نمیکنه؟
    جالبیش اینه که حسن کامران قرار نبود از زندان آزاد شه و بیشتر از ۲ سال تو زندان بود و همه مدارک دال بر گونه کار بودن این فرد بوده و با فشار های مهدوی کنی و ناطق نوری و هاشمی آزاد شد……… :-)

    [پاسخ]

    آقای آهستان آهسته تر! پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۵:۱۴ ب.ظ:

    کلا از هر چیزی می خوای به نفع خودت استفاده کنی.
    تو کامنت قبلی هم گفتم.
    این حرفی هم که زدم از همین کامنت برداشت نکردم.

    حرف هایی که در مورد شیعه و اهل سنت و ولایت فقیه و عصمت ائمه و ولایت مطلقه فقیه و اینها رو اگه همشون رو کناز هم بذارم از همشون اگه بشه یه نتیجه واحد گرفت اینه که با مخلوط کردن افکار خودت با یک سری دروغ و راست و با این فکر که اینها نتیجه ی تلاش خودت در مطالعه هست هر چیزی رو میخوای همون طوری که میخوای ازش برداشت کنی.

    اثباتش کار سختی نیست.
    کافی چند کامنت آخر شما رو در این چند مطلب اخیر جناب حسینی کنار هم بذاریم.

    ایرانشهر پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۸:۱۵ ب.ظ:

    خداییش فکر کنم ما ها هرچی زور بزنیم این روحیه شهرستانی شما که از روزنامه کیهان سرایت کرده بهتون و ازتون بگیریم نمیتونیم
    آخه چرا شما همیشه میخاین ثابت کنین که من چجوری هستم؟
    خوب حالا که چی عوض میشه با این حرف ها ؟روزنامه کیهان و میبینی میخاد به هاردکور قدرت ثابت کنه که موسوی و کروبی و هاشمی و موسوی خوئینی ها و……… این ها “غیر خودی” هستن و قدرت و بیاین بین خودمون تقسیم کنیم دور همی همه حال کنن شما چی ؟ به کی میخای ثابت کنی؟ جلو قاضی و معلق زنی؟
    چرا حاشیه میرین همیشه؟ یا به بهونه الکی کامنت پاک میکنین یا میزنی به بیابون که من فلان جورم من الم ولم
    خوب استدلال داری بیا استدلال کن شما ی خط سند داشتی اثبات کنی موسوی عامل اجنبی؟ نداشتی دیگه به زور همین حرف ها به خورد خودییاتون دادن گفتین عامل اجنبیه حالا ی بار هم ما
    بذار ما ی بار پول میز شما رو حساب کنیم چی میشه
    :D

    سید سعدی علوی پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۳۶ ق.ظ:

    این مشخصه ساختگیه….. :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

    [پاسخ]

    عون پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱:۴۴ ب.ظ:

    وای که چه مدارکی رو می کنی تو ایرانشهر!
    دارم می میرم از تعجب!

    [پاسخ]

    ایرانشهر پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۲:۱۶ ب.ظ:

    والا این که مدرکی نبود
    استدلال پر مغزی هم نبود
    ولی اگه بخام با دید شما و استدلال هایی که شما تو بوق و کرنا میکنین و با توجه به امپراتوری شیطانی رسانه ی تون به رخ رقبا تون میکشین خدا وکیلی از همش منطقی تر بود
    شما پر پرش واسه نشون دادن باطل بودن موسوی و جنبش سبز میگفتین حزب توده ازش حمایت میکنه!
    حالا نیگا کنین ببینین تو سال ۶۰ کی از آیت الله العظمی خامنه ای حمایت کرده
    تو انقلاب ۵۷ هم همین بود!
    شما چیکار داری که کی داره از جنبش سبز حمایت میکنه ببین راهشون چیه یعنی انقدر دستتون از حجت خالی شده دیگه؟!
    ما قال مهم تر هست یا من قال بچه مسلمون به اصطلاح حزب اللهی :D

    [پاسخ]

    سیدنوید پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱۰:۲۰ ب.ظ:

    ایرانشهر کاشکی دلیل حمایت رو هم می خوندی
    دلیلشون جالب بود و دال بر صحت آقا که از اول در صراط مستقیم بوده

    [پاسخ]

    همسنگریها پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۹:۵۷ ق.ظ:

    خوب که چی میخوای من هم ۱۰۰۰ تا از این ها برات درست کنم مدرک معتبر بیار

    [پاسخ]

    ایرانشهر پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۳:۰۴ ب.ظ:

    حالا که کاندید مورد حمایت حزب توده به ولی امری کل مسلمین جهان هم رسید دیگه از این بهتر چی آخه
    :D

    [پاسخ]

    امید حسینی پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۳:۳۷ ب.ظ:

    ایرانشهر گرامی! پیشنهاد میکنم به سخنرانی شهید مطهری درباره کمونیستها و نقش اونها در پیروزی انقلاب مراجعه کنید.
    شهید مطهری به کمونیستها میگه دروغگو! می دونی چرا؟ چون میگه شما که عکس امام خمینی را در دست دارید، دروغگو هستید. چون شما به لنین اعتقاد دارید. کاش با عکس لنین می آمدید و دروغ نمی گفتید!
    دوست عزیز! در برابر استدلال شما چه می شود گفت؟ مطلب جدید آهستان را درباره همین شیوه استدلال نوشته ام :)

  10. عارف
    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۱۱:۱۶ | #10

    از قدیم گفتن حرمت امازاده را متولی آن حفظ می کند اینکه ماعلل ناهنجاریهای اجتماعی را یک بعدی ببینیم و بعد آن رابا آسمان و ریسمان کردن وصل کنیم به تمایلات و تعصبات فکری و ذهنی و سیاسی خود ، به نتیجه واقعی نخواهیم رسید قطعا دین و مذهب نهاد کنترل کننده رفتار های اجتماعی و کارکرد آن نیز در تمام جوامع مثبت و غیر قابل انکار است چرا که انسان فطرتا تمایل به دیانت دارد اما آنچه که باعث دین گریزی و مذهب ستیزی آدمها می شود نحوه عمل و سوء استفاده متولیان دین و بخصوص والیان حکومت های دینی در جهت منویات قدرت است که اساس دیانت جامعه را در معرض خطر و تعرض به دین و مقدسات قرار می دهد . متاسفانه در جامعه با آدمهائی برخورد کردم که نه تاکنون نام بالاترین را شنیده بودند و نه تا به حال دستشان به یارانه خورده بود ، نه جنبش سبز می فهمیدند و نه تعصبات سیاسی خاص داشتند اما از سر تنگناهای اجتماعی ، سیاسی، اقتصادی و … توهین می کردند و مقدسات را به تمسخر می گرفتند و این نیست جز همان دفاع بد کردن لذا تا موقعی که دین همچون آفت هائئ دارد نیاز به مخالف و معاند ندارد

    [پاسخ]

    عارف پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۴۱ ق.ظ:

    ببخشید رایانه صحیح است

    [پاسخ]

  11. ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۱۱:۱۶ | #11

    شاخه عملیاتی
    موج وبلاگی جانم فدای حضرت هادی علیه السلام
    اعلام موجودیت می نماید

    http://janamhadi.pelakfa.com

    [پاسخ]

  12. محصل
    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۱۱:۲۲ | #12

    روزایی که تو قیام های مجازیشون شکست می خوردن بیشتر لینک های توهین آمیز ضد دینی می یومد اول صفحه.

    روزهایی هم که می خواستند خودشون رو بزنن به اون راه، لینک های فوتبالی داغ می شد.

    این حرکت انقدر تابلو بود که هر کسی یه مدت به سایت سر می زد می تونست پیش بینی کنه که الان تو این شرایط چه جور لینک هایی اول صفحه هست.

    [پاسخ]

    آقای آهستان آهسته تر! پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۳۸ ق.ظ:

    رجوع به بالاتری برای رفع اوقات فراقت و همچنین اندکی خنده توصیه می شود البته باید از تبلیغات غیر مجاز این سایت دوری شود!!!
    برای خواندن یک سری دروغ های شاخ دار که رستم دستان در گور از شنیدنش خنده بر لبانش جاری خواهد شد نیز به سایت های فرارو و ایضا دنباله رجوع شود.

    [پاسخ]

  13. ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۱۱:۳۴ | #13

    این پست قابل قیاس با پست قبل نیست

    [پاسخ]

  14. بنده خدا
    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۱۱:۳۶ | #14

    “خلاصه این روزها همه دارند از ولایت دفاع می‌کنند. هر کس به زبان خود، به شیوه خود، به هنر خود! البته تنها هنری که از این هنرمندان بی‌شعور برجای مانده، بدنام کردن ولایت است. اگر من جای دشمن و مخالف بودم، اصلا دشمنی و مخالفت نمی‌کردم. پولم را خرج همین هنرمندان و انتشار هنر آنها می کردم!”
    بخشی از نوشته ی “هنرمندان دفاع از ولایت” مورخ ۲۷ فروردین ۱۳۹۰

    “کاش امروز که متوجه مساله شده‌اند، صورت مساله را پاک نکنند! بنشینند و بیندیشند چرا به چنین جایی رسیده‌اند؟ چرا جنبشی که ادعا می‌کرد ریشه در فرهنگ اهل بیت دارد، به چنین وضعی رسیده است؟ آیا یکی از دلایلش این نیست که مبنای تشکیل چنین جنبشی از اساس اشتباه بود؟”
    بخشی از نوشته بالا(مورخ ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰)

    با سلام خدمت دوستان عزیز
    جناب آقای امید حسینی
    از شما پرسشی دارم و آن این است که چرا اظهار نظر چند نفر اشخاص بی ادب را به حساب کل جنبش سبز نوشته و پایه و اساس آن را زیر سوال می برید در حالی که به تصدیق خودتان از این دست افراد حتی در میان دوستان و حتی هنرمندان ولایی ما هم وجود دارد؟ و پرسش مهمتر این است که که آیا دوستان جنبش سبز هم حق دارند تنها بر مبنای رفتار اشخاصی مانند سعید تاجیک کل تفکر حزب اللهی را که او ادعای آن را دارد زیر سوال ببرند؟
    خواهش میکنم صورت مساله را پاک نکنید. بنشینند و بیندیشند. آیا می توان براساس اشتباه چند نفر به تصرح خودتان “هنرمندان بی‌شعور” نتیجه گرفت که تفکر حزب اللهی و ولایی از اساس اشتباه است؟

    [پاسخ]

    امید حسینی پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۵۰ ق.ظ:

    بنده خدای گرامی! این کپی برداری از مطالب من، به نفع خود من هست. چون لااقل ثابت می کنه من در مقابل توهین های دوستان خودم و جریان خودم ساکت نیستم و موضع می گیریم. با این که این توهینها به مخالف من صورت گرفته بود.
    حالا شما در برابر توهینهای دوستان شما به مقدسات شیعه چه کاری کردید؟

    [پاسخ]

    آقای آهستان آهسته تر! پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۵۰ ق.ظ:

    خود امید حسینی جوابتو داده که.
    متن رو کامل نمیخونی سوال برات پیش میاد.
    کامل بخون.

    نقل قول:
    “البته خوشبختانه بیشتر فعالان اصلاح‌طلب دنیای مجازی، شدیدترین مواضع را در برابر اهانت‌های اخیر گرفتند که اصلا مساله عجیبی نیست. چون از آدم مسلمان معتقد، انتظاری جز این نیست. ما هم هرگز قصد نداریم که این اهانت‌ها را به اصلاح طلبان منتسب کنیم و یا ادعا نمی‌کنیم که موسوی و کروبی و یا سایر اصلاح طلبان چنین اعتقاداتی دارند، حرف ما این است که چرا فضا را برای جولان دادن چنین آدمهایی فراهم کرده‌اند و یا با چنین افرادی متحد شده‌اند؟ خوشبختانه در روزهای گذشته این مساله برای برخی دوستان اصلاح طلب هم مشخص شد که چندان نباید به چنین ائتلاف‌هایی دلخوش باشند.”

    [پاسخ]

  15. حسن
    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۱۱:۳۷ | #15

    اگر بالاترین یک سایت صهیونیستی ضد انقلابی ورشکسته است
    چرا اینقدر میاین اونجا؟؟؟؟
    چرا اینقدر التماس میکنید دعوتنامه بگیرین؟؟؟؟
    اصلا چرا مطالب یک سایت قراضه برای شما اینقدر مهمه ؟؟؟؟که هر روز جهان نیوز و رجا نیوز و کیهان ثانیه به ثانیه اونجان؟؟؟؟
    اینا که یه مشت متوهمن که !!!
    نیاید
    با فیلتر شکن که در قانون ایران جرمه و فتوا هم دادن که استفاده ازش حرامه برای دیدن مطالبش هم نیاین بالاترین

    [پاسخ]

    آقای آهستان آهسته تر! پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۵۶ ق.ظ:

    بالاترین که از خودش چیزی نداره حسن آقا!
    واسه عضویتش هم دعوت نامه نمی خواد!
    همون پایینش در مورد چگونگی تنظیم سایت و وبلاگ با بالاترین توضیح داده. نخوندی؟
    بالاترین جایی که لینک های افراد مختلف میاد توش ما هم میخواهیم از افکار و نظرات اون لینک ها که میان توش با خبر باشیم به نظرت جرمه؟
    مطالب جهان نیوز و کیهان رو هم از سایت خودشون میخونیم نه از لینک های بالاترین!
    تازه بالترین که چیزی نیست. پارلمان نیوز و جرس و صدای آمریکا و بی بی سی و فرارو و دنباله و … هم میریم تا بفهمیم نظرات شما چیه!

    این استفاده از فیلتر شکن رو خوب اومدی حسن آقا!

    [پاسخ]

    حسن پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۰۸ ب.ظ:

    بالاترین واسه عضویت دعوتنامه میخواد
    مطالب جهان و رجا و کیهان هم از سایت صهیونیستی بالاترین میارن نمونه اش همین امروز.
    در هر صورت شرعا و قانون ورود و بازدید برادران و خواهران ارزشی به بالاترین بنا به موارد ذکر شده در بالا ممنوع است

    [پاسخ]

    آقای آهستان آهسته تر! پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۵:۲۷ ب.ظ:

    باز گفت دعوت نامه می خواد!
    گیر دادیا.
    برو پایین صفحه اول بالاترین آموزش قرار دادن لینک بالاترین رو تو سایت و وبلاگ گذاشته.
    تو خیلی بابا پرتی.

    میگم حسن آقا اون دو تا لینکی هم که گذاشتی از رجا و کیهان سوتی های افرادی هست که تو بالاترین لینک میدن. رجا و کیهان گذاشتن ملت یه کم بخندن.
    قبلا که گفتم جناب واسه اوقات فراغت بد نیست به بالاترین و فرارو و دنباله و … رجوع کرد.

    همه که مثل من نمیتونن همه جا برن!
    بالاخره رجا هم باید واسه خواننده هاش یه کم تفریح داشته باشه!
    چی بهتر از مطالب طنز بالاترین؟!!!

    راستی این که شرعا و قانونا ما نمیتونیم وارد اون سایت بشیم چی بود؟
    این استفاده از فیلتر شکن رو خوب اومدی حسن آقا!

    حسن پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۳۰ ب.ظ:

    بابا شما تا سوراخ سنبه های بالاترین هم میخونید
    اینا
    فقط ۲ نمونه مال امروزه:
    http://www.rajanews.com/detail.asp?id=89415
    و
    http://www.kayhannews.ir/900228/2.htm#other209

    [پاسخ]

    عون پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱:۴۷ ب.ظ:

    اگر تو ضمیر شما من هم جا می گیرم باید خدمت شما عرض کنم که بنده یک بار هم بالاترین نرفتم و اصولا به کل جنبش سبز و بالاترین دو قرون هم اهمیت نمی دم…..

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۱۰:۳۳ ق.ظ:

    کسی التماس نمیکنه دعوتنامه بگیره
    اما چرا اینکه میاییم اونجا ..

    فقط واسه خنده بر حماقت ان جماعت دلقک

    [پاسخ]

  16. سالار
    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۱۱:۴۵ | #16

    من ب عنوان کسی که سالانه با صدها دانش آموز و نوجانان ای مملکت سرو کار دارم به شما می گویم خیلی از این نوجوانان کاری به ای سایت ها ندارند ماهواره هم اگر نگاه می کنند به خاطر فیلم ها و… است خیلی به سیاست هم کار ندارند ولی بد عمل کردن دینداران و مسئولان از مسئولان مدرسه گرفته تا روحانیت و سیاستمداران باعث ایجاد نفرت در آنها میشود و به جای اینکه به افراد بدبین شوند با دین بد میشوند .من منکر برنامه ریزی حساب شده دشمنان نیستم ولی خود ما هم بی تقصیر نیستیم برای حفظ نظام هر کاری کردیم غافل از اینکه ناخواسته ریشه به تیشه اعتقادات مذهبی افراد مخصوصا جوانان ونوجوانان کم اطلاع از دین زدیم هر چه کردیم آنه از چشم دین دیدند

    [پاسخ]

  17. حسن
    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۱۲:۰۶ | #17

    امید حسینی یا کامنت ها رو نزار یا وقتی میزاری همرو بزار
    تو که میگی :
    ((ما هم هرگز قصد نداریم که این اهانت‌ها را به اصلاح طلبان منتسب کنیم ))
    این عکس هایی که این سید سعید علوی گذاشته چیه ؟؟؟؟
    منظور چیه ؟؟؟
    دوباره میگم
    اگر از دید تو که این کامنت رو گذاشتی و خودش که طاحی کرده , این توهین نیست , این عکس خانوادگی سید سعید علوی است :arrow:
    جواب بده امید حسینی

    [پاسخ]

    سید سعدی علوی پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۳:۰۴ ب.ظ:

    حسن خطرناکه حسن!!! سید سعدی بی سواد نه سعید!!!ببین سران جنبش چقدر خوشتیپند.

    [پاسخ]

    حسن پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۹:۱۶ ب.ظ:

    چی شد ناراحت شدی؟؟
    اگر بده یک سوزن به خودت بزن یک جوال دوز به دیگران.
    شما با همون لینکت میزان سوادت رو نشون دادی.
    حیف که الان دم دستت نیستم.نه؟ وگرنه میبردی منو کهریزک :mrgreen:

    [پاسخ]

  18. بنده
    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۱۲:۰۶ | #18

    سلام امیدجان

    اینکه صدای این اقلیت تو دنیای مجازی بلنده دلیل بر اکثریتشون در جنبش سبز نیست.
    تفاوت زیادی میون اونهایی که داخل ایران خودشون رو سبز می دونن و اونهایی که خارج از ایران تو هوچی سراهایی مثل بالاترین عربده سر می دن زیاده. اینکه این گروه رو برجسته کنیم و بعد همه جنبش سبز رو بکوبیم مثل اینه که همه حزب اللهی ها رو مثل سعید تاجیک بدونیم.

    [پاسخ]

    امید حسینی پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۳۰ ب.ظ:

    من هم اصلا نمی گم اینها اکثریت هستند. اتفاقا مثل شما عقیده دارم که اینها اقلیت هستند منتهی سروصدا و هیاهوی اینها از همه بیشتره. اصلا کل جنبش سبز توسط اینها به دنیا معرفی شد. چه بالاترین چه روزآنلاین چه رادیوزمانه و …

    [پاسخ]

    سالار پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱:۱۱ ب.ظ:

    ای گروه اقلیت رو امثال شما بزرگ کردید به جای پاسخ دادن به معترضان دائم با آن گروه اقلیت طرف شدید نمونه اش همین که رفتید تو سایت اونا کامنت گذاشتید اونا قابل این حرف ها نیستند اما این کار شما که در سایتتان در پست قبلی در مورد امام هادی نوشتید کار خوب و با ارزشی بود

    [پاسخ]

  19. سالار
    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۱۲:۱۳ | #19

    امید آقا زمان انقلاب نمیدونم چند سالت بود یا اصلا به دنیا اومده بودی ولی در صف تظاهرات مردم همه جور آدم با شکل و شمایل و عقاید مختلف حضور داشتند از مجاهدین خلق گرفته که بعدا منافق شدند تا توده ای هایی که شعا می دادن نان مسکن آزادی … کسی هم نگفت حالا که توده ای ها تو این صف هستند پس امام هم توده ایست و با آل علی در افتاده. امام حرف خودش رو می زد.آنها هم حرف خودشون اگر چه در مخالفت با شاه با هم هم عقیده بودند صرف هم عقیده بودن با گروهی در یک مسئله باعث نمیشه کلا اونها رو با هم یکی کنیم

    [پاسخ]

    امید حسینی پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۲۱ ب.ظ:

    شما متوجه حرف من شدی؟ شما می تونی یه مورد از تایید این گروه های مختلف از طرف امام بیاری؟ مثلا تایید منافقین توسط امام؟ ضمنا گویا اصلا متوجه منظورم نشدی. گفتم ائتلاف با کسانی که به راحتی به مقدسات شیعه اهانت می کنند. بعیده زمان انقلاب کسی رو پیدا کنی که مثل این جماعت هتاک مدرن، اینقدر راحت به مقدسات توهین کرده باشند. اگر اهانت می کردند، امام خمینی واکنشی نشان می داد که مگو و مپرس

    [پاسخ]

    سالار پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۵۷ ب.ظ:

    الان کی با کی ائتلاف کرده معترضین با سایت بالاترین و اهانت کنندگان ؟ آقا ما سایت نداریم تو یه کمپین برای دفاع از ائمه تشکیل بده ما می یایم حمایت میکنیم با شما ائتلاف می کنیم می کنیم البت اگه از نظر شما بی اشکال باشه و شما رو به ائتلاف با معترضان متهم نمیکنند

    [پاسخ]

  20. حسن
    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۱۲:۲۰ | #20

    ببینم آقای حسینی
    تو که به دموکراسی و آزادی تو بالاترین ایراد میگیری
    اگه ما هم یه عکی مثل همین درست کنیم زیرش بنویسم:
    تصاویر محرمانه از عوامل ارزشی و بسیجی و رهبران آنها
    بازم لینکش رو میگزاری ؟؟؟
    منتظر پاسخ ……………………………….

    [پاسخ]

    امید حسینی پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۳۸ ب.ظ:

    من از همه میخوام که بدون توهین با هم حرف بزنند. نظر مورد بحث حذف شد

    [پاسخ]

    حسن پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۵۶ ب.ظ:

    آقای حسینی

    من از بالاترین دفاع نمیکنم اما شما در همان بالاترین که نظر بیافکنی می بینی که زیر لینک های توهین آمیز مذهبی , بسیاری مخالفت میکنند .
    همون لینکی که از رجا نیوز امروز دادم
    http://www.rajanews.com/detail.asp?id=89415
    نشان دهنده دعوای مخالفین و موافقین بود.
    پس طبق گفته خود شما اینطور نیست که همه موافق باشند
    جنبش سبز هم امثال سعید تاجیک و سعید امامی و…..داره
    بسیاری از اینها افرادی هستند که اساسا در جنبش سبز حضوری نداشتند
    اصلا از ترس از خونه بیرون نیومدند :arrow:
    گرچه یادتون باشه ۳۲ سال حکومت ایران هر گناهی کرد پای اسلام نوشته شد

    [پاسخ]

    تازه وارد پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱:۲۵ ب.ظ:

    برادر من کم مونده که این مطلب هم مخالف نداشته باشه که البته بعید هم نیست
    من وقتی این مطلب رو خوندم از خنده ترکیدم :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

    سید سعدی علوی پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۳:۰۳ ب.ظ:

    امید مگه نگفتی بدون توهین پس این… چی میگه.عکس خانواده…. تمام ملخهای سبز امروز حمله کردن.خب این عکس سران فتنست دیگه.وووو چرا ناراحت میشید.بچه های به این خوشتیپی!!!

    [پاسخ]

  21. جمیل
    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۱۲:۳۰ | #21

    حسن جان
    این گروه فقط بلدن مسخره کنن ولی وقتی ازشون سند و مدرک از جنایات! جنبش سبز میخوای …
    بزار حال کنن که دیر نیست نفرین ملت ایران گریبانشون بگیره
    بزار خوش باشن

    [پاسخ]

    تازه وارد پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱:۲۳ ب.ظ:

    ملت ایران؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    بازهم توهم زدی که برادر

    [پاسخ]

    آقای آهستان آهسته تر! پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۵:۳۰ ب.ظ:

    آقا این واژه ملت حرمت داره.
    هی حریمشو نشکونید.

    عجب ها.

    [پاسخ]

    حسن پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۹:۱۹ ب.ظ:

    راست میگه ملت یعنی فقط همونایی که اینا میگن .
    بقیه یا نخودی یا غیر خودی
    الباقی یا باید بمیرن یا پاسپورتاشون آماده است میتونن برن!!!!!!!!

    [پاسخ]

    آقای آهستان آهسته تر! پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۱۰:۱۳ ق.ظ:

    شما حرف هم نمیزدی بنده احتمال همچین جوابی میدادم از شما و ایضا …
    بالاخره

    حال متکلم از کلامش پیداست
    از کوزه همان برون تراود که در اوست

    کامنت های قبلیتون هم به همین نحو به همین حالت داده شدند.

  22. اصولگرای سابق
    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۱۲:۴۵ | #22

    جناب حسینی این اتفاق ماحصل اشتباهات دو گروه است.۱- اصلاح طلبان ومنتقدان نظام ۲-خود نظام .شما از اشتباهات گروه دیگر چشم پوشی کرده ای.وقتی نظامی خود را نماینده امام زمان می داند و تنها حکومت حق دنیا و مشروع دنیا طبیعی است وقتی طرف توی زندان همین نظام زیر شدیدترین ضرب وشتم ها قرار می گیرد چه اتفاقی می افتد؟ناکارآمدی به کنار.اخیرا نظام در مقام ظلم هم قرار گرفته.بنده نه براساس شنیده ها بلکه براساس دیده های عینی خودم می گویم.وقتی دربازداشت گاه های موقت سپاه وبرای حفظ نظام ورهبری واسلام واهل بیت وامام وشهدا شدیدترین ضرب وشتم ها صورت می گیرد توقع داری طرف وقتی میاد بیرون کمپین راه نندازه برای زیرسوال بردن امام دهم شیعیان!!
    درضمن امروز اینکه بخشی از مخالفان نظام به جنبش سبز اصلاح طلبان پیوستند همان اتفاقی است که در انقلاب ۵۷ افتاد و مسعود رجوی ها به انقلاب پیوستند و از امام با عنوان رهبری عادل وباصلاحیت یاد می کردند.
    اعتراض شما به عدم موضع گیری سران اصلاحات نسبت به هتاکی ها وتوهین ها بجاست ولی موضع شما در تخریب جنبش سبز به صرف حمایت چندتا بالاترینی و ضدانقلاب نابجاست.

    [پاسخ]

    امید حسینی پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۴۹ ب.ظ:

    آقای سابق! آیا اونهایی که ۱۰۰ سال پیش یا ۵۰ سال پیش به عقاید اسلامی توهین می کردند، به خاطر برخورد جمهوری اسلامی با زندانیان توهین می کردند؟ مثلا کسروی به خاطر برخوردهای جمهوری اسلامی، علیه شیعه مطلب می نوشته؟ :) سابق عزیز! اهانت بی شرمانه به مقدسات اسلامی، اصلا با هیچ چیزی قابل توجیه نیست. خواهشا این قبیل توجیهات و دلائل خنده دار رو برای خودتون نگه دارید.

    [پاسخ]

    جمیل پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱:۰۹ ب.ظ:

    چه دخلی به جنبش سبز داره حسینی جان؟
    بلاترین به ما چه مربوطه؟
    سایت های صهیونیستی چیه بابا؟
    هرکسی ازاده در مورد جنبش حرف بزنه
    توهین به مقدسات محکومه اما چه دخلی به جنبش داره برادر؟

    [پاسخ]

    تازه وارد پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱:۲۲ ب.ظ:

    جمیل جان بعد این همه اومدی میگی لیلی مرد بود یازن؟
    مثل اینکه تو اصلا مطالب و کامنتارو نمیخونی و یا اصلا حالت خوب نیس

    جمیل پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۳:۳۵ ب.ظ:

    تازه وارد جان!
    میتونی فحشم بدیا هیچ موردی نداره احساس میکنم خیلی پایه ای مثل همسنگرت
    تاجیک فحش بدی
    خالی کن خودتو

    تازه وارد پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۲۶ ق.ظ:

    جمیل جان شما مثل اینکه علم غیب هم داری اون از پیش بینی عذاب این هم ازاین پیش بینی
    قصد من .بگو برات اسفند دود کنن

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۴۶ ب.ظ:

    جلبکهای سبز بودند که بر علیه امام زمان عج و رهبری شعار میدادند

    ماه رمضان در ملا عام روزه خواری میکردند ..

    اصولگرای سابق پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱:۲۶ ب.ظ:

    آقای حسینی ذهن بسته شما اینار خنده دار جلوه میده؟این چه استدلالیه؟پس اصلاح طلبان هم می گن ۱۰۰ سال پیش ماببودیم به مقدسات توهین میشد؟مانبودیم پس الانم تقصیر ما نیست.
    دوست عزیز شما می گی چرا این توهین به مقدسات در جنبش سبز تا این حد نمود پیدا کرده من هم می گویم خیلی از ظلم های نظام در افزایش کمیت وکیفیت کسانی که می روند به سمت مخالفت با دین تاثیرگذار است.حالا کجای این خنده دار است من نمی دونم.

    [پاسخ]

    سیاه بیشه پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۴:۴۱ ب.ظ:

    اول که پستتون رو خوندم یه خورده بهتون حق دادم چون فکر کردم که منظورتون از توهین فقط مطالبی هستش که توش به ائمه نسبت ناروا داده شده یا مسخرشون کرده اما وقتی دیدم که احمد کسروی رو هم جزو توهین کنندگان به ائمه قرار دادید فهمیدم که نه… کسی به عقاید شما از گل نازک تر بگه میشه توهین کننده و خونش حلال. اگه دایره توهین کنندگان به ائمه انقدر گستردست پس یکی از آرمان های جنبش سبز باید حمایت از آزادی بیان و عقیده این افراد باشه.

    [پاسخ]

    saeed پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۷:۵۴ ق.ظ:

    علیه شیعه مطلب نوشتن با توهین کردن به شیعه دوتاست! فرق این دو را میدونی عزیزم؟
    بسیاری از انتقادهای کسروی به تشیع وارد است. ضمن حفظ احترام به یک مرام میتوان با آن مخالف بود. هر وقت این امر را فهمیدی بگو بیام باهات صحبت کنم

    [پاسخ]

  23. ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۱۳:۵۵ | #23

    سلام
    شما که نیومدی وبلاگ ما تا از نظرتون بهره مند شم.عیب نداره.
    http://karamad.info/?p=379
    در مورداین مسخره کردن ها فقط حروم زاده ها و کسی که نطفه اش ایراد داره می تونه همچین کاری کنه و ولا غیر

    [پاسخ]

    آقای آهستان آهسته تر! پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۵:۴۲ ب.ظ:

    آقا هی نگید حروم زاده خواهشن.
    عجب لغت زشتی افتاده تو دهن شما.

    میشه به این افراد صفت خوردن نان غیر حلال (نه صرفا حرام و شاید شبه ناک) داد ولی حرام زادگی نه به والله نمیشه.
    چند تا حدیث بیارم که ائمه ما با این لفظ زشت حرام زاده برخورد داشتن؟
    نگید این لفظ رو.
    دوست چند ساله ی حضرت صادق با امام رفتن بازار. اون دوست در اومد به غلامش همچین صفتی داد.
    واکنش امام چی بود؟ تا آخر عمر با اون طرف حرف نزدن.

    در همون احادیث ائمه داریم ملئت بطونهم من حرام.
    یعنی شکم هایشان از حرام پر شده است.

    بنده میدونم افرادی که به حضرت علی لعن می کردند سب ائمه داشتند طبق حدیث، حرام زاده به شمار می روند ولی این در صورتی هست که تا پایان عمر از این گناه بزرگ توبه نکرده باشند.
    وگر نه تو روایات داریم افرادی که میومدن از شام و به ائمه توهین و فحاشی می کردن و با توجه به واکنش ائمه همون افراد به پای امام میفتادن واسه معذرت خواهی.

    شیعه ای آمد پیش حضرت علی گریه کنان مثل ابر بهار. به خدمت حضرت عرضه داشت این کودک پسرم نعوذ بالله شما را مبغوض می دارد. و دست به دامان حضرت شده بود. حضرت همان جا لبان کودک را با دست مبارکشان لمس کرده بودند. همان کودک افتاده بود پای حضرت علی و پاهای حضرت را می بوسید.

    به خداوندی خدا نسبت حرام زاده دادن به دیگران از حربه های بزرگ شیطان است.

    بنده شدیدا خواهش میکنم از به کار بردن این لغت بسیار زشت و زننده جدا خودداری کنید.

    [پاسخ]

    احمد پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۷:۱۲ ب.ظ:

    بابا دارن امامتو مسخره میکنن اینا باید چیز کرد
    شما واقعا صفحه فیس بوکشون رو دیدی ؟دیدی چه طور دارن مسخره میکنن؟

    [پاسخ]

    آقای آهستان آهسته تر! پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۸:۳۷ ب.ظ:

    بنده منظور شما رو کاملا درک می کنم.
    ولی با نسبت دادن صفت حرام زادگی مخالفم.

    اگر این افراد روزی توبه کردند و واقعا توبه ی نصوح کردن اون وقت چطور میشه این حرف حرام زادگی رو ازشون پاک کرد.

    اصلا شما فرض کن این ها بی دین هستن و بعد از یک مدتی مسلمان شدن اون وقت قاعده ی “الاسلامُ یَجُبُّ ما قَبْلَه” در موردشون مصداق پیدا خواهد کرد.

    من گفتم اینها را می شود گفت لغمه ی حرام خورده اند اما والله صفت حرام زاده به کسی زدن چیزی نیست که همین طور کسی دهان بگشاید و به کسی نسبت حرام زادگی بدهد.

    مگر داستان امام باقر (ع) و مرد شامی را نشنیده اید؟ آن فرد شامی آمد و نعوذ بالله چه نسب هایی به حضرت زهرا داد. برخورد امام باقر چه بود؟ بله شما حق دارید بگویید آن فردذ شامی بود و تحت تاثیر جریان انحرافی معاویه و سپس پسرش یزید بود. و همین طور حق دارید بگویید در دوران کنونی که همه چیز روشن است و قرآن تا آن سر دنیا هم رفته برای کسی جای شبه نخواهد ماند.
    من هم قبول دارم. اما مگر ما می توانیم قسم جلاله بخوریم که مثلا یکی از این افراد روزی توبه نخواهد کرد و توبه ی واقعی نخواهد کرد؟

    بنده به شما و همین طور خودم حق خواهم داد با این جریان منافق گونه و نفاق بر انگیز مقابله کنیم به هر روشی که می تونیم. باز هم می گویم لقمه ی حرام که شاخ و دم ندارد. ساده ترین حرام لقمه گی همان است که خمس و زکات مال را نمی پردازند. این می شود مال حرام.
    بله میتوان گفت این افراد حرام لقمه اند اما روا داشتن نسبت حرام زادگی به اینها آن هم تا قبل از فرارسیدن مرگشان گناهی است بزرگ.

    ممکن است شما بیایی بگویی صدام حرام زاده. بله کسی که هزاران شیعه و سنی به دست او کشته شدند و تا آخر عمر توبه نکرد این فرد قطعا حرام زاده است. رئیس جمهور قبلی آمریکا بوش با امضای حمله به عراق و به خاک و خون کشیدن عراق و مسلمان قطعا حرام زاده است.
    حجاج که شیعه کشی از تفریحاتش بود قطعا حرام زاده است.
    قاتلین ائمه و پیامبر قطعا حرام زاده اند.

    اما فردی که دشنام به امام مظلوم ما می دهد را نمی شود به قطع و یقین گفت حرام زاده است مگر اینکه تا آخر عمر بر همین صراط بوده باشد.

    مثال روشنش سخنان ۳۲ سال قبل حضرت امام در مورد حرمت شکنان روز عاشوراست.
    آیا امام امت به آن افراد صفت حرام زادگی دادند؟
    در فتنه ی سال ۸۸ مقام معظم رهبری چنین صفتی به اینها دادند.

    به خدا قسم نقل یکی از بزرگان دین را که شنیدم هنوز در این نقل در تحیرم و قسم جلاله میخورم که هنوز از این نقل در تحیرم و آن نقل این است

    “باشد کسی سر هفتاد پیغمبر را بریده باشد و به راستی توبه کند و خداوند گناهانش را ببخشاید و کاستی هایش را جبران کند”

    والله این حرف من نیست. والله حرف یکی از بزرگان مرحوم دین است.
    والله من خودم از این سخن هنوز در عجبم.

    حسن پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۹:۳۲ ب.ظ:

    یک سئوال
    آقای آهستان آهسته تر گفت:
    ممکن است شما بیایی بگویی صدام حرام زاده. بله کسی که هزاران شیعه و سنی به دست او کشته شدند و تا آخر عمر توبه نکرد این فرد قطعا حرام زاده است.
    این جمله درباره بشار اسد که در طول دو ماه نزدیک به ۱۰۰۰ نفر از مردم شیعه و سنی سوریه سوریه را کشت هم صدق میکند؟

    احمد پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۵:۰۱ ب.ظ:

    در ضمن عزیز من شما فکر کردی فقط حرام زادگی با زنا رخ می دهد هم حر

    [پاسخ]

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۹:۱۵ ق.ظ:

    اینها حرام خوارند یعنی لقمه های حرام در شکمشان است

    اما حرامزاده هستند یا نه را نمیدانم

    [پاسخ]

    ستاره سهیل پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۳:۴۸ ب.ظ:

    کاری نداره .یک کمیته تشخیص حرامزادگی تشکیل بدین. بعد اینکه طرف می گیرین می برین کهریزک قبل اینکه بر اثر بیماری مرنژیت و برنژیت و …بمیره یا توسط منافقین کشته بشه این کمیته تشخیص بده حرامزاده هست یا نه تا شما عزیزان با خیال آسوده تر از این کلمات زیبا در جامعه هر چه بیشتر استفاده بفرمایید.انشاالله.

  24. ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۱۴:۰۶ | #24

    کامنت های ۱۱ و ۱۶ تحلیل درستی ارائه کرده اند.
    در رابطه با این توهین ها، میتوان گروهی یا سایتی را مقصر دانسته، نابودی آنها را آرزو کنیم و از کنار این قضیه بگذریم.
    اما اگر عاشق اهل بیت هستید که حتمأ هستید، باید راه حلی اصولی و اساسی پیدا کنید تا “با اطمینان از این انحراف پیشگیری شود.”
    این موضوع را باید زنگ خطری در نظر بگیرید که می تواند نشانه ای از شروع یک مشکل بزرگ باشد.
    وقتی شما در تلویزیون جلوی چشم میلیونها نفر به آیت الله مسلمانان اتهام دزدی می زنید، میدانید چه بر سر ایمان مردم می آید!!
    وقتی اکثر مسئولین حکومت اسلامی را به دزدی متهم می کنید، چگونه انتظار دارید حرمت اسلام حفظ شود!!
    دوستان :
    دلسوزان:
    عزیزان :
    اگر میخواهید حرمت اسلام حفظ شود؟
    اگر میخواهید ایمان مردم تضعیف نشود؟
    فقط یک راه دارد، خودتان را فریب ندهید، سرتان را زیر برف نکنید، با ذکر تحلیل هایی و بهانه هایی از مسئولیت شانه خالی نکنید، اینکار فقط یک راه دارد.
    حکومت اسلامی باید تصفیه شود باید مسئولین سبک رفتار و بی مسئولیت حذف شوند. باید با رفتارهای سبک و ناشایست برخورد شود. چاره ای وجود ندارد مگر آنکه کارگزاران حکومت اسلامی رفتار اسلامی داشته باشند.

    [پاسخ]

    سالار پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۵:۰۵ ب.ظ:

    حکومت اسلامی نه …” جمهوری اسلامی” نه یک کلمه کم نه یک کلمه زیاد

    [پاسخ]

    حسن پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۹:۲۴ ب.ظ:

    از جمهوری اسلامی نه جمهوری مونده نه اسلامی
    همان حکومت مطلقه اسلامی درست است

    [پاسخ]

  25. جلبک
    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۱۴:۵۱ | #25

    در هر انقلابی و یا رقابتی عده ای برای رسیدن به هدفی مشترک با هم ائتلاف میکنند.همونطور که در انقلاب ۵۷ همه اقشار از گروههای مختلف برای سرنگونی شاه جنایتکار با هم ائتلاف کردن.تاکید میکنم ائتلاف کردن.شما نمیتونی به روحانیون بخاطر وحدتشون با کمونیستها برای پیروزی انقلاب ایرادی بگیری.همونطور که نمیتونی به ائتلاف اصولگراها برسر انتخاب احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری ایراد بگیری.این دقیقا ضعف یک نظامه که مخالفینش از طیفهای گسترده مردم چه لاییک چه مذهبی هستن.قطعا این حکومتها دوام نخاهند داشت.

    [پاسخ]

  26. جلبک
    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۱۵:۳۳ | #26

    در تکیل نوشته هام خاستم اضافه کنم هرچقدر فضای یک کشور بسته تر باشه دامنه ائتلاف برای اصلاح یا نابودی اون حکومت افزایش پیدا میکنه.حالا چرا؟ چون یک قشر یا گروه به تنهایی نمیتونه به اون نظام آسیبی برسونه برای همین بد رو به بدتر ترجیح میده(یعنی ائتلاف با گروهی رو که از لحاظ ائدئولوژی باهاشون متفاوته ولی تنها بخاطر هدف مجبور میشه(مجبور میشه)با اونها متحد بشه).البته دلیل اصلی شکست بسیاری از انقلابها همینه.

    [پاسخ]

  27. ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۱۵:۴۳ | #27

    سلام. با دو مطلب به روزم.
    “العبد” و “فریاد کوچه ها”
    سر بزنید و نظر یادتون نره.
    یا علی
    http://medad-shami.mihanblog.com

    [پاسخ]

  28. طبسی
    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۱۶:۲۷ | #28

    اسم مطلب ریشه یابیه و یدریغ از یک تلاش مختصر برای ریشه یابی. متاسفانه تلاش برای ریشه یابی این جریان اهل تحقیق و فکر رو به جاهای ناامید کننده ای رسونده. یعنی یه جورایی “تف سر بالا” حالا شما هی سع کنین اینها رو به صهیونیسم و جنبش سبز و استکبار و اینها نسبت بدین ولی حقیقت فرقی نمیکنه. اینها نسل جوون و دست پرورده همین نظامن. از دین براشون یک پوسته نازک و ظاهری ساخته شده که با دیدن اولین تناقضهای رفتاری در مدعیان دینداری ترک برمیداره و پایین میریزه. دنیای ارتباطات و تبادل اندیشه دیگه فرصتی به جزم اندیشی و تعصب نمیده. یه سوال ساده تو خلوت در مورد یک حدیث که با عقل جور درنمیاد به راحتی بنیان فکری یک جوون رو به هم میریزه. یه سوال ساده مثل اینکه اگر مثلا من در بورکینافاسو به دنیا اومده بودم تکلیف شیعه بودنم چی میشد؟
    جلوی فکر کردن مردم رو نمیشه گرفت. با خودتون صادق باشین. من از توهین دفاع نمی کنم ، این یک عمل غیر اخلاقیه ولی تو مملکت ما یک عکس العمل به اجبار در عقیده س.
    ولی واقعا چه فرقی میکنه اینها جز کدوم دسته باشن؟ تازه فکر کدین همه کسایی که به احمدی نزاد رای دادن مسلمون دوآتیشه هستن؟ توشون از اینجور عقاید پیدا نمیشه؟ اینقدر دایره خودتون رو بسته نکنین. آخرش یه پایگاه بسیج هم پر نمیشه ها!

    [پاسخ]

  29. ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۱۶:۴۳ | #29

    ببخشید اونوقت اگه یه انتقاد کوچولویی از فلان امام یا آیه قرآن هم داشت جزو این هتاکان طبقه بندی میشه؟؟؟ یعنی زنش بهش حرام و خونش براتون حلال میشه؟ هنوز خون کسروی داره از قلم امثال شما داره می چکه آقای حسینی…

    [پاسخ]

    آقای آهستان آهسته تر! پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۲۶ ق.ظ:

    بالاخره حرف آخرتو گفتیا.
    منتظر بودم که حرف دلتو میزنی.
    زیاد طول نکشید.

    خوب از حالا راحت تر میشه به حرفای خیلی خیلی قشنگت جواب داد.

    [پاسخ]

    سیاه بیشه پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۱:۰۸ ب.ظ:

    من می خوام بدونم حد و مرز انتقاد به رفتار ائمه و توهین به اونها از نظر شما جماعت چیه؟ شما کسروی رو هم جزو هتاکان طبقه بندی می کنید یا نه؟ شما هم خوب حرف آخرتون رو بزنید …

    [پاسخ]

  30. ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۱۶:۴۶ | #30

    بهترین نوع مبارزه علیه فرقه(جنبش) سبز، مبارزه ایه که من به تنهایی انجام میدم :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen: ضایع کردن جنبش سبز از چند روز دیگه وارد مرحله ی جدید و جذابی میشه :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:از همه ی فعالان و کسانی که که از این جنبش متنفرند درخواست میکنم از این وبلاگ دیدن فرمایید.مطمئن باشید …. :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

    [پاسخ]

    قرقیزستانی پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۶:۳۸ ب.ظ:

    به به! جناب علوی! آقا تو فضای حقیقی دنبالتون می گشتیم، تو فضای مجازی پیداتون کردیم! کجایی آقا؟ یه سراغ از ما هم بگیر!

    بیشکک، قرقیزستان

    [پاسخ]

    سید سعدی علوی پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۷:۵۶ ب.ظ:

    خودتو معرفی کن.تا اونجا که من یادم میاد تو قرقیزستان رفیق نداشتم.

    [پاسخ]

    بیژن پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۷:۳۰ ب.ظ:

    سید جانه الکی خوش,سبز کدومه که شما علم عثمانش کردید و برای فرار و توجیح هر غیر همسوی خودتون به ان اویزان میکنید. سبز بهانه بود برای ابراز مخالفتی.نمیدونم چند سالته و اصلا تجربه اجتمائی و یا چگونگی تشکیل خانواده و مدیریتشو داری یا نه . اگه بدونم,با زبون شکل و موقعیت اجتماعی خودت باهات صحبت میکنم که بیشتر قابل فهم و درک باشه. لطفا مطلب ۲۹ را مطالعه کن.

    [پاسخ]

    سید سعدی علوی پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۷:۵۸ ب.ظ:

    بیزن جان من نمیدونم چند سالته یا تشکیل خانواده دادی! یعنی هنوز هم متوجه منظور من نشدی؟ خوب به مطالب وبلاگم دقت کن

    [پاسخ]

  31. rahjoo
    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۱۸:۱۱ | #31

    اقای امید حسینی :یکی ازبزرگترین مزیت جنبش سبز بردیگر حرکتهای اعتراضی تاکنونی ما این بوده که این جنبش برخلاف جنبشهای قبلی اولا دارای ایدوئولوژی مشخص نبوده (گرچه رهبران ان خواستهای خودرا دردرون همین نظام میدیدند) وثانیا؛ازحقوق همه ایرانیان فارغ ازنوع تفکر وملیت وجنسیت دفاع میکردند. اما امروز شما بانوشتن اینکه :«البته خوشبختانه بیشتر فعالان اصلاح‌طلب دنیای مجازی، شدیدترین مواضع را در برابر اهانت‌های اخیر گرفتند که اصلا مساله عجیبی نیست. چون از آدم مسلمان معتقد، انتظاری جز این نیست. ما هم هرگز قصد نداریم که این اهانت‌ها را به اصلاح طلبان منتسب کنیم و ادعا نمی‌کنیم که موسوی و کروبی و یا سایر اصلاح طلبان چنین اعتقاداتی دارند، حرف ما این است که چرا فضا را برای جولان دادن چنین آدمهایی فراهم کرده‌اند و یا با چنین افرادی متحد شده‌اند؟ خوشبختانه در روزهای گذشته این مساله برای برخی دوستان اصلاح طلب هم مشخص شد که چندان نباید به چنین ائتلاف‌هایی دلخوش باشند.» سعی دارید به نوعی نوعی اختلاف بین گروههای جنبش سبز را دامن بزنید . اینکه توهین مزموم است بحثی دران نیست وهرکس تحت هرعنوانی به کسی ویامکتبی توهین کند باید محکوم ودرحدامکان افشا وطرد شود شکی دراین نیست ولی نکته مهم اینجاست که باید مرز نقد ونفی رانیز ازهم جدا کرد . توهین نوعی نفی است یعنی چهارچوب نقد را درنوریده است . ولی نقد نکات مثبت ومنفی هرپدیده را مستدل ،منطقی ومعقول برجسته وبرنکات مثبت تکیه ونکات منفی انرا نیز با استدلال نفی میکند. ازاین گذشته درسی سال حکومت اسلامی متاسفانه تحت لوای مذهب هرپلشتی ونامردمی انجام شد وشما چه بخواهید وچه نخواهید اینها بحساب مذهب نوشته شده و میشود . وکسانیکه که چون شمادل درگرو کشور وازادی ومردم دارند باید ازسعه صدربیشتری برخودارباشند،چون اکثرمطلق این نوشته ها ازسوی جوانانیست که درهمین نظام رشد کرده اند وطعم نابکاریها این حکومت را چشیده اند . شما چه بخواهید وچه نه،این جوانان با دسترسی به دینای مجازی ودیدن وشنیدن وگفتگو بادیگران دردیگرنقاط ومقایسه وضع انها باوضع خود تضیقات ونامردمیهائی که درحقشان متاسفانه بانام اسلام وتحت حکومت اسلامی انجام شده بحساب اسلام مینویسند وتوهینهائی که به دین میشود را باید ازاین زاویه دیدواتفاقا انان که بطوری واقعی دردشان درد اسلام ومسلمانیست باید منت گزار کسانی چون کروبی وموسوی وایت لله منتظری ودیگر ایت الله منقد دولت باشند که نشان میدهند که برداشتی غیرازبرداشت خشونت امیزمصباح یزدی وجنتی و… ازاسلام هم وجود دارد وان برداشت منتظریها بازرگانها سحابی ها ، صانعیها وبیات زنجانیها وخاتمی ها….ست وان برداشت رحمانی ازاسلام است . بدنیست این را نیز بدانید برخوردبه پدیده دین امروزی نیست . عبید زاکانی حدود هزارسال قبل صدهابلکه هزاران گفته برخلاف دین وحتی خدا داردویا بیست وسه سال کتاب نوشته دشتی حدود شصت هفتادسال پیش نوشته شده . جهان امروز جهان استدلال ومنطق است نه زوروخشونت . خشونت ره بجائی نمیبرد . خشونت را وانهیم وبه استلال ومنطق رو اوریم رمزپیروزی ایران وایرانی اینست . چاره ای نداریم. برقرارباشید.

    [پاسخ]

  32. مهدی
    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۱۸:۵۸ | #32

    به نظرم چون حکومت برای استفاده در مسئله حقیر انتخابات از دین به شدت خرج میکنه یکی از دلایل ضد دین شدن بعضی افراد میشه. مثلا صحبت های آقای مصباح در حمایت لز احمدی در سال ۸۴ و ربطش به امام زمان و… و یا صحبت آقای مشکینی که گفته بود نمایندگان مجلس هفتم نامه شون رو امام زمان امضاء کرده!!!!

    [پاسخ]

    رامین پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۷:۲۰ ب.ظ:

    من مانده ام. اگر وقایع عاشورا۸۸ توهین به امام حسین بود، پس چرا مراجعی همچون آیت اله وحید خراسانی و صافی گلپایگانی و موسوی اردبیلی که در برابر کوچکرین انحرافات دینی موضگیری می کنند در برابر این توهینها(مثل مراجع هوادار حکومت) اصلا موضعگیری نکردند. در حالی که در پی توهین به حسن خمینی در ۱۴ خرداد با صدور بیانیه هایی این کار شما بسیجی ها را محکوم کردند. آیا از دیدگاه ین مراجع حسن خمینی جایگاه بالاتری نسبت به امام حسین دارد!!؟؟؟
    پس نتیجه میگیریم داستان این توهین ها در عاشورا دروغی بیش نبود. وگر نه این مراجع زودتر از همه موضعگیری می کردند.

    [پاسخ]

    آقای آهستان آهسته تر! پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۸:۴۶ ب.ظ:

    حضرت امام خمینی (ره):
    “این اسباب این شد که مشت این ادعا کن ها که ما برای آزادی و برای کذا می خواهیم زحمت بکشیم و باید این ملت آزاد باشد و کذا، مشت اینها باز شد که اینها از چه سنخ آزادی می خواهند آزادی انفجار، آزادی انفجار اینها می خواهند اینها می خواستند که این منافقین هم آزاد بیایند توی مردم و بعد از یکسال دیگر بسیاری از جوان های ما را منحرف کنند آزادانه انجام بدهند، آزادانه انجام بدهند برای اینکه آزادی است.
    بی جهت نیست که در آن نقطه ای با اجتماع زیاد روز عاشورا سوت می زنند و کف می زنند امام مظلوم ما به شهادت رسیده روز شهادت امام مظلوم ما، پای نطق و سخنرانی یک نفر آدمی که با آنها دوست است کف می زنند و سوت می کشند و آمریکا را از یاد می برند خط این بود که آمریکا اصلا فراموش بشود. یک دسته شوروی را طرح می کردند تا آمریکا فراموش بشود. یک دسته الله اکبر را کنار می گذاشتند سوت می زدند و کف می زدند آن هم روز عاشورا، خط این بود که این قضیه مرگ بر آمریکا فراموش بشود.”

    حرمت شکنی اگر شاخ و دم داشت تا حالا درختی از این حرکت منافق گونه روییده بود.

    از کی تا به حال جناب عالی شده ای آگاه به تمام مواضع مراجع بزرگوار؟
    شما که مراجع بزرگواری که به زعم خودت مقابل این حرکت موضع گرفتند را مراجع حکومتی می خوانی پس اگر بفهمی که این دو مرجع عالی قدر هم که نام بردی همین موضع را گرفتند باز هم آنها را حکومتی خواهی خواند.

    جایی گفتم شما فکر خود را بر همه چیز ترجیح می دهید. اگر مثلا بفهمید مرجعتان از نظام حمایت خواهد کرد عوض پند آموزی مقابل آن مرجع موضع خواهید گرفت.
    این است همان کاری که با آقای منتظری چه در زمان حیاتش و چه در زمان مماتش و چه با جسدش کردید.

    [پاسخ]

    رامین پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۹:۰۸ ب.ظ:

    یا سلام. من از اهل تسنن هستم پس از هیچکدام تقلید نمیکنم. مرجع حکومتی نگفتم بلکخ گفتم طرفدار حکومت. بین این دو فرق میکند. منظورم هم مراجعی بودند که در ایامی خاص همچون ماه رمضان و محرم کلا تریبون برنامه های مذهبی تلویزیون را در اختیار دارند. فقط این مراجع موضعگیری کردند. شما که از من پرسیده اید از کی به مواضع آنها آگاهی دارم من حرفهایم را بر اساس مشاهدات و موضعگیریها میزنم. اگر حوادث عاشورا حرمتشکنی بود چرا این مراجع که حتی در برابر حرف یکی از مراجع لبنان درباره رحلت حضرت فاطمه موضعگیری شدیدی کردند، دربرابر این توهینها موضعگیری نکردند. چه جوابی برای موضعگیریشان درباره ۱۴ خرداد ۸۹ دارید
    ؟ آیا از باصطلاح توهینهای عاشورا مهمتر بود؟

    رامین پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۹:۲۷ ب.ظ:

    حالا اگر فقط عدم محکومیت عاشورا بود، میشد نتیجه گرفت که آنها در قضایای اینچنینی که تا حدودی رنگ سیاسی را دارد دخالتی نمیکنند. ولی زمانی که وقایع ۱۴ خرداد ۸۹ را محکوم میکنند و یا با خانواده های زندانیان سیاسی که بعضیشان در همین وقایع عاشورا دستگیر شده اند چندین بار دیدار میکنند طوری که برادر حسین در روزنامه کیهان به مراجع دستور می دهند که این دید و بازدید ها را تمام کنند، پس هر کسی جای من بود همین استنباط ها را میکرد.

    آقای آهستان آهسته تر! پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۹:۳۸ ب.ظ:

    ببخشید برای اینکه جا برای پاسخ جدید نیست تو جواب خودم می نویسم.

    با توجه به اینکه جناب رامین گفت از اهالی سنت هست بنده با شما در مورد حرمت شکنی روز عاشورا دیگه هیچ بحثی نخواهم داشت.
    اگه پیرو شیعه نیستی تو ایران که بزرگ شدی عزیز.
    محبت ائمه رو که داری.

    حرمت شکستن مگه چطوریه؟
    یکی روز فوت پدرت بیاد جلوت برقصه و بخنده و کف بزنه! اسمشو حرمت شکنی خودت نمیذاری من نمیدونم چی میذاری. لطفا آتیش بیار معرکه هم نباش.

    در ضمن بنده اینجا ننشستم که مواضع مراجع رو برای شما بیارم.
    یه بار تو مطلب قبلی برات آوردم به طرز خیلی جالبی همرو رد کردی.
    خواستار آگاهی هستی برو گوگل سرچ کن.

    رامین پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱۰:۰۲ ب.ظ:

    اولا حرمت امام حسین برای اهل تسنن کمتر از اهل تشیع نیست. اینکه گفتی: “یکی روز فوت پدرت بیاد جلوت برقصه و بخنده و کف بزنه! اسمشو حرمت شکنی خودت نمیذاری من نمیدونم
    چی میذاری.” فکر کنم مصداق این حرف ۱۴ خرداد ۸۹ باشد. اینکه گفتی” برای مواضع مراجع برم از گوگل سرچ کنم” من همه این کارها را کردم و ابتدا خودم به قطعیت رسیده ام و سپس کامنت گذاشته ام. البته در برخی سایتهای دولتی برخی مواضع حمایت آمیز از این مراجع به نقل از برخی افراد دیدم. در حالی که هرچه در سایت و پایگاه اطلاع رسانی این
    مراجع گشتم هیچکدام از این سخنان و مواضع نقل شده را نتوانستم پیدا کنم. حتی برخی از سخنان و مواضع و بیانیه های رسمی منتشره از آنها به مواضع اصلاحطلبا نزدیکتر است.
    از شما هم میخواهم هر حرفی مینزنید با سند و مدرک و استدلال بیان کنید.

    رامین پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱۰:۴۲ ب.ظ:

    در ضمن آیت الله صافی گلپایگانی حتی به تغییرنام زیرگذر الغدیر به “۹ دی” اعتراض کرده بود و خواستار برگرداندن اسم قبلی اش شده بود. که شهرداری قم نیز به ناچار اینکار را کرده بود.

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۵۵ ب.ظ:

    من خودم اون روز حضور داشتم و تمم توهینها و هلهله و کف و سوت را با چشمانم دیدم و با گوشهایم شنیدم برادر ..

    اگر فیلمش را هم ببینید میگویید مونتاژه
    اگه با چشمتان ببینید میگویید سرابه

    در ضمن ..حالا این مراجع به دلایلی چیزی نگفتند یا شاید گفتند و ما نشنیدیم
    آیا از حقیقت ماجرا چیزی کم و زیاد میشه ؟
    یا اینکه هلهله و کف و سوت در عاشورا ایرادی نداره ؟

    منافقین سبز یزیدی آنقدر وقاحت و هتاکی و خیانت و جنایت کردند که مراجع وقت نکردند به همه آنها اعتراض کنند ..

    [پاسخ]

    رامین پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۳۸ ق.ظ:

    در ضمن پسر شجاع تو که گفتی این صحنه های سوت و هلهله را دیدی احیانا از بازیگرا و یا صحنه گردانان اون فیلم نبودی؟

    رامین پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۱:۱۹ ق.ظ:

    “منافقین سبز یزیدی آنقدر وقاحت و هتاکی و خیانت و جنایت کردند که مراجع وقت نکردند به همه آنها اعتراض کنند” جواب: حقیقتش این مراجع به هیچ کدام از کار سبزیا اعتراض نکرده اند. ولی در مقابل بسیاری از کارهای شما موضعگیری سختی را گرفته اند. نمونش:
    محکومیت حوادث ۱۴ خرداد، بنانیه آیت الله موسوی اردبیلی نسبت به وقایع روز(بعد از ۲۵ بهمن) ، اعتراض آیت الله صافی به تغییر نام زیر گذر الغدیر به “۹ دی” ، عدم تبریک مراجع به احمدی نژاد بعد از انتخابات، انتقاد آیت الله وحید از سیاستهای فرهنگی و ضعف و بیتفاوتی دینی
    در جوانان ، دیدار با خانواده های زندانیان سیاسی بعد از انتخابات و …

  33. شهرام
    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۱۹:۰۳ | #33

    این ریشه یابیت مارو کشته والا !
    چون توی بالاترین و فیسبوک ۴ نفر به امامی توهین کردن پس همش تقصیر جنبش سبزو موسویه. تو همون بالاترین خیلیا هم میان و از مقدسات دفاع میکنن. جامعه مجازی یه نمونه و آینه از جامعه واقعیه. بدون که تو جامعه واقعی هم خیلیا نظرشون در باره امامان و دین … کلا برگشته. حالا اگه میخوای ریشه یابی کنی فکر کن که حاصل ۳۲ سال تربیت و تبلیغات دینی چی بوده که نسلی رو پرورش داده که نه تنها به این چیزا اعتقاد ندارن بلکه بر ضدش هم دارن تبلیغات میکنن. همه میدونیم که در رژیم شاه اعتماد و احترام مردم به دین و مقدسات خیلی بیشتر از حالا بوده. این نسل بی دین و هتاک دست پخت نظام اسلامیه ماست و اینکه بخواهید موسوی و فتنه سبز و آمریکا و … رو مقصر اعلام کنید فقط فرار از واقعیته.

    [پاسخ]

    سید سعدی علوی پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۸:۰۳ ب.ظ:

    اعضاء فرقه ی سبز اکثر از گروه… هستن.تو رژیم شاه عرق خوری لوطی بازی حرف اولو میزد!!! اگه این نسل بی دین بودن که هیچ وقت حماسه ی ۹ دی بوجود نمیومد.بچه ی خوب اول یه کم فکر کن بعد بنال…وووووو

    [پاسخ]

    rahjoo پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۹:۰۱ ب.ظ:

    اقای عزیز اگرقراره بلند بلند فکر کنی اقلا یک کم انکاردره قکر کن . شماحتی زحمت اینو بخودت نمیدی که سخنان رابطین انتضامی را گوش کنی اونا میگن سن معترضین سی سال است یعنی اینکه این کسانی که بقول شما « تو رژیم شاه عرق خوری لوطی بازی » هنوز ازمامانشونم بدنیا نیومده بودن چه برسه که عرق هم بخورن . سعی کنیم کمی بیشتر فکر ی کنیم وخیلی کمتر ابراز کنیم . برقرارباشی

    [پاسخ]

    سید سعدی علوی پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۱:۰۷ ب.ظ:

    چه ربطی داشت؟ :mrgreen::mrgreen::mrgreen: اونایی که تو رژیم شاه عرق خوری میکردند با ملخهای سبز فرق فوکولند :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

    حسن پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۹:۰۷ ب.ظ:

    نقل قول (بعد بنال)
    نمونه ای دیگر از ادب یکی از برادران ارزشی(تاکیدا یکی نه همه)

    [پاسخ]

    شهرام پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۰ ۱۰:۳۵ ب.ظ:

    نالیدن که کار شماست. درمورد روز جهانی ساندیس هم چیزی نگیم بهتره.

    [پاسخ]

    تازه وارد پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۲۳ ق.ظ:

    تو جهل و توهم شما شهرام خان همین بس که فکر میکنین ملت به خاطر ساندیس میان
    بیرون. البته تقصیری نداری از کسی که توکوچه های بالاترین قدم میزنه بیش از این
    انتظاری نیست

    آقای آهستان آهسته تر! پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۳۶ ق.ظ:

    در مورد روز چهانی بوق نظری نداری شما؟

    جمیل پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۹:۱۳ ق.ظ:

    تازه وارد جان
    این چه حماسه خودجوشیه که سالگردشو تو مهدیه تهران میگیرن!
    البته اشتباه از شما بود اگه دو سه تا کارتن نوشابه و ساندیس اضاف میکردین
    میتونستین خیابونارو پر کنین :mrgreen:

    جمیل پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۹:۱۰ ق.ظ:

    حماسه ۹ دی!!!!!!!!!!!!!!!
    چقدر نمکدونی سید! :mrgreen:

    [پاسخ]

    آقای آهستان آهسته تر! پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۲۹ ق.ظ:

    بابا تو دیگه کی هستی!
    دست هر چی کوره بستی!

    تو که اون حماسه رو رد می کنی من بیام واسه مسائل ساده تر برات فیلم رو کنم؟
    زرشک.

    روز روشن داری میگی شب تار.
    شمع برات بیارم تا جلوتو ببینی؟

    حداقل یه کم از حرف های این مخالفین نظام اندکی عقل دار را گوش کن!

    جمیل پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۲۳ ب.ظ:

    به اهستان اهسته تر
    بارها اعلام کردم که با سند و مدرک حرف بزن
    تو یا داری توهین میکنیو همرو کور خطاب میکنی یا حرف خودتو میزنی
    با سند حرف بزن
    به من کور بگو رو چه حساب کتابی ۹ دی حماسه است؟
    خود جوش بودن اونو برام با دلیل اثبات کن
    و تمامی اون سوال هایی رو که مطرح کردم و تو فقط حرف خودتو زدی
    منطقی باش یه خورده

    سید سعدی علوی پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۱:۰۴ ب.ظ:

    همچنان متوجه مطالب وبلاگ نشدی. من نمیگم تا تو یک بار کامل دقت کنی تا متوجه بشی

    سید سعدی علوی پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۱:۰۵ ب.ظ:

    نمک زیاد دوست داری ؟ :mrgreen::mrgreen::mrgreen: بیا به نمک دون من http://www.rahesabze.mihanblog.com دوستات اونجا از نمک زیادی دارن میمیرن

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۵۷ ب.ظ:

    اعضای فرقه سبز ادامه دهنده راه فرقه سرخ یا منافقین هستند .
    آنها سرخ و اینها سبز
    هر چی بچه سوسول و سگ باز و تی تی تیش مامانی و اوا خواهر و …..بودند تو این فرقه بودند ..

    [پاسخ]

  34. بیژن
    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۱۹:۰۸ | #34

    امید جان, بنده با عقل کوچکم, معتقدم کهوجود اتشی زیر خاکستر است که به بهانه هایی مبادرت به شعله ور شدن میکند . این به اصطلاح سبزهای خودجوش و رنگنام که یب پایه و ریشه این نام را بخود گرفت,عامل و بهانه این اتش زیر خاکستر بود.نه موسوی اهل اغتشاش و ایستادگی در مقابل انقلاب را داشت و نه کروبی نیت انقلاب. و موسوی که فردی بسیار محتاط و محافظه کار(بمعنی لغوی) در این کشور بحرانی و حکومت دوگانه مرد مملکتداری و تامین کننده نیازمنیهای جامعه بود و نه کروبی با ان ادبیات خاص, با وجود مخالفین, به مقصد رساننده مقصود اکثریت. و هر دو جو گیر جو اجتماعی جاریه ای شدند .چون مرگ بر امریک و شوروی دوران انقلاب که شعاری برای بجوش اوردن خون و تهیج انقلابی احاد مردم در به ثمر رسیدن انقلاب بکار گرفته شد و پس از ان نیز راه و بهانه حذفی نبود و ان تسخیر سفارت امریکا که مسئولین انقلاب,از جمله امام راحل(ره)را علیرغم میل باطنی در عمل انجام شده قرار داده که موجب واقعه طبس و جنگ تحمیلی و این روزگار گردید ووو. ملت ایران نه همه بیدینن و نه متدین. هرکسی به نوعی و سلیقه ای دنیا را برای خودش میخواد بسازه و برای رسیدن به ان تلاش میکنه . و همانطور که نمیتوان بچه ای را مجبور به پوشیدن,نپوشیدن-خوردن و نخوردن کرد. همسم و همنظر و تابع کردن یک جامعه هم کاریست محال. این است که مردم منتظر بهانه ای هستند که اعلام مخالفتی کنند و واقعه سبز بهانه ای بود که حاکمان بدانند که با همه تلاش,جامعه را نمیتوان مدینه فاضله اش کرد و همچنین که نمیتوان همه را در دریا غرق کرد. در هر مخالفتی, همه به ظن خود حقند که گر نبودند,خود را اماده شهادت نمیکردند و به ظن مخاطبان همه ناحق و هر دو گروه هم بر حقانیت خود پافشاری ووو. ایا نباید به همه حق داد کهفکر کنند و حق نداد که به افکار و عقیده دیگران توهین کنند و این اختلافات عقیده ای را کنار گذاشته و برای یک زندگی انسانی تلاش کنند؟

    [پاسخ]

  35. بابک
    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۲۱:۴۷ | #35

    ۱- من موندم از “ریشه یابی توهین به مقدسات شیعه” که خودتم میگی قبل از قضیه ۸۸ شروع شده چطوری به جنبش سبز رسیدی؟ لا اقل تیتر و عوض کن بزار ” چرا سبز ها واجب القتل ، بی دین ، ضد دین و غیره هستند” این طوری صادقانه تره
    ۲- با آل علی هر که در افتاد، ور افتاد! کاملا موافقم. مانند معاویه ، هارون ،مامون محمود غزنوی و اصولا تمامی حکومت های جهان اسلام تا قبل از صفویه!!! حرف شما کاملا متین است همه ور افتاده اند.
    ۳- طبقه متوسط و جوان ایرانی که تا حدودی از دغدغه معاش آزاد هستند در چند سال اخیر توسط کتاب ، اینترنت ، ماهواره،سفر های خارجی و غیره- که البته همگی هدیه فرهنگ منحط غربی است و جمهوری اسلامی تمامی تلاشش را برای محدود کردن انها کرده است و می کند- به آگاهی نسبی نسبت به گذشته وحال جامعه ایرانی و جایگاه آن در جهان امروز رسیده است.
    برای این قشر دیگر نمی توان ولی تعیین کرد.و با مقدسات سرش را کلاه گذاشت.
    اگر با زور اسلحه سپاه بخواهید این کار را بکنید واکنش آنها -تاکید می کنم واکنش آنها -همینی است که می بینید. تا هنگامی که دین فروشی با زور به مردمی که دین برایشان مهم نیست ادامه یابد این رفتار ها هم ادامه خواهد داشت.

    [پاسخ]

  36. ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۲۱:۴۹ | #36

    اهانت ها در طول تاریخ بوده! از فیس بوک و بالاترین هم بیش از بر نمی آید!

    [پاسخ]

  37. سین
    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۲۱:۵۵ | #37

    ببینید خیام این میانه جه گفته:
    قومی متفکرند اندر ره دین قومی به گمان فتاده در راه یقین
    ترسم از آنکه بانگ برآید روزی کای بیخبران راه نه آنست و نه این

    [پاسخ]

    خانمام پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۴:۴۴ ق.ظ:

    احسن.

    [پاسخ]

  38. سین
    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۲۲:۲۳ | #38

    راستی پسر شجاع جرا تا به حال ننوشته؟
    خدا شاهده که حتی یک اپسیلون با کامنت هاش موافق نیستم اما حالا که نیست دلم براش تنگ شده. می بینید سیاست هنوز نتونسته به تمامی ما را رو در روی هم قرار بده. یک چیزی ما را به هم وصل می کنه. آخر سر روسیاه اون کسی هست که قدرت کورش کرده.
    برادر خوبم پسر شجاع عزیز بیا بکو که هستی. با اصرار بگو ولایت فقیه خوبه. با اینکه حرفت رو قبول نداریم اما دلتنگ ات که می شیم.
    ضمنا من برادر سین نیستم. گفتم که ریاد با هام بد اخلاقی نکنی یکبار.

    [پاسخ]

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۹:۲۶ ق.ظ:

    نمردیم و دیدیم یکی دلش واسه ما تنگ شده !!

    [پاسخ]

  39. ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۲۲:۵۷ | #39

    میدانید ریشه تمام مشکلات ما در چیست؟ در یک جمله قابل بیان است.
    “مسئولین فهمیده، باتجربه و باوجدان، راهی را انتخاب میکنند که اکثر مردم آن راه را نمی خواهند”
    بعبارت دیگر شخصیتهای بزرگ، متعلق به هر جناح سیاسی که باشند راه مشابه ای را انتخاب میکنند و مردم هم در هر حال با آن مخالفت میکنند.
    تمام مشکلات جامعه ما از این موضوع ناشی شده و رمز موفقیت ما در آینده نیز در آن نهفته است.
    اولین پیامد این طرز فکر و رفتار آن است که نیروهای دانا و توانا از صحنه سیاسی کشور حذف و یا کاهش می یابند و چه بلایی بالاتر از اینکه امور کشور در دست افراد ناتوان یا ناآگاه و یا غیر متعهد قرار گیرد به همین خاطر است که مادر همه مشکلات در این موضوع قرار دارد.
    بزرگترین درد و درمان جامعه ما در همین نکته قرار دارد و تنها راه سعادت آنستکه فعالان سیاسی و مطبوعاتی و مردم، راه بزرگان را بپذیرند و در مقابل آن جبهه گیری نکنند تا کشور در مسیر صحیح خود قرا گیرد و مشکلات مان کاهش یابد.
    راه بزرگان کدام است؟
    لیبرالیسم
    ناراحت نشوید، لیبرالیسم نوعی فحش نیست!! همین قرصهای قلبی که پدرتان میخورد لیبرالیسم است. همین هواپیمایی که شما را به زیارت میبرد لیبرالیسم است. لیبرالیسم یعنی آخرین دست آورد بشر.
    لیبرالیسم یک تله یا دام نیست. اگر روستازاده ای فقیر را بفرستید دکترای اقتصاد بگیرد و سپس از او بخواهید بهترین طرح اقتصادی را بدهد مطمئن باشید شبیه لیبرالیسم خواهد بود.
    ما در اقتصاد روشهای جهانی را کنار گذاشته ایم و خودمان هم روشی ارائه نکرده ایم، بدیهی است یک شخصیت بزرگ چنین ظلمی به مردم نمی کند. حاضر نمی شود سرنوشت میلیونها انسان را در بلاتکلیفی قرار دهد.
    به همین خاطر است که می بینید حاضرند محبوبیت و آینده سیاسی خودشان را از دست بدهند اما حرفها و وعده های موهوم بر زبان نیاورند.
    راز خوشبختی ملت ایران استفاده از روشهای اقتصادی دولتهای سازندگی و اصلاحات است. لازم نیز حتمأ اصلاح طلبان بیایند، هر آدم توانا و خردگرا از هر گروه و جناح و تفکری که بر سر کار بیاید مانند دوران سازندگی و اصلاحات عمل خواهد کرد.
    در غیر اینصورت اگر شرایطی غیر از این بوجود بیاورید شخصیت های بزرگ در مدیریت جامعه دخالت نخواهند کرد و این موضوع مسائل متعددی بوجود خواهد آورد که توهین اخیر از آن جمله است.
    مخالفین روشهای لیبرالیسم برنامه مشخصی تهیه و ارائه نکرده اند، تنها چیزی که مشخص کرده اند آن است که میخواهند کاری متفاوت با لیبرالیسم انجام دهند. درواقع آنها همان روشهای جهانی را استفاده می کنند با این تفاوت که هر مسئولی بدلخواه خود در آن تغییراتی اعمال می کند.
    شما اگر تمام عملکرد اقتصادی دولت نهم و دهم را بترتیب بنویسید و سپس آنرا مطالعه کنید به این نتیجه خواهید رسید که روشهای اجرایی عدالت اسلامی مشخص نیستند.
    همچنین اگر مسابقه ای برگزار کنید و از همه افراد بخواهید که روشهای اجرای عدالت را بیان کنند کسی چیزی برای بیان کردن ندارد.
    اختلاف طبقاتی و اشرافیت فابل حذف نیستند بیش از این برای آن هزینه نکنید.

    [پاسخ]

  40. ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۲۳:۵۲ | #40

    دوست عزیز آقای حسینی !
    شما در منحرف بودن فرقه سبز واقعا شک دارید ؟ …کسانی که به بهانه تقلب شهر را به آتش کشیدند و عکس امام و رهبری را پاره کردند و شعار مرگ بر آمریکا و اسرائل را حذف کردند و مرگ بر اصل ولایت فقیه گفتند آیا اینها اصلا ارزشی برای اینکه در باره اشان بحث کنید دارند ؟

    فرقه ضاله سبز متکل هستند از بهاییها ..وهابیها..سلطنت طلبها ..منافقین سرخ فرقه رجوی ..سکولارها و لیبرالها و مارکسیسمها و ..و..و.وو.

    اینها نه رازه و نه مطلبی پنهان .همه دیدند و میدانند ..
    در ستاد موسوی منافق همه انها حضور داشتند
    موسوی هم تروریستها را مردم خدا جوی نامید
    کروبی هم فقط شایعه کرد و دروغ گفت ..همان ادعای تجاوز در کهریزک !!!

    در بی دینی وانحراف این فرقه بنده بشخصه شک که نه بلکه یقین دارم اینها منحرف و معاند بودند …
    سایت صهیونیستی بالاترین یک سایت بی محتوایی هست که یه عده دلقک در اوجا دلقک بازی در میارن برای رای و امتیاز و ..

    من هر وقت میخوام بخندم میرم اونجا :D

    [پاسخ]

    رامین پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۱۳ ق.ظ:

    پسر شجاع جواب من را به پاسخت در باره عدم واکنش مراجع در باره عاشورای ۸۸ نگاه کن. آیا شرط مرا قبول داری؟ اصلا سندی دال بر محکومیت این مراجع داری؟

    [پاسخ]

    رامین پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۱:۲۰ ق.ظ:

    ضمنا گفتی که”کروبی هم فقط شایعه کرد و دروغ گفت ..همان ادعای تجاوز در کهریزک !!!” در جواب شما: قبل از اینکه کروبی این ادعا ها را مطرح کنه، حزب مؤتلفه در بولتنش این موارد را آورده بود. با یک سرچ ساده در اینترنت میتونی بهش دسترسی پیدا کنی. ولی سپس چون که کروبی این ادعا را مطرح کرد، از آنجا که همه ادعاهای نامزدهای اصلاحات باید دروغ باشد، پس مسیولین قوه قضاییه این ادعاها راعلیرغم ارایه مدارک و معرفی اشخاص مورد تجاوز یه شبه تکذیب کردند. حزب موتلفه هم یک و نیم ماه بعد از انتشار مطلب تجاوز، با این توجیه که دلیل انتشار این مطالب “مشکل فنی” بود!!! ادعاهای مشترکش را با کروبی تکذیب کرد.
    مطمئن باشید این تکذیب تجاوز فقط از روی لجبازی با کروبی بود و گرنه اگر کروبی و یا اصلاح طلب دیگری این موارد را مطرح نمی کردند مسلما مسئولین به این موارد در کنار موارد دیگر اتفاق افتاده در کهریزک رسیدگی می کردن. 

    [پاسخ]

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۹:۱۹ ق.ظ:

    کروبی تونست حتی یک مدرک تجاوز پیدا کنه ؟

    عقل شما قبول میکنه که زندانبان بره یک مردرا تجاوز کنه ؟ این ادعاهای چندش آور را یک بچه دبستانی هم قبول نمیکنه ..
    کثیفترین حربه ها را مطرح کردند تا حکومت را زیر سوال ببرند

    وگرنه اگر مثل موسوی مدرکی داشتند رو میکردند ..

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۰۴ ق.ظ:

    جوابت را همانجا نوشتم برو بخون

    [پاسخ]

    رامین پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۳۴ ق.ظ:

    در باره ادعای تجاوز کروبی چه جوابی داری؟ در ضمن در بالا جواب ادعای کف و
    سوت و هلهله در عاشورا رو نیز دادم.

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۳:۰۱ ب.ظ:

    آیت الله نوری همدانی و چندین مراجع حرکات سبزها را محکوم کردند….

    [پاسخ]

    طبسی پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۱۷ ق.ظ:

    صهیونیستها و همجنسبازها رو یادت رفت به فرقه ضاله سبز اضافه کنی. ترانه موسوی رو هم یادت رفت. بگی. درباره اهانت عاشورا هم تذکر ندادی. آتیش زدن سطل آشغال ها رو هم نگفتی.. ببین کیهان رو با دقت نمی خونی . برادر حسین از دستت ناراحته چون سرباز جنگ نرم باید زرنگ تر از این حرفا باشه.

    [پاسخ]

    آقای آهستان آهسته تر! پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۳۷ ق.ظ:

    واسه ننگ جنبش سبز همین بس که مثل تویی حامیانش هستن.
    توهین کنندگان به مقدسات شیعه.

    [پاسخ]

    طبسی پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۱:۲۲ ق.ظ:

    تقصیر لقمه حرامه ولی شاید توبه نصوح کردم .سر هفتادهزار پیغمبر رو که نبریدم.
    بگدریم! من کجا توهین کردم؟

    آقای آهستان آهسته تر! پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۱۰:۴۲ ق.ظ:

    امیدوارم خدا قسمتتون کنه توبه نصوح رو.

    در مورد رضایت مندی در مورد اعمال دیگران به این لینک و احادیث آن رجوع شود
    http://www.ahadith.ir/k-k-b.htm

    حالا من از شما میپرسم به حرمت شکنی روز عاشورا راضی هستی یا نه؟

    تازه وارد پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۱:۵۵ ب.ظ:

    برادر حسین چه میکنه با جنبش سبز

    [پاسخ]

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۰۵ ق.ظ:

    راس میگی
    اون پسره کی بود دختر شد ؟ تو دانشگاه روسری گذاشتو میگم ..
    کی بود ؟
    وقتی صهیونیستها و غربیها و هم جنس بازان و بهاییها و کمونیستها و منافقین و شیرین خانم و..حامیان فرقه سبز یزیدی بودند ..ما چکار کنیم ؟

    [پاسخ]

    من پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۸:۴۴ ق.ظ:

    من عکس رهبری رو پاره نکردم ، ولی الان حاضرم این کار رو بکنم ، ننگ به نیرنگ شما

    [پاسخ]

    سید سعدی علوی پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۸:۵۴ ق.ظ:

    تو خیلی غلط میکنی

    [پاسخ]

    تازه وارد پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۱:۵۴ ب.ظ:

    غلط اضافی ممنوع :evil: :evil:
    مگه فقط تو نت ادعا غلط زیادی کنی :!:

    [پاسخ]

    من پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۷:۱۱ ب.ظ:

    و مومنان چون به آنانی می رسند که فحششان می دهند می گویند سلام
    ۱) بیرون هم این کار رو می کنم ، ولی مطمئنم خیلی حروم لقمه اید ، به پدرت بگو اینقدر به شما لقمه ی حروم نده که الان اینطوری شدین

    من پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۶:۰۰ ق.ظ:

    بله بله ، شما هم که زورت نمی رسه ، فقط زورت به زنها و بچه ها می رسه
    در ضمن سلام
    این امید حسینی
    گاهی وقتها کامنت هام رو پاک می کنه ، نمی دونم چرا ؟

    سیاه بیشه پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۱:۱۷ ب.ظ:

    نه اینکه تا حالا پاره نکردیم. فیلماشو که دیدی …

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۰۳ ق.ظ:

    عکس را پاره کن …با عضقش در قلب ما چکار میکنی ؟

    [پاسخ]

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۰۶ ق.ظ:

    منظورم عشقش بود

    سالار پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۱:۴۶ ب.ظ:

    می خوایم یک کلاس بصیرت برا آقا بگذاریم تو هم دوست داشتی بیا برات خوبه

    رامین پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۸:۴۴ ب.ظ:

    در ضمن، شما هم شدین مثل احمدی نژاد که هر وقت مراجع او را به حضور نمی پذیرن ، او این تقصیرا رو به گردن مراجع می اندازد.

    [پاسخ]

  41. خانمام
    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۰۴:۵۳ | #41

    my eye is paining, so i don’t know how to write something about your topic.

    [پاسخ]

    سید سعدی علوی پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۷:۰۶ ق.ظ:

    به نام خدا سلام. متفاوت ترین مطلب وبلاگ با عنوان( علت تشکیل جنبش سبز) جرس: http://www.rahesabze.mihanblog.com

    [پاسخ]

    بیژن پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۱۰:۱۳ ق.ظ:

    اقا سید, خیلی دوست داشتی که خدا قدرتی ورای قدرت رسولانش بهت میداد که راه بیفتی توی کوچه و خیابون,خونه به خونه بگردی و این مدعیان غیر خودی را گردن بزنی, درسته؟ اره, خدا بعضیها رو شناخت و بهشون … نداد.چون اگر قرار باشه که هرکه غیر همسوی خودشو گردن بزنه و نابود کنه, خلقت و معاد بی معنی میشد. لطفا تو و امثال تو کمی عمقی تر فکر کنید و شخصا به ظن و باور خودتون حکم صادر نکنید که خداوند بهترین دادستان و بالاترین قاضیست

    [پاسخ]

    خانمام پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۲:۰۸ ب.ظ:

    آی سید من که نفهمیدم حرف حساب شما چیه.این وری هستی یا اون بری .جدی بشین چند
    روز فکر کن که از نوشته هات بوی افراط و تفریط به مشام میرسه. البته همچنان
    از درد چشم مستفیذ هستم.

    [پاسخ]

    سید سعدی علوی پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۴:۲۷ ب.ظ:

    میگم چشات یه….. یعنی هنوز متوجه مطالب من نشدی؟ :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

    طبسی پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۹:۱۹ ق.ظ:

    با عرض معذرت “pain” فعل نیست مگر در نوشته های رسمی به معنی وارد کردن درد به کسی.
    امیدوارم زودتر خوب بشی

    [پاسخ]

    خانمام پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۱:۵۳ ب.ظ:

    متشکر.

    pain:
    v. hurt, cause pain; grieve, sadden

    [پاسخ]

  42. من
    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۰۶:۳۲ | #42

    یه سوال دارم :
    چرا این کارها رو به همه ی سبزها نسبت میدین ، ولی فحاشی بسیجی ها رو میگین که همه ی بسیجی ها اینطوری نیستند ، اینایی که فحش میدن آدم های تند رویی هستند که ما هم قبول نداریم ؟ واقعا این یک بام و دو هوا کردن یعنی جی ؟

    [پاسخ]

    سید سعدی علوی پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۸:۵۴ ق.ظ:

    یک نمونه از فحش بسیجیها رو بگو

    [پاسخ]

    همسنگریها پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۱۰:۰۰ ق.ظ:

    من نمیدونم هرکی که زد هرکی که فحش داد شد بسیجی از نظر اینها واقعا من نمیدونم این چه کینه ای هستش که اینها از بسیجی ها دارن

    [پاسخ]

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۰۸ ق.ظ:

    یعنی شما تو زندگیتون به کسی فحش ندادین :؟

    حالا گیر دادین به این بنده خدا ؟

    [پاسخ]

  43. ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۰۷:۱۴ | #43

    بله… این هنوز از نتایج سحر است….

    [پاسخ]

  44. petros
    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۰۸:۳۸ | #44

    عزیزان من اگر می بینید که بعضی ها از بالاترین اینگونه اتش گرفته اند دلیل دارد وان اینست که با همه سانسورها وفیلترها وبگیر وببندها هنوز بالاترین در جامعه اثر گذار است وبرای کسانی که حتی سایتهای اصلاح طلب حکومتی را بر نمی تابندتحمل بالاترین بسیار سخت است.اما در مورد نگرانی شما از توهین به اهل بیت/اگر انگونه که شما میگویید اهل بیت انقدر قدرت اعجاز وانقدر شیفته ودلباخته دارند با دوتا مطلب تو بالاترین چیزی ازشون کم نمیشه.

    [پاسخ]

    آقای آهستان آهسته تر! پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۳۳ ق.ظ:

    عجب!

    [پاسخ]

  45. نارین
    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۰۹:۲۹ | #45

    اقا این حرفا را بی خیال بگو از سوریه چه خبر میگن خیلی خبر اره

    [پاسخ]

    امید حسینی پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۵:۱۳ ب.ظ:

    حالا این سوریه رو بی خیال. شما بالاخره نارین هستی یا مجی یا هردو یا هیچکدام؟ :)

    [پاسخ]

    سامان 1 پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۸:۲۴ ب.ظ:

    چرا بی خیال سوریه؟چرا بی خیال ندا آقا سلطان و خواهر زاده موسوی؟چرا باید دنبال ماجراجو هایی چون نصراله باشیم و شیر مردی چون موسوی که نخست وزیر جنگ ۸ ساله بوده تو حصر باشد.چرا مطالبات بحرینی ها از مطالبات مردم کشورتون براتون با اهمبت تر است.اینقدر خود باخته نباشید و قدر ایران و ایرانبان و بدونید و به خاطر منافع گذرای جناحی ایمانتان را نغروشید.نشانه اعتماد کورکورانه به احمدی نزاد باید درس عبرتی باشه براتون تا به اسم بصیرت به هر حرفی به راحتی اعتماد نکنید

    [پاسخ]

    آقای آهستان آهسته تر! پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۳۱ام, ۱۳۹۰ ۴:۲۴ ب.ظ:

    شیرمردی چون موسوی!!!
    (صد رحمت به شیر پاکتی)

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۰۹ ق.ظ:

    از بحرین چه خبر ؟

    [پاسخ]

    حسن پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۳۱ام, ۱۳۹۰ ۱۰:۵۱ ق.ظ:

    من بهت خبر میدم از بحرین
    در بحرین جمعا ۳۰ نفر (بگفته خود معترضان کشته شدند)
    در سوریه بگفته خود دولت!!!حداقل ۹۰۰ نفر
    حالا بگرد پیدا کن پرتقال فروش را!!

    [پاسخ]

  46. ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۱۰:۰۲ | #46

    این هم لینک صفحه توهین این جماعت به دین به امام و مولای ما
    http://www.facebook.com/Emam.Naghi?ref=ts
    شما ها از سگ هم پستر هستید که فکر کردید می توانید به امام و مولای ما توهین کنید

    [پاسخ]

    جمیل پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۱۰:۳۷ ق.ظ:

    رئیس دفتر رئیس جمهورتون به پیغمبرای الهی و اسلام و … توهین میکنه اون قضیه فرعیه اما اینجا اینا طرفدارای ما هستن
    خیلی پر رویید

    [پاسخ]

    آقای آهستان آهسته تر! پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۳۹ ق.ظ:

    همونطور که جلو همون رئیس دفتر تا الان وایسادیم و تقریبا تمام قضایای این چند روز اخیر از سر نحص همون رئیس دفتر نشات گرفته مقابل شما هم می ایستیم.

    اون که رئیس دفتر کسی بود که بهش رای دادیم جلوش وایسادیم.
    شما وقت کردی برو سخن رانی های ائمه جممعه و جماعت و مسئولان سپاه و مسئولان کشوری و اینها راجع به مزخرفات مشایی بخون بعد بیا اینجا حرف بزن که ما جلو اون وا نمیستیم.

    داشتم میگفتم جلو اون وایسادیم چه برسه به شماها.

    به قول یه تحلیل گری دو نفر که یکیشون سید نبود و اون یکی سید بود به اون یکی هی میگفت تو سید نیستی. اون سید هی قسم میخورد که سیدم. اون طرف هی اصرار که تو سید نیستی.
    آخر کار سید که خریت اون فرد رو دید بهش گفت اگرم من سید نباشم تازه شدم مثل تو.

    جمیل!
    تو که حماسه ی ۹ دی رو که عین روز واسه حتی مخالف های نظام روشنه رو نه دیدی و نه میخوای ببینی دیگه باید هم همین حرف رو بزنی و بگی که ما جلو مشایی وانسادیم.

    یه کم چشماتو باز کنی تو همین وبلاگ جناب حسینی مطالب در مورد مشایی در بخش گوگل ریدرش هست.

    واقعا به این نتیجه رسیدم تو از سر معدت حرف میزنی.

    [پاسخ]

    ایرانشهر پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۸:۱۶ ب.ظ:

    سگ که پست نیست اگه ی استخون جلوش بندازی تا همیشه تورو یادته و سپاس گذارته!
    کسایی پست هستن که پول نفت این ملت قصر و کاخ و بهترین زندگی واس خودشون راه انداختن و با همون پول این ملت و سرکوب میکنن
    :-)

    [پاسخ]

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۱۰ ق.ظ:

    چه کسی این کار را کرد ؟ کی بود ؟

    [پاسخ]

  47. جمیل
    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۱۲:۱۵ | #47

    تناقض تا کجا؟؟
    پس کی بود میگفت اینا قضیه فرعیه به مسائل اصلی بپردازید؟؟
    کی جلوی این بابا وایستادید شما؟؟
    تمام مدارک فساد و … این اقا رو داشتین اما چون مسئله اصلی نبود به مردم خیانت کردین
    رجوع بشود به سایت افشاگر!! الف
    به مردم چیزی نگفتید تا وقتی که یه دفعه قضیه اصلی شد یهووو
    بازم جرات ندارید این یارو رو بگیرید چون این اقای محترم ممکنه که به دست رئیس جمهور
    بعضی موضوعات مهم رو بر ملا کنه!!

    [پاسخ]

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۹:۲۵ ق.ظ:

    سخنان رحیم مشایی ارزشی ندازد که بخواهیم جلوش بایستیم ..
    روزانه هزاران نفر مثل این دیوانه دارن تو جامعه مزخرف میگن ..بذار بگن .که چی ؟

    دعا کنه ..جادو کنه ..به ما چه …

    هر کجا خطری متوجه نظام بشه اونجا گوششان را میپیچونیم و میندازیم تو سطل زباله
    مثل کروبی و موسوی با جلبکهای سبز

    [پاسخ]

    سالار پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۱۰:۵۹ ق.ظ:

    آقااز قضا این رحیم مشایی بی ارزش همه کاره مملکت شده چند تا پست داره؟ من حسابش از دستم در رفته ولی یه جورایی رییس جمهور نقش رییس دفترشو بازی می کنه هر کاری هم دلش می خواد می کنه خطر برای نظا م رو چی معنی می کنی اینکه بنا بر قول رییس قوه قضاییه با خارج ارتباطات خارج از قاعده داره ( ترجمه ی دیپلماتیکش میشه جاسوسی)خطر برای نظام نیست بقیه ی کاراش پیشکش

    [پاسخ]

    پسر شجاع پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۳:۰۵ ب.ظ:

    تا رهبری در مملکت وجود داره این آقا اگر جاسوس هم باشه باز هم نمیتونه گزندی به انقلاب اسلامی برسونه
    هیچکس نمیتونه …خیلیها اومدند در طول ۳۳ سال اما دمشان را رو کول گذاشتند و رفتند

  48. ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۱۹:۴۲ | #48

    دوستان سبز
    دوستان اصولگرا
    بحثی که با هم دارید بی مورد است مگر آنکه به جهت سرگرمی باشد.
    دوستان سبز :
    شما به اشتباه آرزوهای سیاسی تان را بزرگ کردید.
    مانند هر آرزوی بزرگ دیگری احتمال ناکامی، رنج و سختی شما بسیار است.
    اگر به تاریخ نگاه کنید پیروزی که مورد نظر شماست همیشه بصورت اتفاقی حاصل میشود. برحسب اتفاق شریطی دست به دست هم میدهند و پیروزی حاصل میشود، بستگی چندانی به مبارزه، فداکاری و تلاش شما ندارد.
    پس شما منتظر یک اتفاق هستید در زمان چنین انتظاری، زیاد جوش نزنید زیاد هم فداکاری نکنید.
    اگر خودتان را دوست دارید این جمله را همیشه بخاطر بسپارید “حرف هیچ صاحبنظر سیاسی را باور نکنید خودتان فکر کنید بهتر نتیجه میگیرید.”
    دوستان اصولگرا :
    دستورات دینی یا دستورات مذهبی ما به گونه ای است یا برداشت ما به گونه ای بوده، که علاقه زیادی به مبارزه با مخالفین در ما ایجاد کرده است.
    اینکه شما دنیا را همیشه به دو بخش مجزا تقسیم میکنید علت اصلی این مبارزه جویی است. ظالم و مظلوم، فاسد و صالح، دوست و دشمن،….
    بدیهی است وقتی همه خوبی ها را در یکطرف و همه بدی ها را در طرف دیگر تصور کنیم!! انرژی و انگیزه شدیدی برای مبارزه در ما بوجود می آید. دوست داریم هر چه زودتر بدیها را از بین ببریم!! درحالیکه ……. درحالیکه در بین همان خوبها هم، بدی وجود دارد. ( در وجود هر شخص یا هر گروهی، بدی و خوبی توامأ وجود دارد.) لذا هرگونه افراط و شدت عمل اشتباه است.
    خلاصه کلام :
    مقابله با جنبش سبز هیچ اولویت و اهمیتی ندارد. جنبش سبز هیچ تهدیدی محسوب نمی شود.
    مهمترین کار شما یا وظیفه شما آنست که سعی کنید، تدبیر کنید، تا مجلس و دولت آینده در دست گروه اول یا دوم قرار گیرد و گروه های سوم و چهارم و پنجم هرچه بیشتر از صحنه سیاسی کشور حذف شوند.
    ۱- اصولگرایان معتدل و خردگرا
    ۲- اصلاح طلبان معتدل و خردگرا
    ۳- جریان معروف به جریان انحراف
    ۴- اصولگرایان افراطی
    ۵- اصلاح طلبان افراطی
    مشغول شدن به بحث یا مقابله با جنبش سبز و غافل شدن از این وظیفه خطیر، اشتباهی است که اصولگرایان را تهدید میکند. موفق باشید.

    [پاسخ]

  49. سامان 1
    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۲۰:۰۵ | #49

    آقا جان تو امتحان بصیرت مردود شدید حالا چرا سانسور میکنی.خیلی بی بصیرتی :idea:

    [پاسخ]

  50. سامان 1
    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ۲۰:۵۰ | #50

    ترسو و بز دل شدی گل پسر. تو که در اندازه گفتمان آزاد نیستی چرا مثلا بحث آزاد را میندازی.؟ و نظرات و سانسور میکنی .امثال تو وقدیانی فقط بیانتون فرق میکنه ولی در عمل دو تا تون هم از سگهای دربار کودتا هستید

    [پاسخ]

برگه نظرات
1 2 8506
  1. بدون بازتاب

:D :-) :( :o 8O :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: